Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш
№72 жалпы орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы:
<<Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш>>
Пәні: ана тілі
Сыныбы: 1 <<З>>
Бастауыш сынып мұғалімі: Қаражігіт С.
2014-2015 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: <<Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш>>, 105-жаттығулармен жұмыс.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жер-су аттары бар әріппен жазылатынын ұғындыру, түсініктерін кеңейту. Мәтінді дұрыс түсініп оқуға үйрету.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа, табиғатты сүюге, барлық тіршілік иелеріне деген қамқорлық сезімге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың іскерлік, танымдық қабілеттерін арттыру. Ой-өрісін зейініндамыту. Сөздік қорын молайту, сөйлеу тілін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: Ы. Алтынсарин портреті, өрмекші, құмырсқа, қарлығаш суреті.
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Көктем мезгілінің ерекшелігін атаңдар? Көктем айларын атаңдар? Көктемнің бірінші айы қай ай? Наурыз айындағы мерекелерді атаңдаршы?
22 наурыз қандай мейрам?
Балалар, үйге <<Наурыз мейрамы>> деген тақырыпқа әңгіме құрау тапсырылған болатын, сендер дайынсыңдар ма?
Қане, кім оқиды? (бірнеше оқушыға оқыту)
Жақсы, балалар, сендер үй тапсырмасын жақсы орындап келіпсіңдер. Балалар, біздің даламызға да көктем келді. Міне, мына суретке назар аударайықшы. Бұл суретте көктем мезгілі бейнеленген. Көктемде дала түрлі әсем күлдерге оранады. Ең алғашқы гүлдерің бірі - жауқазын.
Балалар, өткен сабақтардағы ережелерді еске түсірейік. Қандай сөздер бас әріппен басталып жазылады? Ережені қайталау. Бірнеше мысалдар келтіру.
ІІІ. Қызығушылықты ояту. <<Ой қозғау>> сұрақтарға жауап алу
1. Туған жеерлерің қалай аталады?
2. Оңтүстік Қазақстанда қандай өзен-көлдер бар?
3. Біздің еліміз қалай аталады?
4. Қазақстанда қандай қалалар бар?
Осы сұрақтарға жауап бере отырып жауқазын суретін шығарып алу.
IV. Жаңа сабақ.
Бүгінгі күнді жазу, әріпті көркем жазу.
Наурыздың он сегізі
Әә әже әтеш әткеншек әйнек
Оқулықпен жұмыс.
1. 105-жаттығу. Тақтада орындау. Сөздерді оқыңдар. Бірінші бағанға кісі аттарын, екінші бағанға жер-су аттарын теріп жазу.
Кісі аттары: Аружан, Үсен, Ақбілек, Қуаныш, Айдар.
Жер-су аттары: Баянауыл, Арал, Маңғыстау, Көкшетау, Қызылжар, Алакөл, Хантәңірі, Түркістан, Іле, Ұлытау.
V. Жұмбақ шешу арқылы мәтіннің тақырыбын табу.
Жұмбақты атасы мен баласы жасырады. Жұмбақ жасыра отырып, мәтіннің тақырыбы <<Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш>> екенін анықтаймыз.
Жәндіктердің ішіндегі ең еңбекқоры қай жәндік?
Құмырсқа.
Бұл әңгіменің авторы Ы. Алтынсарин.
Балалар, Ы. Алтынсарин кім?
Ыбырай Алтынсариннің өмірбаянымен таныстыру.
Мәтінді мұғалімнің оқуы.
VІ. Сөздік жұмыс.
Нанның уағы - нанның үгіні, қиқымы.
Тұзақ құру - жемтігін қолға түсіру.
VІІ. Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа (қимылмен орындау)
VІІІ. Сұраққа жауап берейік:
Атасы немересіне нелерді байқатты?
Немересі байқағандары жайлы не айтты?
Атасы немересіне нені үлгі етті?
ІХ. Сабақты қорытындылау.
Терме диктант
Тапсырма:
Х. Үйге тапсырма: <<>>Еңбек тақырыбына мақал-мәтел жазу.
ХІ. Оқушыларды бағалау.
Мадақтау
Ашық сабақ
Тақырыбы:
<<Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш>>
Пәні: ана тілі
Сыныбы: 1 <<З>>
Бастауыш сынып мұғалімі: Қаражігіт С.
2014-2015 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: <<Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш>>, 105-жаттығулармен жұмыс.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жер-су аттары бар әріппен жазылатынын ұғындыру, түсініктерін кеңейту. Мәтінді дұрыс түсініп оқуға үйрету.
Тәрбиелік: Еңбекқорлыққа, табиғатты сүюге, барлық тіршілік иелеріне деген қамқорлық сезімге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың іскерлік, танымдық қабілеттерін арттыру. Ой-өрісін зейініндамыту. Сөздік қорын молайту, сөйлеу тілін дамыту, шығармашылыққа баулу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: Ы. Алтынсарин портреті, өрмекші, құмырсқа, қарлығаш суреті.
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Көктем мезгілінің ерекшелігін атаңдар? Көктем айларын атаңдар? Көктемнің бірінші айы қай ай? Наурыз айындағы мерекелерді атаңдаршы?
22 наурыз қандай мейрам?
Балалар, үйге <<Наурыз мейрамы>> деген тақырыпқа әңгіме құрау тапсырылған болатын, сендер дайынсыңдар ма?
Қане, кім оқиды? (бірнеше оқушыға оқыту)
Жақсы, балалар, сендер үй тапсырмасын жақсы орындап келіпсіңдер. Балалар, біздің даламызға да көктем келді. Міне, мына суретке назар аударайықшы. Бұл суретте көктем мезгілі бейнеленген. Көктемде дала түрлі әсем күлдерге оранады. Ең алғашқы гүлдерің бірі - жауқазын.
Балалар, өткен сабақтардағы ережелерді еске түсірейік. Қандай сөздер бас әріппен басталып жазылады? Ережені қайталау. Бірнеше мысалдар келтіру.
ІІІ. Қызығушылықты ояту. <<Ой қозғау>> сұрақтарға жауап алу
1. Туған жеерлерің қалай аталады?
2. Оңтүстік Қазақстанда қандай өзен-көлдер бар?
3. Біздің еліміз қалай аталады?
4. Қазақстанда қандай қалалар бар?
Осы сұрақтарға жауап бере отырып жауқазын суретін шығарып алу.
IV. Жаңа сабақ.
Бүгінгі күнді жазу, әріпті көркем жазу.
Наурыздың он сегізі
Әә әже әтеш әткеншек әйнек
Оқулықпен жұмыс.
1. 105-жаттығу. Тақтада орындау. Сөздерді оқыңдар. Бірінші бағанға кісі аттарын, екінші бағанға жер-су аттарын теріп жазу.
Кісі аттары: Аружан, Үсен, Ақбілек, Қуаныш, Айдар.
Жер-су аттары: Баянауыл, Арал, Маңғыстау, Көкшетау, Қызылжар, Алакөл, Хантәңірі, Түркістан, Іле, Ұлытау.
V. Жұмбақ шешу арқылы мәтіннің тақырыбын табу.
Жұмбақты атасы мен баласы жасырады. Жұмбақ жасыра отырып, мәтіннің тақырыбы <<Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш>> екенін анықтаймыз.
Жәндіктердің ішіндегі ең еңбекқоры қай жәндік?
Құмырсқа.
Бұл әңгіменің авторы Ы. Алтынсарин.
Балалар, Ы. Алтынсарин кім?
Ыбырай Алтынсариннің өмірбаянымен таныстыру.
Мәтінді мұғалімнің оқуы.
VІ. Сөздік жұмыс.
Нанның уағы - нанның үгіні, қиқымы.
Тұзақ құру - жемтігін қолға түсіру.
VІІ. Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа (қимылмен орындау)
VІІІ. Сұраққа жауап берейік:
Атасы немересіне нелерді байқатты?
Немересі байқағандары жайлы не айтты?
Атасы немересіне нені үлгі етті?
ІХ. Сабақты қорытындылау.
Терме диктант
Тапсырма:
Х. Үйге тапсырма: <<>>Еңбек тақырыбына мақал-мәтел жазу.
ХІ. Оқушыларды бағалау.
Мадақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz