Т.Ерғабылов Бөбек тілегі

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ұ. Е. Тлюупова

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 1

Уақыты:

Тәрбиеші:Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Тобы: «Балапан» ерте жас

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі»

Мақсаты: Балаларға өлең шумағын қайталатып, тілдерін дамыту. Балаларды адамгершілікке, мейірімділікке баулу.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Балаларға отбасы мүшелерінің суреттерін көрсету.

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.

Қолданылатын көрнекіліктер: Отбасылар суреттері.

Билингвалдық компонент : ата- дедушка, әже-бабушка.

Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Іс -әрекет кезеңдері: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:

Кел балалар күлейік

Күлкіменен түлейік

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

-Сәлемметсіңдер ме балалар!

Балалар іс-әрекеті:

-Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.

-Амандасады.

Іс -әрекет кезеңдері: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

-Енді балалар қараңдаршы тақтада нелердің суреттері ілініп тұр айттындаршы?

-Балалар отбасы мүшелерін атап айтайықшы?

-Дұрыс айтасыңдар балалар!

-Балалар бізге түнде ертегі, бесік жырын кім айтып береді?

Енді балалар бүгін сабақта Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі» өлең шумағын тәрбиеші оқып береді.

-Балалар «Бөбек тілегі» өлең шумағында кімдер туралы айтылған?

-Жарайсыңдар балалар!

Сергіту сәті:

Айнаға қараймын

Шашымды тараймын.

Бақытты боламын

Сымбатты боламын

Әрқашан тазамын,

Бәрінен озамын

-Жарайсыңдар балалар!

Дидактикалық ойын:

«Заттың атын ата»

Мақсаты: Заттардың атын атай білуге үйрету. Балаларды

ептілікке, шапшаңдылыққа баулу.

Билингвалдық компонент :

ата- дедушка, әже-бабушка.

Балалар іс-әрекеті:

-Отбасы мүшелерінің

-Ата, әже, әке, апа, аға, әпке

-Әжелер.

-Балалар Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі» өлең шумағын қызығушылықпен тыңдайды.

.

-Біздер туралы

-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен жасайды.

-Балалар ойынға өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.

Қайталайды : ата- дедушка, әже-бабушка.

Іс -әрекет кезеңдері: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

-Балалар бүгін біздер қаңдай тақырыпта өлең шумақ тәрбиешімен бірге қайталадық?

«Бөбек тілегі» өлең шумағы сендерге ұнады ма?

-Жарайсыңдар балалар!

Балалар іс-әрекеті:

-Т. Ерғабылов«Бөбек тілегі».

-ия, ұнады.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: БалаларТ. Ерғабылов «Бөбек тілегі»өлеңі туралы білді.

Қандай түсініктерді игереді : Балалар Т. Ерғабылов «Бөбек тілегі» өлең шумақтарын тәрбиешімен бірге қайталап үйренді.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Балалар отбасы мүшелерін меңгерді.

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ұ. Е. Тлюупова

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 2

Уақыты:

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Тобы: «Балапан» ерте жас

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Қуырмаш»

Мақсаты: Өлең сөздерін жаттата отырып, саусақ қимылдарымен көрсетіп үйрету, қызығушылықтарын ояту.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: «Қуырмаш» санамағын айту

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу.

Қолданылатын көрнекіліктер:

Билингвалдық компонент: Көжек -зайчонок, саусақ-палец.

Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Іс -әрекет кезеңдері: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:(балаларды ортаға жинау)

Орнымыздан тұрамыз,

Қолды белге қоямыз,

Бұрыламыз оңға біз,

Бұрыламыз солға біз,

Біздер тату баламыз,

Гүл-гүл жайнап жанамыз.

  • Сәлеметсіздерме, балалар?
Балалар іс-әрекеті:

-Балалар, тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.

-Сәлеметсіз бе!

Іс -әрекет кезеңдері: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

- Балалар, қараңдаршы, бүгін бізге

қонаққа кім келіпті.

-Қане, бәріміз бірге амандасайық

Тәрбиеші:

- балалар қараңдаршы біздің көжектің көңіл-күйі жоқ екен.

Өйткені анасы оған «Қуырмаш» айтып беруін өтініпті, ал көжек болса, бірде-бір санамақ білмейді екен.

Біз оған көмектесеміз бе?

Балаларсаусақтарға арналған өлең-шумақ«Қуырмаш» деп аталады.

Жалпы санамақтар, балалар, біздің

саусақтарымызды жаттығуға өте

пайдалы және әр саусағымыздың өз

атаулары бар. Сендерге әжелерің «Қуырмаш» айтыпбереді ме?

Мысалы: алма, моншақ, тоқаш, гүл т. б

Тәрбиеші бір-екі баланы кезекпен

қасына шақырып, бірлесіп саусақтарды бүгу арқылы саусақтардың атауларын атап бірнеше рет қайталап көрсетеді

Қуырмаш

Қуыр-қуыр, қуырмаш

Бидай қуыр, қуырмаш

Тауықтарға тары шаш

Бас, бармақ, балаң үйрек

Ортаң терек, шылдыр шүмек

Кішкене бөбек.

-Жарайсыңдар, балалар!

Сергіту сәті:

«Сұр қоян»

Билингвалдық компонент: Көжек -зайчонок, саусақ-палец.

Балалар іс-әрекеті:

-Қоянның баласы көжек

Сәлеметсіз бе

Балалар мұқият тыңдайды

-ия, көмектесеміз

-ия

Тәрбиешімен бірге жұмыстанады

Сергіту сәтін орындайды.

Қайталайды: Көжек -зайчонок, саусақ-палец.

Іс -әрекет кезеңдері: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Қимылды ойын: «Кім жылдам»

Мақсаты: Балаларды тез допты қағып алу жылдамдыққа үйрету

Қоян :

-Балалар менің сендермен қызықты

уақыт өткіздім Сендер ақылды, өнерліекенсіңдер. Рахмет сендерге

Сау болыңдар.

-Балалар, бізге бүгін қонаққа кім келді?

Көжекпен біз нені орындадық

Балаларды мадақтау.

Балалар іс-әрекеті:

Балалар, ойынға өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.

Көжекпен қоштасады.

-Көжек

Қуырмаш санамағын айтуды.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Жалпы санамақтар туралы мағлұмат алды

Қандай түсініктерді игереді: «Қуырмаш» санамағын айтуды

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Саусақтардың атауларын атауды

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 3

Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Әлди-әлди-әлди-ай ( үзінді )

Мақсаты: Балаларды мейрімділікке тәрбиелей отырып, тілдерін дамыту.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Бесікке қуыршақты бөлеп, «Бесік жырын» айту.

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.

Қолданылатын көрнекіліктер: бесік және қуыршақ.

Билингвалдық компонент : әже-бабуша; бесік-колыбель.

Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңі: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:

Кел балалар күлейік

Күлкіменен түлейік

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

-Қайырлы таң, балалар!

Балалардың іс-әрекеті:

-Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.

-Сәлеметсіз бе!

Іс-әрекет кезеңі: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Тәрбиеші балалардың назарын өзіне аударып:

- Балалар, қараңдаршы бізге бүгін қонаққа Зере әже келіпті. Қане, бәріміз амандасайықшы ?

-Балалар, отбасы мүшелерін атап айтайықшы?

-Жарайсыңдар, балалар!

-Балалар, бізге түнде ертегі, бесік жырын кім айтып береді?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар!

Енді балалар бүгін Зере әже бізге «Бесік жырынан» үзінді айтып береді: Әлди-әлди, әлди ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем! Жылама бөпем, жылама,

Көзіңнің жасын бұлама

Тәрбиеші, кезекпен бір-екі баланы шақырып, қуыршақ беріп, оны бесікке бөлеп, «әлди-әлди-әлди-ай» деп, айтып, ұйықтатуды ұсынады (осылай барлығы қатысады)

-Жарайсыңдар балалар!

Сергіту сәті:

Айнаға қараймын

Шашымды тараймын.

Бақытты боламын

Сымбатты боламын

Әрқашан тазамын,

Бәрінен озамын

Дидактикалық ойын:

«Заттың атын ата»

Мақсаты: Заттардың атын атай білуге үйрету. Балаларды ептілікке, шапшаңдылыққа баулу

Зере әже:

-Ботақандар, менің кететін уақытым болды.

Сау болыңдар!

Билингвалдық компонент :

әже-бабуша; бесік-колыбель.

Балалардың іс-әрекеті:

- Сәлеметсіз бе, Зере әже!

-Ата, әже, әке, апа, аға, әпке

-Әжеміз

-Балалар«Бесік жырынан» үзіндіні қызығушылықпен тыңдайды.

Барлығы кезекпен қуыршақты тербеп ұйықтатады

-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен жасайды.

-Балалар ойынды өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.

-Сау болыңыз әже!

Қайталайды: әже-бабуша;

бесік-колыбель.

Іс-әрекет кезеңі: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

-Балалар, бүгін бізге қонаққа кім келген?

«Бесік жыры» өлеңінен үзінді сендерге ұнады ма?

-Жарайсыңдар балалар!

Балалардың іс-әрекеті:

-Зере әже

-ия, ұнады

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: «Бесік жырын» не екенін білді

Қандай түсініктерді игереді : Балалар «Бесік жыры» өлеңінен үзіндіні тәрбиешімен бірге қайталап үйренді.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Балалар отбасы мүшелерінің атауларын меңгеріп, тілдерін дамытты.

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 4

Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Білім беру саласы: « Қатынас» Бөлімі: Көркем әдебиет.

Тақырыбы: Ұ. Есдәулетов. «Тәй-тәй қуыршақ» өлеңі.

Мақсаты: Өлең сөздерін естеріне сақтауға, сөздік қорларын дамыту.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Балаларға қуыршақ туралы суреттер көрсету.

Әдіс-тәсілдері: өлеңді оқу, әңгімелесу.

Қажетті көрнекі құралдар: қуыршақ, ала жіп, қайшы.

Билингвалдық компонент: қуыршақ-кукла

Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Іс -әрекет кезеңдері: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Жылулық шеңбер

Қуанамын мен де

Қуанасың сен де

Күліп шыққан күнге

Күніміз жарық болсын деп шаттық шеңберін жасайық.

Балалар іс-әрекеті: Тәрбиешінің көмегімен қимыл-қозғалыстар жасайды.
Іс -әрекет кезеңдері: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

-Балалар қараңдаршы бізге қуыршақ Айша қонаққа келді.

-қуыршақ Айша жаңа-жаңадан тәй-тәй басып жүр екен.

-қуыршақ Айша бізден көмек сұрап келіпті.

-Біздер Айшаға қалай көмектесеміз?

-Айшаның тұсауын кесуіміз керек. Тұсауын кессек Айша жүріп кетеді.

-Ол үшін бізге ала жіп, қайшы керек. Ала жіп-пен Айшаның аяғын байлап, тәй-тәй, қуыршақ өлеңін айтып кесеміз.

Тәй-тәй, қуыршақ

Бір, екі, үш, төрт, бес

Қуыршақтың тұсауын кес

Қуыршағым-қаз-қаз

Қыдырайық аз-маз -деп әндетіп қуыршақтың тұсауын кестік.

-Енді балалар бәріміз бір серігіп алайық.

-Қуыршақтың екі қолынан ұстап қаз, қаз деп бөлменің ішінде әрлі-берлі жүреміз.

-Балалар «тәй-тәй, қуыршақ» өлеңін қайталап айтайықшы.

Орыс тілін үйренейік.

Қуыршақ-кукла деп қайталап айтайықшы.

Балалар іс-әрекеті:

Келген қуыршаққа назар аударады, қуанады.

Қуыршақтың тұсауын қалай кескенің көреді.

Өлеңді тыңдап отырады.

Балалар қыршақың екі қолынан ұстап, әрлі-берлі жүргізеді.

Өлеңді тәрбиешімен бірге қайталап айтады.

Қуыршақ-кукла деп қайталап айтайықшы.

Іс -әрекет кезеңдері: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

-Балалар біз бүгін Қуыршақ Айшаның тұсауын кестік.

-ЕндіАйшамен қоштасатын кез келді.

-Кәне, балалар Айшаға сау бол деп айтайықшы.

-Сау бол !қуыршақ Айша біздерге қонаққа келіп тұр.

Балалар іс-әрекеті: Қуыршақпен қоштасады.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Өлеңді қайталап айтуды.

Қандай түсініктерді игереді: Қуыршақ Айшаның тұсауын кескенің көрді.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: «Тәй-тәй қуыршақ» өлеңін тыңдауды.

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 5

Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Бауырсақ» ертегісі

Мақсаты: Ертегіні үлкендердің көмегімен, тыңдай білу, түсіну, дағдысын ояту. Балаларға «Бауырсақ» ертегісіндегі кейіпкерлерімен таныстыру.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: «Бауырсақ» ертегісінің кейіпкерлерінін суреттерін көрсету.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелесу, көрнекі.

Қолданылатын көрнекіліктер: бауырсақ ертегінің кейіпкерлері.

Билингвалдық компонент: Әже-бабушка, ата-дедушка.

Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Іс -әрекет кезеңдері: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:(балаларды ортаға жинау)

Орнымыздан тұрамыз,

Қолды белге қоямыз,

Бұрыламыз оңға біз,

Бұрыламыз солға біз,

Біздер тату баламыз,

Гүл-гүл жайнап жанамыз.

  • Сәлеметсіздерме, балалар?
Балалар іс-әрекеті:

-Балалар, тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.

-Сәлеметсіз бе!

Іс -әрекет кезеңдері: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

- Балалар, қараңдаршы, бүгін бізге

Әсел қуыршақ қонаққа кім келіпті.

-Қане, бәріміз бірге амандасайық

Ол бізге «Бауырсақ» ертегісін оқып берейін деп келді. Бауырақ ертегісі Әсел қуыршаққа ұнайды екен

Тәрбиеші: қуыршақты алдына отырғызып ертегіні оқиды.

Тәрбиеші «Бауырсақ» оқып береді, мазмұны бойынша сұрақтар қойылады.

-Бауырсақты кім пісірді?

-Бауырсақ ең бірінші кімдерден қашып кетеді?

- Орманда домалап келе жатқанда алдынан кім шығады?

-Қояннан қашып келе жатқанда бауырсақтың алдынан қаңдай жабай аңдар шығады?

-Балалар кімнен бауырсақ қаша алмай қалады, «Ап» деп кім жеп қояды

Сергіту сәті:«Сұр қоян»

Қимылды ойын: «Кім жылдам»

Мақсаты: Балаларды тез допты қағып алу жылдамдыққа үйрету

Билингвалдық компонент: Әже-бабушка, ата-дедушка.

Балалар іс-әрекеті:

-Сәлеметсіз бе

Балалар қызығушылықпен тыңдайды

-Балалар сұрақтарға жауап береді.

-Әже пісірді

-Ата-әжеден

-Қоян шығады.

-Аю, қасқыр

-Түлкі

Сергіту сәтін орындайды.

Балалар, ойынға өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.

Қайталайды: Әже-бабушка, ата-дедушка.

Іс -әрекет кезеңдері: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Әсел қуыршақ :

-Балалар менің Әсел қуыршақ сендермен қызықты

уақыт өткіздім Сендер ақылды, өнерліекенсіңдер. Рахмет сендерге

Сау болыңдар.

-Балалар, бүгін біз қаңдай ертегімен таныстық?

Балаларды мадақтау

Балалар іс-әрекеті:

Әсел қуыршақпенқоштасады

-Сау болыныз

-«Бауырсақ» ертегісімен

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: «Бауырсақ» ертегісін білді.

Қандай түсініктерді игереді: «Бауырсақ» туралы түсінік алады.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Ертегіні мұқият тыңдауға дағдыланады.

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №6

Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Төлдер құлыншақ

Мақсаты: Төрт түлік мал, үй жануарларымен таныстыру. Төлдердің дауыстарының дыбысталуын ажырата білуге дағдыландыру.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Балаларға үй жануарларының суреттерін көрсету.

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.

Қолданылатын көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері.

Билингвалдық көрнекіліктер: Кітап-книга, үй жануарлары- домашние

животные.

Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешініңіс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңі: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешініңіс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:

Кел балалар күлейік

Күлкіменен түлейік

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

-Қайырлы таң, балалар!

Балалардың іс-әрекеті:

-Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен орындайды.

-Сәлеметсіз бе!

Іс-әрекет кезеңі: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиешініңіс-әрекеті:

Тәрбиеші балаларға кітапты көрсетіп:

-Балалар, менің қолымда сиқырлы кітап бар.

Қане, кітапты ашамыз ба?

-Балалар, қараңдаршы, оның ішінде суреттер көп екен.

Бұл балалар, үй жануарларының

суреті екен

- Балалар, жалпы жануарлар үй және дала жануарлары болып бөлінеді

Мынау үй жануарлары:

Мынау жылқы оның төлі-құлыншақ жылқы кісінейді оның аяқтары ұзын сондықтан ол қатты жүгіреді ; сиыр -бұзау ол-мөңірейді қой-қошақан ол-маңырайды; ешкі -лақ ол да маңырайды

Тәрбиеші әр жануарлардың дыбыстарын салып, қайталауын сұрайды

-Жарайсыңдар балалар!

Сергіту сәті:

Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың

Бүртиіп тұр бүиірің

Қай өрістен тойдың

Томпаң-томпаң торай

Дауысыңның зор-ай

Дөкей болып қарыпсың

Толысымен он ай

Дидактикалық ойын:

«Төлін тап »

Мақсаты: Суретке қарап, жануарлардың төлдерін таба білуге үйрету.

Билингвалдық көрнекіліктер: Кітап

книга, үй жануарлары- домашние

животные.

Балалардың іс-әрекеті:

-Ия

Қызығушылықпен қарайды.

Балалар мұқият тыңдап отырады.

Жануарлардың дыбыстары тыңдалады.

Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды

-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап, қимылмен жасайды.

-Балалар ойынды өте жақсы қызығушылықпен ойнайды.

Қайталайды:

Кітап-книга,

үй жануарлары-

домашние

животные.

Іс-әрекет кезеңі: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиешініңіс-әрекеті:

-Балалар, бүгін біз әңгімелескен тақырып ұнады ма?

-Жарайсыңдар балалар!

Балалардың іс-әрекеті: -ия, ұнады

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Төрт түлік мал туралы білді

Қандай түсініктерді игереді : Балалар жануарлардың дауыстарын тәрбиешімен бірге қайталап үйренді.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Төрт түлік мал, және олардың төлдерін меңгерді

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №7

Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Қияр мен қырыққабат» неміс ертегісі.

Мақсаты: Ертегіге қызығушылығын арттыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ертегінің мазмұнын түсуге үйрету.

Алдын-ала жұмыстар: балаларға көкөністер суреттерін көрсету.

Әдіс-тәсілдері: Көрнекілік, оқып беру.

Қажетті көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкелерінің суреттері.

Билингвалдық компонент: Қияр-огурцы, қырыққабат-капуста.

Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиеші іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңі: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиеші іс-әрекеті:

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Армысың, алтын күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, балабақшамаз!

Армысыңдар, балалар!

-Ал енді балалар орындарымызға отырайық.

Балалар іс-әрекеті: Балалар шаттық шеңберін құрып, қимыл-қозғалыспен жасайды.
Іс-әрекет кезеңі: Іздену-ұйымдас тырушы
Тәрбиеші іс-әрекеті:

-Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын, ал сен ойланып көріңдер.

Бұл не деген көп киім,

Жетпес қабап көп киім.

Түймелеуге жетпейді,

Жаңбыр одан өтпейді.

-Бұл жұмбақтың жауабы: (қырыққабат)

-Енді тағы бір жұмбақ.

Өзі жасыл, суды жақсы көреді.

Бірақ денесінде бүршіктері бар.

Бұл не?

-Бұл жұмбақтың жауабы: Қияр.

-Кәне, балалар қияр-огурцы, қырыққабат-капуста деп қайталап айтайықшы.

-Кәне, балалар шаршаған боларсыңдар, орындарымыздан тұрып денемізді сергітіп алайық.

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Мойынымызды бұрамыз.

Қолымызды көтеріп,

Саусақты ашып-жұмамыз.

-Енді мен сендерге «Қияр мен қырыққабат» ертегісін айтып берейін, ал сендер мұқият тыңдап отырыңдар.

-Ертеде қияр мен қырыққабат дос болыпты. Бір күні екі дос өзенге шомылуға келеді. Келген бетте қияр шешініп суға күмп беріп, жүзе бастауды.

Ал қырыққабат болса көйлегін бір-бірлеп шешіп болғанша кеш болып кетеді. Осыған дейін су ішінде қалшылдап тұрған қиярдың терісі әбден күлдіреп кетіпті. Қиярдың қабығындағы бүршіктер, міне, содан пайда болыпты.

-Сендерге ертегі ұнады ма?

-Қалай қиярдың үстінде бүршіктер пайда болды?

-Суда көп тұрғасын тоңып қалған екен

Балалар іс-әрекеті:

Жұмбақты тыңдап отырады.

Қияр-огурцы, қырыққыбат-капуста

деп қайталап айтады.

Қимыл-қозғалыстармен сергіту сәтін жасайды.

Қарғаға моншақтарын береді.

Ертегіні қызығушылықпен тыңдап отырады.

Іс-әрекет кезеңі: Рефлексифті коррекциа лаушы
Тәрбиеші іс-әрекеті:

- Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетінде сендерге «Қияр мен қырыққабат» ертегісін айтып бердім, ал сендер ертегіні тып-тыныш отырып тыңдадыңдар.

-Жарайсыңдар, балалар.

Балалар іс-әрекеті: Балаларды мадақтағанда шапалақтайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Ертігіні тыңдай білуі керек.

Қандай түсініктерді игереді: «Қияр мен қырыққабат» ертегісін тыңдап отырды.

Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: Қиярдың үстінде бүршігі бар екенің біледі.

Тексерілді:

Балабақша әдіскері: Ж. Х. Жумабаева.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №8

Уақыты: Тобы: «Балапан» ерте жас

Тәрбиеші: Салимгереева Айгүл Сағындыққызы

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Шөжелерім»мА. Тоғаев.

Мақсаты: Балаларға балапан туралы айтып, білімдерін арттыру. Қайталату арқылы тілдерін жаттықтыру.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балаларға балапанның суреттерін көрсету.

Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, әңгімесу.

Қолданылатын көрнекіліктер: Балапандардың суреттері.

Билингвалдық компонент: Балапан-цыпленок.


Ұқсас жұмыстар
Қайырымдылық һәм сәби
Ұстазым менің, ұстазым
Шымкент қаласы
Қазақ деген халқымыз
Бала бақытын ұлықтаған - жан
Білімді актуализациялау
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Бәрі де махаббаттан басталады. концерттік бағдарлама
Білім алушының әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Оқушылардың әліппеден алған білімдерін ортаға салу, білім - білік дағдыларын көрсету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz