Қашаған Күржіманұлы (1841-1929 жж.) Есқали сұпыға айтқаны , Осы күні жолдас болдым сексенменен өлеңдері

- Қашаған Күржіманұлы, оның «Есқали сұпыға айтқаны», «Осы күні жолдас болдым сексенменен» өлеңдері туралы толық мағлұмат ала алады.
- Қашаған Күржіманұлы шығармаларының тақырыбын ашады .
- Әдеби теориялық тұрғыдан талдау жасай алады.
Қашаған Күржіманұлының ақындық, адамдық болмысы, шығармаларының ерекшелігі туралы білді. (барлығы) Заман талабына сай құрал-жабдықтарды қолдана алды. (кейбіреуі)
Топқа бөліну, «Зерттеуші шеберханасы», сұрақ - рефлексия, эссе жазу, «Екі жұлдыз, бір тілек»
Кіріспе
Уақыты:
5-7 минут
Cергіту сәті: «Оның есесіне мен . . . » жаттығуы.
- Мен бүгін ұйқым қанбады, оның есесіне . . .
- Мен машина жүргізу білмеймін, оның есесіне . . .
- Мен жақсы билей алмаймын, оның есесіне . . .
- Мен көп үндемейтін адаммын, оның есесіне . . .
- Мен көп ұйықтаймын, бірақ оның есесіне . . .
- Мен жұрттың бәріне құрметті бола алмаймын, оның есесіне . . .
- Мен еден жууды ұнатпаймын, оның есесіне . . .
- Мен Үндістанда болған жоқпын, оның есесіне . . .
- Мен пәлендей батыл емеспін, оның есесіне . . .
- Мен өзім туралы көп ойламаймын, оның есесіне . . .
- Мен тез ашуланғыш адаммын, оның есесіне . . .
- Мен соншалықты сымбатты емеспін, оның есесіне . . .
- Мен тым толықпын, оның есесіне . . .
- Менің аяқтарым ұзын емес, оның есесіне . . .
- Менің кемшіліктерім көп, оның есесіне . . .
- Менің жазуым әдемі емес, оның есесіне . . .
- Мен балық аршығанды ұнатпаймын, оның есесіне . . .
- Мен өлеңді жақсы жаттай алмаймын, оның есесіне . . .
- Мен шпагатқа отыра алмаймын, оның есесіне . . .
- Мен үнемі ұстаздардың көңілінен шыға алмаймын, оның есесіне . . .
Топқа бөліну.
Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.
«Мұғалімдер», «Тілшілер», «Актерлер», «Ғалымдар», «Жазушылар» болып топтарға бөлінеді.
Тұсаукесер
Уақыты:
8-10 минут
Негізгі бөлім
Уақыты:
20 минут
Қорытынды
Уақыты:
5-8 минут
- Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбыҚашаған Күржіманұлы (1841-1929 жж. ) «Есқали сұпыға айтқаны», «Осы күні жолдас болдым сексенменен» өлеңдері. Ендеше барлығымыз бірлесе отырып сабағымыздың мақсатын анықтайық. Ал осы мақсатқа жету үшін қандай сұрақ туындайды?
- Жаңа тақырыпты түсіну:
1. Топтық тапсырма. «Зерттеуші шеберханасы»
І топ, «Мұғалімдер»: «Қашаған - жырдың дүлділі» Постер қорғау немесе компьютерде таныстырылым жасау
ІІ топ, «Ғалымдар» : Кітапханадан тың материал табу
ІІІ топ, «Әртістер»: «Есқали сұпыға айтқаны» Қойылым дайындау
ІVтоп, «Тілшілер»: Интервью алу (Мектептегі қазақ тілі мен әд. пәні мұғалімдерінен, кітапханашыдан, тарихшылардан, т. б тақырыпқа байланысты сұхбат алады)
V топ, «Жазушылар»: Эссе жазу
2. «Осы күн жолдас болдым сексенменен» өлеңін талдау.
- Түрткі болу сұрақтары:Өлең не туралы? Ақын нені аңсайды?
- Сынақтан өткізу сұрақтары:»Өлеңнің қандай тәрбиелік мәні бар?
«Осы күн жолдас болдым сексенменен,
Кез болды кәрілік, шіркін, сескенбеген» деген жолдарды түсіндіріңіз.
Өзіңе әсер еткен жолдарды тауып оқыңыз. Неге дәл осы жолдарды таңдадыңыз?
Қайта бағыттау сұрақтары: Кім толықтырады?
3. Ақын өлеңдерінің ерекшеліктерін анықтау мақсатындағы тапсырмалар.
Ақын өлеңдеріндегі әдеби-теориялық ұғымдарды анықтаңыз:
3. Блум деңгейіндегі сұрақтар:(«Есқали сұпыға айтқаны»)
- Есқали кім?Білу
- Өлең мазмұнымен танысу көзіңізге қандай боп елестейді?Түсіну
- Неге Қашаған қарапайым кедейлердің үйіне қонбай, Есқали сұпының үйін таңдады?Қолдану
- Бұл шығарманың маңыздылығы неде?Талдау
- Ақынның уытты өлеңінен соң Есқали сұпы не істеді деп ойлайсың?Жинақтау
- Осы оқиғадағы ең жағымсыз жан кім, Есқали сұпы ма, әлде оның келіні ме?Бағалау
4. Осы күн жолдас болдым сексенменен өлеңінің құрылысына талдау жасаңыз. (Үш шумақ, бірінші және үшінші шумақтарда бес тармақ, үш бунақ, аралас ұйқас, ал екінші шумақта төрт тармақ, қара өлең ұйқасы)
5. Ақын шығармашылығын заманындағы өзге ақындармен салыстырыңыз.
Бүгін сабақта мақсатымызға жеттік пе? Оны қалай дәлелдейміз? Сұрақтарымыз шешімін тапты ма?
Қолымдағы қу ағаш,
Сайрап отыр бұл ағаш.
Асылы емен, қарағай,
Шыққан жері су ағаш
Сыртымнан естіген жұрт әуес
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz