Қашаған Күржіманұлы (1841-1929 жж.) Есқали сұпыға айтқаны , Осы күні жолдас болдым сексенменен өлеңдері

15. 10. 2014ж
Жұма
13-сабақ 10 «ә»
15. 10. 2014ж: Сабақтың тақырыбы:
Жұма: Қашаған Күржіманұлы (1841-1929 жж. ) «Есқали сұпыға айтқаны», «Осы күні жолдас болдым сексенменен» өлеңдері
15. 10. 2014ж: Жалпы мақсаты:
Жұма:
  1. Қашаған Күржіманұлы, оның «Есқали сұпыға айтқаны», «Осы күні жолдас болдым сексенменен» өлеңдері туралы толық мағлұмат ала алады.
  2. Қашаған Күржіманұлы шығармаларының тақырыбын ашады .
  3. Әдеби теориялық тұрғыдан талдау жасай алады.
15. 10. 2014ж: Оқу нәтижелері:
Жұма:

Қашаған Күржіманұлының ақындық, адамдық болмысы, шығармаларының ерекшелігі туралы білді. (барлығы) Заман талабына сай құрал-жабдықтарды қолдана алды. (кейбіреуі)

15. 10. 2014ж: Әдіс - тәсілдер:
Жұма:

Топқа бөліну, «Зерттеуші шеберханасы», сұрақ - рефлексия, эссе жазу, «Екі жұлдыз, бір тілек»

15. 10. 2014ж: Түйінді идеялар:
Жұма: «Қашаған ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың бас кезінде Қазақстанның батыс аймағында өзінен бұрынғы Абыл мен Махамбет қалыптастырған ақындық, жыраулық дәстүрден өнеге алып, оны ілгері дамытқан әйгілі ақындарының бірі. » Ғалым Қабиболла Сыдиықұлы.
15. 10. 2014ж: Сабақ кезеңдері:
Жұма: Мұғалімнің әрекеті
13-сабақ 10 «ә»: Оқушының әрекеті
15. 10. 2014ж:

Кіріспе

Уақыты:

5-7 минут

Жұма:

Cергіту сәті: «Оның есесіне мен . . . » жаттығуы.
- Мен бүгін ұйқым қанбады, оның есесіне . . .
- Мен машина жүргізу білмеймін, оның есесіне . . .
- Мен жақсы билей алмаймын, оның есесіне . . .
- Мен көп үндемейтін адаммын, оның есесіне . . .
- Мен көп ұйықтаймын, бірақ оның есесіне . . .
- Мен жұрттың бәріне құрметті бола алмаймын, оның есесіне . . .
- Мен еден жууды ұнатпаймын, оның есесіне . . .
- Мен Үндістанда болған жоқпын, оның есесіне . . .
- Мен пәлендей батыл емеспін, оның есесіне . . .
- Мен өзім туралы көп ойламаймын, оның есесіне . . .
- Мен тез ашуланғыш адаммын, оның есесіне . . .
- Мен соншалықты сымбатты емеспін, оның есесіне . . .
- Мен тым толықпын, оның есесіне . . .
- Менің аяқтарым ұзын емес, оның есесіне . . .
- Менің кемшіліктерім көп, оның есесіне . . .
- Менің жазуым әдемі емес, оның есесіне . . .

- Мен балық аршығанды ұнатпаймын, оның есесіне . . .

- Мен өлеңді жақсы жаттай алмаймын, оның есесіне . . .

- Мен шпагатқа отыра алмаймын, оның есесіне . . .

- Мен үнемі ұстаздардың көңілінен шыға алмаймын, оның есесіне . . .

Топқа бөліну.

13-сабақ 10 «ә»:

Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.

«Мұғалімдер», «Тілшілер», «Актерлер», «Ғалымдар», «Жазушылар» болып топтарға бөлінеді.

15. 10. 2014ж:

Тұсаукесер

Уақыты:

8-10 минут

Негізгі бөлім

Уақыты:

20 минут

Қорытынды

Уақыты:

5-8 минут

Жұма:
  • Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбыҚашаған Күржіманұлы (1841-1929 жж. ) «Есқали сұпыға айтқаны», «Осы күні жолдас болдым сексенменен» өлеңдері. Ендеше барлығымыз бірлесе отырып сабағымыздың мақсатын анықтайық. Ал осы мақсатқа жету үшін қандай сұрақ туындайды?
  • Жаңа тақырыпты түсіну:

1. Топтық тапсырма. «Зерттеуші шеберханасы»

І топ, «Мұғалімдер»: «Қашаған - жырдың дүлділі» Постер қорғау немесе компьютерде таныстырылым жасау

ІІ топ, «Ғалымдар» : Кітапханадан тың материал табу

ІІІ топ, «Әртістер»: «Есқали сұпыға айтқаны» Қойылым дайындау

ІVтоп, «Тілшілер»: Интервью алу (Мектептегі қазақ тілі мен әд. пәні мұғалімдерінен, кітапханашыдан, тарихшылардан, т. б тақырыпқа байланысты сұхбат алады)

V топ, «Жазушылар»: Эссе жазу

2. «Осы күн жолдас болдым сексенменен» өлеңін талдау.

  1. Түрткі болу сұрақтары:Өлең не туралы? Ақын нені аңсайды?
  2. Сынақтан өткізу сұрақтары:»Өлеңнің қандай тәрбиелік мәні бар?

«Осы күн жолдас болдым сексенменен,

Кез болды кәрілік, шіркін, сескенбеген» деген жолдарды түсіндіріңіз.

Өзіңе әсер еткен жолдарды тауып оқыңыз. Неге дәл осы жолдарды таңдадыңыз?

Қайта бағыттау сұрақтары: Кім толықтырады?

3. Ақын өлеңдерінің ерекшеліктерін анықтау мақсатындағы тапсырмалар.

Ақын өлеңдеріндегі әдеби-теориялық ұғымдарды анықтаңыз:

:
:
:
:
:
:
:
:

3. Блум деңгейіндегі сұрақтар:(«Есқали сұпыға айтқаны»)

  1. Есқали кім?Білу
  2. Өлең мазмұнымен танысу көзіңізге қандай боп елестейді?Түсіну
  3. Неге Қашаған қарапайым кедейлердің үйіне қонбай, Есқали сұпының үйін таңдады?Қолдану
  4. Бұл шығарманың маңыздылығы неде?Талдау
  5. Ақынның уытты өлеңінен соң Есқали сұпы не істеді деп ойлайсың?Жинақтау
  6. Осы оқиғадағы ең жағымсыз жан кім, Есқали сұпы ма, әлде оның келіні ме?Бағалау

4. Осы күн жолдас болдым сексенменен өлеңінің құрылысына талдау жасаңыз. (Үш шумақ, бірінші және үшінші шумақтарда бес тармақ, үш бунақ, аралас ұйқас, ал екінші шумақта төрт тармақ, қара өлең ұйқасы)

5. Ақын шығармашылығын заманындағы өзге ақындармен салыстырыңыз.

Бүгін сабақта мақсатымызға жеттік пе? Оны қалай дәлелдейміз? Сұрақтарымыз шешімін тапты ма?

13-сабақ 10 «ә»: Өлеңнен үзінді
әдеби-теориялық ұғымдар

Қолымдағы қу ағаш,

Сайрап отыр бұл ағаш.

Асылы емен, қарағай,

Шыққан жері су ағаш

Қу ағаш - домбыра - метонимия. (Өзара байланысты ұғымдарды бірінің орнына бірін қолдану)

Сыртымнан естіген жұрт әуес


Ұқсас жұмыстар
Білімнің жағып шырағын (Интелектуалдық олимпиада сайысы)
Асылдардан туған ұрпақпыз
Деңгейлік тапсырмалар
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін айтқызу
Мұрат Мөңкеұлының өмірі мен шығармашылығы. Үш қиян толғауы
Оғыз мемлекеті
Ананың сүюі
Мұғалімнің іс тәжірбиесінен
Тамақ өнеркәсібі. 9 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz