Қазақстан - бірлік пен татулықтың мекені

Күн :
5 ақпан 2015 жыл
Жеке, , топтық жұмыс
- Қазақстандағы бірлік пен татулықтың маңыздылығын білетін болады;
- Оқушылар әр түрлі топтық жұмыстарды орындау арқылы бір-біріне қарым-қатынастары өзгереді.
- Бір-бірін шынайы бағалай алады(критерий құру арқылы) .
- Әр оқушы өз ойын жеткізуге мүмкіндік алады.
Жаңа әдістер
СТО
Жазбаша дөңгелек үстел (немесе «Жигсо»)
1. Диалогтік оқыту
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
- Оқушыларды топқа бөлу.
- Топпен топ ережесін естеріне түсіру.
- Сабақтың мақсатын түсіндіру.
- Сабақтың тақырыбын ашу
- Тақырып бойынша негізгі тапсырмаларды орындату
- Рефлексия
І. Ұйымдастырубөлімі
1 . «Қуаныш шеңберін» ұйымдастырады.
2. Сыныпты оқушылардың өздері таңдаған суреттері бойынша топқа бөледі.
Топ ережесімен таныстырады. Кезекпен сөйлеу; Басқалардың пікірін тыңдау; Талқылауға қатысу, қойылған сұрақтарға жауап беру, болжамдар айта алу; Берілген рөлді орындау; Тапсырма қажет етсе, жетекші болу; Тапсырманың орындалу дәрежесін қадағалауға көмектесу;
Өз ойын түсіндіріп, жеткізе алу.
«Қуаныш шеңберінде әр оқушы әртүрлі суреттердің астына бір-біріне тілектерін жазып, оны оқып болған соң тақтаға жабыстырады.
Топтар гүл, көгершін, Ту, шаңырақ, күн суреттері бойынша бөлініп, топтасады.
Оқушылар топта мынадай рөлдер бойынша жұмыс жасайды:
- Төраға
- Таймпикер
- көркемдеуші
- спикер
, көркемдеуші , .
1. Сабаққа назар аударады.
2. Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады.
3. Бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас орнатады
«Капитанның сөзі»
ойынын ойнатады.
Оқушылар мақал мәтелдер бойынша тақырыпты ашады.
2-модуль /Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
«Өкіл» әдісімен жұмыс жасауды тапсырады.
Әр топқа әртүрлі ұлттардың тағамы, киімі, салты туралы мәтіндерді таратады.
Ал оқытушы әрбір топтың қалай жұмыс істегендігін бағалап, олардың ойлары мен идеялары қалай, қандай бағытта, қандай дәрежеде дамығандығын аңғарады.
Әр топ жаңа тақырып бойынша қағазға түс ірілген мәтінмен танысады.
Мәтінді бір оқып болған соң, әр топ жетекшісі тақтадағы әр ұлттар туралы суреттердің ішінен өз тобына қатысты фото суреттерді алады, сол топ спикері өз тобының тапсырмасын қорғағанда фото суреттерді пайдаланады.
І топ - Қазақстан
ІІ топ -Түркіменстан
ІІІ топ- Өзбекістан
ІУ топ - Қытай
У топ - Неміс
«Өкіл»
Жаттығудың сипаттамасы:
Топ тапсырманы орындап болғаннан кейін, әр топтан бір адам «өкіл» ретінде таңдалып, түсіндіріп және жинақтау үшін, және басқалардың идеяларын анықтау үшін басқа топқа жіберіледі. Сосын не білгенін айту үшін өкіл өз тобына қайта оралады. Бұл зеріктіретін және қайталана беретін «өз тобына хабарлау» әдісінен аулақ болу үшін қолданылатын тиімді әдіс.
1-модуль, жаңа әдіс-тәсілдер. «Өкіл» тәсілі.
ІV. Сергіту сәті
«Ақ көгершін» әні.
жаңа сабақты мұқият тыңдайды.
3- модуль. АКТ
«Бұлтпен саяхат»
Интербелсенді тақтада әр ұлттың тағамдары, салт- дәстүрі, киімдері, ұлттық мерекелері туралы слайдтар шығады, сол суреттер арқылы оқушылар дұрыс жауапты табады.
АКТ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz