Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Тақырып Шешендік сөздер

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қосжанова Салтанат Орынтайқызы

Пән аты: әдебиет

Күні: 23 қыркүйек

|Сабақтың тақырыбы | Шешендік сөздер |
|Сілтеме |Ғаламтор, оқулық, МАН |
|Жалпы мақсаты |1.Танымдық:Оқушылардың өз беттерімен іздену мүмкіндіктерін |
| |кеңейту арқылы танымдық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау.|
| |2. Эмоциялық:Сыныптағы ынтымақтастық, ықпалдастық негізінде |
| |психологиялық жағымды орта қалыптастыру. |
| |3. Әлеуметтік: Әлеуметтік өзара әрекеттесу арқылы бір-бірімен |
| |қарым-қатынас жасауға жағдай жасау. |
|Күтілетін нәтиже | Білу:Шешендік сөз өнерінің «өнер падишасы» саналатындығын, |
| |шешендіктің шалқар шабыт,шалқыған сыр мен сезімнен |
| |туатынын,даналық ой, көркем сөз өрілімі екенін біледі. |
| |(барлығы); |
| |Түсіну: Шешендер сөздеріндегі оралымды өткір ойды анық танып,|
| |мазмұнын түсінеді. |
| |(барлығы); |
| |Қолдану: Шешендік сөздер туралы алған мәліметтерін сабақтан |
| |тыс уақытта қолданып, өмірмен байланыстыра алады (көпшілігі); |
| |Талдау: Сөз астарының мән-мағынасын ашады, мазмұнын |
| |меңгереді. |
| |Шешендік сөздерде кездесетін бейнелі сөздерді, көркемдегіш |
| |құралдарды ажырата біледі.(кейбіреуі); |
| |Жинақтау:Өмірде ғана қолданып қоймай, тарихпен де |
| |байланыстырады (кейбіреуі) |
| |Бағалау: Шешендердің айшықты сөздерінің адам өміріндегі |
| |маңызын салмақтай алады.(кейбіреуі) |
| | |
|Негізгі идеялар |Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы танымдық |
| |белсенділіктері артады. |
|Тапсырма көздері |1.Өз бетінше іздену жұмыстары |
| |2.Өзара пікір алмасу |
| |3.Бірін-бірі тыңдау арқылы өзара әрекеттестікте жұмыс жасау |
|Сабақтың көрнекілігі |Интерактивті тақта, слайд, постерлер |
|Мотивациялық кезең |Оқушыларды шағы н топтарға бөлу |
| |[pic] [pic] [pic] |
|Үй тапсырмасын сұрау|Білім шыңына жету үшін асулардан сүрінбей өту керек [pic][pic]|
| |І асу ІІ асу ІІІ асу |
| |IV асу Vасу |
| |І асу |
| |Өткен материалды ойға салу мақсатында «Сөздер банкісі» тәсілі |
| |бойынша жұқа және қалың сұрақтар арқылы толығырақ жауап |
| |беруге итермелеу. |
| |1.”Қозы Көрпеш –Баян сұлу” жыры қандай жырға жатады? |
| |2.Лиро-эпостық жырлардың батырлар жырынан қандай айырмашылығы |
| |бар? |
| |3. Жырда ауыз әдебиеті түрлерінің қандай үлгілері кездеседі? |
| |4.Жырда қандай кейіпкерлер бар? |
| |5.Жырдағы кездесетін жер-су атаулары. |
| |6.Қозы өліміне себепкер болған кім? |
|Жаңа сабақ |ІІ асу |
| |1.Оза оқыту тапсырмасы бойынша «Кластер» әдісі арқылы |
| |оқушылардан талдауларды, дәлелдерді талап ету мақсатында жоба |
| |қорғау. |
| |Шешенге тән қасиеттер. |
|Кейінгі тапсырмалар |ІІІ асу |
| |Оқушылардың шынайы қызығушылығын дамыту мақсатында қандай да |
| |болсын идеяларды төзімділікпен тыңдау арқылы шығарманы талдау |
| |негізінде әңгіме жүргізу.«Өкілдер» әдісі бойынша өлең жолдарын|
| |түсіндіру. |
| | |
| |І топ. |
| |Жаңбыр жаумаса жер жетім, |
| |Басшы болмаса ел жетім, |
| |Ұқпасқа айтқан сөз жетім... |
| |Атың жақсы болса- |
| |Ер жігіттің пырағы. |
| | |
| |ІІ топ. |
| |Балаң жақсы болса- |
| |Жан мен тәннің шырағы, |
| |Әйелің жақсы болса- |
| |Бірінші –иманың, |
| |Екінші – жиғаның, |
| |Үшінші – ырысыңның тұрағы... |
| | |
| |ІІІ топ. |
| |Өркенім өссін десең, |
| |Кекшіл болма – |
| |Кесапаты тиер еліңе. |
| |Елім өссін десең, |
| |Өршіл болма – |
| |Өскеніңді өшірерсің... |
|Сергіту сәті | |
| |Рөлге төселу мақсатында кейіпкер бейнесін сомдау үшін көрініс|
| |қою. |
|Кейінгі тапсырмалар |IV асу «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі бойынша топта жұмыс жасау.|
| |І топ. Мақал-мәтел жазу. |
| | |
| |ІІ топ. Бес жолды өлең құрастыру |
| | |
| |ІІІ топ.Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру |
| | |
| |V асу |
| |Нақты және жан-жақты болу мақсатында «Семантикалық картамен» |
| |жұмыс жасау. |
| | |
| | |
| |Кейіпкер сөзі |
| | |
| |Төле би |
| |Қазыбек би |
| |Әйтеке би |
| |Жиренше шешен |
| | |
| |- Дүниеде не өлмейді? |
| |Жақсының аты өлмейді, |
| |Ғалымның хаты өлмейді. |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |-Он түрлі жұмбағым мынау: бір, екі, үш, төрт, бес, алты, жеті,|
| |сегіз, тоғыз, он. |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |-Бір дегеніміз – бірлігі кеткен ел жаман, |
| |Екі дегеніміз – егесіп өткен ер жаман... |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| |-Алты Алаш – Алаша ханның балалары: Қазақ, Қарақалпақ, Қырғыз,|
| |Өзбек, Түрікмен, Жайылған. |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |-Екеуіңе бұл баланы қақ бөліп берейін, осыған ризасыңдар ма? |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| |Суалмайтын суат жоқ, |
| |Тартылмайтын бұлақ жоқ,... |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| |-Жасы үлкен аға әділ төреші бола алмайды, себебі артында |
| |қайырылары жоқ. |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| |-Төбеде тұрған кісі төрт жағын түгел көргенде, төменде тұрған |
| |екі жағын, беткейде тұрған бір жағын әрең көреді... |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |-Ағасы келсе, ардақтап атын байлағандай, қонағы келсе, |
| |құрметтеп жайлағандай, тындырымды інісі болса, көңілі жай |
| |болады.... |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| |Бәрінен де қиын сол екен, |
| |Артында жанған шырақ жоқ... |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
|Қорытынды |Рефлексия |
| |Соңында: |
| |Сабақ туралы жалпы ойың? |
| |Не жақсы өтті? |
| | |
|Бағалау |Формативті бағалау |
|Үйге тапсырма |Билердің толғауларын жаттау. |
| |«Рафт» әдісі бойынша кейіпкерге хат жазу. |

Ұқсас жұмыстар
Топтың бағалауы
Шешендік сөздер. 9 сынып
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Қазақ шешендік өнерінің ерекшеліктері
Омоним сөздерді тап
Қазыбек би келдібекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Шешендік сөз тектері
Шешендік сөздер айту
Топтың құрамы
Астанаға ақ бата. Дихан Әбілев
Пәндер