Оқу үшін не кедергі

«Бейнеу ауданы әкімдігінің Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі» ҚММ

«Жаңа технологиялардың білім сапасына тигізер әсері» тақырыбындағы физика және информатика пәндерімұғалімдерінің мектепішілік семинары

Семинар-тренинг

Тақырыбы: Оқу үшін не кедергі?

Өткізген: Информатка пәні мұғалімі Тасмагамбетова Фарида

2016-2017 оқу жылы


Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз.

Сенека

10. 02. 2017
Мектепішілік семинар-тренинг
10. 02. 2017: Тақырыбы
Мектепішілік семинар-тренинг: Оқу үшін не кедергі?
10. 02. 2017: Жалпы мақсат:
Мектепішілік семинар-тренинг: Оқушылардың білім алуына кедергі болатын себептерді анықтап және мәселені шешу жолдарын іздей отырып, сын тұрғысынан ойлау стратегияларын оқытуда пайдалануды, бағалаудың түрлерін көрсету. Шағын топтарда бірлескен жүмыс ұйымдастыру.
10. 02. 2017: Оқу нәтижесі:
Мектепішілік семинар-тренинг: Сын тұрғысынан ойлауды дамытады, кәсіби дамуын арттыра отырып, сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану нәтижесінде нәтижелі оқытуға бағытталады.
10. 02. 2017: Түйінді идеялар:
Мектепішілік семинар-тренинг: Оқушылардың білім алуға деген қызығушылықтарын ояту үшін біріге жұмыстануға шақыру. Сын тұрғысынан ойлау әдіс- тәсілдері.
10. 02. 2017: Ресурстар
Мектепішілік семинар-тренинг: Флипчарттар, интерактивті тақта, маркерлер, стикерлер
10. 02. 2017: Оқыту әдістері:
Мектепішілік семинар-тренинг: АКТ, сын тұрғысынан ойлау әдіс- тәсілдері, оқыту үшін бағалау
10. 02. 2017: Дерек көздері:
Мектепішілік семинар-тренинг: Мұғалімге арналған нұсқаулық ( ІІІ деңгей), интернет желісі
10. 02. 2017:
10. 02. 2017:
Мектепішілік семинар-тренинг: Тренинг бөлімдері
уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Қатысушылардың іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау түрі
Ресурс
10. 02. 2017: 1
Мектепішілік семинар-тренинг:

Сергіту сәті

«Бәрі бірі үшін, бірі бәрі үшін»

3 мин
Музыка қосып, денені шынықтыруға арналған жаттығу түрлері көрсетіледі
CD дискке байланған жіптерден тартып, үстіне қойылған ыдысты және ішіндегі суды жерге түсірмей жаттығуларды орындау.

Көңіл-күйі сергиді

Жағымды атмосфера пайда болады, ынтымақтастық ахуал орнайды

Бірін-бірі мадақтау үшін шапалақтау
Мызука, диск, стақан, су
10. 02. 2017: 2
Мектепішілік семинар-тренинг: Топқа бөлу «Гүл шоғы»
5 мин
Қырағылық пен жылдамдықты талап ету

Кабинет ішінде жасырылған гүлдерді тауып, гүл шоғын жинау.

Топтық ережені еске түсіру.

Қатысушылар шағын топтарға бөлінеді, бірлесе әрекет етеді.

Өзін-өзі бағалау.

Бұл гүл шоғын кімге ұсынуға кеңес берер едіңіз?

Гүлдер, жылтыр қағаз, лента
10. 02. 2017: 3
Мектепішілік семинар-тренинг: Табыс критерийі
1 мин

Мензурканы орнынан қозғамай түбіндегі шарды қалай алуға болады?

Жауабы: Су құйып.

Тренинг барысында мензурка түбіндегі шарды бірінші болып алу үшін жарысады.
Қойылған мақсатқа жету үшін бәсекелестік туады.
Тапсырмаларды бірінші орындап болған топ мензуркаға 1 стақан екінші орындап болған топ 0, 5 стақан судан құйып отырады.
Мензурка, шар, стақан, су
10. 02. 2017: 4
Мектепішілік семинар-тренинг: Қызығушылықты ояту
1 мин
4 сурет 1 сөз ойын элементі қолданылып, шағын топтарға суреттер беріледі
Шағын топтар берілген суреттерге ортақ бір сөзді табады. Табылған сөздерден семинар тақырыбын анықтайды.
Тақырып ашылады.

Топтық бағалау.

Стақан су сыйға.

Білім алу және кедергі түрлерінің суреттері
10. 02. 2017: 5
Мектепішілік семинар-тренинг: Ой қозғау
5 мин
«Миға шабуыл», ашық сұрақтар қойылады
Сұрақтарға жауап береді, ой қозғайды.
Бір-бірінің ойларымен танысады

Топтық бағалау.

Диаграмма

стақан, су
10. 02. 2017: 6
Мектепішілік семинар-тренинг: Мағынаны ашу
10 мин
Оқушылардан анонимді түрде алынған эсселермен таныстырылады.

Эсселерді негізге ала отырып FILA кестесін толтырады

Facts (факт)

Ideas (идея)

Learning issues (сұрақтар)

Action plan (әрекет жоспары)

Мәселеге жан-жақты қарап, шешу жолдарын іздейді.

FILA әдісімен танысады.

Ауызша бағалау.
Оқушы үні, таратпа қағаз
10. 02. 2017: 7
Мектепішілік семинар-тренинг: Сергіту сәті
3
«Баспа машинкасы» қатысушыларға сөз немесе фраза жасырылады. Мәтінді құрайтын әріптер топ мүшелері арасында бөлініп беріледі.
Әр қатысушы өз әріпін атайды, сөз мүмкіндігінше жылдам айтылуы тиіс, ал сөздер арасындағы аралықта барлығы алақандарын соғып шапалақтайды.
ұйымшылдықпен әрекет ету дағдылары қалыптасады

«Интервью»

  1. жаттығу саған несімен ұнады?
  2. өзара қарым-қатынасқа түсуде қандай қиындықтар болды?
Қағазға жазылған әріптер
10. 02. 2017: 8
Мектепішілік семинар-тренинг: Постер құру
20 мин
Түрлі түсті қағаздар, желім, степлер, ине, жіп, скоч, скрепка т. б. маркерден басқа кез-келген құралдар ұсынылап, постер тақырыптары бекітіледі.

«Оқуға кедергі себептер», «Мәселені шешу жолдары» тақырыптарына

постер дайындайды.

Критерий бойынша жұмыс жасайды,

Келеңсіз жағдайдан шығу жолдарын іздейді.

Формативті бағалау
флипчарт
10. 02. 2017: 9
Мектепішілік семинар-тренинг: Ой-толғау
3 мин
«Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы»
Семинар-тренингтен алған әсерлері мен ұсыныстарын білдіреді.
Өткізілген семинар тренинг бойынша пікірлерін білемін
Арыз-шағым және ұсыныстар кітабы
10. 02. 2017: 10
Мектепішілік семинар-тренинг: Естеліктер тарату
2 мин
Пайдаланылған әдіс-тәсілдер туралы жазылған таратпа қағаздар ұсынылады

Ұқсас жұмыстар
Айнымалы ток тізбегіндегі активті кедергі
Бірінші кедергі
Өткізгіштердің электр кедергісі қалай
Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу
Тізбек бөлігіне арналған ом заңы, 8 сынып
Адасқан сандар
Айнымалы электр тогы.Ток күші мен кернеудің әсерлік мәні
Өткізгіштің кедергісінің температураға тәуелділігі
Оқытудағы кедергілер және одан шығу жолдары
Бірлескен топтық жұмыс - ынтымақтастық кілті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz