Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бейнелі сөздердің орны
Сабақтың тақырыбы : Бейнелі сөздердің орны .
Мақсаты : 1 .Жаттығулар талдау арқылы бейнелі сөздердің орнын анықтау .
2 . Оқушылардың ойлау , қабілеттерін сөйлеу тілін жетілдіру .
Шығармашылық пен ізденімпаздыққа баулу .
Жеке тұлғаны сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу .
3 . Топпен , жұппен жұмыс жүргізе отырып , оқушыларды өзара ынтымақтастыққа , бір - бірінің пікірін тыңдауға , ортақ пікірде жұмыс жасай
білуге тәрбиелеу .
Типі : Алған білімді бекіту .
Түрі : Дәстүрден тыс .
Әдісі :Сыни тұрғыдан ойлау .
Көрнекілігі : Абай портреті , түрлі - түсті суреттер .
Барысы : Ұйымдастыру .
Бұл сөзімді біреу алмас , біреу алар ,
Құлағын біреу салмас , біреу салар .
Теп - тегін көпке ұнау мүмкін емес ,
Кейіне жарамаса , кейіне жарар .
Абай Құнанбайұлы .
Оқушыларға Абай өлеңдерінен үзінділер үлестіремін .
1.Ғылым таппай мақтанба .
2. Әсемпаз болма әрнеге .
3. Күз .
Оқушылар қолдарындағы үзінді қай өлеңнен алынғанына сай үш топқа бөлініп
отырады .
Тренинг : Маған ұнайды .
Абай маған ұнайды ! Себебі ... (Оқушылар өз ойарын айтады )
Жаңа сабақ : Бейнелі сөздердіқ мағынасын ашу .
Электрондық оқулық бойынша Абайдық 38 - қара сөзін тықдау .
Топпен жұмыс :
Біз мәтіннен :
<<...Күллі адам баласын қор қылаты үш нәрсе бар . Содан қашпақ керек .Әуелі - надандық , екіншісі - еріншектік , үшіншісі - залымдық . >> екенін білдік .
I топ : Надандық - білім - ғылымның жоқтығы . Дүниеде ешнәрсені оларсыз біліп болмайды .Білімсіздік - хайуандық болады .
II топ : Еріншектік - күллі дүниедегі өнердің дұшпаны . Талапсыздық ,жігерсіздік , ұятсыздық , кедейлік бәрі осыдан шығады .
III топ : Залымдық - адам баласының дұшпаны . Адам адам баласынан дұшпан болса , адамнан бөлінеді . Жыртқыш адам хмссабына қосылады .
Мұғалім сөзі : Бұлардың емі - халқына махаббаты , қайратты . тұрлаулы ісінің алды - артын байқарлық білімі , ғылымы болсын . (Абай сөзімен )
Топтық жұмыс : Флипчартқа сурет салңызу .
I . Надандық .
II Еріншектік
III Залымдық .
Жұмысты қорғау :
I топ : Надандық - білімнің жоқтығы . Ондай адамның ақылы болмайды .Егер білімді білмесең . оқудан қашсаң білімсіз боласың . Надан болсаң , хайуанмен бірдей боласың .
II топ : Еріншектік - ондай адам өз қабілетін , күш- қуатын , ақыл- ойын дұрыс пайдалана алмайды .Бір нәрсені жоспарлауы мүмкін , бірақ оны жүзеге асыруға
еркі жетпейді . Содан келіп жалқаулық туындайдв . Еріншектік еңбекті сүймейді .
Еңбексүйгіш болмағасын кедейлік пайда болады .
III топ : Залымдық - ашуға бейімділік , кешірімшіл болмау , кекшілдік . Бқндай мінез - надандықтан , жалқаулықтан туындайтын , адам баласын қор қылатын қасиет .
Сабақты бекіту : Диалог құру немесе сұрақ ( түрткі болу )
- Осындай жаман жат қылықтар өз бойымда бар деп ойлайсыңдар ма ?
- Адамды қор қылатын жат мінездер керек пе ?
Ендеше , жат қылықтардан арылайық .Жарқын өмірімізге жат қылықтарды енгізбейік !
Сабақты қорыту : Айналамызға қарайықшы , жайма - шуақ тамаша күн шуағын төгіп тұр . Олай болса адамзатқа , достарымызға арнаған күн тілегімізді жазайық .
Оқушылар түрлі - түсті қағаздарға жақсы сөздер жазып, тақтадағы күн бейнесіне апарып жапсырады
Мұғалім сөзі : Мінекей , күн тілегіміз бізге жақсы тілегімен қоса шуағын шашып жылу беріп тұр .
Біз де бойымыздағы жаман қылықтардан арылып , күн сияқты айналамызға жылу шаша білейік !
Сабақты бағалау : Топтық жұмыстар қорытындысы бойынша бағалау
Үйге тапсырма : << Әрқашан күн сөнбесін>> эссе жазу .
Сабақтық тақырыбы : Диалог .
Мақсаты :1. Оқушыларға диалог , оның түлері , қызметі жайлы
түсінік беру .
2. Ойлау қабілеттерін , сөйлеу тілін дамыту .
Шығармашылыққа .ізденімпаздыққа баулу .
Сыни тұрғыдан ойлауға дамыту .
3. Ынтымақтастыққа , жұппен , топпен жұмыс жасай
білуге , ортада өзін - өзі ұстай білуге тәрбиелеу .
Типі :Жаңа білім беру .
Түрі : Дәстүрден тыс .
Әдісі : Сыни тұрғыдан ойлау .
Барысы :I . Ұйымдастыру .Оқушыларды топқа бөлу .(сурет құрастыру . )
Психологиялық дайындық :
Тату - тәтті достармыз ,
Ынталы да талапты .
Көп білуге құштармыз .
Жақсы айтамыз сабақты .
Құстардың үнін тыңдату . (Айнала жап- жасыл . Таза ауа , орман іші . Табиғат керемет !)
oo Баладар . қандай әсер алдыңдар ?
oo Тамаша !
oo Ендеше . табиғат туралы эссемізді оқиық .
II. Үй тапсырмасын сұрау .
Табиғат туралы салған суреттерін қорғау .
III .Жаңа сабақ : Диалог , онық түрлері жайлы түсінік беру .
Интерактивті тақтадан презентация арқылы түсіндіру .
Элоктронды оқулықтан диалог тыңдату .
IV .Бекіту .Жаттығулар бойынша диалог құру . Оқушылар көрініс қояды .
oo Екі көзің не үшін керек ?
oo Жақсыларды көру үшін .
oo Екі қолың не үшін керек ?
oo Елге көмек беру үшін .
oo Құлақ деген не үшін керек ?
oo Ақыл-кеңес беру үшін .
oo Тіл мен жағың не үшін керек ?
oo Ақиқатты айту үшін .
oo Ал аяғың ?
oo Шетте жүрсем . туған жерге қайту үшін .
281-жаттығу .Мәтінді рөлге бөлу , диалог түрінде оқыту .
Тапсырма : Артық сөзді табу .
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту .
1. Мірқоекпсақ Кемпірқосақ
2. Кикежкө көкжиек
3. Болгус глобус
4. Мбшатас масштаб
5. Быасрақу бауырсақ
II.Инманот Антоним
Лысамта тасымал
Уашбыняда баяндауыш
Дуайшықаны айқындауыш
Тешекірг шегіртке
III. Равктад Квадрат
Дізкеңтіс теңсіздік
Брагела алгебра
Сунокси косинус
Рамахалаб хабарлама .
Сабақты қорыту:
<<Инсерт>> әдісі :
Нені білдім ?
Не білгім келеді ?
Пікірім
Сабақты бағалау : Бағалау парақтарын әр оқушы өзі толтырады .
Сабақ қаншалықты қиын болды?
Жұмыстың сапасы туралы не ойлайсың ?
Шығармашылығың өзіңе ұнады ма ?
Жұмысыңды өзің қалай бағалайсың?
Баға .
Үйге : Диалог құру .
Мақсаты : 1 .Жаттығулар талдау арқылы бейнелі сөздердің орнын анықтау .
2 . Оқушылардың ойлау , қабілеттерін сөйлеу тілін жетілдіру .
Шығармашылық пен ізденімпаздыққа баулу .
Жеке тұлғаны сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу .
3 . Топпен , жұппен жұмыс жүргізе отырып , оқушыларды өзара ынтымақтастыққа , бір - бірінің пікірін тыңдауға , ортақ пікірде жұмыс жасай
білуге тәрбиелеу .
Типі : Алған білімді бекіту .
Түрі : Дәстүрден тыс .
Әдісі :Сыни тұрғыдан ойлау .
Көрнекілігі : Абай портреті , түрлі - түсті суреттер .
Барысы : Ұйымдастыру .
Бұл сөзімді біреу алмас , біреу алар ,
Құлағын біреу салмас , біреу салар .
Теп - тегін көпке ұнау мүмкін емес ,
Кейіне жарамаса , кейіне жарар .
Абай Құнанбайұлы .
Оқушыларға Абай өлеңдерінен үзінділер үлестіремін .
1.Ғылым таппай мақтанба .
2. Әсемпаз болма әрнеге .
3. Күз .
Оқушылар қолдарындағы үзінді қай өлеңнен алынғанына сай үш топқа бөлініп
отырады .
Тренинг : Маған ұнайды .
Абай маған ұнайды ! Себебі ... (Оқушылар өз ойарын айтады )
Жаңа сабақ : Бейнелі сөздердіқ мағынасын ашу .
Электрондық оқулық бойынша Абайдық 38 - қара сөзін тықдау .
Топпен жұмыс :
Біз мәтіннен :
<<...Күллі адам баласын қор қылаты үш нәрсе бар . Содан қашпақ керек .Әуелі - надандық , екіншісі - еріншектік , үшіншісі - залымдық . >> екенін білдік .
I топ : Надандық - білім - ғылымның жоқтығы . Дүниеде ешнәрсені оларсыз біліп болмайды .Білімсіздік - хайуандық болады .
II топ : Еріншектік - күллі дүниедегі өнердің дұшпаны . Талапсыздық ,жігерсіздік , ұятсыздық , кедейлік бәрі осыдан шығады .
III топ : Залымдық - адам баласының дұшпаны . Адам адам баласынан дұшпан болса , адамнан бөлінеді . Жыртқыш адам хмссабына қосылады .
Мұғалім сөзі : Бұлардың емі - халқына махаббаты , қайратты . тұрлаулы ісінің алды - артын байқарлық білімі , ғылымы болсын . (Абай сөзімен )
Топтық жұмыс : Флипчартқа сурет салңызу .
I . Надандық .
II Еріншектік
III Залымдық .
Жұмысты қорғау :
I топ : Надандық - білімнің жоқтығы . Ондай адамның ақылы болмайды .Егер білімді білмесең . оқудан қашсаң білімсіз боласың . Надан болсаң , хайуанмен бірдей боласың .
II топ : Еріншектік - ондай адам өз қабілетін , күш- қуатын , ақыл- ойын дұрыс пайдалана алмайды .Бір нәрсені жоспарлауы мүмкін , бірақ оны жүзеге асыруға
еркі жетпейді . Содан келіп жалқаулық туындайдв . Еріншектік еңбекті сүймейді .
Еңбексүйгіш болмағасын кедейлік пайда болады .
III топ : Залымдық - ашуға бейімділік , кешірімшіл болмау , кекшілдік . Бқндай мінез - надандықтан , жалқаулықтан туындайтын , адам баласын қор қылатын қасиет .
Сабақты бекіту : Диалог құру немесе сұрақ ( түрткі болу )
- Осындай жаман жат қылықтар өз бойымда бар деп ойлайсыңдар ма ?
- Адамды қор қылатын жат мінездер керек пе ?
Ендеше , жат қылықтардан арылайық .Жарқын өмірімізге жат қылықтарды енгізбейік !
Сабақты қорыту : Айналамызға қарайықшы , жайма - шуақ тамаша күн шуағын төгіп тұр . Олай болса адамзатқа , достарымызға арнаған күн тілегімізді жазайық .
Оқушылар түрлі - түсті қағаздарға жақсы сөздер жазып, тақтадағы күн бейнесіне апарып жапсырады
Мұғалім сөзі : Мінекей , күн тілегіміз бізге жақсы тілегімен қоса шуағын шашып жылу беріп тұр .
Біз де бойымыздағы жаман қылықтардан арылып , күн сияқты айналамызға жылу шаша білейік !
Сабақты бағалау : Топтық жұмыстар қорытындысы бойынша бағалау
Үйге тапсырма : << Әрқашан күн сөнбесін>> эссе жазу .
Сабақтық тақырыбы : Диалог .
Мақсаты :1. Оқушыларға диалог , оның түлері , қызметі жайлы
түсінік беру .
2. Ойлау қабілеттерін , сөйлеу тілін дамыту .
Шығармашылыққа .ізденімпаздыққа баулу .
Сыни тұрғыдан ойлауға дамыту .
3. Ынтымақтастыққа , жұппен , топпен жұмыс жасай
білуге , ортада өзін - өзі ұстай білуге тәрбиелеу .
Типі :Жаңа білім беру .
Түрі : Дәстүрден тыс .
Әдісі : Сыни тұрғыдан ойлау .
Барысы :I . Ұйымдастыру .Оқушыларды топқа бөлу .(сурет құрастыру . )
Психологиялық дайындық :
Тату - тәтті достармыз ,
Ынталы да талапты .
Көп білуге құштармыз .
Жақсы айтамыз сабақты .
Құстардың үнін тыңдату . (Айнала жап- жасыл . Таза ауа , орман іші . Табиғат керемет !)
oo Баладар . қандай әсер алдыңдар ?
oo Тамаша !
oo Ендеше . табиғат туралы эссемізді оқиық .
II. Үй тапсырмасын сұрау .
Табиғат туралы салған суреттерін қорғау .
III .Жаңа сабақ : Диалог , онық түрлері жайлы түсінік беру .
Интерактивті тақтадан презентация арқылы түсіндіру .
Элоктронды оқулықтан диалог тыңдату .
IV .Бекіту .Жаттығулар бойынша диалог құру . Оқушылар көрініс қояды .
oo Екі көзің не үшін керек ?
oo Жақсыларды көру үшін .
oo Екі қолың не үшін керек ?
oo Елге көмек беру үшін .
oo Құлақ деген не үшін керек ?
oo Ақыл-кеңес беру үшін .
oo Тіл мен жағың не үшін керек ?
oo Ақиқатты айту үшін .
oo Ал аяғың ?
oo Шетте жүрсем . туған жерге қайту үшін .
281-жаттығу .Мәтінді рөлге бөлу , диалог түрінде оқыту .
Тапсырма : Артық сөзді табу .
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту .
1. Мірқоекпсақ Кемпірқосақ
2. Кикежкө көкжиек
3. Болгус глобус
4. Мбшатас масштаб
5. Быасрақу бауырсақ
II.Инманот Антоним
Лысамта тасымал
Уашбыняда баяндауыш
Дуайшықаны айқындауыш
Тешекірг шегіртке
III. Равктад Квадрат
Дізкеңтіс теңсіздік
Брагела алгебра
Сунокси косинус
Рамахалаб хабарлама .
Сабақты қорыту:
<<Инсерт>> әдісі :
Нені білдім ?
Не білгім келеді ?
Пікірім
Сабақты бағалау : Бағалау парақтарын әр оқушы өзі толтырады .
Сабақ қаншалықты қиын болды?
Жұмыстың сапасы туралы не ойлайсың ?
Шығармашылығың өзіңе ұнады ма ?
Жұмысыңды өзің қалай бағалайсың?
Баға .
Үйге : Диалог құру .
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz