Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Ұлттық спорт түрлері. Сын есім және оның түрлерін қайталау
С а б а қ ж о с п а р ы
Апта
Күні: 13.11.15
Сабақ: қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы
Ұлттық спорт түрлері. Сын есім және оның түрлерін қайталау.
Мақсаты
Оқушылар сабақ соңында ұлттық спорт түрлерін біліп шығады, сын есім түрлерін туралы алған білімдерін практикалық жұмыста пысықтайды.
Күтілетін нәтижелер
Қазақ халқының ұлттық ойын түрлерінің ойнау әдісін біледі, әңгіменің мазмұнын айтады, сын есім туралы білімдерін кеңейтеді.
Сабақ түрі
Жаңа сабақ.
Тапсырмалар
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс .
Керекті жабдықтар
Оқулық, дәптер, интерактивті тақта,компьютер, интернет желісі (Е-кітапхана, ЦБР) .
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Оқушылармен амандасу
Үй тапсырмасын тексеру
Спортпен айналысқан адамның денсаулығы қандай болады?
Ибн Сина спорттың неше түрімен айналысу керек деген ?
Спорт мағынасына қарай қалай бөлінеді?
Спорт адамды неге тәрбиелейді?
Бағалау парақшасын түсіндіріп кетемін(слайд).
Зат есім, сын есім түрлерін семантиткалық карта арқылы тексеремін.
Үй тапсырмасын мазмұндайды
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Семантикалық картаны толтырады, бірін - бірі тексеріп бағалайды.
Білім
Жаңа сабақ
Миға шабуыл
1.Қандай спорттық ойындарды білесіңдер?
2.Қандай ұлттық спорт түрлерімен таныссыңдар?
3. Бір ұлттық ойын туралы қысқаша айтып беріңдер.
Ұлттық ойын туралы бейнеролик көрсетемін.
Мәтінмен жұмыс
Қазақ халқында ұлттық спорт түрлері өте көп. Олар: көкпар, күрес, қыз қуу, арқан тартыс, бәйге, теңге алу, аударыспақ, дойбы, асық, тоғызқұмалақ ойындары. Олар адамды ептілікке, шыдамдылыққа, жылдамдыққа тәрбиелейді. Маған ұлттық спорт ойындары ұнайды. Мен ұлттық спорттың жанкүйерімін. Мектепте арқан тартыс, тоғызқұмалақ секілді ұлттық ойындар өткізіледі.
Сөздікпен жұмыс
ұлттық - национальный
епті- ловкий
шыдамды - терпеливый
жанкүйер - болельщик
.
Оқушылар тақтадағы сұраққа ауызша жауап береді.
Бейнеролик қарайды.
Топпен жұмыс.
1-топ. Мәтінді оқып, аударма жұмысын жасайды,.
2-топ. Мәтінді оқып, сұрақтар дайындайды, туынды сын есімді тауып,
сөз құрамына талдайды.
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.
Түсіну
Компьютермен жұмыс
ЦБР-да сын есімге қатысты тапсырма орындайды.
https://e.edu.kz/ui/#/lcms/scorm/3050692107
№1
Көп нүктенің орнына қатыстық сын есімдерді қойыңдар.
1.Ұлттық спорт түрлері адамды ........ болуға тәрбиелейді.
2. Көкпар, тоғызқұмалақ, асық ойындары қазақ халқының ............... спорт түрлері.
3. Менің ағам теледидардан ........... ойындарды тамашалады.
4. Маған ....... спорт түрлері ұнайды.
5.Мектепте ....... демалыста волейболдан жарыс болады.
Керекті сөздер: күзгі, төзімділікке, ұлттық, спорттық, қысқы.
Компьютерде өз бетімен жұмыстанады.
Қолдану
Суретпен жұмыс.
Тақтада ұлттық ойын түрлеріне суреттер көрсетіледі, солармен сөйлем құрастырады.
Сурет бойынша сөйлем құрастырады.
Талдау
Құрастырған сөйлемдерін интерактивті тақтаға жазып талдайды.
ІІ деңгей. Тірек сызба бойынша көкпар түрлерін сипаттайды.
Сабақты бағалау
Суммативті бағалау
№
Оқушының аты - жөні
Семантикалық карта (5балл)
Сұраққа жауап беру
(3балл)
Топпен жұмыс
(2балл)
ЦБР
(5 балл)
Суретпен жұмыс
(5балл)
1
Гайсанова Д
(20-18 балл) - <<5>>
(17-15 балл) - <<4>>
(14-9балл) - <<3>>
(8-0балл) - <<2>>
Үй тапсырмасы
Ереже , сөздік жаттау, мәтінді мазмұндау, ІІ деңгей..
.
Апта
Күні: 13.11.15
Сабақ: қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы
Ұлттық спорт түрлері. Сын есім және оның түрлерін қайталау.
Мақсаты
Оқушылар сабақ соңында ұлттық спорт түрлерін біліп шығады, сын есім түрлерін туралы алған білімдерін практикалық жұмыста пысықтайды.
Күтілетін нәтижелер
Қазақ халқының ұлттық ойын түрлерінің ойнау әдісін біледі, әңгіменің мазмұнын айтады, сын есім туралы білімдерін кеңейтеді.
Сабақ түрі
Жаңа сабақ.
Тапсырмалар
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс .
Керекті жабдықтар
Оқулық, дәптер, интерактивті тақта,компьютер, интернет желісі (Е-кітапхана, ЦБР) .
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Оқушылармен амандасу
Үй тапсырмасын тексеру
Спортпен айналысқан адамның денсаулығы қандай болады?
Ибн Сина спорттың неше түрімен айналысу керек деген ?
Спорт мағынасына қарай қалай бөлінеді?
Спорт адамды неге тәрбиелейді?
Бағалау парақшасын түсіндіріп кетемін(слайд).
Зат есім, сын есім түрлерін семантиткалық карта арқылы тексеремін.
Үй тапсырмасын мазмұндайды
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Семантикалық картаны толтырады, бірін - бірі тексеріп бағалайды.
Білім
Жаңа сабақ
Миға шабуыл
1.Қандай спорттық ойындарды білесіңдер?
2.Қандай ұлттық спорт түрлерімен таныссыңдар?
3. Бір ұлттық ойын туралы қысқаша айтып беріңдер.
Ұлттық ойын туралы бейнеролик көрсетемін.
Мәтінмен жұмыс
Қазақ халқында ұлттық спорт түрлері өте көп. Олар: көкпар, күрес, қыз қуу, арқан тартыс, бәйге, теңге алу, аударыспақ, дойбы, асық, тоғызқұмалақ ойындары. Олар адамды ептілікке, шыдамдылыққа, жылдамдыққа тәрбиелейді. Маған ұлттық спорт ойындары ұнайды. Мен ұлттық спорттың жанкүйерімін. Мектепте арқан тартыс, тоғызқұмалақ секілді ұлттық ойындар өткізіледі.
Сөздікпен жұмыс
ұлттық - национальный
епті- ловкий
шыдамды - терпеливый
жанкүйер - болельщик
.
Оқушылар тақтадағы сұраққа ауызша жауап береді.
Бейнеролик қарайды.
Топпен жұмыс.
1-топ. Мәтінді оқып, аударма жұмысын жасайды,.
2-топ. Мәтінді оқып, сұрақтар дайындайды, туынды сын есімді тауып,
сөз құрамына талдайды.
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.
Түсіну
Компьютермен жұмыс
ЦБР-да сын есімге қатысты тапсырма орындайды.
https://e.edu.kz/ui/#/lcms/scorm/3050692107
№1
Көп нүктенің орнына қатыстық сын есімдерді қойыңдар.
1.Ұлттық спорт түрлері адамды ........ болуға тәрбиелейді.
2. Көкпар, тоғызқұмалақ, асық ойындары қазақ халқының ............... спорт түрлері.
3. Менің ағам теледидардан ........... ойындарды тамашалады.
4. Маған ....... спорт түрлері ұнайды.
5.Мектепте ....... демалыста волейболдан жарыс болады.
Керекті сөздер: күзгі, төзімділікке, ұлттық, спорттық, қысқы.
Компьютерде өз бетімен жұмыстанады.
Қолдану
Суретпен жұмыс.
Тақтада ұлттық ойын түрлеріне суреттер көрсетіледі, солармен сөйлем құрастырады.
Сурет бойынша сөйлем құрастырады.
Талдау
Құрастырған сөйлемдерін интерактивті тақтаға жазып талдайды.
ІІ деңгей. Тірек сызба бойынша көкпар түрлерін сипаттайды.
Сабақты бағалау
Суммативті бағалау
№
Оқушының аты - жөні
Семантикалық карта (5балл)
Сұраққа жауап беру
(3балл)
Топпен жұмыс
(2балл)
ЦБР
(5 балл)
Суретпен жұмыс
(5балл)
1
Гайсанова Д
(20-18 балл) - <<5>>
(17-15 балл) - <<4>>
(14-9балл) - <<3>>
(8-0балл) - <<2>>
Үй тапсырмасы
Ереже , сөздік жаттау, мәтінді мазмұндау, ІІ деңгей..
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz