Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Раушангүлділер тұқымдасы туралы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып: 6
Пән: Биология
Бағдарлама: ҚР Білім және ғылым министрлі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы.Астана, 2013
Сабақтың тақырыбы: Раушангүлділер тұқымдасы
Мақсаты: Раушангүлділер тұқымдасының ерекшеліктерімен, табиғаттағы жіне адам өміріндегі маңызымен таныстыру.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру
Құрал жабдықтар: Интербелсеңді тақта, компьютерлер, постер, маркер, стикер
Әдіс-тәсілдері: ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ,ТжДБО,ЖЕ, ООК, <<БББ>>, <<Конверт-сұрақ>>, <<Ойлан - жұптас-бөліс>>
Күтілетін нәтиже: Раушангүлділер тұқымдасының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Уақыт
Қолданылатын модуль
Жұмыс кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру түрі
Бағалау
2мин
Ұйымдастыру кезеңі
ОүБ
ООЖТ
ТжДБО
Мотивация
Сәлемдесу. Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Тілек жазылған гүлдің суреттерін тарату
Тілектерді бір-біріне айтып,сыйлау
Суреттегі гүлдер бойынша топқа бөліну.
Бағалау парағын үлестіру, критерийлермен таныстыру.Рөлдерді бөлу: спикер, хатшы, ұйымдастырушы
5 мин
Үй тапсырмасын тексеру
<<Жан қиналмай жұмыс бітпес, талап қылмай мұратқа жетпес>>
Сызықтық диктант арқылы үй жұмысын тексеру
<<Конверт-сұрақ>> тәсілін қолданып,
Конверттің сыртындағы қалтасына жұмбақ саламын.
Оқушылар дұрыс және қате жауаптарды белгілеп отырады
<<Конверт-сұрақ>> әдісі
Критериал-ды бағалау
Бір - бірін бағалау
Әр дұрыс жауап
1 ұпай
2 мин
БІЛУ
ОүБ, ТжДБО ОБЖК
Операциялық жұмыс кезеңі
Топтағы рөлдерді бөлу, реттеу парағын,
Жұмбақ шешу арқылы тақырыпқа шығу
Сабақтың тақырыбы: Раушангүлділер тұқымдасы
Мақсаты: <<Раушангүлділер тұқымдасының жалпы сипаттамасымен танысу>>
Раушангүлділер жайлы мәлімет
Көктемде
Ақ гүлге оранады,
Күзде
Қолға доп боп оралады.
Топпен шешеді Тақырыпты жазу
5 мин
ТҮСІНУ
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, ТжДБО,
<<Білім кілті танымдылықта>>
Тақырыпты 2 топқа бөліп беру
Берілген өсімдіктердің ерекшеліктерімен танысу
Топта рөлдерді бөлу
1-топ:Алма, Раушангүлі,
2-топ: итмұрын таңқурай,
Мәлімет жинақтау
Оқулықпен жұмыс
Постерге салу
10 мин
ҚОЛДАНУ
ТжДБО
АКТ
СТО
Жапырағы
Гүлі
Сабағы
Маңызы
Жемісі
Постер дайындау. Компьютерден мәлімет алу
Постерді қорғау
Сергіту сәті <<НИШ>>
Компьютерде интернетпен жұмыс
Сергіту сәті
Топты ынталандыру бойынша
бас бармақпен бағалау
15 мин
ТАЛДАУ
№1
№2
№3
№4
Топтық жұмыс
Тапсырмалар:
Тіршілік формасы қандай
Жапырағы
Жемісі
Маңызы
Венн диаграммасына салу <<Крестгүлділер мен раушангүлділер тұқымдастарын салыстыру>>
Оқушылар ой -ланып,орындайды
Әр дұрыс жауап 1 ұпай
Венн диаграммасын топпен орындайды
<<Ойлан - жұптас-бөліс>>
Кестеге толтыру Крит. баға-лау
Әр дұрыс жауап
1 ұпай
3 мин
СИНТЕЗДЕУ
Диалогке түсу ЖЕ
Сабақты қорытындылау
Тақырыпты қаншалықты меңгергендерін <<бағдаршам>> арқылы бағалау
Себет пен еттартқышқа салу.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
1 мин
Рефлексия ОүБ
<<Еңбегіне қарай өңбегі>>
Жиынтық бағаны шығару
Топ басшылары топ мүшелерінің жиынтық бағасын шығарады
30-33 ұпай 88% - 100% - 5
25-29 ұпай 70% -88% - 4
20-24 ұпай 50% - 70% - 3
19-дан кем ұпай 50 % - 2
Үй тапсырмасы: раушангүлділер тұқымдасы- ның маңызы және қосымша мәліметтер жинақтау
Сынып: 6
Пән: Биология
Бағдарлама: ҚР Білім және ғылым министрлі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы.Астана, 2013
Сабақтың тақырыбы: Раушангүлділер тұқымдасы
Мақсаты: Раушангүлділер тұқымдасының ерекшеліктерімен, табиғаттағы жіне адам өміріндегі маңызымен таныстыру.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру
Құрал жабдықтар: Интербелсеңді тақта, компьютерлер, постер, маркер, стикер
Әдіс-тәсілдері: ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ,ТжДБО,ЖЕ, ООК, <<БББ>>, <<Конверт-сұрақ>>, <<Ойлан - жұптас-бөліс>>
Күтілетін нәтиже: Раушангүлділер тұқымдасының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Уақыт
Қолданылатын модуль
Жұмыс кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру түрі
Бағалау
2мин
Ұйымдастыру кезеңі
ОүБ
ООЖТ
ТжДБО
Мотивация
Сәлемдесу. Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Тілек жазылған гүлдің суреттерін тарату
Тілектерді бір-біріне айтып,сыйлау
Суреттегі гүлдер бойынша топқа бөліну.
Бағалау парағын үлестіру, критерийлермен таныстыру.Рөлдерді бөлу: спикер, хатшы, ұйымдастырушы
5 мин
Үй тапсырмасын тексеру
<<Жан қиналмай жұмыс бітпес, талап қылмай мұратқа жетпес>>
Сызықтық диктант арқылы үй жұмысын тексеру
<<Конверт-сұрақ>> тәсілін қолданып,
Конверттің сыртындағы қалтасына жұмбақ саламын.
Оқушылар дұрыс және қате жауаптарды белгілеп отырады
<<Конверт-сұрақ>> әдісі
Критериал-ды бағалау
Бір - бірін бағалау
Әр дұрыс жауап
1 ұпай
2 мин
БІЛУ
ОүБ, ТжДБО ОБЖК
Операциялық жұмыс кезеңі
Топтағы рөлдерді бөлу, реттеу парағын,
Жұмбақ шешу арқылы тақырыпқа шығу
Сабақтың тақырыбы: Раушангүлділер тұқымдасы
Мақсаты: <<Раушангүлділер тұқымдасының жалпы сипаттамасымен танысу>>
Раушангүлділер жайлы мәлімет
Көктемде
Ақ гүлге оранады,
Күзде
Қолға доп боп оралады.
Топпен шешеді Тақырыпты жазу
5 мин
ТҮСІНУ
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, ТжДБО,
<<Білім кілті танымдылықта>>
Тақырыпты 2 топқа бөліп беру
Берілген өсімдіктердің ерекшеліктерімен танысу
Топта рөлдерді бөлу
1-топ:Алма, Раушангүлі,
2-топ: итмұрын таңқурай,
Мәлімет жинақтау
Оқулықпен жұмыс
Постерге салу
10 мин
ҚОЛДАНУ
ТжДБО
АКТ
СТО
Жапырағы
Гүлі
Сабағы
Маңызы
Жемісі
Постер дайындау. Компьютерден мәлімет алу
Постерді қорғау
Сергіту сәті <<НИШ>>
Компьютерде интернетпен жұмыс
Сергіту сәті
Топты ынталандыру бойынша
бас бармақпен бағалау
15 мин
ТАЛДАУ
№1
№2
№3
№4
Топтық жұмыс
Тапсырмалар:
Тіршілік формасы қандай
Жапырағы
Жемісі
Маңызы
Венн диаграммасына салу <<Крестгүлділер мен раушангүлділер тұқымдастарын салыстыру>>
Оқушылар ой -ланып,орындайды
Әр дұрыс жауап 1 ұпай
Венн диаграммасын топпен орындайды
<<Ойлан - жұптас-бөліс>>
Кестеге толтыру Крит. баға-лау
Әр дұрыс жауап
1 ұпай
3 мин
СИНТЕЗДЕУ
Диалогке түсу ЖЕ
Сабақты қорытындылау
Тақырыпты қаншалықты меңгергендерін <<бағдаршам>> арқылы бағалау
Себет пен еттартқышқа салу.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
1 мин
Рефлексия ОүБ
<<Еңбегіне қарай өңбегі>>
Жиынтық бағаны шығару
Топ басшылары топ мүшелерінің жиынтық бағасын шығарады
30-33 ұпай 88% - 100% - 5
25-29 ұпай 70% -88% - 4
20-24 ұпай 50% - 70% - 3
19-дан кем ұпай 50 % - 2
Үй тапсырмасы: раушангүлділер тұқымдасы- ның маңызы және қосымша мәліметтер жинақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz