Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқу үшін не кедергі
«Бейнеу ауданы әкімдігінің Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» ҚММ
«Жаңа технологиялардың білім сапасына тигізер әсері» тақырыбындағы физика
және информатика пәндерімұғалімдерінің мектепішілік семинары
Семинар-тренинг
Тақырыбы: Оқу үшін не кедергі?
Өткізген: Информатка пәні мұғалімі Тасмагамбетова Фарида
2016-2017 оқу жылы
Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз.
Сенека
|10.02.2017 |Мектепішілік семинар-тренинг |
|Тақырыбы |Оқу үшін не кедергі? |
|Жалпы мақсат: |Оқушылардың білім алуына кедергі болатын себептерді анықтап және мәселені шешу жолдарын |
| |іздей отырып, сын тұрғысынан ойлау стратегияларын оқытуда пайдалануды, бағалаудың түрлерін|
| |көрсету. Шағын топтарда бірлескен жүмыс ұйымдастыру. |
|Оқу нәтижесі: |Сын тұрғысынан ойлауды дамытады, кәсіби дамуын арттыра отырып, сын тұрғысынан ойлау |
| |стратегияларын қолдану нәтижесінде нәтижелі оқытуға бағытталады. |
|Түйінді идеялар: |Оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарын ояту үшін біріге жұмыстануға шақыру. Сын |
| |тұрғысынан ойлау әдіс- тәсілдері. |
|Ресурстар |Флипчарттар, интерактивті тақта, маркерлер, стикерлер |
|Оқыту әдістері: |АКТ, сын тұрғысынан ойлау әдіс- тәсілдері, оқыту үшін бағалау |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық ( ІІІ деңгей), интернет желісі |
| |
№ |Тренинг бөлімдері |уақыт |Мұғалімнің
іс-әрекеті |Қатысушылардың іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |Бағалау түрі
|Ресурс | |1 |Сергіту сәті
«Бәрі бірі үшін, бірі бәрі үшін» |
3 мин |Музыка қосып, денені шынықтыруға арналған жаттығу түрлері
көрсетіледі |CD дискке байланған жіптерден тартып, үстіне қойылған ыдысты
және ішіндегі суды жерге түсірмей жаттығуларды орындау. |Көңіл-күйі сергиді
Жағымды атмосфера пайда болады, ынтымақтастық ахуал орнайды |Бірін-бірі
мадақтау үшін шапалақтау |Мызука, диск, стақан, су | |2 |Топқа бөлу
«Гүл шоғы» |5 мин |Қырағылық пен жылдамдықты талап
ету |Кабинет ішінде жасырылған гүлдерді тауып, гүл шоғын жинау.
Топтық ережені еске түсіру. |Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді, бірлесе
әрекет етеді. |Өзін-өзі бағалау.
Бұл гүл шоғын кімге ұсынуға кеңес берер едіңіз? |Гүлдер, жылтыр қағаз,
лента | |3 |Табыс критерийі |1 мин |Мензурканы орнынан қозғамай түбіндегі
шарды қалай алуға болады?
Жауабы: Су құйып. |Тренинг барысында мензурка түбіндегі шарды бірінші
болып алу үшін жарысады. |Қойылған мақсатқа жету үшін бәсекелестік туады.
|Тапсырмаларды бірінші орындап болған топ мензуркаға 1 стақан екінші
орындап болған топ 0,5 стақан судан құйып отырады. |Мензурка, шар, стақан,
су | |4 |Қызығушылықты ояту |1 мин |4 сурет 1 сөз ойын элементі қолданылып,
шағын топтарға суреттер беріледі |Шағын топтар берілген суреттерге ортақ
бір сөзді табады. Табылған сөздерден семинар тақырыбын анықтайды. |Тақырып
ашылады.
|Топтық бағалау.
Стақан су сыйға. |Білім алу және кедергі түрлерінің суреттері | |5 |Ой
қозғау |5 мин |«Миға шабуыл», ашық сұрақтар қойылады |Сұрақтарға жауап
береді, ой қозғайды. |Бір-бірінің ойларымен танысады |Топтық бағалау.
Диаграмма |стақан, су | |6 |Мағынаны ашу
|10 мин |Оқушылардан анонимді түрде алынған эсселермен таныстырылады.
|Эсселерді негізге ала отырып FILA кестесін толтырады
Facts (факт)
Ideas (идея)
Learning issues (сұрақтар)
Action plan (әрекет жоспары) |Мәселеге жан-жақты қарап, шешу жолдарын
іздейді.
FILA әдісімен танысады. |Ауызша бағалау. |Оқушы үні, таратпа қағаз | |7
|Сергіту сәті |3 |«Баспа машинкасы» қатысушыларға сөз немесе фраза
жасырылады. Мәтінді құрайтын әріптер топ мүшелері арасында бөлініп
беріледі. |Әр қатысушы өз әріпін атайды, сөз мүмкіндігінше жылдам айтылуы
тиіс, ал сөздер арасындағы аралықта барлығы алақандарын соғып шапалақтайды.
|ұйымшылдықпен әрекет ету дағдылары қалыптасады |«Интервью»
1. жаттығу саған несімен ұнады?
2. өзара қарым-қатынасқа түсуде қандай қиындықтар болды? |Қағазға жазылған
әріптер | |8 |Постер құру |20 мин |Түрлі түсті қағаздар, желім, степлер,
ине, жіп, скоч, скрепка т.б. маркерден басқа кез-келген құралдар ұсынылап,
постер тақырыптары бекітіледі. | «Оқуға кедергі себептер», «Мәселені шешу
жолдары» тақырыптарына
постер дайындайды. |Критерий бойынша жұмыс жасайды,
Келеңсіз жағдайдан шығу жолдарын іздейді. |Формативті бағалау |флипчарт |
|9 |Ой-толғау |3 мин |«Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы» |Семинар-
тренингтен алған әсерлері мен ұсыныстарын білдіреді. |Өткізілген семинар
тренинг бойынша пікірлерін білемін | |Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы |
|10 |Естеліктер тарату |2 мин |Пайдаланылған әдіс-тәсілдер туралы жазылған
таратпа қағаздар ұсынылады | | | | | |
-----------------------
Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы
Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы
«Жаңа технологиялардың білім сапасына тигізер әсері» тақырыбындағы физика
және информатика пәндерімұғалімдерінің мектепішілік семинары
Семинар-тренинг
Тақырыбы: Оқу үшін не кедергі?
Өткізген: Информатка пәні мұғалімі Тасмагамбетова Фарида
2016-2017 оқу жылы
Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз.
Сенека
|10.02.2017 |Мектепішілік семинар-тренинг |
|Тақырыбы |Оқу үшін не кедергі? |
|Жалпы мақсат: |Оқушылардың білім алуына кедергі болатын себептерді анықтап және мәселені шешу жолдарын |
| |іздей отырып, сын тұрғысынан ойлау стратегияларын оқытуда пайдалануды, бағалаудың түрлерін|
| |көрсету. Шағын топтарда бірлескен жүмыс ұйымдастыру. |
|Оқу нәтижесі: |Сын тұрғысынан ойлауды дамытады, кәсіби дамуын арттыра отырып, сын тұрғысынан ойлау |
| |стратегияларын қолдану нәтижесінде нәтижелі оқытуға бағытталады. |
|Түйінді идеялар: |Оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарын ояту үшін біріге жұмыстануға шақыру. Сын |
| |тұрғысынан ойлау әдіс- тәсілдері. |
|Ресурстар |Флипчарттар, интерактивті тақта, маркерлер, стикерлер |
|Оқыту әдістері: |АКТ, сын тұрғысынан ойлау әдіс- тәсілдері, оқыту үшін бағалау |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық ( ІІІ деңгей), интернет желісі |
| |
№ |Тренинг бөлімдері |уақыт |Мұғалімнің
іс-әрекеті |Қатысушылардың іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |Бағалау түрі
|Ресурс | |1 |Сергіту сәті
«Бәрі бірі үшін, бірі бәрі үшін» |
3 мин |Музыка қосып, денені шынықтыруға арналған жаттығу түрлері
көрсетіледі |CD дискке байланған жіптерден тартып, үстіне қойылған ыдысты
және ішіндегі суды жерге түсірмей жаттығуларды орындау. |Көңіл-күйі сергиді
Жағымды атмосфера пайда болады, ынтымақтастық ахуал орнайды |Бірін-бірі
мадақтау үшін шапалақтау |Мызука, диск, стақан, су | |2 |Топқа бөлу
«Гүл шоғы» |5 мин |Қырағылық пен жылдамдықты талап
ету |Кабинет ішінде жасырылған гүлдерді тауып, гүл шоғын жинау.
Топтық ережені еске түсіру. |Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді, бірлесе
әрекет етеді. |Өзін-өзі бағалау.
Бұл гүл шоғын кімге ұсынуға кеңес берер едіңіз? |Гүлдер, жылтыр қағаз,
лента | |3 |Табыс критерийі |1 мин |Мензурканы орнынан қозғамай түбіндегі
шарды қалай алуға болады?
Жауабы: Су құйып. |Тренинг барысында мензурка түбіндегі шарды бірінші
болып алу үшін жарысады. |Қойылған мақсатқа жету үшін бәсекелестік туады.
|Тапсырмаларды бірінші орындап болған топ мензуркаға 1 стақан екінші
орындап болған топ 0,5 стақан судан құйып отырады. |Мензурка, шар, стақан,
су | |4 |Қызығушылықты ояту |1 мин |4 сурет 1 сөз ойын элементі қолданылып,
шағын топтарға суреттер беріледі |Шағын топтар берілген суреттерге ортақ
бір сөзді табады. Табылған сөздерден семинар тақырыбын анықтайды. |Тақырып
ашылады.
|Топтық бағалау.
Стақан су сыйға. |Білім алу және кедергі түрлерінің суреттері | |5 |Ой
қозғау |5 мин |«Миға шабуыл», ашық сұрақтар қойылады |Сұрақтарға жауап
береді, ой қозғайды. |Бір-бірінің ойларымен танысады |Топтық бағалау.
Диаграмма |стақан, су | |6 |Мағынаны ашу
|10 мин |Оқушылардан анонимді түрде алынған эсселермен таныстырылады.
|Эсселерді негізге ала отырып FILA кестесін толтырады
Facts (факт)
Ideas (идея)
Learning issues (сұрақтар)
Action plan (әрекет жоспары) |Мәселеге жан-жақты қарап, шешу жолдарын
іздейді.
FILA әдісімен танысады. |Ауызша бағалау. |Оқушы үні, таратпа қағаз | |7
|Сергіту сәті |3 |«Баспа машинкасы» қатысушыларға сөз немесе фраза
жасырылады. Мәтінді құрайтын әріптер топ мүшелері арасында бөлініп
беріледі. |Әр қатысушы өз әріпін атайды, сөз мүмкіндігінше жылдам айтылуы
тиіс, ал сөздер арасындағы аралықта барлығы алақандарын соғып шапалақтайды.
|ұйымшылдықпен әрекет ету дағдылары қалыптасады |«Интервью»
1. жаттығу саған несімен ұнады?
2. өзара қарым-қатынасқа түсуде қандай қиындықтар болды? |Қағазға жазылған
әріптер | |8 |Постер құру |20 мин |Түрлі түсті қағаздар, желім, степлер,
ине, жіп, скоч, скрепка т.б. маркерден басқа кез-келген құралдар ұсынылап,
постер тақырыптары бекітіледі. | «Оқуға кедергі себептер», «Мәселені шешу
жолдары» тақырыптарына
постер дайындайды. |Критерий бойынша жұмыс жасайды,
Келеңсіз жағдайдан шығу жолдарын іздейді. |Формативті бағалау |флипчарт |
|9 |Ой-толғау |3 мин |«Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы» |Семинар-
тренингтен алған әсерлері мен ұсыныстарын білдіреді. |Өткізілген семинар
тренинг бойынша пікірлерін білемін | |Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы |
|10 |Естеліктер тарату |2 мин |Пайдаланылған әдіс-тәсілдер туралы жазылған
таратпа қағаздар ұсынылады | | | | | |
-----------------------
Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы
Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz