Т.Ерғабылов Бөбек тілегі

Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ұ. Е. Тлюупова
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 1
Уақыты:
Тәрбиеші:Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Тобы: «Балапан» ерте жас
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі»
Мақсаты: Балаларға өлең шумағын қайталатып, тілдерін дамыту. Балаларды адамгершілікке, мейірімділікке баулу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Балаларға отбасы мүшелерінің суреттерін көрсету.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Қолданылатын көрнекіліктер: Отбасылар суреттері.
Билингвалдық компонент : ата- дедушка, әже-бабушка.
Шаттық шеңбері:
Кел балалар күлейік
Күлкіменен түлейік
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
-Сәлемметсіңдер ме балалар!
-Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.
-Амандасады.
-Енді балалар қараңдаршы тақтада нелердің суреттері ілініп тұр айттындаршы?
-Балалар отбасы мүшелерін атап айтайықшы?
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
-Балалар бізге түнде ертегі, бесік жырын кім айтып береді?
Енді балалар бүгін сабақта Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі» өлең шумағын тәрбиеші оқып береді.
-Балалар «Бөбек тілегі» өлең шумағында кімдер туралы айтылған?
-Жарайсыңдар балалар!
Сергіту сәті:
Айнаға қараймын
Шашымды тараймын.
Бақытты боламын
Сымбатты боламын
Әрқашан тазамын,
Бәрінен озамын
-Жарайсыңдар балалар!
Дидактикалық ойын:
«Заттың атын ата»
Мақсаты: Заттардың атын атай білуге үйрету. Балаларды
ептілікке, шапшаңдылыққа баулу.
Билингвалдық компонент :
ата- дедушка, әже-бабушка.
-Отбасы мүшелерінің
-Ата, әже, әке, апа, аға, әпке
-Әжелер.
-Балалар Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі» өлең шумағын қызығушылықпен тыңдайды.
.
-Біздер туралы
-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен жасайды.
-Балалар ойынға өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.
Қайталайды : ата- дедушка, әже-бабушка.
-Балалар бүгін біздер қаңдай тақырыпта өлең шумақ тәрбиешімен бірге қайталадық?
«Бөбек тілегі» өлең шумағы сендерге ұнады ма?
-Жарайсыңдар балалар!
-Т. Ерғабылов«Бөбек тілегі».
-ия, ұнады.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: БалаларТ. Ерғабылов «Бөбек тілегі»өлеңі туралы білді.
Қандай түсініктерді игереді : Балалар Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі» өлең шумақтарын тәрбиешімен бірге қайталап үйренді.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Балалар отбасы мүшелерін меңгерді.
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ұ. Е. Тлюупова
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 2
Уақыты:
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Тобы: «Балапан» ерте жас
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қуырмаш»
Мақсаты: Өлең сөздерін жаттата отырып, саусақ қимылдарымен көрсетіп үйрету, қызығушылықтарын ояту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: «Қуырмаш» санамағын айту
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу.
Қолданылатын көрнекіліктер:
Билингвалдық компонент: Көжек -зайчонок, саусақ-палец.
Шаттық шеңбері:(балаларды ортаға жинау)
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз,
Бұрыламыз оңға біз,
Бұрыламыз солға біз,
Біздер тату баламыз,
Гүл-гүл жайнап жанамыз.
- Сәлеметсіздерме, балалар?
-Балалар, тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.
-Сәлеметсіз бе!
- Балалар, қараңдаршы, бүгін бізге
қонаққа кім келіпті.
-Қане, бәріміз бірге амандасайық
Тәрбиеші:
- балалар қараңдаршы біздің көжектің көңіл-күйі жоқ екен.
Өйткені анасы оған «Қуырмаш» айтып беруін өтініпті, ал көжек болса, бірде-бір санамақ білмейді екен.
Біз оған көмектесеміз бе?
Балаларсаусақтарға арналған өлең-шумақ«Қуырмаш» деп аталады.
Жалпы санамақтар, балалар, біздің
саусақтарымызды жаттығуға өте
пайдалы және әр саусағымыздың өз
атаулары бар. Сендерге әжелерің «Қуырмаш» айтыпбереді ме?
Мысалы: алма, моншақ, тоқаш, гүл т. б
Тәрбиеші бір-екі баланы кезекпен
қасына шақырып, бірлесіп саусақтарды бүгу арқылы саусақтардың атауларын атап бірнеше рет қайталап көрсетеді
Қуырмаш
Қуыр-қуыр, қуырмаш
Бидай қуыр, қуырмаш
Тауықтарға тары шаш
Бас, бармақ, балаң үйрек
Ортаң терек, шылдыр шүмек
Кішкене бөбек.
-Жарайсыңдар, балалар!
Сергіту сәті:
«Сұр қоян»
Билингвалдық компонент: Көжек -зайчонок, саусақ-палец.
-Қоянның баласы көжек
Сәлеметсіз бе
Балалар мұқият тыңдайды
-ия, көмектесеміз
-ия
Тәрбиешімен бірге жұмыстанады
Сергіту сәтін орындайды.
Қайталайды: Көжек -зайчонок, саусақ-палец.
Қимылды ойын: «Кім жылдам»
Мақсаты: Балаларды тез допты қағып алу жылдамдыққа үйрету
Қоян :
-Балалар менің сендермен қызықты
уақыт өткіздім Сендер ақылды, өнерліекенсіңдер. Рахмет сендерге
Сау болыңдар.
-Балалар, бізге бүгін қонаққа кім келді?
Көжекпен біз нені орындадық
Балаларды мадақтау.
Балалар, ойынға өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.
Көжекпен қоштасады.
-Көжек
Қуырмаш санамағын айтуды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Жалпы санамақтар туралы мағлұмат алды
Қандай түсініктерді игереді: «Қуырмаш» санамағын айтуды
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Саусақтардың атауларын атауды
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 3
Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Әлди-әлди-әлди-ай ( үзінді )
Мақсаты: Балаларды мейрімділікке тәрбиелей отырып, тілдерін дамыту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Бесікке қуыршақты бөлеп, «Бесік жырын» айту.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Қолданылатын көрнекіліктер: бесік және қуыршақ.
Билингвалдық компонент : әже-бабуша; бесік-колыбель.
Шаттық шеңбері:
Кел балалар күлейік
Күлкіменен түлейік
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
-Қайырлы таң, балалар!
-Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.
-Сәлеметсіз бе!
Тәрбиеші балалардың назарын өзіне аударып:
- Балалар, қараңдаршы бізге бүгін қонаққа Зере әже келіпті. Қане, бәріміз амандасайықшы ?
-Балалар, отбасы мүшелерін атап айтайықшы?
-Жарайсыңдар, балалар!
-Балалар, бізге түнде ертегі, бесік жырын кім айтып береді?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар!
Енді балалар бүгін Зере әже бізге «Бесік жырынан» үзінді айтып береді: Әлди-әлди, әлди ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем! Жылама бөпем, жылама,
Көзіңнің жасын бұлама
Тәрбиеші, кезекпен бір-екі баланы шақырып, қуыршақ беріп, оны бесікке бөлеп, «әлди-әлди-әлди-ай» деп, айтып, ұйықтатуды ұсынады (осылай барлығы қатысады)
-Жарайсыңдар балалар!
Сергіту сәті:
Айнаға қараймын
Шашымды тараймын.
Бақытты боламын
Сымбатты боламын
Әрқашан тазамын,
Бәрінен озамын
Дидактикалық ойын:
«Заттың атын ата»
Мақсаты: Заттардың атын атай білуге үйрету. Балаларды ептілікке, шапшаңдылыққа баулу
Зере әже:
-Ботақандар, менің кететін уақытым болды.
Сау болыңдар!
Билингвалдық компонент :
әже-бабуша; бесік-колыбель.
- Сәлеметсіз бе, Зере әже!
-Ата, әже, әке, апа, аға, әпке
-Әжеміз
-Балалар«Бесік жырынан» үзіндіні қызығушылықпен тыңдайды.
Барлығы кезекпен қуыршақты тербеп ұйықтатады
-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен жасайды.
-Балалар ойынды өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.
-Сау болыңыз әже!
Қайталайды: әже-бабуша;
бесік-колыбель.
-Балалар, бүгін бізге қонаққа кім келген?
«Бесік жыры» өлеңінен үзінді сендерге ұнады ма?
-Жарайсыңдар балалар!
-Зере әже
-ия, ұнады
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: «Бесік жырын» не екенін білді
Қандай түсініктерді игереді : Балалар «Бесік жыры» өлеңінен үзіндіні тәрбиешімен бірге қайталап үйренді.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Балалар отбасы мүшелерінің атауларын меңгеріп, тілдерін дамытты.
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 4
Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Білім беру саласы: « Қатынас» Бөлімі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: Ұ. Есдәулетов. «Тәй-тәй қуыршақ» өлеңі.
Мақсаты: Өлең сөздерін естеріне сақтауға, сөздік қорларын дамыту.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Балаларға қуыршақ туралы суреттер көрсету.
Әдіс-тәсілдері: өлеңді оқу, әңгімелесу.
Қажетті көрнекі құралдар: қуыршақ, ала жіп, қайшы.
Билингвалдық компонент: қуыршақ-кукла
Жылулық шеңбер
Қуанамын мен де
Қуанасың сен де
Күліп шыққан күнге
Күніміз жарық болсын деп шаттық шеңберін жасайық.
-Балалар қараңдаршы бізге қуыршақ Айша қонаққа келді.
-қуыршақ Айша жаңа-жаңадан тәй-тәй басып жүр екен.
-қуыршақ Айша бізден көмек сұрап келіпті.
-Біздер Айшаға қалай көмектесеміз?
-Айшаның тұсауын кесуіміз керек. Тұсауын кессек Айша жүріп кетеді.
-Ол үшін бізге ала жіп, қайшы керек. Ала жіп-пен Айшаның аяғын байлап, тәй-тәй, қуыршақ өлеңін айтып кесеміз.
Тәй-тәй, қуыршақ
Бір, екі, үш, төрт, бес
Қуыршақтың тұсауын кес
Қуыршағым-қаз-қаз
Қыдырайық аз-маз -деп әндетіп қуыршақтың тұсауын кестік.
-Енді балалар бәріміз бір серігіп алайық.
-Қуыршақтың екі қолынан ұстап қаз, қаз деп бөлменің ішінде әрлі-берлі жүреміз.
-Балалар «тәй-тәй, қуыршақ» өлеңін қайталап айтайықшы.
Орыс тілін үйренейік.
Қуыршақ-кукла деп қайталап айтайықшы.
Келген қуыршаққа назар аударады, қуанады.
Қуыршақтың тұсауын қалай кескенің көреді.
Өлеңді тыңдап отырады.
Балалар қыршақың екі қолынан ұстап, әрлі-берлі жүргізеді.
Өлеңді тәрбиешімен бірге қайталап айтады.
Қуыршақ-кукла деп қайталап айтайықшы.
-Балалар біз бүгін Қуыршақ Айшаның тұсауын кестік.
-ЕндіАйшамен қоштасатын кез келді.
-Кәне, балалар Айшаға сау бол деп айтайықшы.
-Сау бол !қуыршақ Айша біздерге қонаққа келіп тұр.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Өлеңді қайталап айтуды.
Қандай түсініктерді игереді: Қуыршақ Айшаның тұсауын кескенің көрді.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: «Тәй-тәй қуыршақ» өлеңін тыңдауды.
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 5
Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Бауырсақ» ертегісі
Мақсаты: Ертегіні үлкендердің көмегімен, тыңдай білу, түсіну, дағдысын ояту. Балаларға «Бауырсақ» ертегісіндегі кейіпкерлерімен таныстыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлерінін суреттерін көрсету.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу, көрнекі.
Қолданылатын көрнекіліктер: бауырсақ ертегінің кейіпкерлері.
Билингвалдық компонент: Әже-бабушка, ата-дедушка.
Шаттық шеңбері:(балаларды ортаға жинау)
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз,
Бұрыламыз оңға біз,
Бұрыламыз солға біз,
Біздер тату баламыз,
Гүл-гүл жайнап жанамыз.
- Сәлеметсіздерме, балалар?
-Балалар, тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.
-Сәлеметсіз бе!
- Балалар, қараңдаршы, бүгін бізге
Әсел қуыршақ қонаққа кім келіпті.
-Қане, бәріміз бірге амандасайық
Ол бізге «Бауырсақ» ертегісін оқып берейін деп келді. Бауырақ ертегісі Әсел қуыршаққа ұнайды екен
Тәрбиеші: қуыршақты алдына отырғызып ертегіні оқиды.
Тәрбиеші «Бауырсақ» оқып береді, мазмұны бойынша сұрақтар қойылады.
-Бауырсақты кім пісірді?
-Бауырсақ ең бірінші кімдерден қашып кетеді?
- Орманда домалап келе жатқанда алдынан кім шығады?
-Қояннан қашып келе жатқанда бауырсақтың алдынан қаңдай жабай аңдар шығады?
-Балалар кімнен бауырсақ қаша алмай қалады, «Ап» деп кім жеп қояды
Сергіту сәті:«Сұр қоян»
Қимылды ойын: «Кім жылдам»
Мақсаты: Балаларды тез допты қағып алу жылдамдыққа үйрету
Билингвалдық компонент: Әже-бабушка, ата-дедушка.
-Сәлеметсіз бе
Балалар қызығушылықпен тыңдайды
-Балалар сұрақтарға жауап береді.
-Әже пісірді
-Ата-әжеден
-Қоян шығады.
-Аю, қасқыр
-Түлкі
Сергіту сәтін орындайды.
Балалар, ойынға өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.
Қайталайды: Әже-бабушка, ата-дедушка.
Әсел қуыршақ :
-Балалар менің Әсел қуыршақ сендермен қызықты
уақыт өткіздім Сендер ақылды, өнерліекенсіңдер. Рахмет сендерге
Сау болыңдар.
-Балалар, бүгін біз қаңдай ертегімен таныстық?
Балаларды мадақтау
Әсел қуыршақпенқоштасады
-Сау болыныз
-«Бауырсақ» ертегісімен
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: «Бауырсақ» ертегісін білді.
Қандай түсініктерді игереді: «Бауырсақ» туралы түсінік алады.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Ертегіні мұқият тыңдауға дағдыланады.
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №6
Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Төлдер құлыншақ
Мақсаты: Төрт түлік мал, үй жануарларымен таныстыру. Төлдердің дауыстарының дыбысталуын ажырата білуге дағдыландыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Балаларға үй жануарларының суреттерін көрсету.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Қолданылатын көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері.
Билингвалдық көрнекіліктер: Кітап-книга, үй жануарлары- домашние
животные.
Шаттық шеңбері:
Кел балалар күлейік
Күлкіменен түлейік
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік.
-Қайырлы таң, балалар!
-Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.
-Сәлеметсіз бе!
Тәрбиеші балаларға кітапты көрсетіп:
-Балалар, менің қолымда сиқырлы кітап бар.
Қане, кітапты ашамыз ба?
-Балалар, қараңдаршы, оның ішінде суреттер көп екен.
Бұл балалар, үй жануарларының
суреті екен
- Балалар, жалпы жануарлар үй және дала жануарлары болып бөлінеді
Мынау үй жануарлары:
Мынау жылқы оның төлі-құлыншақ жылқы кісінейді оның аяқтары ұзын сондықтан ол қатты жүгіреді ; сиыр -бұзау ол-мөңірейді қой-қошақан ол-маңырайды; ешкі -лақ ол да маңырайды
Тәрбиеші әр жануарлардың дыбыстарын салып, қайталауын сұрайды
-Жарайсыңдар балалар!
Сергіту сәті:
Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың
Бүртиіп тұр бүиірің
Қай өрістен тойдың
Томпаң-томпаң торай
Дауысыңның зор-ай
Дөкей болып қарыпсың
Толысымен он ай
Дидактикалық ойын:
«Төлін тап »
Мақсаты: Суретке қарап, жануарлардың төлдерін таба білуге үйрету.
Билингвалдық көрнекіліктер: Кітап
книга, үй жануарлары- домашние
животные.
-Ия
Қызығушылықпен қарайды.
Балалар мұқият тыңдап отырады.
Жануарлардың дыбыстары тыңдалады.
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды
-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен жасайды.
-Балалар ойынды өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.
Қайталайды:
Кітап-книга,
үй жануарлары-
домашние
животные.
-Балалар, бүгін біз әңгімелескен тақырып ұнады ма?
-Жарайсыңдар балалар!
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Төрт түлік мал туралы білді
Қандай түсініктерді игереді : Балалар жануарлардың дауыстарын тәрбиешімен бірге қайталап үйренді.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Төрт түлік мал, және олардың төлдерін меңгерді
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №7
Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қияр мен қырыққабат» неміс ертегісі.
Мақсаты: Ертегіге қызығушылығын арттыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ертегінің мазмұнын түсуге үйрету.
Алдын-ала жұмыстар: балаларға көкөністер суреттерін көрсету.
Әдіс-тәсілдері: Көрнекілік, оқып беру.
Қажетті көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкелерінің суреттері.
Билингвалдық компонент: Қияр-огурцы, қырыққабат-капуста.
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Армысың, алтын күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, балабақшамаз!
Армысыңдар, балалар!
-Ал енді балалар орындарымызға отырайық.
-Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын, ал сен ойланып көріңдер.
Бұл не деген көп киім,
Жетпес қабап көп киім.
Түймелеуге жетпейді,
Жаңбыр одан өтпейді.
-Бұл жұмбақтың жауабы: (қырыққабат)
-Енді тағы бір жұмбақ.
Өзі жасыл, суды жақсы көреді.
Бірақ денесінде бүршіктері бар.
Бұл не?
-Бұл жұмбақтың жауабы: Қияр.
-Кәне, балалар қияр-огурцы, қырыққабат-капуста деп қайталап айтайықшы.
-Кәне, балалар шаршаған боларсыңдар, орындарымыздан тұрып денемізді сергітіп алайық.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Мойынымызды бұрамыз.
Қолымызды көтеріп,
Саусақты ашып-жұмамыз.
-Енді мен сендерге «Қияр мен қырыққабат» ертегісін айтып берейін, ал сендер мұқият тыңдап отырыңдар.
-Ертеде қияр мен қырыққабат дос болыпты. Бір күні екі дос өзенге шомылуға келеді. Келген бетте қияр шешініп суға күмп беріп, жүзе бастауды.
Ал қырыққабат болса көйлегін бір-бірлеп шешіп болғанша кеш болып кетеді. Осыған дейін су ішінде қалшылдап тұрған қиярдың терісі әбден күлдіреп кетіпті. Қиярдың қабығындағы бүршіктер, міне, содан пайда болыпты.
-Сендерге ертегі ұнады ма?
-Қалай қиярдың үстінде бүршіктер пайда болды?
-Суда көп тұрғасын тоңып қалған екен
Жұмбақты тыңдап отырады.
Қияр-огурцы, қырыққыбат-капуста
деп қайталап айтады.
Қимыл-қозғалыстармен сергіту сәтін жасайды.
Қарғаға моншақтарын береді.
Ертегіні қызығушылықпен тыңдап отырады.
- Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетінде сендерге «Қияр мен қырыққабат» ертегісін айтып бердім, ал сендер ертегіні тып-тыныш отырып тыңдадыңдар.
-Жарайсыңдар, балалар.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Ертігіні тыңдай білуі керек.
Қандай түсініктерді игереді: «Қияр мен қырыққабат» ертегісін тыңдап отырды.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Қиярдың үстінде бүршігі бар екенің біледі.
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №8
Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас
Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы
Білім беру саласы: « Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Шөжелерім»мА. Тоғаев.
Мақсаты: Балаларға балапан туралы айтып, білімдерін арттыру. Қайталату арқылы тілдерін жаттықтыру.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балаларға балапанның суреттерін көрсету.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, әңгімесу.
Қолданылатын көрнекіліктер: Балапандардың суреттері.
Билингвалдық компонент: Балапан-цыпленок.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz