Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәуелсіздіктің тірегіміз
Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіздіктің тірегіміз!
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың алгебра, геометрия пәндері бойынша алған білімдерін, логикалық
ойлау жүйелері мен тәуелсіздік тарихына байланысты негізгі сұрақтар бойынша
білімдерін тексеру. Оқушылардың ғылым-білімге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Жоспар:
1. Топтардың өздерін таныстыруы, амандасу рәсімі
2. Ұяшықтар бойынша сұрақ таңдап, балл жинау.
3. Дойбы ойыны
Қолданылған нақыл сөздер:
Жас өренім сен үлкен ғалым болсаң,
Тәуелсіз ел биікке шарықтайды!
Жүргізуші:
Білім біздің нәріміз тұнығымыз,
Қазақтай дархан елдің ұл, қызымыз.
Ғарыштап мәңгілікке жасай берсін
Нық болып тәуелсіздік тұғырымыз!
Тарихым тұнып жатыр тереңдерде,
Жас ұрпақ жетіле бер байтақ елде.
Білімді бол, дара бол басқалардан
Біз сенеміз болашақ бүлдіршінге!
Армысыздар құрметті көрермен қауым! Бүгінгі «Тәуелсіздіктің тірегіміз!»
зияткерлік сайысымызға қош келдіңіздер! Ортаға 7 «а» және 7 «ә» сынып
оқушыларынан құрылған екі топты шақырғым келеді.
Бүгінгі сайысымыз 3 турдан тұрады. 1-тур «Сәлемдесу», 2-тур «Білімдіге
балл беріледі» деп аталады. 3-тур дойбы ойнаймыз.
1-тур: Топтар өздерін таныстырулары керек. Топтың аты, ұраны, эмблемасы
және қосымша жұмыстарының бар болуы ескеріледі. Ең жоғарғы ұпай 500 ұпай
болып есептеледі.
2-тур: Тақырып бойынша ұяшық таңдаймыз. Ұяшықтар ұпайлармен
белгіленген. Ұпай жоғарылаған сайын сұрақтар да күрделене түседі.
Алгебра
100 – Өрнекті ықшамда : [pic]
200 – Өрнекті ықшамда: [pic]
300 – Амалдарды орында: [pic]
400 – Амалдарды орында: [pic]
500 – Амалдарды орында: [pic]
Геометрия
100 - [pic] белгілі болса, [pic]
[pic]
200 – Параллель түзулерді үшінші түзумен қиғанда пайда болған бұрыштарды
есепте
[pic]
300 – Үшбұрыш қабырғаларының ұзындығын есепте:
[pic]
400 – Теңбүйірлі үшбұрыш бұрыштарын есепте
[pic]
500 – Тікбұрышты үшбұрыш бұрыштары мен АС қабырғасының ұзындығын есепте
[pic]
Логикалық есептер
100 – Бүтін екі санның қосындысы тақ болса, олардың көбейтіндісі тақ па,
жұп па?
200 – Цифрларының барлығы әр түрлі болатын он таңбалы ең кіші санды жаз.
300 – 27 монетаның біреуі жалған және ол басқалардан ауырлау. Табақша
таразымен гірсіз үш рет өлшеу арқылы жалған монетаны қалай табуға болады?
400 – Бақташы 36 өгіз айдап әкеліпті. Есепші бақташыдан: «Қанша малыңыз бар
еді?» - деп сұрапты. Бақташы: «Мен малдың үштен бірінің үштен екісін айдап
әкелдім, неше малым барын өзіңіз табыңыз» - депті. Шынында қанша малы болды
екен?
500 – Киноға билет алу үшін Нұрлан, Мақсат, Қанат, Омар және Асан кезекте
тұр. Нұрланның билетті Мақсаттан бұрын, бірақ Асаннан кейін алатыны
белгілі. Қанат пен Асан қатар тұрған жоқ, ал Омар Асанмен, Нұрланмен,
Қанатпен қатар тұрған жоқ. Кім кімнен кейін тұр?
Тәуелсіздік тарихы
100 – Төмендегі суреттердің Қазақстан тарихында қандай маңызы бар?
[pic] [pic]
200 – Сурет бойынша сөйле?
[pic]
300 – Бұл қай монумент? Оның тәуелсіздікпен қандай байланысы бар?
[pic]
400 – Астана – мақтанышым!
[pic]
500 - Бұл қай ғимарат? Оның жұмыс істеу жүйесі қандай?
[pic]
3-тур Топ басшыларының сайысы. Дойбы ойнаймыз.
[pic]
Жүргізуші:
Білімменен болашақты бағамдайды,
Ұрпақ үшін ата-ана алаңдайды.
Жас өренім сен үлкен ғалым болсаң,
Тәуелсіз ел биікке шарықтайды!
Оқушылардың жалпы ұпайларын есептеп, жеңімпаз топты анықтаймыз.
Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіздіктің тірегіміз!
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың алгебра, геометрия пәндері бойынша алған білімдерін, логикалық
ойлау жүйелері мен тәуелсіздік тарихына байланысты негізгі сұрақтар бойынша
білімдерін тексеру. Оқушылардың ғылым-білімге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Жоспар:
1. Топтардың өздерін таныстыруы, амандасу рәсімі
2. Ұяшықтар бойынша сұрақ таңдап, балл жинау.
3. Дойбы ойыны
Қолданылған нақыл сөздер:
Жас өренім сен үлкен ғалым болсаң,
Тәуелсіз ел биікке шарықтайды!
Жүргізуші:
Білім біздің нәріміз тұнығымыз,
Қазақтай дархан елдің ұл, қызымыз.
Ғарыштап мәңгілікке жасай берсін
Нық болып тәуелсіздік тұғырымыз!
Тарихым тұнып жатыр тереңдерде,
Жас ұрпақ жетіле бер байтақ елде.
Білімді бол, дара бол басқалардан
Біз сенеміз болашақ бүлдіршінге!
Армысыздар құрметті көрермен қауым! Бүгінгі «Тәуелсіздіктің тірегіміз!»
зияткерлік сайысымызға қош келдіңіздер! Ортаға 7 «а» және 7 «ә» сынып
оқушыларынан құрылған екі топты шақырғым келеді.
Бүгінгі сайысымыз 3 турдан тұрады. 1-тур «Сәлемдесу», 2-тур «Білімдіге
балл беріледі» деп аталады. 3-тур дойбы ойнаймыз.
1-тур: Топтар өздерін таныстырулары керек. Топтың аты, ұраны, эмблемасы
және қосымша жұмыстарының бар болуы ескеріледі. Ең жоғарғы ұпай 500 ұпай
болып есептеледі.
2-тур: Тақырып бойынша ұяшық таңдаймыз. Ұяшықтар ұпайлармен
белгіленген. Ұпай жоғарылаған сайын сұрақтар да күрделене түседі.
Алгебра
100 – Өрнекті ықшамда : [pic]
200 – Өрнекті ықшамда: [pic]
300 – Амалдарды орында: [pic]
400 – Амалдарды орында: [pic]
500 – Амалдарды орында: [pic]
Геометрия
100 - [pic] белгілі болса, [pic]
[pic]
200 – Параллель түзулерді үшінші түзумен қиғанда пайда болған бұрыштарды
есепте
[pic]
300 – Үшбұрыш қабырғаларының ұзындығын есепте:
[pic]
400 – Теңбүйірлі үшбұрыш бұрыштарын есепте
[pic]
500 – Тікбұрышты үшбұрыш бұрыштары мен АС қабырғасының ұзындығын есепте
[pic]
Логикалық есептер
100 – Бүтін екі санның қосындысы тақ болса, олардың көбейтіндісі тақ па,
жұп па?
200 – Цифрларының барлығы әр түрлі болатын он таңбалы ең кіші санды жаз.
300 – 27 монетаның біреуі жалған және ол басқалардан ауырлау. Табақша
таразымен гірсіз үш рет өлшеу арқылы жалған монетаны қалай табуға болады?
400 – Бақташы 36 өгіз айдап әкеліпті. Есепші бақташыдан: «Қанша малыңыз бар
еді?» - деп сұрапты. Бақташы: «Мен малдың үштен бірінің үштен екісін айдап
әкелдім, неше малым барын өзіңіз табыңыз» - депті. Шынында қанша малы болды
екен?
500 – Киноға билет алу үшін Нұрлан, Мақсат, Қанат, Омар және Асан кезекте
тұр. Нұрланның билетті Мақсаттан бұрын, бірақ Асаннан кейін алатыны
белгілі. Қанат пен Асан қатар тұрған жоқ, ал Омар Асанмен, Нұрланмен,
Қанатпен қатар тұрған жоқ. Кім кімнен кейін тұр?
Тәуелсіздік тарихы
100 – Төмендегі суреттердің Қазақстан тарихында қандай маңызы бар?
[pic] [pic]
200 – Сурет бойынша сөйле?
[pic]
300 – Бұл қай монумент? Оның тәуелсіздікпен қандай байланысы бар?
[pic]
400 – Астана – мақтанышым!
[pic]
500 - Бұл қай ғимарат? Оның жұмыс істеу жүйесі қандай?
[pic]
3-тур Топ басшыларының сайысы. Дойбы ойнаймыз.
[pic]
Жүргізуші:
Білімменен болашақты бағамдайды,
Ұрпақ үшін ата-ана алаңдайды.
Жас өренім сен үлкен ғалым болсаң,
Тәуелсіз ел биікке шарықтайды!
Оқушылардың жалпы ұпайларын есептеп, жеңімпаз топты анықтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz