Бейнелі сөздердің орны

Сабақтың тақырыбы : Бейнелі сөздердің орны .
Мақсаты : 1 . Жаттығулар талдау арқылы бейнелі сөздердің орнын анықтау .
2 . Оқушылардың ойлау, қабілеттерін сөйлеу тілін жетілдіру .
Шығармашылық пен ізденімпаздыққа баулу .
Жеке тұлғаны сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу .
3 . Топпен, жұппен жұмыс жүргізе отырып, оқушыларды өзара ынтымақтастыққа, бір - бірінің пікірін тыңдауға, ортақ пікірде жұмыс жасай
білуге тәрбиелеу .
Типі : Алған білімді бекіту .
Түрі : Дәстүрден тыс .
Әдісі :Сыни тұрғыдан ойлау .
Көрнекілігі : Абай портреті, түрлі - түсті суреттер .
Барысы : Ұйымдастыру .
Бұл сөзімді біреу алмас, біреу алар,
Құлағын біреу салмас, біреу салар .
Теп - тегін көпке ұнау мүмкін емес,
Кейіне жарамаса, кейіне жарар .
Абай Құнанбайұлы .
Оқушыларға Абай өлеңдерінен үзінділер үлестіремін .
1. Ғылым таппай мақтанба .
2. Әсемпаз болма әрнеге .
3. Күз .
Оқушылар қолдарындағы үзінді қай өлеңнен алынғанына сай үш топқа бөлініп
отырады .
Тренинг : Маған ұнайды .
Абай маған ұнайды ! Себебі . . . (Оқушылар өз ойарын айтады )
Жаңа сабақ : Бейнелі сөздердіқ мағынасын ашу .
Электрондық оқулық бойынша Абайдық 38 - қара сөзін тықдау .
Топпен жұмыс :
Біз мәтіннен :
« . . . Күллі адам баласын қор қылаты үш нәрсе бар . Содан қашпақ керек . Әуелі - надандық, екіншісі - еріншектік, үшіншісі - залымдық . » екенін білдік .
I топ : Надандық - білім - ғылымның жоқтығы . Дүниеде ешнәрсені оларсыз біліп болмайды . Білімсіздік - хайуандық болады .
II топ : Еріншектік - күллі дүниедегі өнердің дұшпаны . Талапсыздық, жігерсіздік, ұятсыздық, кедейлік бәрі осыдан шығады .
III топ : Залымдық - адам баласының дұшпаны . Адам адам баласынан дұшпан болса, адамнан бөлінеді . Жыртқыш адам хмссабына қосылады .
Мұғалім сөзі : Бұлардың емі - халқына махаббаты, қайратты . тұрлаулы ісінің алды - артын байқарлық білімі, ғылымы болсын . (Абай сөзімен )
Топтық жұмыс : Флипчартқа сурет салңызу .
I . Надандық .
II Еріншектік
III Залымдық .
Жұмысты қорғау :
I топ : Надандық - білімнің жоқтығы . Ондай адамның ақылы болмайды . Егер білімді білмесең . оқудан қашсаң білімсіз боласың . Надан болсаң, хайуанмен бірдей боласың .
II топ : Еріншектік - ондай адам өз қабілетін, күш- қуатын, ақыл- ойын дұрыс пайдалана алмайды . Бір нәрсені жоспарлауы мүмкін, бірақ оны жүзеге асыруға
еркі жетпейді . Содан келіп жалқаулық туындайдв . Еріншектік еңбекті сүймейді .
Еңбексүйгіш болмағасын кедейлік пайда болады .
III топ : Залымдық - ашуға бейімділік, кешірімшіл болмау, кекшілдік . Бқндай мінез - надандықтан, жалқаулықтан туындайтын, адам баласын қор қылатын қасиет .
Сабақты бекіту : Диалог құру немесе сұрақ ( түрткі болу )
- Осындай жаман жат қылықтар өз бойымда бар деп ойлайсыңдар ма ?
- Адамды қор қылатын жат мінездер керек пе ?
Ендеше, жат қылықтардан арылайық . Жарқын өмірімізге жат қылықтарды енгізбейік !
Сабақты қорыту : Айналамызға қарайықшы, жайма - шуақ тамаша күн шуағын төгіп тұр . Олай болса адамзатқа, достарымызға арнаған күн тілегімізді жазайық .
Оқушылар түрлі - түсті қағаздарға жақсы сөздер жазып, тақтадағы күн бейнесіне апарып жапсырады
Мұғалім сөзі : Мінекей, күн тілегіміз бізге жақсы тілегімен қоса шуағын шашып жылу беріп тұр .
Біз де бойымыздағы жаман қылықтардан арылып, күн сияқты айналамызға жылу шаша білейік !
Сабақты бағалау : Топтық жұмыстар қорытындысы бойынша бағалау
Үйге тапсырма : « Әрқашан күн сөнбесін» эссе жазу .
Сабақтық тақырыбы : Диалог .
Мақсаты :1. Оқушыларға диалог, оның түлері, қызметі жайлы
түсінік беру .
2. Ойлау қабілеттерін, сөйлеу тілін дамыту .
Шығармашылыққа . ізденімпаздыққа баулу .
Сыни тұрғыдан ойлауға дамыту .
3. Ынтымақтастыққа, жұппен, топпен жұмыс жасай
білуге, ортада өзін - өзі ұстай білуге тәрбиелеу .
Типі :Жаңа білім беру .
Түрі : Дәстүрден тыс .
Әдісі : Сыни тұрғыдан ойлау .
Барысы :I . Ұйымдастыру . Оқушыларды топқа бөлу . (сурет құрастыру . )
Психологиялық дайындық :
Тату - тәтті достармыз,
Ынталы да талапты .
Көп білуге құштармыз .
Жақсы айтамыз сабақты .
Құстардың үнін тыңдату . (Айнала жап- жасыл . Таза ауа, орман іші . Табиғат керемет !)
- Баладар . қандай әсер алдыңдар ?
- Тамаша !
- Ендеше . табиғат туралы эссемізді оқиық .
II. Үй тапсырмасын сұрау .
Табиғат туралы салған суреттерін қорғау .
III . Жаңа сабақ : Диалог, онық түрлері жайлы түсінік беру .
Интерактивті тақтадан презентация арқылы түсіндіру .
Элоктронды оқулықтан диалог тыңдату .
IV . Бекіту . Жаттығулар бойынша диалог құру . Оқушылар көрініс қояды .
- Екі көзің не үшін керек ?
- Жақсыларды көру үшін .
- Екі қолың не үшін керек ?
- Елге көмек беру үшін .
- Құлақ деген не үшін керек ?
- Ақыл-кеңес беру үшін .
- Тіл мен жағың не үшін керек ?
- Ақиқатты айту үшін .
- Ал аяғың ?
- Шетте жүрсем . туған жерге қайту үшін .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz