Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге
Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
21.01.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.
Мақсаты
Білімділік: Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге жіктеуге үйрету
Дамытушылық: Квадрат теңдеулер тақырыбынан алған білімдерін дамыту
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін-өзі және жолдастарын бағалауға үйрету. Топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Квадрат үшмүшені айыра алады, квадрат үшмүшеліктерді көбейткіштерге жіктеуді түсінеді.
Түйінді идеясы
ах2+вх+с түріндегі көп мүше квадрат үшмүше деп аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы а!=0
а=1 болса, квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады. х айнымалысының квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері ах2+вх+с квадрат үшмүшенің түбірлері болады. Көбейткішке жіктеу формуласы ах2+вх+с =а(х-х1)(х-х2)
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Қарлы кесек>>, <<Сиқырлы сұрақ>>, <<Бүгін мен ....>>, <<Үш шапалақ>>, әдісі
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды мақал мәтелдер арқылы топтау: Алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса төбедегі жетеді.
2) Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал.
3) Білімді мыңды жығады,білекті бірді жығады.
4) Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю.
5) Бір тал кессең, он тал ек
Оқушылар мақал мәтелдердің жалғасын тауып, топтасады, бес топқа бөлінеді
мин
слайд
1 - тапсырма: Мақал мәтелдер арқылы квадрат теңдеулер құру
Оқушылар мақал мәтелдердің түбірі бойынша квадрат теңдеулер құрады, Виет теоремасын қайталайды.
15
мин
Слайд
Оқушыларға тақырып теориясы мен есеп шығару үлгісін ұсынады.
Берілген тақырыпты топ болып оқиды, мағынасын түсінеді, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
7
мин
Оқулық
2 - тапсырма:Топтық жұмыс беріледі:
1,5топ - №231(1)
2топ - №231(2)
3топ - №231(3)
4топ - №231(4)
Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді
2
мин
Сергіту сәті. <<Мәндерді табайық!>>
Түбір астындағы сандар айтылады, шыққан сан <<тақ>> санға аяқталса қол көтереміз, <<жұп>> санға аяқталса қолды алға созамыз, <<жай>> санға аяқталса көзді жұмамыз, көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
10 мин
Постер
3 - тапсырма: оқушыларға оқулықтан №232 есеп беріледі. Тапсырманы орындатуда <<қарлы кесек>> әдісі қолданылады
Әр топ түсті маркерлермен өздеріне берілген тапсырманың бірінші алгоритмін постерге орындап келесі топқа береді, келесі топ екінші алгоритмді өзге түспен жазады... Осылайша алғашқы постерді әр топ өздері қайтып алады және класта қорғайды, жіберілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды
3 мин
Кері байланыс үшін <<Бүгін мен ...>> әдісін қолданады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын <<Бүгін мен ...>> әдісімен өз ойын жеткізеді
1
мин
Оқушылар өздерін - өзі ұпай арқылы бағалайды.
Үйге тапсырма
№233, №235
Қосымша тапсыр
Аты ____________________________________ Күні_____________
Сынып _______ міндеті ________________________________
Мен бүгін ....
1. Түсіну үшін сұрақ қойдым :: ешқашан :: кейде :: жиі
2. Топта өз ойымды айттым :: ешқашан :: кейде :: жиі
3. Топта есепті өз бетіммен шығардым :: ешқашан :: кейде :: жиі
4. Топта басқаларға көмектестім :: ешқашан :: кейде :: жиі
5. Топ берген тапсырманы орындадым: :: ешқашан :: кейде :: жиі
6. Маған осы топта ұнағаны: __________________________
____________________________________________________________
7. Мен үшін осы топта ең қиын тапсырма: ________________________
_____________________________________________________________
8. Келесі топтық жұмыстағы мақсатым: __________________________
_____________________________________________________________
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
21.01.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу.
Мақсаты
Білімділік: Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге жіктеуге үйрету
Дамытушылық: Квадрат теңдеулер тақырыбынан алған білімдерін дамыту
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін-өзі және жолдастарын бағалауға үйрету. Топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Квадрат үшмүшені айыра алады, квадрат үшмүшеліктерді көбейткіштерге жіктеуді түсінеді.
Түйінді идеясы
ах2+вх+с түріндегі көп мүше квадрат үшмүше деп аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы а!=0
а=1 болса, квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады. х айнымалысының квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері ах2+вх+с квадрат үшмүшенің түбірлері болады. Көбейткішке жіктеу формуласы ах2+вх+с =а(х-х1)(х-х2)
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Қарлы кесек>>, <<Сиқырлы сұрақ>>, <<Бүгін мен ....>>, <<Үш шапалақ>>, әдісі
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды мақал мәтелдер арқылы топтау: Алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса төбедегі жетеді.
2) Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал.
3) Білімді мыңды жығады,білекті бірді жығады.
4) Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю.
5) Бір тал кессең, он тал ек
Оқушылар мақал мәтелдердің жалғасын тауып, топтасады, бес топқа бөлінеді
мин
слайд
1 - тапсырма: Мақал мәтелдер арқылы квадрат теңдеулер құру
Оқушылар мақал мәтелдердің түбірі бойынша квадрат теңдеулер құрады, Виет теоремасын қайталайды.
15
мин
Слайд
Оқушыларға тақырып теориясы мен есеп шығару үлгісін ұсынады.
Берілген тақырыпты топ болып оқиды, мағынасын түсінеді, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
7
мин
Оқулық
2 - тапсырма:Топтық жұмыс беріледі:
1,5топ - №231(1)
2топ - №231(2)
3топ - №231(3)
4топ - №231(4)
Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді
2
мин
Сергіту сәті. <<Мәндерді табайық!>>
Түбір астындағы сандар айтылады, шыққан сан <<тақ>> санға аяқталса қол көтереміз, <<жұп>> санға аяқталса қолды алға созамыз, <<жай>> санға аяқталса көзді жұмамыз, көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
10 мин
Постер
3 - тапсырма: оқушыларға оқулықтан №232 есеп беріледі. Тапсырманы орындатуда <<қарлы кесек>> әдісі қолданылады
Әр топ түсті маркерлермен өздеріне берілген тапсырманың бірінші алгоритмін постерге орындап келесі топқа береді, келесі топ екінші алгоритмді өзге түспен жазады... Осылайша алғашқы постерді әр топ өздері қайтып алады және класта қорғайды, жіберілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды
3 мин
Кері байланыс үшін <<Бүгін мен ...>> әдісін қолданады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын <<Бүгін мен ...>> әдісімен өз ойын жеткізеді
1
мин
Оқушылар өздерін - өзі ұпай арқылы бағалайды.
Үйге тапсырма
№233, №235
Қосымша тапсыр
Аты ____________________________________ Күні_____________
Сынып _______ міндеті ________________________________
Мен бүгін ....
1. Түсіну үшін сұрақ қойдым :: ешқашан :: кейде :: жиі
2. Топта өз ойымды айттым :: ешқашан :: кейде :: жиі
3. Топта есепті өз бетіммен шығардым :: ешқашан :: кейде :: жиі
4. Топта басқаларға көмектестім :: ешқашан :: кейде :: жиі
5. Топ берген тапсырманы орындадым: :: ешқашан :: кейде :: жиі
6. Маған осы топта ұнағаны: __________________________
____________________________________________________________
7. Мен үшін осы топта ең қиын тапсырма: ________________________
_____________________________________________________________
8. Келесі топтық жұмыстағы мақсатым: __________________________
_____________________________________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz