Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебі
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Тақырыбы: Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Сыныбы: 7А
Өткізген Қазмағанбетов Есбол
2014-2015 оқу жылы
Сыныбы: 7а
Күні:14. 02.2015
Пәні:Математика
Мұғалімі:
Сабақтың тақырыбы:
Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Мақсаты :
Рационал бөлшектер рационал бөлшектердің негізгі қасиеттеріне есептер шығара білуге үйрену
Күтілетін нәтижелер:
1. Берілген бүтін өрнек пен бөлшекөрнекті ажырата алады
2. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттеріне тиісті есептер шығара біледі.
3. Рационал өрнектерді түрлендірукезінде білім мен біліктерді қолдана білу дағдыларыңды жетілдіру
Керекті жабдықтар:
Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер
маркер компьютер, суреттер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
I.Тұлғааралық байланыс орнату
1.Сыныппен амандасу
2 <<Жүректен-жүрекке>> тренингі.
Оқушылар бір-біріне көңілді тілектерін кезекпен айтып шығу
3.Топқа бөлу. Ақпараттық технологияның түрлерін құрастыру арқылы топқа бөлу. Оқушыларға компьютердің құрылғылары мен басқа технологияның түрлерінің суреті беріледі.
Оқушылар сыныпта жоқ оқушыларды атайды.
Шаттық шеңберінде жиналған оқушылар бір-біріне қуанышты тілектер тілейді,
Оқушылар ақпараттық технологияның түрлері арқылы топқа бөлінеді.
1 тапсырма
1. Қандай өрнекті бөлшек өрнек деп атайды?
Құрамында айнымалысы бөлімінде кездесетін бөлшектері бар өрнектер бөлшек өрнектер деп аталады.
2. Айнымалының мүмкін мәндері деп нені айтады?
Өрнектің мағынасыбар болатындай оның құрамындағы айнымалылардың барлық мәндері жиынын осы өрнектің мүмкін мәндер жиыны (ММЖ) деп атайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды
2 тапсырма
Бос орынға қажет сөзді жаз:
1. а,b және с рационалөрнектері үшін ab=a∙cb∙cab=acbc(1) теңбе-теңдігі орындалады. Мұнда b!=0, c!=0. (1) теңбе-теңдікті рационал бөлшектердің негізгі қасиетідеп атайды.
2. Анықтама: Құрамындағы барлық айнымалылардың мүмкін мәндері жиынында ақиқат болатын теңдікті теңбе-теңдік деп атайды. Өрнекті оған теңбе-тең өрнекпен алмастыруды теңбе-тең түрлендіру деп атайды.
3. Егер бөлшектің алымының (немесе бөлімінің) таңбасын өзгертсек, онда бөлшектің де таңбасы өзгереді.
-ab=-ab, a-b=-ab
Оқушылар бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтырады
3 тапсырма
Бос орынға қажет сөзді жаз.
1.Не себепті acbc өрнегін оған теңбе-тең ab өрнегімен ауыстыруға болады? Себебі, (1) теңбе-теңдікті пайдаланып, acbc бөлшегін с көбейткішіне қысқартуға болады.
4 тапсырма
Айырмашылықты тап:
1) 15a20b өрнегінің 3a4b өрнегінен айырмашылығы неде?
.................................................................................................................
..................................................................................................................
2) a+52a2-25 өрнегінің a+5a-5 өрнегінен айырмашылығы неде?
..................................................................................................................
..................................................................................................................
Оқушылар берілген өрнектің айырмашылығын айтып береді
5 тапсырма
a3-b3a-b
a3-b3a-b
6xy8x
2∙3xy2∙4x
3y4
6xy8x
2∙3xy2∙4x
3y4
Блок-сызбаны толтыр:
a-ba2+ab+b2a-b
a-ba2+ab+b2a-b
a2+ab+b2
a2+ab+b2
Оқушылар блок-сызбаны толтырады
6 тапсырма
Оқулықтан төмендегі тапсырмаларды орында :
№486 (2, 4, 6, 8);
Оқушылар оқулықта берілген есепті шығарады
<<Баға беру>>
Сен қалай ойлайсың? Рационал бөлшектер мен жай бөлшектердің айырмашылығы неде? ..................................................................................................................
.................................................................................................................
..................................................................................................................
..................................................................................................................
Оқушылар екі өрнектің айырмашылығын түсіндіреді
Практика
Деңгейлік тапсырмалар
А-деңгей (5 балл)
Тапсырма
Балл
1. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді жаз:
ab=a∙cb∙cab=acbc теңбе-теңдігі рационал бөлшектердің негізгі қасиеті деп аталады.
(1 балл)
2. Құрамындағы барлық айнымалылардың мүмкін мәндері жиынында ақиқат болатын теңдікті теңбе-теңдік деп атайды.
(1 балл)
3. Оқулықтағы: № 487 (1-3) есепті шығар.
(3 балл)
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды топ басшысы бағалап отырады
Практика
В-деңгей (6 балл)
Бос орынға тиісті қажет сөзді жаз:
Балл
1. Өрнекті оған теңбе-тең өрнекпен алмастыруды теңбе-тең түрлендіру деп атайды.
1
2. Егер бөлшектің алымының (немесе бөлімінің) таңбасын өзгертсек, онда бөлшектің де таңбасы өзгереді.
1
3. Оқулықтағы № 493 (1,3) есепті шығар.
4
Практика
С-деңгей (9 балл)
Балл
1. Бөлшектің мәнін табыңдар: a2-8a+16ax-4x,
мұндағы a=-5;x=-2.
3
2. Оқулықтан № 504 (1,3) есепті шығар.
6
Бағалау
Бағалау парағы бойынша бағалау
Үйге тапсырма
487 есеп(4-10), 493 есеп (2,4), 504 есеп (2,4)
А Ш Ы Қ С А Б А Қ
Тақырыбы: Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Сыныбы: 7А
Өткізген Қазмағанбетов Есбол
2014-2015 оқу жылы
Сыныбы: 7а
Күні:14. 02.2015
Пәні:Математика
Мұғалімі:
Сабақтың тақырыбы:
Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Мақсаты :
Рационал бөлшектер рационал бөлшектердің негізгі қасиеттеріне есептер шығара білуге үйрену
Күтілетін нәтижелер:
1. Берілген бүтін өрнек пен бөлшекөрнекті ажырата алады
2. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттеріне тиісті есептер шығара біледі.
3. Рационал өрнектерді түрлендірукезінде білім мен біліктерді қолдана білу дағдыларыңды жетілдіру
Керекті жабдықтар:
Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер
маркер компьютер, суреттер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
I.Тұлғааралық байланыс орнату
1.Сыныппен амандасу
2 <<Жүректен-жүрекке>> тренингі.
Оқушылар бір-біріне көңілді тілектерін кезекпен айтып шығу
3.Топқа бөлу. Ақпараттық технологияның түрлерін құрастыру арқылы топқа бөлу. Оқушыларға компьютердің құрылғылары мен басқа технологияның түрлерінің суреті беріледі.
Оқушылар сыныпта жоқ оқушыларды атайды.
Шаттық шеңберінде жиналған оқушылар бір-біріне қуанышты тілектер тілейді,
Оқушылар ақпараттық технологияның түрлері арқылы топқа бөлінеді.
1 тапсырма
1. Қандай өрнекті бөлшек өрнек деп атайды?
Құрамында айнымалысы бөлімінде кездесетін бөлшектері бар өрнектер бөлшек өрнектер деп аталады.
2. Айнымалының мүмкін мәндері деп нені айтады?
Өрнектің мағынасыбар болатындай оның құрамындағы айнымалылардың барлық мәндері жиынын осы өрнектің мүмкін мәндер жиыны (ММЖ) деп атайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды
2 тапсырма
Бос орынға қажет сөзді жаз:
1. а,b және с рационалөрнектері үшін ab=a∙cb∙cab=acbc(1) теңбе-теңдігі орындалады. Мұнда b!=0, c!=0. (1) теңбе-теңдікті рационал бөлшектердің негізгі қасиетідеп атайды.
2. Анықтама: Құрамындағы барлық айнымалылардың мүмкін мәндері жиынында ақиқат болатын теңдікті теңбе-теңдік деп атайды. Өрнекті оған теңбе-тең өрнекпен алмастыруды теңбе-тең түрлендіру деп атайды.
3. Егер бөлшектің алымының (немесе бөлімінің) таңбасын өзгертсек, онда бөлшектің де таңбасы өзгереді.
-ab=-ab, a-b=-ab
Оқушылар бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтырады
3 тапсырма
Бос орынға қажет сөзді жаз.
1.Не себепті acbc өрнегін оған теңбе-тең ab өрнегімен ауыстыруға болады? Себебі, (1) теңбе-теңдікті пайдаланып, acbc бөлшегін с көбейткішіне қысқартуға болады.
4 тапсырма
Айырмашылықты тап:
1) 15a20b өрнегінің 3a4b өрнегінен айырмашылығы неде?
.................................................................................................................
..................................................................................................................
2) a+52a2-25 өрнегінің a+5a-5 өрнегінен айырмашылығы неде?
..................................................................................................................
..................................................................................................................
Оқушылар берілген өрнектің айырмашылығын айтып береді
5 тапсырма
a3-b3a-b
a3-b3a-b
6xy8x
2∙3xy2∙4x
3y4
6xy8x
2∙3xy2∙4x
3y4
Блок-сызбаны толтыр:
a-ba2+ab+b2a-b
a-ba2+ab+b2a-b
a2+ab+b2
a2+ab+b2
Оқушылар блок-сызбаны толтырады
6 тапсырма
Оқулықтан төмендегі тапсырмаларды орында :
№486 (2, 4, 6, 8);
Оқушылар оқулықта берілген есепті шығарады
<<Баға беру>>
Сен қалай ойлайсың? Рационал бөлшектер мен жай бөлшектердің айырмашылығы неде? ..................................................................................................................
.................................................................................................................
..................................................................................................................
..................................................................................................................
Оқушылар екі өрнектің айырмашылығын түсіндіреді
Практика
Деңгейлік тапсырмалар
А-деңгей (5 балл)
Тапсырма
Балл
1. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді жаз:
ab=a∙cb∙cab=acbc теңбе-теңдігі рационал бөлшектердің негізгі қасиеті деп аталады.
(1 балл)
2. Құрамындағы барлық айнымалылардың мүмкін мәндері жиынында ақиқат болатын теңдікті теңбе-теңдік деп атайды.
(1 балл)
3. Оқулықтағы: № 487 (1-3) есепті шығар.
(3 балл)
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды топ басшысы бағалап отырады
Практика
В-деңгей (6 балл)
Бос орынға тиісті қажет сөзді жаз:
Балл
1. Өрнекті оған теңбе-тең өрнекпен алмастыруды теңбе-тең түрлендіру деп атайды.
1
2. Егер бөлшектің алымының (немесе бөлімінің) таңбасын өзгертсек, онда бөлшектің де таңбасы өзгереді.
1
3. Оқулықтағы № 493 (1,3) есепті шығар.
4
Практика
С-деңгей (9 балл)
Балл
1. Бөлшектің мәнін табыңдар: a2-8a+16ax-4x,
мұндағы a=-5;x=-2.
3
2. Оқулықтан № 504 (1,3) есепті шығар.
6
Бағалау
Бағалау парағы бойынша бағалау
Үйге тапсырма
487 есеп(4-10), 493 есеп (2,4), 504 есеп (2,4)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz