Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Өзіңді өзің тексер
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:--------------- Пәні: Қазақ тілі 2-сынып
Тақырыбы
Өзіңді өзің тексер
Мақсаты
а)Сөздерден сөйлем құрастыра білу.
б)Сөйлем, сөйлем түрлерін, тыныс белгілерін ажырата білу.
с) Сөйлемдегі сөздердің байланысын таба білу.
Күтілетін нәтиже
а)Сөздерден сөйлем құрастыра біледі.
б)Сөйлем,сөйлем түрлерін,тыныс белгілерін ажырата біледі.
с)Сөйлемдегі сөздердің байланысын табады.
Оқыту әдісі
Сәйкестендіру,топқа бөлу,диалогтік оқыту, <<Домино>>
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
2мин
5мин
7мин
6мин
5мин
2мин
3мин
5мин
6мин
1мин
1мин
2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт : <<Өрмекші торы>>
Оқушыларды шеңберге тұрғызып,оқушылардың қолдарына жіп береді.
II.Өткенді пысықтау:Оқушыларға семантикалық карталар таратылады.
Семантикалық карта
с ж
сөйлем
Сұраулы сөйлем
Сұрақ қою арқылы
Бас әріптен
Сөйлем..... басталады
*
Тиянақты ойды білдіреді
*
Жауап алу мақсатында берілетін сөйлем
*
Сөйлемдегі сөздердің байланысын қалай анықтайды?
*
III.Жаттығу жұмысы
1-жаттығу Тақтамен жұмыс
Сөйлемдегі өзара байланысты сөздерді бөліп жазуды тапсырады.(Олардың байланысын сұрақ қойып анықта )
2-жаттығу-Өз бетімен жұмыс
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,сөйлемдерді көшіріп жазу сұралады
3-жаттығу-Ауызша
Орыны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап айтуды сұрайды.
Сергіту сәті <<Көңілді күн>>
Мұғалім интербелсенді тақтада әуенді қосып,оқушыларды ортаға шақырады.
Ребус шешу.
а)Тақтаға ребусты іліп,ойлануларын сұрайды.
Шешуі:Түлік төлден өседі.
ә)Ребус шешуіне талдау жасау
Шығармашылық тапсырма
Үш топ алдына үш түрлі суреттер беріледі де,сөйлем ойлап,мәтін құрастыру сұралады.
IV.Сабақты бекіту:
<<Домино>> әдісі
а)Үш топқа ақ парақшалар таратылып,парақшаны екі бөлікке бөліп сызуды,бір бөлігіне сұрақтар жазуды тапсырады.
ә)Топтардың орын алмастыруын сұрайды.
б)Берілген сұрақтар жауабын келесі парақшаның бос жеріне жазылуын ұйымдастырады.
в)Парақшаларды шатастырып ,өз орындарына қайта баруды сұрайды.
Мысалы:сөйлем--аяқталған ойды білдіреді--сөйлем соңына нүкте (сұрақ белгісі,леп белгісі)қойылады....
V.Бағалау.
Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді
VI.Үйге тапсырма: 5-жаттығу
VII.Рефлексия: <<Бағдаршам>>
Сабақтан алған әсерлерін белгілеуді сұрайды. (жасыл-тамаша,сары-орташа,қызыл-төмен)
Оқушылар өзі қалаған сыныптасына өзінің есімімен бірге бойындағы жағымды қасиетін айтады.Мысалы:Еңбеққор Елжан,табанды Талғат.........
Құрылған өрмекші торын бір-біріне сәттілік тілей отырып шешеді.
Берілген семантикалық картаны ойланып жауабын белгілейді.
Аспанды бұлт торлады.
-Не торлады?-Бұлт торлады.
-Нені торлады?-Аспанды торлады.
Жаңбыр нөсерлетіп жауды.
-Не жауды?-Жаңбыр жауды.
-Қалай жауды?-Нөсерлетіп жауды.
Көрікті Алатау аясындағы мемлекеттік қорықта түрлі.........тіршілік етеді.
Солардың бірі-Теңбіл........
Маралдардың ........ әр түрлі дәрі- дәрмек жасалады.Марал-пайдалы ..........
Керекті сөздер: Мүйізінен,жануар,маралдар, хайуанаттар.
а)Бидайдан,ұн,диірменші,тартты.
ә)Бауырсақ, апам,ұннан,пісірді
б)Алдым,кітап,қызық,кітапхана.
в)Баян,жақсы,домбырда,ойнайды.
Оқушылар әуен ырғағына сай көріп тұрған қимылдар жасап билейді.
а)Берілген суреттер,алынатын әріптер туралы ойларын жинақтап,ребус шешуін айтады,шешу жолын түсіндіреді.
ә)Мақалдағы сөздер байланысын сұрақ қоя отырып анықтайды:
-Не өседі? -Түлік өседі.
--Неден өседі? -Төлден өседі.
Өздеріне берілген суреттерге бірігіп сөйлем ойлайды.
Сөйлемдердегі сөздер байланысын табады.
а)Топтағы оқушылар ақылдаса отырып,парақшаның бір бөлігіне сұрақтарды ғана жазады.
ә)Топтар орын алмастырады
б) Берілген сұрақтар жауабын келесі парақшаның бос жеріне жазады.
в)Парақшалардың орнын ауыстырып,өз орындарына келеді де, <<Домино>> шешуін табады
Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)
Адасқан сөздеродің орнын табады.
Өзінің көңіл-күйіне сай бағдаршам түсіне стикер жапсырады.
Күні:--------------- Пәні: Қазақ тілі 2-сынып
Тақырыбы
Өзіңді өзің тексер
Мақсаты
а)Сөздерден сөйлем құрастыра білу.
б)Сөйлем, сөйлем түрлерін, тыныс белгілерін ажырата білу.
с) Сөйлемдегі сөздердің байланысын таба білу.
Күтілетін нәтиже
а)Сөздерден сөйлем құрастыра біледі.
б)Сөйлем,сөйлем түрлерін,тыныс белгілерін ажырата біледі.
с)Сөйлемдегі сөздердің байланысын табады.
Оқыту әдісі
Сәйкестендіру,топқа бөлу,диалогтік оқыту, <<Домино>>
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
2мин
5мин
7мин
6мин
5мин
2мин
3мин
5мин
6мин
1мин
1мин
2мин
I.Ұйымдастыру бөлімі :
1.Психологиялық сәт : <<Өрмекші торы>>
Оқушыларды шеңберге тұрғызып,оқушылардың қолдарына жіп береді.
II.Өткенді пысықтау:Оқушыларға семантикалық карталар таратылады.
Семантикалық карта
с ж
сөйлем
Сұраулы сөйлем
Сұрақ қою арқылы
Бас әріптен
Сөйлем..... басталады
*
Тиянақты ойды білдіреді
*
Жауап алу мақсатында берілетін сөйлем
*
Сөйлемдегі сөздердің байланысын қалай анықтайды?
*
III.Жаттығу жұмысы
1-жаттығу Тақтамен жұмыс
Сөйлемдегі өзара байланысты сөздерді бөліп жазуды тапсырады.(Олардың байланысын сұрақ қойып анықта )
2-жаттығу-Өз бетімен жұмыс
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып,сөйлемдерді көшіріп жазу сұралады
3-жаттығу-Ауызша
Орыны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап айтуды сұрайды.
Сергіту сәті <<Көңілді күн>>
Мұғалім интербелсенді тақтада әуенді қосып,оқушыларды ортаға шақырады.
Ребус шешу.
а)Тақтаға ребусты іліп,ойлануларын сұрайды.
Шешуі:Түлік төлден өседі.
ә)Ребус шешуіне талдау жасау
Шығармашылық тапсырма
Үш топ алдына үш түрлі суреттер беріледі де,сөйлем ойлап,мәтін құрастыру сұралады.
IV.Сабақты бекіту:
<<Домино>> әдісі
а)Үш топқа ақ парақшалар таратылып,парақшаны екі бөлікке бөліп сызуды,бір бөлігіне сұрақтар жазуды тапсырады.
ә)Топтардың орын алмастыруын сұрайды.
б)Берілген сұрақтар жауабын келесі парақшаның бос жеріне жазылуын ұйымдастырады.
в)Парақшаларды шатастырып ,өз орындарына қайта баруды сұрайды.
Мысалы:сөйлем--аяқталған ойды білдіреді--сөйлем соңына нүкте (сұрақ белгісі,леп белгісі)қойылады....
V.Бағалау.
Әр тапсырма орындалу барысында мадақтау сөздер айтып,жауабына қарай смайликтер береді
VI.Үйге тапсырма: 5-жаттығу
VII.Рефлексия: <<Бағдаршам>>
Сабақтан алған әсерлерін белгілеуді сұрайды. (жасыл-тамаша,сары-орташа,қызыл-төмен)
Оқушылар өзі қалаған сыныптасына өзінің есімімен бірге бойындағы жағымды қасиетін айтады.Мысалы:Еңбеққор Елжан,табанды Талғат.........
Құрылған өрмекші торын бір-біріне сәттілік тілей отырып шешеді.
Берілген семантикалық картаны ойланып жауабын белгілейді.
Аспанды бұлт торлады.
-Не торлады?-Бұлт торлады.
-Нені торлады?-Аспанды торлады.
Жаңбыр нөсерлетіп жауды.
-Не жауды?-Жаңбыр жауды.
-Қалай жауды?-Нөсерлетіп жауды.
Көрікті Алатау аясындағы мемлекеттік қорықта түрлі.........тіршілік етеді.
Солардың бірі-Теңбіл........
Маралдардың ........ әр түрлі дәрі- дәрмек жасалады.Марал-пайдалы ..........
Керекті сөздер: Мүйізінен,жануар,маралдар, хайуанаттар.
а)Бидайдан,ұн,диірменші,тартты.
ә)Бауырсақ, апам,ұннан,пісірді
б)Алдым,кітап,қызық,кітапхана.
в)Баян,жақсы,домбырда,ойнайды.
Оқушылар әуен ырғағына сай көріп тұрған қимылдар жасап билейді.
а)Берілген суреттер,алынатын әріптер туралы ойларын жинақтап,ребус шешуін айтады,шешу жолын түсіндіреді.
ә)Мақалдағы сөздер байланысын сұрақ қоя отырып анықтайды:
-Не өседі? -Түлік өседі.
--Неден өседі? -Төлден өседі.
Өздеріне берілген суреттерге бірігіп сөйлем ойлайды.
Сөйлемдердегі сөздер байланысын табады.
а)Топтағы оқушылар ақылдаса отырып,парақшаның бір бөлігіне сұрақтарды ғана жазады.
ә)Топтар орын алмастырады
б) Берілген сұрақтар жауабын келесі парақшаның бос жеріне жазады.
в)Парақшалардың орнын ауыстырып,өз орындарына келеді де, <<Домино>> шешуін табады
Бірін - бірі белгілер көтеру арқылы бағалайды. (өте жақсы -жасыл,жақсы-көк,төмен-қызыл түсті дөңгелекшелер)
Адасқан сөздеродің орнын табады.
Өзінің көңіл-күйіне сай бағдаршам түсіне стикер жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz