Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері
Шатаева Айнагүл Оралбайқызы
Орал облысы, Жаңақала ауданы
№3 жалпы ортабілім беретін
қазақ мектебінің қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сабақ жоспары
Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы: Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері.
Сабақтың мақсаты. Білімділік: Оқушыларға іс-қағаздар стилінің ерекшеліктерін меңгерту. Іс-қағаздар стилі, қатынас қағаздары туралы алған білімдерін одан әрі тереңдету. Іс-қағаздар стилін басқа стиль түрлерінен ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың белсенді ойлау қабілеттерін, сауатты жазу, оқу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Ұжымдық бағатта адамгершілік қасиеттерге баулу. Белгілі бір маман иесі болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Әдістері: категориялық топтастыру, джиксо, INSERT, венн диаграммасы, т.б.
Көрнекілігі: слайд, кестелер, т.б.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасы.
ІІІ. Жаңа сабақ. І. Қызығыушылықты ояту. Категориялық топтастыру.
Оқушылар өтілген тақырыпты естеріне түсіріп, іс-қағаздарын түрлеріне, атқаратын қызметіне, мақсатына қарай топтастырып алған білімдерін естеріне түсіреді.
Жасалу жолына қарай
Шығу және жасалу сатысына қарай
Мазмұны мен қызметіне қарай
Іс-қағаздары
Формасына қарай
Мақсатына қарай
Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері
Мәтін жинақы, Экспресивті Сөйлем көбіне Сөйлемдегі сөздер
баяндау ретінде сөздер номинативті, негізгі тәртәпке сай
келеді қатыспайды екі негізді орналасады
болып келеді
ІІ. Мағынаны тану. 1. Джиксо. 4 топқа бөлінген оқушыларға төрт түрлі тақырыпта мәтін беріледі.
І топқа. Қазақ іс-қағаздарының тарихы.
ІІ топқа. ХҮІІІ ғасырдан бергі іс-қағаздары.
ІІІ топқа. Құжаттарды дайындаудың және безендірудің жалпы ережелері.
ІҮ топқа. Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері.
2. INSERT. Әр топтағы оқушыларға жоғарда көрсетілген тақырыптағы мәтіндермен әрі қарай жұмыстанып, келесі тапсырманы орындау тапсырылады.
Ү
Бұрыннан білемін
+
Мен үшін жаңалық
-
Келіспеймін
?
Терең білігім келеді
3. Үлгіні пайдалана отырып орында. Оқушылар алдарына берілген үлгіге қарап төмендегідей тапсырмаларды орындау керек.
Тапсырма
Өтініш
Түйіндеме
Түсініктеме
Хаттама
І топқа
+
ІІ топқа
+
ІІІ топқа
+
ІҮ топқа
+
Іс-қағаздар стилі
ІІІ. Ойтолғаныс. Венн диаграммасы. Көркем әдебиет стилі
Үйге тапсырма. 68-жаттығу. Өтілген тақырыпты қайталау.
Бағалау.
Орал облысы, Жаңақала ауданы
№3 жалпы ортабілім беретін
қазақ мектебінің қазақ тілі
мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сабақ жоспары
Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы: Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері.
Сабақтың мақсаты. Білімділік: Оқушыларға іс-қағаздар стилінің ерекшеліктерін меңгерту. Іс-қағаздар стилі, қатынас қағаздары туралы алған білімдерін одан әрі тереңдету. Іс-қағаздар стилін басқа стиль түрлерінен ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың белсенді ойлау қабілеттерін, сауатты жазу, оқу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Ұжымдық бағатта адамгершілік қасиеттерге баулу. Белгілі бір маман иесі болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Әдістері: категориялық топтастыру, джиксо, INSERT, венн диаграммасы, т.б.
Көрнекілігі: слайд, кестелер, т.б.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасы.
ІІІ. Жаңа сабақ. І. Қызығыушылықты ояту. Категориялық топтастыру.
Оқушылар өтілген тақырыпты естеріне түсіріп, іс-қағаздарын түрлеріне, атқаратын қызметіне, мақсатына қарай топтастырып алған білімдерін естеріне түсіреді.
Жасалу жолына қарай
Шығу және жасалу сатысына қарай
Мазмұны мен қызметіне қарай
Іс-қағаздары
Формасына қарай
Мақсатына қарай
Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері
Мәтін жинақы, Экспресивті Сөйлем көбіне Сөйлемдегі сөздер
баяндау ретінде сөздер номинативті, негізгі тәртәпке сай
келеді қатыспайды екі негізді орналасады
болып келеді
ІІ. Мағынаны тану. 1. Джиксо. 4 топқа бөлінген оқушыларға төрт түрлі тақырыпта мәтін беріледі.
І топқа. Қазақ іс-қағаздарының тарихы.
ІІ топқа. ХҮІІІ ғасырдан бергі іс-қағаздары.
ІІІ топқа. Құжаттарды дайындаудың және безендірудің жалпы ережелері.
ІҮ топқа. Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері.
2. INSERT. Әр топтағы оқушыларға жоғарда көрсетілген тақырыптағы мәтіндермен әрі қарай жұмыстанып, келесі тапсырманы орындау тапсырылады.
Ү
Бұрыннан білемін
+
Мен үшін жаңалық
-
Келіспеймін
?
Терең білігім келеді
3. Үлгіні пайдалана отырып орында. Оқушылар алдарына берілген үлгіге қарап төмендегідей тапсырмаларды орындау керек.
Тапсырма
Өтініш
Түйіндеме
Түсініктеме
Хаттама
І топқа
+
ІІ топқа
+
ІІІ топқа
+
ІҮ топқа
+
Іс-қағаздар стилі
ІІІ. Ойтолғаныс. Венн диаграммасы. Көркем әдебиет стилі
Үйге тапсырма. 68-жаттығу. Өтілген тақырыпты қайталау.
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz