Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Нәтиже сабақ. Сабақтар
4-сынып.
Қазақ тілі.
1.Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. Сабақтар.
2.Сабақтың мақсаты: 1). Білімділік: Модуль бойынша өтілген
тақырыптарды пысықтау, алған білімді жинақтау.
2) Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеуге
жаттықтыру,ой-өрісін, тілін, сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Өз бетінше
жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, шығармашылық құзіреттіліктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Бастауыш сыныпта оқытылатын пәндерге деген қызығушылықтарын
ояту, зеректікке, тапқырлыққа жетелеу.
3.Сабақтың көрнекілігі:тапсырма конверттері, интербелсенді тақта.
Сабақ типі: модуль бойынша өткенді қайталау сабағы.
Сабақ түрі: дәстүрден тыс
Сабақ әдістері: модульдік оқыту, интерактивті оқыту, деңгейлеп
оқыту, баяндау, көрнекілік, сөздік, сын тұрғысынан жазу мен ойлауды дамыту
әдістері.
Сабақ объектісі: мектеп, бастауыш сынып пәндері, заттық, сандық
ұғымдағы сөздер, қазақ тіліне тән дыбыстар, жуан және жіңішке буынды
сөздер.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу. Сабақтың мақсатын түсіндіру.
ІІ. Қызығушылықты ояту сатысы:
• Дыбыстық жаттығу: Ә, қ, ғ,ң, ө,ұ,ү,і,һ.
• Сөзжұмбақ шешу: «Математика сабағында»
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
8-5=
1+1=
4+3=
10-1=
ІІІ. Мағынаны ажырату сатысы:
➢ «Зымыран сұрақтар» арқылы модуль бойынша алған білімді
тексеру.
1. Сен қандай мектепте оқисың?
2. Мектеп қандай көшеде орналасқан?
3. Сенің мектебің неше қабатты?
4. Бірінші қабатта нелер бар?
5. Қазір қандай сабақ?
6. Қазақ тілі сабағының мұғалімі кім?
7. Математика сабағында не істейсіңдер?
8. Сурет сабағына не керек?
➢ Суретті диктант жазу.
Қазақ тілі, орыс тілі, математика, ән сабағы, еңбек сабағы, дүниетану, дене
шынықтыру сабағы.
➢ Сергіту сәті: «Он саусақ»
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Бесті беске қосқанда-
Болып шықты он саусақ.
1,2,3,4,5,6,7,8,910.
➢ Сәйкесін табыңдар: Бұл қандай сабақ?
1. Самат аюдың суретін салды. Ән сабағы
2. Айгүл домбырамен ән айтты. Математика сабағы
3. Оқушылар сөздік жазды. Еңбек сабағы
4. Азат есепті жақсы шығарады. Қазақ тілі сабағы
5. Қыздар қуыршаққа көйлек тікті. Сурет сабағы
ІҮ. Ой -толғау сатысы.
▪ Шығармашылық жұмыс:
Берілген тақырыптар бойынша эссе жазу немесе диалог құру.
-«Қазақ тілі сабағында»
-«Математика сабағында»
-«Дене тәрбиесі сабағында»
-«Сурет сабағында»
-«Орыс тілі сабағында»
▪ Жеке оқушымен жұмыс:
Берілген сөздерді мағынасына қарай бағандап жаз.
| |
|Мәтін, есеп, бояу, қылқалам, үшбұрыш, сөздік, тапсырма, қосу,сурет дәптері, |
|циркуль, диктант. |
|Сурет сабағы |Қазақ тілі |Математика |
| | | |
| | | |
▪ Оқу құралдарын атап, шарларды үрле:
Қалам, қуыршақ, сызғыш, дүкен, бағдаршам, кітап, дәптер.
▪ Ойын сәті:
Екі топқа бөлініп, тақырыпқа қатысты жуан және жіңішке буынды сөздерді
атау.
Ү. Үйге тапсырма :
“Менің сүйікті сабағым” тақырыбында эссе жазу.
Қорыту. Оқушылардың білімін бағалау.
3-сынып Пәндер
Пән-предмет
сабақ-урок
қазақ тілі-казахский язык
орыс тілі-русский язык
ана тілі-родная речь
дүниетану-познание мира
бейнелеу өнері-изобразительное искусство
музыка-музыка (ән)
еңбекке баулу-трудовое обучение
дене тәрбиесі-физическая культура
ІҮ. Бекіту:
2-сынып. Әр оқушыға тапсырма беріледі.
І-деңгей.
1. Сәйкесін тап.
|отбасы |большая |
|менің |семья |
|үлкен |отец |
|әке |моя |
2. Артығын тап.
|1 |2 |
|Аға |Дәптер |
|Әпке |Өшіргіш |
|Кітап |Сызғыш |
|Іні |Әже |
|Ата |Күнделік |
ІІ-деңгей.
1. Берілген сөздерді аудар.
|Старший брат | |
|Семья | |
|Дедушка | |
|Старшая сестра | |
2. Қазақ тіліне тән дыбыстардың астын сыз.
Менің отбасымда үш адам бар. Әкем-ұшқыш. Шешем-дәрігер.
ІІІ-деңгей.
1. Кестені пайдаланып сөйлем құр.
|Менің отбасымда ..........адам |Менің |Мен-........... |
|бар. |атам-......... | |
|бес |зейнеткер |оқушымын |
|жиырма |студент |дәрігермін |
2. Тест сұрақтарына жауап бер.
|1. Кім үлкен? |А) атам |
| |Б) шешем |
|2. Кім зейнеткер? |А) қарындасым |
| |Б) әжем |
|3. Кім мектепте оқиды? |А) әкем |
| |Ә) ағам |
3-сынып. Оқушылар модуль бойынша өздік жұмыс жасайды.
1. Сөзжұмбақты шешіңдер. Математика сабағында.
| | | |
| | | | |
| | | | | |
| | | | | |
1) 5+5=
2) 2+3=
3) 6-2=
4) 10-1=
2. Сәйкесін табыңдар.Бұл қандай сабақ?
|Оқушылар гүлдің суретін салды. |Қазақ тілі сабағы |
|Айнұр тамаша ән айтты. |Бейнелеу өнері сабағы |
|Мұғалім мәтінді аударды. |Музыка сабағы |
3. Берілген сөздерді әр бағанға бөліп жазыңдар.
| |
|Мәтін, бояу, қылқалам, сөздік, тапсырма, сурет дәптері |
|Бейнелеу өнері |Қазақ тілі |
| | |
| | |
Қорыту.
Восточный жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
[pic]
[pic]
Дайындаған: Рахымжанова
Рыскүл Дуанбекқызы.
2012 жыл.
Қазақ тілі.
1.Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. Сабақтар.
2.Сабақтың мақсаты: 1). Білімділік: Модуль бойынша өтілген
тақырыптарды пысықтау, алған білімді жинақтау.
2) Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайтып, байланыстырып сөйлеуге
жаттықтыру,ой-өрісін, тілін, сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Өз бетінше
жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, шығармашылық құзіреттіліктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Бастауыш сыныпта оқытылатын пәндерге деген қызығушылықтарын
ояту, зеректікке, тапқырлыққа жетелеу.
3.Сабақтың көрнекілігі:тапсырма конверттері, интербелсенді тақта.
Сабақ типі: модуль бойынша өткенді қайталау сабағы.
Сабақ түрі: дәстүрден тыс
Сабақ әдістері: модульдік оқыту, интерактивті оқыту, деңгейлеп
оқыту, баяндау, көрнекілік, сөздік, сын тұрғысынан жазу мен ойлауды дамыту
әдістері.
Сабақ объектісі: мектеп, бастауыш сынып пәндері, заттық, сандық
ұғымдағы сөздер, қазақ тіліне тән дыбыстар, жуан және жіңішке буынды
сөздер.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу. Сабақтың мақсатын түсіндіру.
ІІ. Қызығушылықты ояту сатысы:
• Дыбыстық жаттығу: Ә, қ, ғ,ң, ө,ұ,ү,і,һ.
• Сөзжұмбақ шешу: «Математика сабағында»
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
8-5=
1+1=
4+3=
10-1=
ІІІ. Мағынаны ажырату сатысы:
➢ «Зымыран сұрақтар» арқылы модуль бойынша алған білімді
тексеру.
1. Сен қандай мектепте оқисың?
2. Мектеп қандай көшеде орналасқан?
3. Сенің мектебің неше қабатты?
4. Бірінші қабатта нелер бар?
5. Қазір қандай сабақ?
6. Қазақ тілі сабағының мұғалімі кім?
7. Математика сабағында не істейсіңдер?
8. Сурет сабағына не керек?
➢ Суретті диктант жазу.
Қазақ тілі, орыс тілі, математика, ән сабағы, еңбек сабағы, дүниетану, дене
шынықтыру сабағы.
➢ Сергіту сәті: «Он саусақ»
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Бесті беске қосқанда-
Болып шықты он саусақ.
1,2,3,4,5,6,7,8,910.
➢ Сәйкесін табыңдар: Бұл қандай сабақ?
1. Самат аюдың суретін салды. Ән сабағы
2. Айгүл домбырамен ән айтты. Математика сабағы
3. Оқушылар сөздік жазды. Еңбек сабағы
4. Азат есепті жақсы шығарады. Қазақ тілі сабағы
5. Қыздар қуыршаққа көйлек тікті. Сурет сабағы
ІҮ. Ой -толғау сатысы.
▪ Шығармашылық жұмыс:
Берілген тақырыптар бойынша эссе жазу немесе диалог құру.
-«Қазақ тілі сабағында»
-«Математика сабағында»
-«Дене тәрбиесі сабағында»
-«Сурет сабағында»
-«Орыс тілі сабағында»
▪ Жеке оқушымен жұмыс:
Берілген сөздерді мағынасына қарай бағандап жаз.
| |
|Мәтін, есеп, бояу, қылқалам, үшбұрыш, сөздік, тапсырма, қосу,сурет дәптері, |
|циркуль, диктант. |
|Сурет сабағы |Қазақ тілі |Математика |
| | | |
| | | |
▪ Оқу құралдарын атап, шарларды үрле:
Қалам, қуыршақ, сызғыш, дүкен, бағдаршам, кітап, дәптер.
▪ Ойын сәті:
Екі топқа бөлініп, тақырыпқа қатысты жуан және жіңішке буынды сөздерді
атау.
Ү. Үйге тапсырма :
“Менің сүйікті сабағым” тақырыбында эссе жазу.
Қорыту. Оқушылардың білімін бағалау.
3-сынып Пәндер
Пән-предмет
сабақ-урок
қазақ тілі-казахский язык
орыс тілі-русский язык
ана тілі-родная речь
дүниетану-познание мира
бейнелеу өнері-изобразительное искусство
музыка-музыка (ән)
еңбекке баулу-трудовое обучение
дене тәрбиесі-физическая культура
ІҮ. Бекіту:
2-сынып. Әр оқушыға тапсырма беріледі.
І-деңгей.
1. Сәйкесін тап.
|отбасы |большая |
|менің |семья |
|үлкен |отец |
|әке |моя |
2. Артығын тап.
|1 |2 |
|Аға |Дәптер |
|Әпке |Өшіргіш |
|Кітап |Сызғыш |
|Іні |Әже |
|Ата |Күнделік |
ІІ-деңгей.
1. Берілген сөздерді аудар.
|Старший брат | |
|Семья | |
|Дедушка | |
|Старшая сестра | |
2. Қазақ тіліне тән дыбыстардың астын сыз.
Менің отбасымда үш адам бар. Әкем-ұшқыш. Шешем-дәрігер.
ІІІ-деңгей.
1. Кестені пайдаланып сөйлем құр.
|Менің отбасымда ..........адам |Менің |Мен-........... |
|бар. |атам-......... | |
|бес |зейнеткер |оқушымын |
|жиырма |студент |дәрігермін |
2. Тест сұрақтарына жауап бер.
|1. Кім үлкен? |А) атам |
| |Б) шешем |
|2. Кім зейнеткер? |А) қарындасым |
| |Б) әжем |
|3. Кім мектепте оқиды? |А) әкем |
| |Ә) ағам |
3-сынып. Оқушылар модуль бойынша өздік жұмыс жасайды.
1. Сөзжұмбақты шешіңдер. Математика сабағында.
| | | |
| | | | |
| | | | | |
| | | | | |
1) 5+5=
2) 2+3=
3) 6-2=
4) 10-1=
2. Сәйкесін табыңдар.Бұл қандай сабақ?
|Оқушылар гүлдің суретін салды. |Қазақ тілі сабағы |
|Айнұр тамаша ән айтты. |Бейнелеу өнері сабағы |
|Мұғалім мәтінді аударды. |Музыка сабағы |
3. Берілген сөздерді әр бағанға бөліп жазыңдар.
| |
|Мәтін, бояу, қылқалам, сөздік, тапсырма, сурет дәптері |
|Бейнелеу өнері |Қазақ тілі |
| | |
| | |
Қорыту.
Восточный жалпы орта білім беретін мектебі
[pic]
[pic]
[pic]
Дайындаған: Рахымжанова
Рыскүл Дуанбекқызы.
2012 жыл.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz