Шароль Перро Бармақтай Бала

Астана қаласы
№ 70 мектеп-лицейдің
бастауыш сынып мұғалімі
Солтанбекова Алтын
Алпысбаевна
Әдебиеттік оқу
2 - сынып
Ауызша сабақ - 1
Сабақтың тақырыбы: Шароль Перро «Бармақтай Бала»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды мәтін мазмұнын өздігімен оқып, терең түсіне білуге жетелеу; логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілігін дамыту; пәнді сапалы меңгеруге қызығушылығын арттыру және ынталандыру, адамгершілікке тәрбиелеу.
Типі : жаңа білімді меңгерту
Технологиясы: Биоақпараттану және Синергетика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: мотивация
1. Карта бойынша жұмыс жасау ретін түсіндіру. 63% анықтау, жазу
( бала санына байланысты анықталады)
2. Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беру.
3. ООМ (орынға отырғызу матрицасы) бойынша жұмыс
-
-
ІІ. Үй тапсырмасы : Үй жұмысы тексерілмейді - бұл жаңа тақырып. Өткен тақырып аяқталған, сондықтан талдауды талап етпейді.
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Кілтті сөздерді тақтаға жазу, мағынасын түсіндіру.
Тірек сөздер:
- отын
- дәулет
- қарақшы
- шолан
- саңылау
- сиқыр
- бауыр
- Есте сақтау 7сөз -30 сек.
- Тірек сөздер жабылады. (Оқушылар тақтадағы барлық сөздерді естерінде сақтауы тиіс)
- Дәптерге есте сақтаулары бойынша жазу, сөздердің ретін сақтамай жазуларына болады (уақыт есте сақтау уақытына тең 30 сек), уақыт аяқталғандақаламды қою.
- Көршісімен дәптер ауыстыру. (Тексеру, санау, дәптерді қайтып беру)
- Нормаға сай есте қалған сөздерді айтқан оқушыға
ООМ ұяшығына алғашқы плюс белгісі қойылады .
- Оқулықпен жұмыс:Мәтінді түсініп оқу керектігі, сұраққа жауап алынатыны ескертіледі. Мәтінді оқып шығу үшін уақыт беріледі (2-сынып үшін мәтіннің бір парағына 5мин)
- Қарама-қарсы сұрақ қою:
ООМ ұяшығына екінші плюс белгісі қойылады.
- Ертеде орманда кімдер өмір сүріпті? Отын кесуші әйелімен
- Олардың неше ұлы болыпты? Төрт
- Үш ұлының және төртінші ұлының бойы қандай болып өсіпті? Үш ұлының бойы бойшаң, сұңғақ болып, ал төртінші ұлының бой кішкентай болған
- Сондықтан төртінші ұлын кім деп атаған? Бармақтай бала деп
- Осы отбасының тұрмыс-тіршілігі қандай болыпты? Нашар, дәулетсіз
- Жоқшылықтың кесірінен балалары қайда және не үшін барады? Орманға жидек, саңырауқұлақ жинауға
- Бірде әдеттегідей кімдер орманға келеді? Ағайындылар
- Ағайындылар деген кімдер? Сол отбасының балалары
- Орман ішінде оларға кім кездеседі? Қатыгез қарақшы Дәу
- Қатыгез Дәу гүрілдеп балаларға не дейді? «Әп, бәлем, ұсталдыңдар ма?! Маған сендердің әке-шешелерің құн төлесін, әйтпесе, мен сендерді шоланда қамап ұстаймын », - дейді Дәу
- Балалар не деп жалынды? «Біздің ата-анамыз - кедей адамдар. Олардың құн төлейтін шамасы жоқ», - деп жалынады балалар.
- Қатыгез Дәу балаларды қайда қамап қояды? Жер астындағы бөлмеге
- Балаларды қамап қойып, Дәудің өзі қайда кетеді? Дәу той тойлауға кетеді
- Осы кезде бармақтай Бала не істейді? Өте кішкентайлығының арқасында есіктің саңылаунан өтіп, Дәу тойлап жатқан бөлмеге барады.
- Дәу той тойлаған бөлмеде не істепті? Тамаққа тойып, үстел басында ұйықтап қалыпты
- Бармақтай Бала ұрлана басып кіріп не істейді? Дәудің беліндегі байлаулы шоланның кілтін шешіп алады.
- Бармақтай Бала кімдерді қамаудан босатты? Бауырларын.
- Ағайынды балалар ұйықтап жатқан Дәуден не үшін қорықты? Дәу оянып, ұстап ала ма деп қорықты
- Ұйқыдан оянған Дәу нені білді және не істеді? Балалардың қашып кеткенін біліп, сиқырлы етігін киіп, оларды қуа жөнелді
- Демалып алмақ болған Дәу төбенің басында не істейді? Төбенің басында ұйықтап кетеді
- Балалар қайда тығылған еді? Төбеге жақын үңгірге
- Үңгірден шыққан балалар не істей? Қаша жөнелді
- Ал бармақтай Бала не істеді? Дәуге барып, сиқырлы етігін шешіп алып, өз аяғына киіп алады
- Етік қайтеді? Кішірейіп, шап-шақ бола қалады
- Балалардың ата-анасы не үшін мәре-сәре болып қуанады? Балаларының Дәуден құтылып аман-есен келгендеріне
- Сиқырлы етік киген Бармақтай бала кім болады? Патшалықтың желаяғы болады
- Сиқырлы етіксіз қалған Дәудің халі не болады? Сол төбеде қалады. Өйткені қарақшы сиқырлы етіксіз жүре алмайды екен
- Сын тұғысынан сұрау «Иә»немесе«жоқ»және толық жауап алу
ООМ ұяшығына үшінші плюс белгісі қойылады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz