Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру

Облыс : Батыс Қазақстан облысы
Қала (аудан) : Тасқала ауданы, Тасқала ауылы
Мектеп : Ы. Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Мұғалімнің аты жөні : Зиргиров Дамир Умиргалиевич
Сабақтың тақырыбы : Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру
Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Ы. Алтынсарин атындағы ЖББО мектебі
Зиргиров Дамир Умиргалиевич - Кембридж Университетінің 3-ші деңгейлі( негізгі) бағдарламасы бойынша сертификатталған екінші санатты метематика пәнінің мұғалімі
Пән: алгебра
Сынып : 8«А»
Сабақ тақырыбы: «Квадраттық функция және оның графигі» тақырыбына жаттығулар орындау
Сілтеме: Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін 8-сыныптың «алгебра » мұғалімге арналған нұсқаулық.
Негізгі идеялар: Оқушылардың у=ax 2 +вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.
Оқыту мақсаты: Оқушылардың өз беттерімен у=ax 2 +вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала білуін дамыту
Жеке дамыту мақсаты: Оқытушы үшін жағымжы жағдай жасау, сын тұрғысынан ойлауға дағдылау, диалогтық қарым - қатынас орнату, бағалау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың өз беттерімен у=ax 2 +вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала алады.
Ынталандыру сатысы
(14 мин)
Жағымды психологиялық жағдай жасайды: Топқа бөлу,
оқушылармен амандасу,
сабаққа сәттілік тілеу,
«Бірлік» мүльтфильмі
Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлерді тандап, үш топқа бөлінеді
ИАТ-дан «Бірлік» мүльтфильмін тамашалайды
Тақтада жапсырылған түрлі түсті стикерлер
ИАТ
ОҮБ
Көш баслық
Сыни тұрғысынан ойлау
Сабақ тақырыбына шығу:
Диалог орнату.
1) Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды?
2) а≠1 болғанда у=ах 2 функциясының графигін қалай салады?
3) ах 2 +n функциясының графигі у=ax 2 функциясының графигімен салыстырғанда қалай орындалады?
4) у=a(x-m) 2 +n функциясының графигін қалай салуға болады?
Қосымша мәліметтер, оқушылардың пән бойынша білім базасы.
Бағалау парағы
Өзара ынтымақтастықта жұмыс істеу жағдайын қалыптастыру, өзара бағалау.
(бағалау парағына бір - бірін бағалайды)
СТО
Диалогтық оқыту
Топтық жұмыс
Тірек білімдерін пысықтау:
1. Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
(3 тоқа 3 конверт беріледі)
Топтық жұмыс.
Берілген сұрақтарға жауап беру, рас - өтірігін анықтау
Формативті бағалау
(қол шапалақтау)
Негізгі саты
27 мин.
Тапсырма беру:
Сәйкестік тест.
І топ - бірінші функцияны сәйкестіреді
ІІ топ - еккінші функцияны сәйкестіреді
ІІІ топ - үшінші функцияны сәйкестіреді
СТО
ОүБ
Топтық жұмыс
АКТ (сыныпта
ғы компьтер
лер арқылы интернет желісіне шығу)
ОүБ
Жас ерекшелігіне сай
Рефлексия сатысы
4 мин.
Суммативті бағалау
Үй тапсырмасы
Рефлексия стиккерлерді тақтадағы смайликтерге жапсыру
АКТ - ақпараттық - коммуникативті технологиялар
Оүб - оқыту үшін бағалау
СТО - Сын тұрғысынан оқыту
ИАТ - интерактивті тақта
Сабақтың рефлексия бөлімі
Өткенді қайталау
Сұрақ- жауап
Сабақтың рефлексия бөлімі
Өткенді қайталау
Сұрақ- жауап
Қосымша 1
Стратегия «Үш шыңдық, бір өтірік».
1-топ
1. а - ның қандай мәндерінде у=ах
2
- 16х+1 параболасының симметрия осі х=4 түзуі болады?
Жауабы: а=2
2. Тәуелсіз айнымалыны белгілейтін латын алфавиті. [Игрек] . Жауабы: Ихс
3. Квадраттық функцияның графигі. [парабола] .
4. Функцияның берілу тәсілдерінің бірі. [Формула] .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz