Рабғузи Лұқман хакім әңгімесі

Күні: 28. 10. 14 Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 8 «б»
Пән мұғалімі: Исламова Бибіхан Ешназаровна
Сабақтың тақырыбы : Рабғузи «Лұқман хакім» әңгімесі
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға: Рабғузи шығармашылық өмір жолы туралы мәлімет беріп, түсініктерін қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Өзіндік ой, пікір айта білуге жетелеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
2. Ойларын еркін жеткізуге, шығармашылығын арттыруға дағдыландыру.
3. Мәтін арқылы оқу білімге үндеу, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
Оқыту технологиясы : Ұжымдық оқыту технологиясы, сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: «Конверт сұрақ», «Қар лақтыру» әдісі, «Рөлдік оқыта үйрету» әдісі, «Тақырыптық түйінді сөздер»
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер:
1. Құралдар: стикер, маркер, А 1, А3 форматты қағаз
2. Көрнекіліктер: мәтіндік тапсырмалар, слайд көрсетілімдері
Пәнаралық байланыс: тарих
Күтілетін нәтиже:
- Рабғузи және оның қиссалары туралы өз ойларын жеткізе алады.
- Қиссалардың мазмұны мен идеясын ұғынады.
3. Топта топтық жұмыс жүргізу жолдарын меңгереді. Өз ойын еркін жеткізіп, жолдастарымен ой бөліседі.
Сабақ барысы:
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Сәлемдесу.
Түгендеу.
«Шаттық шеңберінде»бір-біріне жақсы тілектер айтқыза отырып оқушылар бойында сабаққа деген жағымды ахуал қалыптастыру.
Топқа бөлу. Шарты: күлегештер алу арқылы топқа бөліну.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
«Шаттық шеңберінде» бір-біріне жақсы тілектер айта отырып сабаққа деген жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастырады.
Оқушылар күлегештер алу арқылы топ құрып орындарына отырады
І топ - 5, ІІ топ - 5, ІІІ топ -5, IV топ -5
Үй тапсырмасын сұрау
«Қар лақтыру» әдісі
Үй тапсырмасы:
Махмұд Қашқари жинаған түркі мақал-мәтелдерін жаттап келу.
Топтан бір оқушы мақал-мәтелдің басын айта отырып, қарды келесі топтағы оқушыға лақтыру, ал қарды қағып алған оқушы мақал-мәтелдің жалғасын айту.
(Күлегештер арқылы өзін-өзі бағалау)
Топтан бір оқушы мақал-мәтелдің басын айта отырып, қарды келесі топтағы оқушыға лақтырады, ал қарды қағып алған оқушы мақал-мәтелдің жалғасын айтады.
(Күлегештер арқылы өзін-өзі бағалайды)
Үй тапсырмасын бекіту
«Конверт сұрақ»
Жаңа сабақ
Миға шабуыл
«Рөлдік оқыта үйрету» әдісі
(Тақтадан қарлығаштың суреті көрсетіледі)
- Балалар, біз не көріп отырмыз?
- Қарлығаш жайлы қандай аңыз, ертегі білесіңдер?
- Біз бүгін жаңа сабағымызда осындай қарлығаш жайлы қисса жазған ойшыл, ғұлама жазушымен танысамыз.
Ол үшін қолдарыңдағы күлегештердең артындағы әріптерді орын-орындарына қойсаңдар, бүгінгі танысатын жазушының аты шығады.
- Рабғузи
(Слайд арқылы көрсету)
Рабғузидың шын есімі -Насретдинұлы Бұрhанеддин екен. Бірақ ол тарихта негізінен Рабғузи деген бүркеншек атымен белгілі.
«Рөлдік оқыта үйрету» әдісі
Топтық жұмыс
Әр топқа қиссалар бөліп беру. Топтағы оқушылар өздеріне берілген қиссамен танысу. Келесі топтарға рөлге кіре отырып таныстыру және ат қою.
І топ -Қарлығаштың адамға достығы
ІІ топ - Лұқман хакім қиссасының бірінші әңгімесі
ІІІ- топ Лұқман хакім қиссасының екінші әңгімесі
ІVтоп- Лұқман хакім қиссасының үшінші әңгімесі
(Ауызша бағалау - «Қол шапалақтау»)
Қарлығаш жайлы ертегіні айтады.
Күлегештердің артына жазылған әріптерден жаңа сөз шығарады.
Рабғузи «Қиссас-сүл Әнбия» -кітабында негізінен пайғамбарлар мен әулие-әмбиелердің өмірі жайлы, олардың басынан өткерген оқиғалары жайлы баяндайды
Топтағы оқушылар өздеріне берілген қиссаны рөлге кіре отырып келесі топтарға таныстырады және ат қояды.
Қол шапалақтап, бір-бірін ынталандыра мадақтайды.
«Қос қарлығаш» әніне билей отырып
көңіл күйі
көтеріледі.
Бекіту
«Тақырыптық түйінді сөздер»
Рабғузи қиссаларын мазмұндау.
«Адамгершілік -ізгі қасиет» ой-толғау
Бағалау.
Бағалау парағы «Поезд -отарба»
1-3 балл аралығында бағалау.
Бағалау парағын толтыру
Кері байланыс парағы
1. Білдім
2. Білгім келеді
3. Ұнады
Күні: 28. 10. 2014 ж
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сыныбы: 6 «Ә»
Пән мұғалімі: Балабекова Гүлмира Серікқызы
Сабақтың тақырыбы : С. Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып», «Мен қазақ»өлеңдері
Сабақтың мақсаты: «Шығамын тірі болсам адам болып», «Мен қазақ»өлеңдерін оқытып, мағынасан ашу, талдату.
Сабақтың міндеттері:
1. Өзіндік ой, пікір айта білуге жетелеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
2. Ойларын еркін жеткізуге, шығармашылығын арттыруға дағдыландыру.
3. Өлең арқылы оқу білімге үндеу, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Оқыту технологиясы: Ұжымдық оқыту технологиясы, сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сабақтың типі : жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі:
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, стикер, маркер, А 1 форматты қағаз
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих.
Күтілетін нәтиже: Қорытынды жасап, бүгінгі күнмен байланысын қарастырыды.
Мысал келтіріп, қолдана алады.
Өз ойын айтып дәлелдейді.
Сабақтың барысы:
Кезеңі
Уақыт
Жұмыстың
түрлері
І Ұйым-дастыру
2 мин
І топ, ІІ топ,
ІІІ топ,
ІV топ,
ІІ Үй тапсырма-сын сұрау
4 мин
Бекіту
4 мин
ІІІ Жаңа
сабақ
2 мин
- Оқушыларға бағыт береді.
- С. Торайғыров жайлы бейнебаян көрсетіледі.
Миға шабуыл
Сен кімсің?
Адам өмірге не үшінкеледі?
Өмірдегімақсатымыз не?
Берілген сұрақтарды болжай отырып ойларын айтады. Бүгінгі сабақпен байланыстырады.
Ізденеді, пікірлеседі, табады.
Оқушылар өз ойларын нақты дәлелді пікірлерін айтады. Сұрақтарға жауап беру
арқылы бір-бірлерінің ойын толықтырады.
//көгіне// а
Өрмелеп шығып //күн болам!// б
Қараңғылықтың// кегіне// а
Күн болмағанда, //кім болам?// б
Мұздаған //елдің жүрегін // в
Жылытуға //мен кірермін!// в
1 шумақ, 4 тармақ, 3 бунақ, 11-12 буынды қара өлең ұйқасы.
Өлеңді мәнерлеп оқиды.
Өлеңді құрылысына қарай талдайды.
жарықкүндесәулеқуған,
,
,
ойындаотыбарлар, надандықтытебу
Әр топтан көшбасшы сайланады. Көшбасшы өз тобына саяхатқа келген оқушыларға жұмыстарын таныстырады.
Саяхатшылар өзге топтарды аралап, өз ұсыныстарын қсынады. Өздеріне қажетті материалдарды жазып алады.
ІV Бекіту
8 мин
Әр жемістегі баллды жинау арқылы бағалау.
?
Адам болу деген не? Мен ?
Жаманадамкім? , ба?
Өлеңді неге «»депатаған?
V Үй тапс.
1мин
VІ Баға-
лау. 3 мин
Топтық жұмысты бағалау критерийлері
Топтық жұмысқа қатысуын бағалау парағы
Топ басшылары топ мүшелерін әр тапсырма бойынша бал қойып бағалайды.
Кері байланыс
3 мин
Бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп болды.
Бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.
Бүгін материалдарды түсіндім, бірақ қосымша әлі де ізденуім
қажет.
Қарлығаштың адамға достығы
Нұхтың кемесінің түбін тышқан тесіп қояды. Тесіктен кемеге су кіреді. Сонда Нұх: «Кімде-кім тесікті бекітсе, тілегін орындаймын» - дейді. Бір жылан шығып, тесікті бітейді. Ол Нұхқа келіп: «Дүниеде ненің еті тәтті болса, соны бер!» - дейді. Ненің еті тәтті екенін татып білу үшін Нұх масаны жібереді. Күтеді. Ол кешігеді. Масаны тауып алуға қарлығашты жұмсайды. Қарлығаш масаны тауып алып: «Ненің еті тәтті екен?» - деп сұрайды. «Бәрін татып көрдім, адамның етінен тәттісінен көрмедім, » -дейді.
Қарлығаш: «Оның дәмі тіліңде болар, мен көрейін, аузыңды ашшы», - дейді. Маса аузын ашады. Қарлығаш тұмсығымен масаның тілін жұлып алады. Екеуі Нұхқа келеді. Маса қатты-қатты үн шығарғанымен, бызылдап ештеңе түсіндіре алмайды. Нұх:
- Бұл не айтып тұр, неге сөйлемейді? - дейді.
Қарлығаш:
- Маған айтқан. Құрбақаның еті тәтті деп тұр, - дейді.
Жылан содан кейін құрбақаның етін жейтін болады.
Пайғамбар Адамға: «Алты түрлі жануарды өлтірмеңіз. Бірінші қарғаны бағалаңыз. Адамға жол көрсеткен еді. Екінші құмырсқаны бағалаңыз. Сүлеймен пайғамбарға насихат қылған еді. Үшінші қарлығашты құрметтеңіз. Нұх пайғамбардың кемесін тышқан тесіп, сол тесікті жылан бітеп жатып, Нұхтан дүниедегі ең тәтті сұрайды. Маса: «Адам етінен басқа тәтті ет жоқ», - деп айтпақ болғанда, қарлығаш масаның тілін тістеп, жұлып алады. Яғни, адам баласы жыланға ырыздық болудан құтқарып ыждаhат қылғаны үшін. Төртінші - әтет құсы. Сүлейменге елші болғаны үшін. Бесінші - су бақасы. Намруд отына су сепкені үшін. Алтыншы - бал құрты. Балы адамдарға шипа болғаны үшін».
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz