Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
ЖОСПАРЫ Тексерілді
___________________
Оқу ісінің меңгерушісі
<<02>>.03. 2015ж
Пән аты: Информатика
Сыныбы: 8 <<А>>
Тақырыбы: Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.
Мақсаты: Оқушылардың кестелік процессорларға мәтінді, формулаларды және командаларды енгізу ережелері туралы білімдерін қалыптастыру. Кестелік процессорда жұмыс істеуді үйрету.
Міндеттер:
Білімділік - Оқушыларды электрондық кестелерге мәтінді, формулаларды енгізу әдістерімен таныстыру.
Дамытушылық - Оқушылардың компьютерлік программалармен жұмыс жасау дағдылары мен қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік - Тәрбиелі, білімді және ойлау қабілеті жан-жақты оқушыларды тәрбиелеу.
Сабақ түрі: лекция сабақ
Сабақ типі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі - иллюстративті, көрнекілік, сұрақ -жауап
Құрал-жабдықтар компьютер - 7, ActiveStudio бағдарламасы, ActivBoard, ActivPen, бейнепроектор-1.
Пайдаланылған әдебиеттер: 1) Н.Т. Ермеков, Н.Ф.Стифутина Информатика 8 сынып, оқулық;
2)Н.Т.Ермеков, С.Б.Пилипенко,Информатика, Әдістемелік нұсқау, 8 сынып.
3) Н.Т.Ермеков, С.Б.Пилипенко,Информатика, Дидактикалық материалдар, 8 сынып.
Сабақ барысы
1) Ұйымдастыру кезеңі (2 мин):
а)оқушылар тізімі;
ә)кабинет жағдайы;
б)сабақ барысымен таныстыру.
2) Жаңа тақырыпқа кіріспе (3-5 мин)
3)Жаңа тақырыпты түсіндіру(3-5 мин)
Кез келген электронды ұяшыққа:
oo сан
oo формула
oo мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады.
Сан. Үнсіз келісім бойынша сан ұяшықтың оң жақ шетіне тураланады. Санның мәндері бүтін, ондық бөлшек, бөлшек болуы мүмкін. Оларға арнайы символдар қосылуы мүмкін. Ұяшыққа сыймайтын үлкен сан енгізілсе, онда Excel ұяшықты ####### символдарымен толтырылады, сондықтан санды толығымен көру үшін бағанды кеңейтуге тура келеді.
Форомулалар. Егер сіз <<=>> белгісімен басталатын символдар тізбегін терсеңіз, онда Excel оларды формула деп қабылдайды.
Формула бір жолға барлық амалдар белгісі қолданылып және символдар тізбектеліп, бірінен кейін бірі жазылады.
Мысалы, сіз ұяшыққа Д5 формуласын енгіздіңіз: =F5+D5*C57
Бұл ұяшықтың мәні В5 және С5 көбейтіндісін А5 ұяшығындағы мәнге қосқанда шығатын санға тең болады.
Мәтін. Егер сіз сан немесе формула емес символдар тізбегін терсеңіз, онда Excel оны мәтн, яғни символдық ақпарат ретінде қабылдайды. Мысалы, -55,69 немесе а 55,9 - мәтін.
Excel - де сандардың бүтін бөлігінен бөлшек бөлігін ажырату үшін көп жағдайда үтір қолданылады, бірақ қалауыңыз бойынша оны өзгертуіңізге де болады.
Сергіту жаттығулары (2 мин)
4) Жаңа тақырыпты бекіту (20-25 мин)
Тапсырмалар мен сұрақтар:
1. Электронды кестеде берілгендердің қандай типі болуы мүмкін?
2. Электронды кестенің ұяшығына мәтінді қалай енгізеді?
3. Енгізілгеннің мәндер емес, формула екенін Excel қалай анықтайды?
Тапсырма.
Берілгендерді енгізу, редакциялау және рәсімдеу.
Парақты келесі мазмұнда рәсімдеңіз.
1. Excel- ді ашыңыз.
2. Үлгі ретінде ұсынылған кестені құрыңыз:
Қызметкерлерге берілетін сыйақы (теңге)
Аты-жөні
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Барлығы
Нарынбетов А.Б
5300
4500
6000
Манапов Е.Ж
2500
3000
4000
Аубакиров Т.Т
1500
1700
2500
Садыкова М.С.
1000
1500
2000
3. Кестені сақтап қойыңыз.
5)Сабақты қорытындылау және бағалау
Оқушыларға кестеге формуланы және мәтінді енгізу ережелері туралы жалпы мағлұмат беру.
6) Үйге тапсырма Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.
___________________
Оқу ісінің меңгерушісі
<<02>>.03. 2015ж
Пән аты: Информатика
Сыныбы: 8 <<А>>
Тақырыбы: Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.
Мақсаты: Оқушылардың кестелік процессорларға мәтінді, формулаларды және командаларды енгізу ережелері туралы білімдерін қалыптастыру. Кестелік процессорда жұмыс істеуді үйрету.
Міндеттер:
Білімділік - Оқушыларды электрондық кестелерге мәтінді, формулаларды енгізу әдістерімен таныстыру.
Дамытушылық - Оқушылардың компьютерлік программалармен жұмыс жасау дағдылары мен қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік - Тәрбиелі, білімді және ойлау қабілеті жан-жақты оқушыларды тәрбиелеу.
Сабақ түрі: лекция сабақ
Сабақ типі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі - иллюстративті, көрнекілік, сұрақ -жауап
Құрал-жабдықтар компьютер - 7, ActiveStudio бағдарламасы, ActivBoard, ActivPen, бейнепроектор-1.
Пайдаланылған әдебиеттер: 1) Н.Т. Ермеков, Н.Ф.Стифутина Информатика 8 сынып, оқулық;
2)Н.Т.Ермеков, С.Б.Пилипенко,Информатика, Әдістемелік нұсқау, 8 сынып.
3) Н.Т.Ермеков, С.Б.Пилипенко,Информатика, Дидактикалық материалдар, 8 сынып.
Сабақ барысы
1) Ұйымдастыру кезеңі (2 мин):
а)оқушылар тізімі;
ә)кабинет жағдайы;
б)сабақ барысымен таныстыру.
2) Жаңа тақырыпқа кіріспе (3-5 мин)
3)Жаңа тақырыпты түсіндіру(3-5 мин)
Кез келген электронды ұяшыққа:
oo сан
oo формула
oo мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады.
Сан. Үнсіз келісім бойынша сан ұяшықтың оң жақ шетіне тураланады. Санның мәндері бүтін, ондық бөлшек, бөлшек болуы мүмкін. Оларға арнайы символдар қосылуы мүмкін. Ұяшыққа сыймайтын үлкен сан енгізілсе, онда Excel ұяшықты ####### символдарымен толтырылады, сондықтан санды толығымен көру үшін бағанды кеңейтуге тура келеді.
Форомулалар. Егер сіз <<=>> белгісімен басталатын символдар тізбегін терсеңіз, онда Excel оларды формула деп қабылдайды.
Формула бір жолға барлық амалдар белгісі қолданылып және символдар тізбектеліп, бірінен кейін бірі жазылады.
Мысалы, сіз ұяшыққа Д5 формуласын енгіздіңіз: =F5+D5*C57
Бұл ұяшықтың мәні В5 және С5 көбейтіндісін А5 ұяшығындағы мәнге қосқанда шығатын санға тең болады.
Мәтін. Егер сіз сан немесе формула емес символдар тізбегін терсеңіз, онда Excel оны мәтн, яғни символдық ақпарат ретінде қабылдайды. Мысалы, -55,69 немесе а 55,9 - мәтін.
Excel - де сандардың бүтін бөлігінен бөлшек бөлігін ажырату үшін көп жағдайда үтір қолданылады, бірақ қалауыңыз бойынша оны өзгертуіңізге де болады.
Сергіту жаттығулары (2 мин)
4) Жаңа тақырыпты бекіту (20-25 мин)
Тапсырмалар мен сұрақтар:
1. Электронды кестеде берілгендердің қандай типі болуы мүмкін?
2. Электронды кестенің ұяшығына мәтінді қалай енгізеді?
3. Енгізілгеннің мәндер емес, формула екенін Excel қалай анықтайды?
Тапсырма.
Берілгендерді енгізу, редакциялау және рәсімдеу.
Парақты келесі мазмұнда рәсімдеңіз.
1. Excel- ді ашыңыз.
2. Үлгі ретінде ұсынылған кестені құрыңыз:
Қызметкерлерге берілетін сыйақы (теңге)
Аты-жөні
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Барлығы
Нарынбетов А.Б
5300
4500
6000
Манапов Е.Ж
2500
3000
4000
Аубакиров Т.Т
1500
1700
2500
Садыкова М.С.
1000
1500
2000
3. Кестені сақтап қойыңыз.
5)Сабақты қорытындылау және бағалау
Оқушыларға кестеге формуланы және мәтінді енгізу ережелері туралы жалпы мағлұмат беру.
6) Үйге тапсырма Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу. Формулаларды енгізу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz