Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Электрқыздырғыш құралдар. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар
Физика 8 - сынып.
<<Бекітемін>>
<<___>>____2015ж
ОІМ ________
Сабақтың тақырыбы: §43 - 44. Электрқыздырғыш құралдар.
Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды қыздыру шамдары, балқымалы сақтандырғыш құрылысы, жұмыс істеу принципі және қыздырғыш элемент, қысқа тұйықталу туралы түсінік беру, алған білімдерін тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамытуға, өз бетімен ізденуге, шығармашылықпен дамытуға, өздіктерінен қорытынды жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Іскерлікке, ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас, жаңа білімді қалыптастыру, өтілген материал бойынша білімді жинақтау.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба, сақтандырғыш, шамдар, патрон, әр түрлі геометриялық фигуралар.
Пәнаралық байланыс: математика.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру.
А) оқушылармен сәлемдесу, психологиялық көңіл-күйін байқау.
Б) сабаққа қатысын қадағалау.
І. Үйге тапсырманы сұрау.
Шамның клеммаларындағы және реостаттың клеммаларындағы кернеулер қандай? Волтьметр қандай кернеуді көрсетеді?
Шамға түсіп тұрған кернеуді анықтаңдар.
Оның жұмыс күйіндегі қылсымның кедергісін табыңдар.
ІІ. Жаңа сабақ.
Тірек конспект.
Электр қыздырғыш құралдар
Ауыл шаруашылығында шшшаруашылығында
Ауыл шаруашылығында шшшаруашылығында
Үй тұрмысында
Үй тұрмысында
өндірісте
өндірісте
Қыздыру шамы
Қыздыру шамы
Қыздырғыш элемент
Қыздырғыш элемент
1872 ж - А. Н. Лодыгин
1 - вольфрам қылы
2 - металл өткізгіш
3 - шыны
4 - түтікше
5 - қыздыру шамының мойны
6 - оқшауланған контакт
1872 ж - А. Н. Лодыгин
1 - вольфрам қылы
2 - металл өткізгіш
3 - шыны
4 - түтікше
5 - қыздыру шамының мойны
6 - оқшауланған контакт
Нихром = 1,05 * 10-6 Ом-м
Фехраль = 1,1 *10-6Ом*м
Нихром = 1,05 * 10-6 Ом-м
Фехраль = 1,1 *10-6Ом*м
Қысқа тұйықталу
Сақтандырғыштар
(Щиттер, балқымалы сақтандырғыштар)
5 - 10 А қауіпті 0,001 - 0,1 А
ІV. Есептер шығару.
22-жаттығу.
№ 1,4 (ауызша)
№680. Балқымалы сақтандырғыштарда баяу балқитын металлдарды қолданбайтыны неліктен?
№681. Жөдеу кезінде электрқыздырғыштың спиралін қысқартқан. Оның қуаты мен қызуы өзгере ме? Неге?
№682. Электрқыздырғышына ток жеткізетін сымдар спираль сияқты неге қызбайды?
№685. Сақтандырғыштың жанып кеткен қорғасын сымның орнына, мыс немесе болат сымдарын
қолдануға бола ма?
<<Электр>> сөзжұмбағын шешу.
1) <<Электр>> атауы қандай сөзден шыққан? (электрон)
2) Диэлектриктен жасалған дене (изолятор)
3) Электрді өткізбейтін дене (резинка)
4) Электр зарядының бірлігін анықтаушы француз физигі. (Кулон)
5) Зарядтың таңбасы (теріс)
6) Денелердің электрленгенін анықтайтын аспап. (электроскоп)
V. Жаңа сабақ бойынша бекіту сұрақтарын қою:
1. Электр қыздырғыш құралдарына жататын құралдар
2. Қыздыру шамының құрамды бөліктері және әрқайсысының атқаратын қызметі қандай?
3. Қыздыру элементі қандай материалдан жасалады?
4. Қысқа тұйықталу дегеніміз не?
5. Электр тізбегіне сақтандырғыш не үшін керек?
6. Не себепті тізбектің басқа бір бөлігіне қарағанда, алдымен балқыған сақтандырғыш істен шығады?
VІ. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма: 43,44 22ж-3
Баяндама: 1) <<Электрмен жарықтандырудың өркендеу тарихи>>
2) <<Токтың жылулық әрекетін жылыжайларда пайдалану>>.
<<Бекітемін>>
<<___>>____2015ж
ОІМ ________
Сабақтың тақырыбы: §43 - 44. Электрқыздырғыш құралдар.
Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды қыздыру шамдары, балқымалы сақтандырғыш құрылысы, жұмыс істеу принципі және қыздырғыш элемент, қысқа тұйықталу туралы түсінік беру, алған білімдерін тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамытуға, өз бетімен ізденуге, шығармашылықпен дамытуға, өздіктерінен қорытынды жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Іскерлікке, ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас, жаңа білімді қалыптастыру, өтілген материал бойынша білімді жинақтау.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, салыстыру.
Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба, сақтандырғыш, шамдар, патрон, әр түрлі геометриялық фигуралар.
Пәнаралық байланыс: математика.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру.
А) оқушылармен сәлемдесу, психологиялық көңіл-күйін байқау.
Б) сабаққа қатысын қадағалау.
І. Үйге тапсырманы сұрау.
Шамның клеммаларындағы және реостаттың клеммаларындағы кернеулер қандай? Волтьметр қандай кернеуді көрсетеді?
Шамға түсіп тұрған кернеуді анықтаңдар.
Оның жұмыс күйіндегі қылсымның кедергісін табыңдар.
ІІ. Жаңа сабақ.
Тірек конспект.
Электр қыздырғыш құралдар
Ауыл шаруашылығында шшшаруашылығында
Ауыл шаруашылығында шшшаруашылығында
Үй тұрмысында
Үй тұрмысында
өндірісте
өндірісте
Қыздыру шамы
Қыздыру шамы
Қыздырғыш элемент
Қыздырғыш элемент
1872 ж - А. Н. Лодыгин
1 - вольфрам қылы
2 - металл өткізгіш
3 - шыны
4 - түтікше
5 - қыздыру шамының мойны
6 - оқшауланған контакт
1872 ж - А. Н. Лодыгин
1 - вольфрам қылы
2 - металл өткізгіш
3 - шыны
4 - түтікше
5 - қыздыру шамының мойны
6 - оқшауланған контакт
Нихром = 1,05 * 10-6 Ом-м
Фехраль = 1,1 *10-6Ом*м
Нихром = 1,05 * 10-6 Ом-м
Фехраль = 1,1 *10-6Ом*м
Қысқа тұйықталу
Сақтандырғыштар
(Щиттер, балқымалы сақтандырғыштар)
5 - 10 А қауіпті 0,001 - 0,1 А
ІV. Есептер шығару.
22-жаттығу.
№ 1,4 (ауызша)
№680. Балқымалы сақтандырғыштарда баяу балқитын металлдарды қолданбайтыны неліктен?
№681. Жөдеу кезінде электрқыздырғыштың спиралін қысқартқан. Оның қуаты мен қызуы өзгере ме? Неге?
№682. Электрқыздырғышына ток жеткізетін сымдар спираль сияқты неге қызбайды?
№685. Сақтандырғыштың жанып кеткен қорғасын сымның орнына, мыс немесе болат сымдарын
қолдануға бола ма?
<<Электр>> сөзжұмбағын шешу.
1) <<Электр>> атауы қандай сөзден шыққан? (электрон)
2) Диэлектриктен жасалған дене (изолятор)
3) Электрді өткізбейтін дене (резинка)
4) Электр зарядының бірлігін анықтаушы француз физигі. (Кулон)
5) Зарядтың таңбасы (теріс)
6) Денелердің электрленгенін анықтайтын аспап. (электроскоп)
V. Жаңа сабақ бойынша бекіту сұрақтарын қою:
1. Электр қыздырғыш құралдарына жататын құралдар
2. Қыздыру шамының құрамды бөліктері және әрқайсысының атқаратын қызметі қандай?
3. Қыздыру элементі қандай материалдан жасалады?
4. Қысқа тұйықталу дегеніміз не?
5. Электр тізбегіне сақтандырғыш не үшін керек?
6. Не себепті тізбектің басқа бір бөлігіне қарағанда, алдымен балқыған сақтандырғыш істен шығады?
VІ. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма: 43,44 22ж-3
Баяндама: 1) <<Электрмен жарықтандырудың өркендеу тарихи>>
2) <<Токтың жылулық әрекетін жылыжайларда пайдалану>>.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz