Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақырып Төрт түліктің кеңесі
Жамбыл облысы,Қордай ауданы, Шарбақты ауылы
№36 Н.Сауранбаев атындағы негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сапарғалиева М.Е.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің кеңесі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:Оқушылардың төрт түлік туралы ұғымдарын тереңдету,төрт түліктің адам өміріндегі пайдасын түсіндіру.
Дамытушылығы:Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдысын дамыту,тіл байлығын,ой-өрісін кеңейтіп,шығармашылық қабілетін дамыту,сауатты жазуға,мәдениетті сөйлеуге дағдыландыру.
Тәрбиелілігі:Оқушыларды мейірімділікке,төрт түлікке деген сүйіспеншілікке, еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа баулу.
Сабаққа керекті көрнекі құралдар: интерактивті тақта,оқулық
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойындар, топтастыру
Пәнаралық байланысы:дүниетану,қазақ тілі,музыка
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық сәт (1 слайд)
Біз бақытты баламыз!
Биікке қанат қағамыз.
Болашаққа талпынып,
Оттай лауалап жанамыз.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: <<Түйе>>өлеңін жатқа айту
2 слайд.Топтастыру
Ойсылқара
шөлге 30-40күнге
шыдамды
Түйе
сүтін <<Шұбат>> деп атайды
еті,сүті,жүні пайдалы
30-40 жыл өмір сүреді
көлік ретінде пайдаланады
қос өркешті және
бір өркешті
ІІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ребус шешу арқылы хабарлау.
3 слайд. <<Төрт түліктің кеңесі>>
ІV.Сабақты түсіндіру:
1.Оқушыларға мәтінді оқып,түсіндіру.
2.Төрт түлік туралы мәлімет беру
4 слайд.*Түйенің сүті шұбат деп аталады.Шұбат әрі сусын,әрі тамақ,емдік қасиеті бар.Ерте кезде түйеге жүк артып көшіп-қонып,көлік ретінде пайдаланған.
Басқа жануарлардан бір ерекшелігі шөлге,аштыққа төзімді және өркеші болады.Пірі <<Ойсылқара>>
*Қой-төрт-түліктің ішіндегі аса жуасы,момыны.Аяғымызға киетін байпағымыз,киіз үй жабындылары,еденге төселетінкиіздер бәрі де қойдың жүнінен жасалады.Пірі <<Шопаната>>
*Сиырдың сүтінен жасалатын ұлттық тағамдар өте көп.Олар: құрт,ірімшік,май,қаймақ,айран,сүзбе тағы да басқалары.Сиырдың еті де дәмді болады.Пірі <<Зеңгібаба>>
*Ешкінің түбіті,терісі,сүті,еті өте пайдалы.Оның әсіресе терісі мықты болады.Ертеректе ешкі терісінен сусын құятын ыдыс жасаған.Оны <<Мес>>деп атаған.Пірі <<Сексеката>>
*Жылқы мінсе көлік,сойса ет.Жылқыны көлік ретінде де пайдаланады.Оның еті өте дәмді қазы-қарта,жал-жая.Сүті <<Қымыз>>деп аталады.Оның емдік қасиеті бар.Пірі <<Қамбарата>>
3.Рөлге бөліп оқыту
5 слайд.*Сергіту сәті
Менің халім тамаша!
Сіздікі де тамаша!
Сенің халің жақсы ма?
Оның халі жақсы ма?
Барлығы да тамаша!
Дәптермен жұмыс
3.Мәтіннен төмендегі сөздердің мағынасын ашатын тіркестерді дәптеріңе теріп жаз.
Берілген сөздер
Мәтіндегі осы сөздердің мәні
1.Тұрмыс жағдайы төмен адам
2.Еңбекқор адам
3.Батыл,өжет адам
4.Шаруасы жақсы,бай адам
Кедей
Бай
Мықты,батыр
Еңбекқор адам
6 слайд*<<Төлді қалай шақырады?>>ойыны
V.Сабақты бекіту:
7 слайд.
4.Мына суреттерге зер сал.Қай түлік қай жердіқалайтынын айт.Мәтіндегі тіркестерді пайдалан.
5.Төрт түлікті бағып-күтуге байланысты еңбек түрлерін ата.
8 слайд. *<<Төлін тап>> ойыны
VІ.Сабақты қорыту: <<Қошақаным>> әні
Үй тапсырмасы:
1.Мәтінді оқу 58-бет
2.Төрт түлік туралы мақал-мәтелдер жаттап келу
3.Өз қалауымен төрт түліктің суретін салып келу
Бағалау
№36 Н.Сауранбаев атындағы негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сапарғалиева М.Е.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің кеңесі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:Оқушылардың төрт түлік туралы ұғымдарын тереңдету,төрт түліктің адам өміріндегі пайдасын түсіндіру.
Дамытушылығы:Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдысын дамыту,тіл байлығын,ой-өрісін кеңейтіп,шығармашылық қабілетін дамыту,сауатты жазуға,мәдениетті сөйлеуге дағдыландыру.
Тәрбиелілігі:Оқушыларды мейірімділікке,төрт түлікке деген сүйіспеншілікке, еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа баулу.
Сабаққа керекті көрнекі құралдар: интерактивті тақта,оқулық
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойындар, топтастыру
Пәнаралық байланысы:дүниетану,қазақ тілі,музыка
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық сәт (1 слайд)
Біз бақытты баламыз!
Биікке қанат қағамыз.
Болашаққа талпынып,
Оттай лауалап жанамыз.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: <<Түйе>>өлеңін жатқа айту
2 слайд.Топтастыру
Ойсылқара
шөлге 30-40күнге
шыдамды
Түйе
сүтін <<Шұбат>> деп атайды
еті,сүті,жүні пайдалы
30-40 жыл өмір сүреді
көлік ретінде пайдаланады
қос өркешті және
бір өркешті
ІІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ребус шешу арқылы хабарлау.
3 слайд. <<Төрт түліктің кеңесі>>
ІV.Сабақты түсіндіру:
1.Оқушыларға мәтінді оқып,түсіндіру.
2.Төрт түлік туралы мәлімет беру
4 слайд.*Түйенің сүті шұбат деп аталады.Шұбат әрі сусын,әрі тамақ,емдік қасиеті бар.Ерте кезде түйеге жүк артып көшіп-қонып,көлік ретінде пайдаланған.
Басқа жануарлардан бір ерекшелігі шөлге,аштыққа төзімді және өркеші болады.Пірі <<Ойсылқара>>
*Қой-төрт-түліктің ішіндегі аса жуасы,момыны.Аяғымызға киетін байпағымыз,киіз үй жабындылары,еденге төселетінкиіздер бәрі де қойдың жүнінен жасалады.Пірі <<Шопаната>>
*Сиырдың сүтінен жасалатын ұлттық тағамдар өте көп.Олар: құрт,ірімшік,май,қаймақ,айран,сүзбе тағы да басқалары.Сиырдың еті де дәмді болады.Пірі <<Зеңгібаба>>
*Ешкінің түбіті,терісі,сүті,еті өте пайдалы.Оның әсіресе терісі мықты болады.Ертеректе ешкі терісінен сусын құятын ыдыс жасаған.Оны <<Мес>>деп атаған.Пірі <<Сексеката>>
*Жылқы мінсе көлік,сойса ет.Жылқыны көлік ретінде де пайдаланады.Оның еті өте дәмді қазы-қарта,жал-жая.Сүті <<Қымыз>>деп аталады.Оның емдік қасиеті бар.Пірі <<Қамбарата>>
3.Рөлге бөліп оқыту
5 слайд.*Сергіту сәті
Менің халім тамаша!
Сіздікі де тамаша!
Сенің халің жақсы ма?
Оның халі жақсы ма?
Барлығы да тамаша!
Дәптермен жұмыс
3.Мәтіннен төмендегі сөздердің мағынасын ашатын тіркестерді дәптеріңе теріп жаз.
Берілген сөздер
Мәтіндегі осы сөздердің мәні
1.Тұрмыс жағдайы төмен адам
2.Еңбекқор адам
3.Батыл,өжет адам
4.Шаруасы жақсы,бай адам
Кедей
Бай
Мықты,батыр
Еңбекқор адам
6 слайд*<<Төлді қалай шақырады?>>ойыны
V.Сабақты бекіту:
7 слайд.
4.Мына суреттерге зер сал.Қай түлік қай жердіқалайтынын айт.Мәтіндегі тіркестерді пайдалан.
5.Төрт түлікті бағып-күтуге байланысты еңбек түрлерін ата.
8 слайд. *<<Төлін тап>> ойыны
VІ.Сабақты қорыту: <<Қошақаным>> әні
Үй тапсырмасы:
1.Мәтінді оқу 58-бет
2.Төрт түлік туралы мақал-мәтелдер жаттап келу
3.Өз қалауымен төрт түліктің суретін салып келу
Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz