Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал өрнектерге амалдар қолдану
Сабақтың тақырыбы
Рационал өрнектерге амалдар қолдану
Сілтеме
Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін 7-сыныптың <<Алгебра >> оқулығы (2012ж., <<Атамұра>>, авторы Шыныбеков Ә.Н
Жалпы мақсаттар
Рационал өрнектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылап, тиянақтау, қосымша мәліметтер беру.
Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту , өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі
Рационал өрнектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылайды, тиянақтайды, қосымша мәліметтер алады.
Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейеді, өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамиды.
Негізгі идеялар
Теориялық білімді практикамен ұштастыру,ойларын тиянақты жеткізе білу.
Жеті модуль
Дарынды және талантты балаларды оқыту, көшбасшылыққа үйрету, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, оқуды бағалау, оқытуды бағалау. АКТ
14.05.2014 ж.
7 <<А>> сынып
Алгебра
Мұғалімнің іс -әрекеті
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І.Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
А) Амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.
Б) Сынып оқушыларын топтарға бөлу.
1- топ ,2-ші топ ,, 3-топ
В) Тренинг (Мультфильм) : Бәріде сенің қолында.
ІІ. Ой қозғау:
Сұрақ жауп :
1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу дегніміз?
2. Рационал бөлшектерді көбейту дегеніміз?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту дегеніміз?
4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу дегеніміз?
5. Рационал бөлшектерді бөлу дегеніміз?
6. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту дегеніміз?
ІІІ. Мағынанаы тану . Жаңа сабақ <<Рационал өрнектерге амалдар қолдану>>
Математикалық саяхат
Оқышыларға флипчарт беріледі. Сонын ішінде А қаласынан Д қаласына жетудің картасы салынады, арасында басқа қаларға соғады.
1 топ машна , 2 топ поезд, 3 топ кемемен барады
1 топ
А (x-y) (x+y) =x2 - y2 В C = D
2 топ
А(a-4) (a+4)=a2 -16 В = c = D
3 топ
А (2x-5) (2x+5)=4x[2] -25 В= c= D
ІV. Сергіту сәті :
V. Білімді бекіту:
Сұрақ қою : әр топ басқа топтарға 2 сұрақтан қояды өтіп жатқан тақырып бойынша.
VІ. Сабақты қорытындылау:
1VІІ. Бағалау: Екі жұлдыз, бір тіліек
8. Үйге тапсырма: § 3, №705
9. Рефлексия кезеңі:
Оқушылар сабақ қалай өткенің қол қимылмен көрсетеді.
Құралдар: флипчарт, ,стиккер, слайд материалдары
Рационал өрнектерге амалдар қолдану
Сілтеме
Білім стандарты, сабақ жоспары, оқыту қазақ тілінде жүретін 7-сыныптың <<Алгебра >> оқулығы (2012ж., <<Атамұра>>, авторы Шыныбеков Ә.Н
Жалпы мақсаттар
Рационал өрнектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылап, тиянақтау, қосымша мәліметтер беру.
Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту , өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі
Рационал өрнектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылайды, тиянақтайды, қосымша мәліметтер алады.
Тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейеді, өздігінен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамиды.
Негізгі идеялар
Теориялық білімді практикамен ұштастыру,ойларын тиянақты жеткізе білу.
Жеті модуль
Дарынды және талантты балаларды оқыту, көшбасшылыққа үйрету, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, оқуды бағалау, оқытуды бағалау. АКТ
14.05.2014 ж.
7 <<А>> сынып
Алгебра
Мұғалімнің іс -әрекеті
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І.Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
А) Амандасу, сынып оқушыларын түгендеу.
Б) Сынып оқушыларын топтарға бөлу.
1- топ ,2-ші топ ,, 3-топ
В) Тренинг (Мультфильм) : Бәріде сенің қолында.
ІІ. Ой қозғау:
Сұрақ жауп :
1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу дегніміз?
2. Рационал бөлшектерді көбейту дегеніміз?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту дегеніміз?
4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу дегеніміз?
5. Рационал бөлшектерді бөлу дегеніміз?
6. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту дегеніміз?
ІІІ. Мағынанаы тану . Жаңа сабақ <<Рационал өрнектерге амалдар қолдану>>
Математикалық саяхат
Оқышыларға флипчарт беріледі. Сонын ішінде А қаласынан Д қаласына жетудің картасы салынады, арасында басқа қаларға соғады.
1 топ машна , 2 топ поезд, 3 топ кемемен барады
1 топ
А (x-y) (x+y) =x2 - y2 В C = D
2 топ
А(a-4) (a+4)=a2 -16 В = c = D
3 топ
А (2x-5) (2x+5)=4x[2] -25 В= c= D
ІV. Сергіту сәті :
V. Білімді бекіту:
Сұрақ қою : әр топ басқа топтарға 2 сұрақтан қояды өтіп жатқан тақырып бойынша.
VІ. Сабақты қорытындылау:
1VІІ. Бағалау: Екі жұлдыз, бір тіліек
8. Үйге тапсырма: § 3, №705
9. Рефлексия кезеңі:
Оқушылар сабақ қалай өткенің қол қимылмен көрсетеді.
Құралдар: флипчарт, ,стиккер, слайд материалдары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz