Электр кернеуі. Вольтметр. Электр тізбегі

Мұғалімнің аты-жөні
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі

Қаратөбе ауданы

Мұхит ЖОББМ

Күні: 16. 01. 2014 ж
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ тақырыбы
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: Электр кернеуі. Вольтметр. Электр тізбегі
Мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі:

Білім стандарты, пән бағдарламасы

8 сынып Б. М. Дүйсембаев. Г. З. Байжасарова А. А. Медетбекова

Мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі:
  1. Білімділік: Электр кернеуі ұғымын енгізу және оның физикалық мағынасын ашу. Өлшем бірлігін, өлшейтін құрал-вольтметрмен таныстыру
  2. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, техникалық қауіпсіздік ережесін есте сақтауға, өз ойын толық жеткізе білуге тәрбиелеу
  3. Дамытушылық: түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру, ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, дамыту.
Мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: Кернеу және оның белгіленуін, өлшем бірлігін, өрнегін, оны өлшейтін аспап-вольтметрдің бөлік құнын есептей алады, вольтметр электр тізбегіне параллель жалғанатынын және электр тізбегі бөліктерін білетін болды.
Мұғалімнің аты-жөні: Негізгі идеялар
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: Кернеу-физикалық шама, вольтметр-кернеуді өлшейтін құрал
Мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: Ғаламтор, Power Poin, ресурстар, «Білім беру платформасы»
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: Уақыты
Қаратөбе ауданыМұхит ЖОББМ: Мұғалім іс-әрекеті
Күні: 16. 01. 2014 ж: Оқушы іс-әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні: 4 минут
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі:

І. Өткен тапсырманы тексеру. Топқа бөлу. Сыныптағы оқушыларды топқа бөлу үйге берілген тапсырма негізінде дайындалған карточкалар мен топқа бөлінеді яғни карточкаларда «Ток күші Амперметр» тақырыбына байланысты мәліметтер жазылады. Бұл карточкалар оқушыларға таратып беріледі, содан кейін үй тапсырмасын дұрыс дайындалып келген оқушылар шапшаңдатып өздерінің қай топқа қатысты екендерін біледі және сол топқа жинақталып отырады.

І топ «Ампер» тобы (француз физигі, 1 А, 1 Кл/1с, адам ағзасына қауіпті, күнделікті қолданылатын электр құралдарындағы ток күші)

ІІ топ «Амперметр» тобы (ток күшін өлшейтін құрал, шкаласында «А» әріп қойылған құрал, шартты белгісі дөңгелек ішінде «А» қойылған, оң және теріс қысқыштары бар, ток күші өлшенетін құралмен тізбектеп қосылады)

ІІІ топ «Ток күші» тобына (формуласы І=q/t

қатынасымен сипатталады, өткізгіштің көлденең қимасы арқылы қандай да бір уақыт аралығында тасымалданатын электр заряды мөлшерінің сол уақыт аралығына қатынасы, үлестік және еселік өлшем бірліктері миллиампер, микроампер және килоампер болатын шама, электр тогын өлшеу және салыстыру үшін енгізілген шама )

Қаратөбе ауданыМұхит ЖОББМ:

Топқа бөлініп болғаннан кейін әрбір топ өздерінің топ атауларының мағынасын қорытындылап ойын жинақтап бір-бір оқушыдан сөйлейді.

Әрбір топтың топбасшылары бағалау бетшесіне топқа бөлінуден бастап бағалауды орындайды. Үй тапсырмасы бойынша топқа бөліне алмағанда немесе қателесіп басқа топта отырып қалса, сол оқушыға бірінші тапсырма бойынша (-) қойылады. Ал дұрыс тауып топта жиналған оқушыларға (+) қойылады. Топ атауларына дұрыс сәйкес келетін жазбасы интерактивті тақтада көрсетіледі, соған қарай дұрыс-бұрысын анықтай алады.

Мұғалімнің аты-жөні:
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: 3 минут
Қаратөбе ауданыМұхит ЖОББМ: ІІ. Тұсау кесер. Тақырып бойынша бейне ролик көрсетіледі. «Найзағай түрлері»
Күні: 16. 01. 2014 ж: Оқушылар көрген бейне роликті өздерінше тұжырымдайды.
Мұғалімнің аты-жөні:
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі: 10 минут
Қаратөбе ауданыМұхит ЖОББМ:

ІІІ. Мағынаны тану

1. »Түртіп алу стратегиясы» бойынша оқушыларға оқулықтағы мәтінмен танысып, жұмыс жасауға тапсырма беріледі.

1) . Оқулықпен жұмыс-түгел тақырыпты берілген уақытта оқып шығады.

2. Топтық тапсырма

І топ. Теоретиктер. Тақырыпты қорғау.

ІІ топ. Экспериментшілер. Электр тізбегін құрастырады. Вольтметр мен амперметрді тізбекке жалғай олырып, бөлік құнын анықтауды енгізеді. Электр тізбегінде кездесетін құралдардың схемада белгіленуін көрсетеді.

ІІІ топ. Практиктер. Формулалар және өлшем бірліктер арасындағы қатысты табады.

Күні: 16. 01. 2014 ж:

Оқушылар топқа берілген тапсырмаларды қорғайды.

Критерий

1 Тақырыптың ашылуы

2 Оқушылардың тың идеялары

3 Көркемдігі

4 Түсініктілігі

Топтарда өзара бағалау

Мұғалімнің аты-жөні:
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі:

5 мин

5 мин

Қаратөбе ауданыМұхит ЖОББМ:

ІУ. Жаңа сабақты бекіту

1. «Серпілген сауалдар» стратегиясы

1. Электр кернеу дегеніміз не?

2. Электр кернеуінің өлшем бірлігі қандай?

3. Электр тізбегі қандай бөліктерден тұрады?

4. Кернеуді өлшейтін құрал қалай аталады?

5. Вольтметр тізбекке қалай жалғанады?

6. Құралдардың бір бөлігінің құнын қалай анықтаймыз?

2. Кестемен жұмыс

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Күні: 16. 01. 2014 ж: Атауы
Белгіленуі
Өлшем бірлігі
Формуласы
Шартты белгісі
Өлшейтін құрал
Құралды жалғайды
Ток күші
Электр кернеуі
Әрбір оқушы бірін-бірі бағалау парағындағы жұмыс алгоритміне орай бағалайды
Мұғалімнің аты-жөні:
Ундаганова Г. Р-физика пәнінің мұғалімі:
Қаратөбе ауданыМұхит ЖОББМ:
Күні: 16. 01. 2014 ж:
Мұғалімнің аты-жөні:
Ундаганова Г. Р

Ұқсас жұмыстар
Электр кернеуі
Ток күші мен кернеуді есептеу
Ғылымдардың ғылымы
Электр шамының ток күші мен кернеуін анықтау
Сабақ жоспары. Сабақтың басы
Электр кедергісі
Тұрақты электр тогы. тұрақты токтың пайда болу шарттары электр энергиясы көзінің электр қозғаушы күші
Тоқ көзі
Ток күші Амперметр. Электр кернеуі. Вольтметр
Тізбек бөлігіне арналған ом заңы, 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz