Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
дауыссыз дыбыстарға жаттығу жұмысы
Сабақ тақырыбы: дауыссыз дыбыстарға жаттығу жұмысы
Мақсаты: білімділік-дауыссыз дыбыстарды тиянақтау мақсатында жаттығу жұмысын жүргізу талдау жұмыстарын жүргізе отырып,алған білімдерін бекіту; дамытушылық-ойлау қабілетін дамыту, жүйелі сөйлеуге дағдыландыру; тәрбиелік - қазақ тілін құрметтеуге баулу, ақыл-ой тәрбиесін беру;
Әдісі: сатылай талдау; деңгейлеп оқыту;
Түрі: тиянақтау
Көрнекілігі:сызба-кесте,слайд.
Пәнаралық байланыс: математика
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру
а) сәлемдесу ә)оқушыларды т үгендеу
Дауыссыз жұмыстарға жаттығу жұмысы
II Біліміңді тексер : тест
1.Дұрыс жазылған сөзді көрсет.
а) Күз дігүні ә) Күздікүні б) Күзді гүні в) Күздігүні
2.Дауысты дыбыстарды көрсет.
а) р,л,й,у,м ә)б,в,г,ғ,д б)ы,і,а,ұ,ү в)щ,ш,ц,һ
3.Ашық дауыстыларды көрсет.
А) а,ө,ұ,ү,у ә) а,ә,ө,о,е,э б) ұ,ү,ы,і,и в) м,н,ң,к,қ
4.Еріндік дауыстыларды көрсет.
а) о,ө,у,ү,ұ ә) а,ә,е,э,ы,і,и б) о,ө,ә,э,и,і в) е,і,ы,о,у,ұ
5.Салдырдан жасалған дауыссыз
а) үнді ә) қатаң б) ұяң в) қысаң
6.Қатаң дауыссыз қанша?
а) 10 ә) 12 б) 9 в)15
7.Ұяң дауыссыздар саны қанша?
а) 6 ә)7 б)9 в)10
8.Үнді дауыссыздар саны қанша?
а) 7 ә) 6 б) 8 в) 9
III Сатылай кешенді талдау
Асты сызылған сөздерге сатылай талдау.
Өз ұлтын сыйламау, оны мақтаныш етпеу-сатқындық.
Б.Момышұлы.
Б.Момышұлы кім? Нақыл сөздің мәнін қалай түсінеміз?
ІІІ Деңгейлік тапсырма.
Адасқан әріптер
І топ. Т,ө,к,е,с-төсек; Д,е,ң,ө,г,е,к,л-дөңгелек; Ғ,а,ы,л,м-ғалым; б,к,и,і-биік
ІІ топ. А...а ті...ің-...азына...
Тәуе...сіз ел ...ірегі-бі...ім..і ұ...пақ.
ІІІ топ. Қай жағынан оқысаң да,бірдей айтылатын сөздерді тауып жаз. Мысалы: қазақ, мақам, қырық.
IV топ <<Ұйқасын тап>>
Әріптерді таныңдар,
Бәрін жаттап....,
Онда қызық ойын бар,
Оған көңіл...
Ойнаңдар да ойлаңдар,
Қызығына бойлаңдар!
Бәрін қарап шығыңдар,
Әріп санын таныңдар.
IV Графикалық диктант.
қ-ү 1.Білім
ү-қ 2.Қалам
қ-қ 3.Мектеп
ұ-ү 4.Сызғыш
1 2 3 4
Нүктелерді қосқан кезде қандай фигура шықты?
V Жұмбақ шешу: әріпті жұмбақ(әріптерді біліп ал!)
1. Екі тіреу 2.Дыбыстың озып тұрмын баршасынан,
Басқышы біреу. (н) Төменде жарты ай жатыр шалқасынан. (й)
3.Өркеші дерсің түйенің, 4.Бәрін құрбым біле түс,
Екі <<л>>-ді қатар сүйедім. (м) Айтшы неге ұқсайды
Қатар тұрса <<1 мен 3>>. (в)
VІ Қорытынды.Жүйесін тап!
Ребус <<Кітап-алтын қазына>> (шығармашылық жұмыс)
VII Үйге тапсырма.Барлық сөзі бірдей дыбыстан басталатын мақал-мәтелдер жазу.(біреуіне дыбыстық талдау)
VIII. Бағалау
Гуманитарлық пәндер бірлестігі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Дауыссыз дыбыстарға жаттығу жұмысы
5-сынып
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті
пәні мұғалімі Қайнарбаева Д.С.
Есет мектеп-балабақша кешені
Ақпан,2014 жыл.
Мақсаты: білімділік-дауыссыз дыбыстарды тиянақтау мақсатында жаттығу жұмысын жүргізу талдау жұмыстарын жүргізе отырып,алған білімдерін бекіту; дамытушылық-ойлау қабілетін дамыту, жүйелі сөйлеуге дағдыландыру; тәрбиелік - қазақ тілін құрметтеуге баулу, ақыл-ой тәрбиесін беру;
Әдісі: сатылай талдау; деңгейлеп оқыту;
Түрі: тиянақтау
Көрнекілігі:сызба-кесте,слайд.
Пәнаралық байланыс: математика
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру
а) сәлемдесу ә)оқушыларды т үгендеу
Дауыссыз жұмыстарға жаттығу жұмысы
II Біліміңді тексер : тест
1.Дұрыс жазылған сөзді көрсет.
а) Күз дігүні ә) Күздікүні б) Күзді гүні в) Күздігүні
2.Дауысты дыбыстарды көрсет.
а) р,л,й,у,м ә)б,в,г,ғ,д б)ы,і,а,ұ,ү в)щ,ш,ц,һ
3.Ашық дауыстыларды көрсет.
А) а,ө,ұ,ү,у ә) а,ә,ө,о,е,э б) ұ,ү,ы,і,и в) м,н,ң,к,қ
4.Еріндік дауыстыларды көрсет.
а) о,ө,у,ү,ұ ә) а,ә,е,э,ы,і,и б) о,ө,ә,э,и,і в) е,і,ы,о,у,ұ
5.Салдырдан жасалған дауыссыз
а) үнді ә) қатаң б) ұяң в) қысаң
6.Қатаң дауыссыз қанша?
а) 10 ә) 12 б) 9 в)15
7.Ұяң дауыссыздар саны қанша?
а) 6 ә)7 б)9 в)10
8.Үнді дауыссыздар саны қанша?
а) 7 ә) 6 б) 8 в) 9
III Сатылай кешенді талдау
Асты сызылған сөздерге сатылай талдау.
Өз ұлтын сыйламау, оны мақтаныш етпеу-сатқындық.
Б.Момышұлы.
Б.Момышұлы кім? Нақыл сөздің мәнін қалай түсінеміз?
ІІІ Деңгейлік тапсырма.
Адасқан әріптер
І топ. Т,ө,к,е,с-төсек; Д,е,ң,ө,г,е,к,л-дөңгелек; Ғ,а,ы,л,м-ғалым; б,к,и,і-биік
ІІ топ. А...а ті...ің-...азына...
Тәуе...сіз ел ...ірегі-бі...ім..і ұ...пақ.
ІІІ топ. Қай жағынан оқысаң да,бірдей айтылатын сөздерді тауып жаз. Мысалы: қазақ, мақам, қырық.
IV топ <<Ұйқасын тап>>
Әріптерді таныңдар,
Бәрін жаттап....,
Онда қызық ойын бар,
Оған көңіл...
Ойнаңдар да ойлаңдар,
Қызығына бойлаңдар!
Бәрін қарап шығыңдар,
Әріп санын таныңдар.
IV Графикалық диктант.
қ-ү 1.Білім
ү-қ 2.Қалам
қ-қ 3.Мектеп
ұ-ү 4.Сызғыш
1 2 3 4
Нүктелерді қосқан кезде қандай фигура шықты?
V Жұмбақ шешу: әріпті жұмбақ(әріптерді біліп ал!)
1. Екі тіреу 2.Дыбыстың озып тұрмын баршасынан,
Басқышы біреу. (н) Төменде жарты ай жатыр шалқасынан. (й)
3.Өркеші дерсің түйенің, 4.Бәрін құрбым біле түс,
Екі <<л>>-ді қатар сүйедім. (м) Айтшы неге ұқсайды
Қатар тұрса <<1 мен 3>>. (в)
VІ Қорытынды.Жүйесін тап!
Ребус <<Кітап-алтын қазына>> (шығармашылық жұмыс)
VII Үйге тапсырма.Барлық сөзі бірдей дыбыстан басталатын мақал-мәтелдер жазу.(біреуіне дыбыстық талдау)
VIII. Бағалау
Гуманитарлық пәндер бірлестігі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Дауыссыз дыбыстарға жаттығу жұмысы
5-сынып
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті
пәні мұғалімі Қайнарбаева Д.С.
Есет мектеп-балабақша кешені
Ақпан,2014 жыл.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz