Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сабақ. Оқушыға берілетін тақырыпты тереңдете, жан - жақты әрі жеңіл түрде игерту
Күні:23.01.15ж.
Пәні: дүниетану.
Сабақтың тақырыбы: Сабақ
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыға берілетін тақырыпты тереңдете, жан - жақты әрі жеңіл түрде игерту. Әр оқушының сыныптағы сабақтан тыс білім алуына мүмкіндік жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың өздігінше ізденуін дамыта отырып, пәнге және жалпы білім алуға қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, оған қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелі материалдар, плакаттар.
Сабақтың өту әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу, талдау.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: Өзін - өзі тану, математика, қазақ тілі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-Амандасу:
Саламатсыздар ма?
Здравствуйте!
НеІІо!
Психологиялық дайындық:
Оқушылардың көңіл-күйін анықтау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен сабағымыздабіз не өттік?
Қане өсімдіктер әлемін үш тілде айтып көрейікші:
Өсімдіктер әлемі, Мир расстений, Flora.
2 - 3 оқушыдан мәтіннің мазмұнын сұрау. Тамырға байланысты сұрақтар қою.
Тамыр өсімдікке қандай пайда әкеледі?
- Тамыр топырақтан суды сіңіріп, оларды сабақ арқылы жапыраққа, бүршікке, жемістерге жеткізеді.
- Тамыр өсімдікті минералды және қоректі заттармен қамтамасыз етеді.
- Неге тамыр өсімдіктің негізгі және жер асты мүшесі деп аталады? (Тамыр - өсімдіктің топырақтағы бөлігі)
- Өсімдіктерге тамыр не үшін қажет? (Өсімдік өсу үшін, өсімдікті топыраққа бекіту үшін т.б)
Үй тапсырмасынқорытындылау.
<<Кеттік сәбіз жинайық!>> Ойыны.
Сәбіздердің артында жұмбақтар жасырылған.
Бұтақта ілініп тұрамын,
Піскенде себетке құладым. (алма, яблоко, apple)
2.Өсірдім ұлпа қар,
Шешуін кім табар? (мақта, вата, wading)
3.Әкеміз ала баспақ асырады,
Күз келсе соямын деп асығыды.
Баспағым бойын шөпке жасырады.
Еті қызыл, терісі жасыл әлі. (қарбыз, арбуз,watermelonз)
4.Ашулы қонақ бұл анық,
Тонып шешсе, жыладық. (пияз, лук, onion)
ІІІ. Жаңа сабақ.
берілген әріптерден сөз құра. А с қ а б (Сабақ)
<<ББҮ>> стратегиясы.
Білемін ----------------------Білгім келеді ------------------------Үйрендім
Мәтінмен жұмыс.
Сабақ - өсімдіктің маңызды мүшесінің бірі.
Сабақтың атқаратын қызметі:
1) Ол өсімдіктің барлық мүшелерін бір - бірімен жалғастырып тұрады.
2) Ол тірі ағзаның тіршілігін қамтамасыз етеді.
3) Сабақ тамырдың топырақтан сіңірген қорегін жер үсті мүшелеріне жеткізеді.
4) Сабақта гүлдер, бүршіктер бекиді, жемістер пайда болып, пісіп жетіледі.
5) Сабақ тыныс алуға да қатысады.
Таңқурайдың сабағы тік, қатты. Мұны тік сабақты дейді. Ал жүзімнің сабағы мұртшалары арқылы ілініп, өрмелеп өседі әрі жұмсақ, иілгіш келеді. Бұл өрмелегіш сабақ.
Сабақ - өсімдік тыныс алады - тамыр арқылы қорек жеткізеді
Сергіту сәті
Топтық жұмыс.
Әр топқа берілген өсімдіктің суреті бойынша сабақтың түрін анықтау.
1 - топ. Қияр
2 - топ. Бамбук
3 - топ. қауын
Үлестірмелі материалдармен жұмыс.
1. Сабақтың атқаратын қызметі туралы айт.
2. Сабақтың бойында өсімдіктің қандай мүшелері орналасқанын ата.
3. Биік, жуан сабаққа мысал келтір.
Сабақты қорыту:
<<ББҮ>> стратегиясы.
Білемін --------------------------------Білгім келеді ----------------------------Үйрендім
Үйге тапсырма беру.
Мәтіннің мазмұнын айту.
Өзіңнің үйіңнің маңындағы өсімдіктердің сабақтарын байқап, суретін салып келу.
Бағалау.
Қызыл түсті гүл <<5>>
Көк түсті гүл <<4>>
Жасыл түсті гүл <<3>>
Пәні: дүниетану.
Сабақтың тақырыбы: Сабақ
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыға берілетін тақырыпты тереңдете, жан - жақты әрі жеңіл түрде игерту. Әр оқушының сыныптағы сабақтан тыс білім алуына мүмкіндік жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың өздігінше ізденуін дамыта отырып, пәнге және жалпы білім алуға қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, оған қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелі материалдар, плакаттар.
Сабақтың өту әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу, талдау.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: Өзін - өзі тану, математика, қазақ тілі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
-Амандасу:
Саламатсыздар ма?
Здравствуйте!
НеІІо!
Психологиялық дайындық:
Оқушылардың көңіл-күйін анықтау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен сабағымыздабіз не өттік?
Қане өсімдіктер әлемін үш тілде айтып көрейікші:
Өсімдіктер әлемі, Мир расстений, Flora.
2 - 3 оқушыдан мәтіннің мазмұнын сұрау. Тамырға байланысты сұрақтар қою.
Тамыр өсімдікке қандай пайда әкеледі?
- Тамыр топырақтан суды сіңіріп, оларды сабақ арқылы жапыраққа, бүршікке, жемістерге жеткізеді.
- Тамыр өсімдікті минералды және қоректі заттармен қамтамасыз етеді.
- Неге тамыр өсімдіктің негізгі және жер асты мүшесі деп аталады? (Тамыр - өсімдіктің топырақтағы бөлігі)
- Өсімдіктерге тамыр не үшін қажет? (Өсімдік өсу үшін, өсімдікті топыраққа бекіту үшін т.б)
Үй тапсырмасынқорытындылау.
<<Кеттік сәбіз жинайық!>> Ойыны.
Сәбіздердің артында жұмбақтар жасырылған.
Бұтақта ілініп тұрамын,
Піскенде себетке құладым. (алма, яблоко, apple)
2.Өсірдім ұлпа қар,
Шешуін кім табар? (мақта, вата, wading)
3.Әкеміз ала баспақ асырады,
Күз келсе соямын деп асығыды.
Баспағым бойын шөпке жасырады.
Еті қызыл, терісі жасыл әлі. (қарбыз, арбуз,watermelonз)
4.Ашулы қонақ бұл анық,
Тонып шешсе, жыладық. (пияз, лук, onion)
ІІІ. Жаңа сабақ.
берілген әріптерден сөз құра. А с қ а б (Сабақ)
<<ББҮ>> стратегиясы.
Білемін ----------------------Білгім келеді ------------------------Үйрендім
Мәтінмен жұмыс.
Сабақ - өсімдіктің маңызды мүшесінің бірі.
Сабақтың атқаратын қызметі:
1) Ол өсімдіктің барлық мүшелерін бір - бірімен жалғастырып тұрады.
2) Ол тірі ағзаның тіршілігін қамтамасыз етеді.
3) Сабақ тамырдың топырақтан сіңірген қорегін жер үсті мүшелеріне жеткізеді.
4) Сабақта гүлдер, бүршіктер бекиді, жемістер пайда болып, пісіп жетіледі.
5) Сабақ тыныс алуға да қатысады.
Таңқурайдың сабағы тік, қатты. Мұны тік сабақты дейді. Ал жүзімнің сабағы мұртшалары арқылы ілініп, өрмелеп өседі әрі жұмсақ, иілгіш келеді. Бұл өрмелегіш сабақ.
Сабақ - өсімдік тыныс алады - тамыр арқылы қорек жеткізеді
Сергіту сәті
Топтық жұмыс.
Әр топқа берілген өсімдіктің суреті бойынша сабақтың түрін анықтау.
1 - топ. Қияр
2 - топ. Бамбук
3 - топ. қауын
Үлестірмелі материалдармен жұмыс.
1. Сабақтың атқаратын қызметі туралы айт.
2. Сабақтың бойында өсімдіктің қандай мүшелері орналасқанын ата.
3. Биік, жуан сабаққа мысал келтір.
Сабақты қорыту:
<<ББҮ>> стратегиясы.
Білемін --------------------------------Білгім келеді ----------------------------Үйрендім
Үйге тапсырма беру.
Мәтіннің мазмұнын айту.
Өзіңнің үйіңнің маңындағы өсімдіктердің сабақтарын байқап, суретін салып келу.
Бағалау.
Қызыл түсті гүл <<5>>
Көк түсті гүл <<4>>
Жасыл түсті гүл <<3>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz