Цифр мен заттың саны арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта

Құзіреттілікке жеткізетін - Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсат міндеттері:
Шаттықи шеңбері:
Армысың, асыл күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, асыл жыр!
Армысың, жан досым,
Жылуыма жылу қос,
Міне, менің қолым .
Шаттық шеңберін айтады:
Армысың, асыл күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, асыл жыр!
Армысың, жан досым,
Жылуыма жылу қос,
Міне, менің қолым
«Цифрларды тап» ойыны
-Балалар, мен сендерге цифрлар көрсетемін, көрсеткен цифрымды атаңдар.
1-тапсырма.
Сұрақ қоямын:
-Қоянда неше сәбіз бар?
-Тиіннің неше саңырауқұлағы бар?
-Себетте қандай сан жазылған?
Себетті төрт заты бар аңмен сызық арқылы қосуды сұраймын (тиінмен)
Нақтылаймын:
-Неліктен тиінмен қостыңдар?
2-тапсырма:
Сол жақтағы цифр қандай санды көрсетіп тұрса, жолақтың ішіне сонша зат салуды тапсырамын.
Орындалған тапсырманы тексеремін және мынандай сұрақ қоямын:
-5, 4, 3 цифрларының қасына неше заттың суретін салдыңдар? Себебін түсіндіріп жіберіңдер.
3-тапсырма.
Менің оң қолымда қоян, сол қолымда тиін (ойыншық) тұр. Балалардан тиін мен қоянды қолына ұстап тұрғанын сұраймын.
Осыдан қорытынды жасаймын:
-Егер адам сендерге қарап тұрса, оның «оңы» сендердің «сол жағың» болып табылады.
Балаларға тапсырманы дәптерге орындау керектігін айтамын. Содан соң сұраймын:
-Бала бетімен қарап тұр ма, әлде арқасын беріп тұр ма?
-Оның «оң жағы» қайсы, «сол жағы» қайсы?
-Жалауша оның қай қолында?
-Шар баланың қай қолында?
Баланың оң қолындағы затты қызыл қарындашпен бояуды тапсырамын.
Сергіту сәті:
Қол соққанда балақан
Шаршамасын алақан
Балалардың қолдары
Қанат болып ұшады
4-тапсырма.
Өлеңдегі суреттелген жыл мезгіліне байланысты суретті тауып бояп, ал артық суретті тауып бояп, ал артық суретті сызып тастауға тапсырма беремін.
Балалардан сұраймын:
-Алма салынған себетті неліктен сызып тастадыңдар?
-Қандай суреттірді боядыңдар және неге?
-Көктемнің тағы қандай белгілерін білесіңдер?
Балалар жауап береді.
Үш сәбізі бар.
Төрт саңырауқұлақ.
Төрт саны жазылған.
Тиінмен қосады.
Өйткені оның төрт саңырауқұлағы бар.
Балалар сурет салады.
Бес, төрт және үш.
Өйткені сол жақтағы цифр осындай затты білдіреді.
Балалар қимылдарды қадағалап отырады.
Арқасын беріп тұр.
Дәл біздікі сияқты.
Оң қолында.
Сол қолында.
Қызыл түсті жалаушаны бояйды.
Өз бетінше сурет салады.
Балалар суреттерді бояйды.
Алманы көктемде емес, күзде жинайды.
Көктемде мұз ериді. Көктемде құстар ұя салады.
Көктемде көбелектер пайда болады. Балалар жауап береді.
Балалардан сұраймын:
-Кім өз тамағын себетке салды?
Мен сендерге қарап тұрмын. Менің «солым» қайсысы, «оңым» қайсысы? Балаларды мадақтаймын.
Күтілетін нәтиже:
1. Баланың білуі: 1-ден 5-ке дейінгі цифрларды, жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін (көктем, жаз, күз, қыс) ;
2Баланың игеруі: цифрларды заттың санымен сәйкестендіруді;
3. Баланың меңгеруі: өзіне қатысы бойынша заттардың жағдайын сөздермен бере білу түсініктерін.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz