Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Адалдық адамдықтың белгісі

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Тақырып: <<Адалдық адамдықтың белгісі>>
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: шынайылықпен жұмыс істеу, қоғамға риясыз қызмет ету, әділеттілік
Мұғалімі: А. Манбаева
Сабақ мақсаты: Оқушылардың адалдық, шындық туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
1. Адалдық пен шындықтың адами қарым-қатынастағы мәнін түсіндіру;
2. Адалдық, шыншылдық қасиеттерін қалыптастыруға ықпал ету;
3. Адал, шыншыл болуға тәрбиелеу.
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi.
2. Сабақтағы жағымды күйге келу, тыныштық сәті <<Нұрға бөлену>>
Сабақ барысын талқылау:
3. Үй тапсырмасын тексеру. №15 сабақтағы
С. Сейітовтың <<Шындық шырайы>> өлеңін жаттап келу тапсырылған.
-Шындық дегеніміз не?
-Өзің қаншалықты шыншылсың?

4. Дәйек сөз.
<<Адалдық дегеніміз ашық, шыншыл қарым-қатынас>>
А. Макаренко
(дәйексөзді дауыстап қыздарға содан соң ұлдарға оқыту, дәптерлеріне жаздыру).
-Адалдықтың адами қарым-қатынастағы маңызы қандай?
-Адал болуға ұмтылу неге керек?

5. Әңгімелеу.
Оқулықта берілген Зейін Шашкиннің <<Темірқазық>> әңгімесін дауыстап әңгімелеп айтып беру.
...Қайдар машинадан түсіп, шалға сәлем берді. Мақыш одырая қарады да, танымаған адамдай, жымиып қолын созды .
-Әліксалам, балам! Түсің жылы екен, жақсылық іздеп жүрген бала емессің бе?
-Әрине ата, жақсылық іздеп келдім осы ауылға!
-Лебізің тәуір, сенейін балам, айтшы маған: өмірде не жақсы? деді Мақыш шегір көзін шақита қарап. Қайдарға бұл сұрақ ескі ауыз әдебиетінен алынған жасанды сұрақ сықылды көрінді. <<Тегі, ақын болам деп, бола алмай қалған шал болып жүрмесін!>>.
-Өмірде жақсылық көп қой, ата! Қайсыбірін атай берейін.
-Олай емес, балам. Мен өмірбақи жақсылық іздеп келдім.
Я таптыңыз ба?
-Әлбетте. Таппасам, сұраймын ба? Қазіргі жастар нені жақсылық деп ұғады екен, білгім келеді. Әсіресе өзің сияқты оқыған, машина мінгендері.
-Айтыңыз, мүмкін, біз албырттықпен білмейтін де болармыз.
-Я, балам ол ақиқат. Жақсылық аяқ астында оралып жүр, соны көрмейсіңдер. - Мақыш сөзін шұбырта, қисса оқиғандай, өзгеше мақалмен айтады. Шоқша бурыл сақалын тұтамай ұстап, <<айтайын ба, айтпаймын ба?>> дегендей барып сөзін аяқтады.-Дүниедегі жақсылық - адалдық деп білемін! Адалдық - өмірдің Темірқазығы. Бұрынғы заманда айдалада, қара түнде жолаушы жұлдызға қарап жол табатын еді, сол сияқты өмірдің Темірқазық жұлдызы-адалдық екен! Арамдық жақпайды. Түбінде сол алдыңнан бір шығады. Айтарым осы.

Мәтін бойынша сұрақтар
-Мақыш атай Қайдардан не деп сұрайды?
-Қайдардың жауабы қандай болды?
-Жақсылық дегеніміз не екен?
-Не себепті Мақыш атай <<Адалдық-өмірдің Темірқазығы деді?

6. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс
Оқушыларды екі топқа бөліп
1 топ <<Адалдық>>
2 топ <<Шындық>> сөздеріне сөзжұмбақ құрау тапсырылады

7. Топпен ән айту.
<<Аман болсын адамдар>>
Сөзі: О. Әубәкіров
Әні: Ә. Бейсеуов
1.Айналайын Адамдар,
Болашаққа аман бар!
Жұмыр жерде ғұмыр бар
Ғұмырлы бол, Адамдар!

Қайырмасы

Балдан тәтті балаң бар,
Бала баққан анаң бар.
Шошытпаңдар екеуін,
Айналайын Адамдар!

2. Айналайын Адамадар,
Келер күнге адал бар.
Бөбек өсіп келеді
Алды-артыңа қараңдар!

3.Сақ болыңдар, жараңдар,
Сақ болыңдар, ғаламдар.
Жер бетіне әлі де
Оқ қайнатқан адам бар.

1. Бала үшін өлеңім,
Ана үшін өлеңім
Айналайын Адамдар,
Аман болсын бөбегің!!!

8. Үй тапсырмасы. №16 сабақ. Жағдаяттарды талдау

9. Соңғы тыныштық сәтi.
Баяу музыка қосылады
Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге орнатайық. Әрдайым жақсыны көруге, жақсыны естуге, жақсыны айтуға үйренейік. Айналамыздағы адамдарға, жан - жануарларға, құстарға риясыз жақсылық жасайық, ешкімге ешуақытта қиянат жасамайық. Енді тыныштық күйде отыра тұрыңыздар. Көздеріңізді ашуға болады.

Ұқсас жұмыстар
Нақыл сөз
Адалдық өткелі
«адамгершілік тәрбиесі— басты мақсат»
Адалдық жүрген жерде - адамдық жүреді пікірлесу сағаты
Адалдық пен шындықтың адами қарым - қатынастағы мәнін түсіндіру
Адалдық – адамдық белгісі
Ұстаздың шәкірттерін сынауы
Оқушылардың саны
Әдептілік туралы өлеңдер
Әдептілік-әдемілік 2 сынып
Пәндер