Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру

Облыс : Батыс Қазақстан облысы

Қала (аудан) : Тасқала ауданы, Тасқала ауылы

Мектеп : Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ

Мұғалімнің аты жөні : Зиргиров Дамир Умиргалиевич

Сабақтың тақырыбы : Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\1.jpg

Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Ы. Алтынсарин атындағы ЖББО мектебі

Зиргиров Дамир Умиргалиевич - Кембридж Университетінің 3-ші деңгейлі( негізгі) бағдарламасы бойынша сертификатталған екінші санатты метематика пәнінің мұғалімі

Пән: алгебра

Сынып : 8«А»

Сабақ тақырыбы: «Квадраттық функция және оның графигі» тақырыбына жаттығулар орындау

Сілтеме: Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін 8-сыныптың «алгебра » мұғалімге арналған нұсқаулық.

Негізгі идеялар: Оқушылардың у=ax 2 +вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.

Оқыту мақсаты: Оқушылардың өз беттерімен у=ax 2 +вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала білуін дамыту

Жеке дамыту мақсаты: Оқытушы үшін жағымжы жағдай жасау, сын тұрғысынан ойлауға дағдылау, диалогтық қарым - қатынас орнату, бағалау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылардың өз беттерімен у=ax 2 +вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала алады.

Сабақтың сатысы
уақыты
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
ресурстар
Оқыту үшін бағалау
модульдер
Сабақтың сатысы:

Ынталандыру сатысы

(14 мин)

уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Жағымды психологиялық жағдай жасайды: Топқа бөлу,

оқушылармен амандасу,

сабаққа сәттілік тілеу,

«Бірлік» мүльтфильмі

Оқушының іс - әрекеті:

Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерді тандап, үш топқа бөлінеді

ИАТ-дан «Бірлік» мүльтфильмін тамашалайды

ресурстар:

Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлер

ИАТ

Оқыту үшін бағалау: Мейірімді, жағымжды жағдай қалыптастыру
модульдер:

ОҮБ

Көш баслық

Сыни тұрғысынан ойлау

Сабақтың сатысы: Сын тұрғысынан құрылған сұрақтарға жауап беру
уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Сабақ тақырыбына шығу:

Диалог орнату.

1) Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды?

2) а≠1 болғанда у=ах 2 функциясының графигін қалай салады?

3) ах 2 +n функциясының графигі у=ax 2 функциясының графигімен салыстырғанда қалай орындалады?

4) у=a(x-m) 2 +n функциясының графигін қалай салуға болады?

Оқушының іс - әрекеті: Әр топ осы сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын жеткізеді.
ресурстар:

Қосымша мәліметтер, оқушылардың пән бойынша білім базасы.

Бағалау парағы

Оқыту үшін бағалау:

Өзара ынтымақтастықта жұмыс істеу жағдайын қалыптастыру, өзара бағалау.

(бағалау парағына бір - бірін бағалайды)

модульдер:

СТО

Диалогтық оқыту

Топтық жұмыс

Сабақтың сатысы:
уақыты: 4 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Тірек білімдерін пысықтау:

1. Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

(3 тоқа 3 конверт беріледі)

Оқушының іс - әрекеті:

Топтық жұмыс.

Берілген сұрақтарға жауап беру, рас - өтірігін анықтау

ресурстар: Сұрақтар жазылған конверт
Оқыту үшін бағалау:

Формативті бағалау

(қол шапалақтау)

модульдер: СТО
Сабақтың сатысы:

Негізгі саты

27 мин.

уақыты: 8 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті: Мағынаны ашу:функция графиктерін салу
Оқушының іс - әрекеті: Топтарға флипчарт үлестіріледі. Осы флипчартқа үш функция салады және топпен ортаға шығып қорғайды.
ресурстар: Постер . маркерлер
Оқыту үшін бағалау: мадақтау
модульдер: Диалог, топтық жұмыс
Сабақтың сатысы:
уақыты: 7 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Тапсырма беру:

Сәйкестік тест.

Оқушының іс - әрекеті:

І топ - бірінші функцияны сәйкестіреді

ІІ топ - еккінші функцияны сәйкестіреді

ІІІ топ - үшінші функцияны сәйкестіреді

ресурстар: Ентрактивті тақта, флипчарт
Оқыту үшін бағалау: Өзара бағалау
модульдер:

СТО

ОүБ

Топтық жұмыс

АКТ (сыныпта

ғы компьтер

лер арқылы интернет желісіне шығу)

Сабақтың сатысы:
уақыты: 2 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті: Сергіту сәті
Оқушының іс - әрекеті: «Скелет » биі
ресурстар:
Оқыту үшін бағалау:
модульдер: АКТ (ИАТ)
Сабақтың сатысы: Білімді бекіту
уақыты: 10мин
Мұғалімнің іс - әрекеті: Деңгейлік тапсырмалар А, В, С
Оқушының іс - әрекеті: Оқушылар өз деңгейлеріне байланысыты есептер шығарады бұрын болған топ тақтаға шығарады.
ресурстар: Карточка
Оқыту үшін бағалау:
модульдер:

ОүБ

Жас ерекшелігіне сай

Сабақтың сатысы:

Рефлексия сатысы

4 мин.

уақыты:
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті:
ресурстар:
Оқыту үшін бағалау:
модульдер:
Сабақтың сатысы:
уақыты: 3мин
Мұғалімнің іс - әрекеті:

Суммативті бағалау

Үй тапсырмасы

Рефлексия стиккерлерді тақтадағы смайликтерге жапсыру

Оқушының іс - әрекеті: Бағалау парағы бойынша орташа балды шығару
ресурстар:
Оқыту үшін бағалау: Суммативті бағалау
модульдер: ОҮБ

АКТ - ақпараттық - коммуникативті технологиялар

Оүб - оқыту үшін бағалау

СТО - Сын тұрғысынан оқыту

ИАТ - интерактивті тақта

Аты, тегі
Сабақтың ынталандыру бөлімі
Сабақтың негізгі бөлімі

Сабақтың рефлексия бөлімі

Барлығы

Өткенді қайталау

Сұрақ- жауап

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
Мағынаны ашу:функция графиктерін салу
Сәйкестік тест.
Деңгейлік тапсырмалар А В С
№: 1
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 2
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 3
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 4
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 5
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
Аты, тегі
Сабақтың ынталандыру бөлімі
Сабақтың негізгі бөлімі

Сабақтың рефлексия бөлімі

Барлығы

Өткенді қайталау

Сұрақ- жауап

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
Мағынаны ашу:функция графиктерін салу
Сәйкестік тест.
Деңгейлік тапсырмалар А В С
№: 1
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 2
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 3
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 4
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:
№: 5
Аты, тегі:
Сабақтың ынталандыру бөлімі:
Сабақтың негізгі бөлімі:
Сабақтың рефлексия бөлімі:
Барлығы:

Қосымша 1

Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».

1-топ

1. а - ның қандай мәндерінде у=ах 2 - 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
Жауабы: а=2

2. Тәуелсіз айнымалыны белгілейтін латын алфавиті. [Игрек] . Жауабы: Ихс

3. Квадраттық функцияның графигі. [парабола] .
4. Функцияның берілу тәсілдерінің бірі. [Формула] .


Ұқсас жұмыстар
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру тақырыбын қайталау. 7 сынып
Теңдеуге есептер шешу
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Рационал өрнектерді тепе – тең түрлендіру. 7 сынып
Бүтін рационал теңдеу
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Сызықтық функция
Квадрат түбір
Кері тригонометриялық функциялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz