Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Айқұлақ ұлттық ойын

Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 5
Пән мұғалімі: Астана қаласы, № 63 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәні
мұғалімі: Кужимбаева Ж. С.

Сабақтың тақырыбы: <<Айқұлақ>> ұлттық ойын
Сабақтың мақсаты:
1)Оқытушылық: Болымсыздық етістік жұрнақтарын білу
2)Тәрбиелік: Оқушыларды <<Айқұлақ>> ұлттық ойынының ойналу шарттарын білуге, қазақтың салт-дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелеу
3)Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін, жазу сауаттылығын, тілін, сыни ойлау қабілеттерін дамыту
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Әдіс-тәсілдері: көрнекілік, түсіндіру, СТО әдістері
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих
Сабақтың формасы: топтық, ұжымдық
Көрнекілігі: суреттер, қима қағаздар
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе
А) Ұйымдастыру
Сәлемдесу , түгендеу, оқушылардың көңіл-күйін сұрап, жақсы тілек тілеу арқылы жағымды психологиялық ахуал тудыру
Ә) Топтастыру
Оқушыларды асық, құмалақ суреттері арқылы екі топқа бөлу
Б) Үй тапсырмасын, өтілген тақырыптарды еске түсіру
<<Алтын сақина>> ойыны арқылы үй тапсырмасын, өтілген тақырыпты сұрау
1
2
3
4
5
6
Жұмбақ шешу арқылы шешуін тапқан оқушы өзі таңдаған санның тапсырмасын орындайды.
Жұмбақтар:
1.Келеді бір жануар 4. Ер қанаты-... (ат)
Үстінде екі тауы бар (түйе) 5. Туа сап жүгіріп кеткен,
2. Басында таяғы бар Енесін қуып жеткен (құлын)
Төрт аяғы бар. 6. Қыл арқанмен байлаған
Сегіз тұяғы бар, Ел қуанып айдаған
Иегінде сақалы бар (ешкі) Қуғандарға жеткізбей,
3.Екі айнасы бар, Қашқанға жетпей қоймаған. (жылқы)
Екі найзасы бар.
Төрт жылтырмағы бар,
Бір шыбыртқысы бар (сиыр)
Тапсырмалар:
1. Хан асық қалай түскенде балалр ортадағы асыққа ханталапай жасайды?
2. <<Тоғызқұмалақ>> ойынының тақтайында неше ұяшық бар?
3. Берілген сөз тіркестерінен сөйлем құраңдар?
4. Асықтарды үйірген кезде қайтіп түскен сақаның иесі бірінші атады?
5. Етістік дегеніміз не?
6. Етістік сөйлемде не болады?
ІІ. Тұсаукесер
<<Ой қозғау>> әдісі бойынша
көкпар
ханталапай алтыбақан

Ұлттық ойындар

қыз қуу тоғызқұмалақ
ақсүйек
ІІІ. Негізгі бөлім
1. Мұғалім сөзі
АЭТ қолдану арқылы ұлттық ойындардың бірі <<айқұлақ>> ойыны жайлы айту, шартымен таныстыру
2. Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма. Сөздердің аудармасын табу
Ұлттық ойын разделить
Ойналады платок
Кешқұрым сшить одежду
Орамал вечером
Киім-кешек тігу рваный чапан
Жыртық шапан плохая шапка
Жаман бөрік играется
Айырып алу национальная игра
Мәтінмен жұмыс
<<Айқұлақ>> мәтінін оқу, мазмұнын екі топ <<Жигсо>> әдісі бойынша түсіндіру
Дәптермен жұмыс
Деңгейлік тапсырмаларды орындау
ІІІ-деңгей
<<Айқұлақ>> ойыны кешқұрым ойналады
Ойынның шарты бойынша қойшы, иті, қасқыр және қойлар болып іріктеледі
Қасқырболатын баланың маңдайы орамалмен байланады. Арқасына киім-кешек тығып томпайтады.
ІҮ. Қорытынды
А) <<Бес жолды өлең>>
Айқұлақ
Қызықты, көңілді
байлайды, киінеді, қуады
Айқұлақ балалар ойнайтын ойын.
ойын
Ә) Үйге тапсырма
І-деңгей тапсырмасын орындау
Б) Бағалау

Ұқсас жұмыстар
Ұлулар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері 7-сынып
Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы
Кім шапшаң кезеңі
Биология пәнінен тест жұмыстары
Ересек балалар ойыны
Бала тәрбиесінде ұлттық ойындарды пайдалану
Ұлттық спорт түрлері. 7 сынып
Автордың айтуынша шынайы өмірде баланың аты - бала
Қазақ халқының ұлттық ойындарының зерттелуі
Қазақтың ұлттық ойын сауығы достық пен қонақжайлылықтың белгісі және көптің басын біріктірудің кепілдігі, сүйкімді әнші мен әңгімешілерге мұқтаждықтың айғағы
Пәндер