Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Отыз бірінші қара сөз
Абугалиева Аягул Куайбергеновна
БҚО, Зеленов ауданы Трекин жалпы
орта білім беретін қазақ мектебі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы:
<<Отыз бірінші қара сөз>>
Сабақ мақсаты:
Отыз бірінші қара сөздің мазмұнын түсінеді.
Күтілетін нәтиже:
Қара сөздерді оқып, негізгі ойды табады;
Мәтін бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді;
Өз беттерімен қорытынды жасай алады.
Сабақтың түрі:
ЖБМ
Көрнекі құралдар:
Слайд, постер, маркер, стикерлер, бағалау парағы.
Әдіс-тәсілдер:
Поэзия минуты, мәнерлеп оқу, ойталқы, мәтінмен жұмыс, сатылай кешенді талдау
САБАҚ БАРЫСЫ:
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру бөлімі
(1 мин)
І. Сыныппен амандасу;
ІІ. Сабаққа қатысын тексеру.
Психологиялық кезең
(2 мин)
1.Оқушыларды топқа бөлу (ленталар арқылы)
2. Бағалау парағымен жұмысты түсіндіру
Оқушылар ленталар арқылы топқа бөлініп отырады.
Үй тапсырмасын тексеру
(10 мин)
<<Поэзия минуты>>
Абай өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқу
Абай өмірі мен шығармашылығына шолу.
(Үш топқа тапсырмалар жазылған парақтар таратылады).
1. Абай шығармалары
2. Абай нәр алған үш бұлақ
3. Абай шәкірттері
Оқушылар өлеңді топ болып мәнерлеп оқиды.
Абай өмірі мен шығармашылығынан берілген тапсырмаларды орындап, әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
Оқушылар бір-бірін шапалақ арқылы бағалайды
Мағынаны тану
(15 мин)
<<Отыз бірінші қара сөзді>> мәнерлеп оқу.
Мәтінмен жұмыс
1-топқа:
Естілген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: ----------------------------------------------------------- болмақ керек; екінші -- сол нәрсені естігенде я көргенде ---------------------------- керек, көңілденіп, тұшынып, -------------------------------------------- керек;
2-топқа: үшінші -- сол нәрсені ішінен ------------------------------------------------------- көңілге бекіту керек;
төртінші - ------------------------------------------ --------------------- керек.
3-топқа:Егер кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: --------------------------------------- секілді. Бұл төрт нәрсе - --------------------- мен ------------------------ тоздыратұғын нәрселер.
Оқушылар мәнерлеп оқи отырып, әр бір жолының мағынасын ашады.
Оқушылардың оқығанын есте сақтай отырып, берілген тапсырманы толықтырады.
Бағдаршам түстері арқылы бағалайды.
Сергіту сәті
(3 мин)
<<Саққұлақ>>
Оқушылардың есте қалдыру есте сақтауларын анықтау үшін диагностика жүргізіледі.
12 сөз оқылады. Сөздерді оқушылар мұқият тыңдайды. Белгі бергенде параққа есте қалған сөздерді кез - келген қатарға жазады.
Жарық
Көңіл-күй
Жұмыс
Ауа-райы
Қанжар
Кітап
Машина
Үй
Әйнек
Ағаш
Қасқыр
Көру
Қорытынды : Дұрыс сөздер 8-9 болса, онда есту арқылы есте сақтау жақсы деп есептелінеді.
Сөздерді оқушылар мұқият тыңдайды. Белгі бергенде есте қалған сөздерді айтады.
Ойтолғаныс
(7 мин)
Сатылай кешенді талдау.
<<Отыз бірінші>> қара сөзі
Авторы:
Жанры:
Идеясы:
Естігенді ұмытпаудың төрт түрлі себебі бар:
1.
2.
3.
4.
Ой кеселдері:
Тәрбиелік түйіні:
Оқушылар топпен жұмыс жүргізеді.
Кері байланыс
(3 мин)
<<Чемодан>>
Оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен жақсы әсерлерін ақ чемоданға, ал керек емес дегендерін, нені түсінбегендіктері туралы пікірлерін қара чемоданға салады.
Үйге тапсырма
(1 мин)
<<Отыз бірінші>> қара сөзді жаттау.
<<Абай қара сөзін оқығаннан кейінгі түйген ойым>> эссе жазу.
Үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
(3 мин)
Бағалау парағы бойынша оқушылардың бір-біріне берген бағасын тыңдау
Топбасшысы топ мүшелерінің бағасын хабарайды
БҚО, Зеленов ауданы Трекин жалпы
орта білім беретін қазақ мектебі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы:
<<Отыз бірінші қара сөз>>
Сабақ мақсаты:
Отыз бірінші қара сөздің мазмұнын түсінеді.
Күтілетін нәтиже:
Қара сөздерді оқып, негізгі ойды табады;
Мәтін бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді;
Өз беттерімен қорытынды жасай алады.
Сабақтың түрі:
ЖБМ
Көрнекі құралдар:
Слайд, постер, маркер, стикерлер, бағалау парағы.
Әдіс-тәсілдер:
Поэзия минуты, мәнерлеп оқу, ойталқы, мәтінмен жұмыс, сатылай кешенді талдау
САБАҚ БАРЫСЫ:
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру бөлімі
(1 мин)
І. Сыныппен амандасу;
ІІ. Сабаққа қатысын тексеру.
Психологиялық кезең
(2 мин)
1.Оқушыларды топқа бөлу (ленталар арқылы)
2. Бағалау парағымен жұмысты түсіндіру
Оқушылар ленталар арқылы топқа бөлініп отырады.
Үй тапсырмасын тексеру
(10 мин)
<<Поэзия минуты>>
Абай өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқу
Абай өмірі мен шығармашылығына шолу.
(Үш топқа тапсырмалар жазылған парақтар таратылады).
1. Абай шығармалары
2. Абай нәр алған үш бұлақ
3. Абай шәкірттері
Оқушылар өлеңді топ болып мәнерлеп оқиды.
Абай өмірі мен шығармашылығынан берілген тапсырмаларды орындап, әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
Оқушылар бір-бірін шапалақ арқылы бағалайды
Мағынаны тану
(15 мин)
<<Отыз бірінші қара сөзді>> мәнерлеп оқу.
Мәтінмен жұмыс
1-топқа:
Естілген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: ----------------------------------------------------------- болмақ керек; екінші -- сол нәрсені естігенде я көргенде ---------------------------- керек, көңілденіп, тұшынып, -------------------------------------------- керек;
2-топқа: үшінші -- сол нәрсені ішінен ------------------------------------------------------- көңілге бекіту керек;
төртінші - ------------------------------------------ --------------------- керек.
3-топқа:Егер кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: --------------------------------------- секілді. Бұл төрт нәрсе - --------------------- мен ------------------------ тоздыратұғын нәрселер.
Оқушылар мәнерлеп оқи отырып, әр бір жолының мағынасын ашады.
Оқушылардың оқығанын есте сақтай отырып, берілген тапсырманы толықтырады.
Бағдаршам түстері арқылы бағалайды.
Сергіту сәті
(3 мин)
<<Саққұлақ>>
Оқушылардың есте қалдыру есте сақтауларын анықтау үшін диагностика жүргізіледі.
12 сөз оқылады. Сөздерді оқушылар мұқият тыңдайды. Белгі бергенде параққа есте қалған сөздерді кез - келген қатарға жазады.
Жарық
Көңіл-күй
Жұмыс
Ауа-райы
Қанжар
Кітап
Машина
Үй
Әйнек
Ағаш
Қасқыр
Көру
Қорытынды : Дұрыс сөздер 8-9 болса, онда есту арқылы есте сақтау жақсы деп есептелінеді.
Сөздерді оқушылар мұқият тыңдайды. Белгі бергенде есте қалған сөздерді айтады.
Ойтолғаныс
(7 мин)
Сатылай кешенді талдау.
<<Отыз бірінші>> қара сөзі
Авторы:
Жанры:
Идеясы:
Естігенді ұмытпаудың төрт түрлі себебі бар:
1.
2.
3.
4.
Ой кеселдері:
Тәрбиелік түйіні:
Оқушылар топпен жұмыс жүргізеді.
Кері байланыс
(3 мин)
<<Чемодан>>
Оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен жақсы әсерлерін ақ чемоданға, ал керек емес дегендерін, нені түсінбегендіктері туралы пікірлерін қара чемоданға салады.
Үйге тапсырма
(1 мин)
<<Отыз бірінші>> қара сөзді жаттау.
<<Абай қара сөзін оқығаннан кейінгі түйген ойым>> эссе жазу.
Үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
(3 мин)
Бағалау парағы бойынша оқушылардың бір-біріне берген бағасын тыңдау
Топбасшысы топ мүшелерінің бағасын хабарайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz