Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Құстар.Құстар туралы білімдерін кеңейту
Дүниетану
Қарағанды облысы.Жезқазған қаласы
Г.Т.Конысбаева
№11жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Тақырыбы:Құстар.
Мақсаты:
1)Құстар туралы білімдерін кеңейту.Құстардың, жануарлардың маңызды тобы екендігі,жабайы және үй құстары,олардың тіршілігі,күтімі,олардың адамға пайдасы туралы түсінік беру;
2)Оқушылардың дүниетанымын,сөздік қорын,байланыстырып сөйлеулерін дамыту;
3)Оқушылардыеңбекке тәрбиелеу,құстарға қамқоршы бола білуге баулу.
Көрнекілігі:Құстар туралысуреттер,мазмұндауға арналғанқысқаша мәтіндер,құстың қауырсыны,құстың жұмыртқасы.
Түрі:Ұжымдық түрде бірлесіп білім алу
Әдісі:көрнекілік,сұрақ-жауап,іздендіру,дәлелдеу,әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс:Әдебеттік оқу,табиғаттану.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру.Шаттық шеңбері.Танысу.
-Балалар ортаға шығып,шеңбер құрып,бір-бірінің қолдарын ұстап тұрады.
Бір-бірімізбен амандасамыз.
-Сәлеметсізбе,ашық аспан!
-Сәлеметсіз бе,күннің көзі!
-Сәлеметсіздер ме,құстар мен жануарлар!
-Сәлеметсіздер ме,қадірлі қонақтар жәнеоқушылар!Осы көңіл-күймен орнымызға отырып,абағымызды бастайық.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
II.Өткенді қайталау.Тест түрінде тексеру.
1.Жануарлар тобы қандай табиғатқа жатады?
А)өлім табиғат;ә) тірі табиғат;б)табиғатқа жатпайды
2.Шөпқоректілерге қандай жануарлар жатады?
А)ақбөкен;ә)қасқыр;б)аю
3.Жыртқыш жануарлар тобын көрсет?
А)ақбөкен,қоян;ә)қасқыр,жолбарыс;б)киік,марал
4.Талғаусыз қоректілерге қандай жануарлар жатады?
А)ақбөкен,ә)қасқыр,б)аю
5.Суда да,құрлықта да мекендейтін жануар?
А)қасқыр,ә)бақа,б)көбелек.
6.Жануарлар тіршілік ету үшін қажетті жағдайларды ата?
А)балшық,жарық,ә)қора,інб)қорек,ауа,жарық,су,жылу.
7.Жәндіктер қыста қайда кетеді?
А)ағаш діңіне:ә)өліп қалады;б)жылы жаққа.
8.Ірі қара малды көрсет?
А)сиыр,жылқы;ә)ешкі,лақ ;б)қой,қозы;
9.Ұсақ малды көрсет?
А)ешкі,қой;ә)сиыр,жылқы;б)түйе,жылқы;
10.Қандай аңдар қысқы ұйқыға кетеді?
А)түлкі,қоян;ә)аю,борсық;б)барыс,мысық,қой;
<<Адасқан жануарлар>>ойынын ойнату.
Оқушылар алдындағы суреттердегі сүтқоректілерді,құстарды,балықтарды,жәндіктерді,жорғалаушыларды топтарға бөледі.
III.Жаңа сабақ.Сөзжұмбақ шешу.(Берілген жемістерді атап,ретімен жазу.)
Топпен жұмыс.ыныпты төрт топқа бөліп(1-топ:қарлығаш;2-топ:көгершін;3-топ:аққу;4-топ:бұлбұл.Осы құстарға ассоцация құру.Қай құс ,ол туралы не білетіндерін айтады?
Ой қозғау.Құстар туралы не білеміз?Сызба арқылы оқушыларға құстар туралы білетіндерін айтқызу.
Мағынаны тану.Құстар-жануарлардың ең көп тараған түрі.Олардың8000-нан астам түрлері бар.Үй құстары,жабайы құстар,болып бөлінеді.Құстарды зерттейтін ғылым-орнетология.Пайдасы:зиянкестермен күреседі,еті,жұмыртқасы,мамығы.Құстар-біздің досымыз.Сирек кездесетін түрлері <<Қызыл кітапқа>>енгізілген.Құстар табиғат көркі.Оларды қорғау керек.Қажетсіз атуға,оларды ұстауға болмайды.
Оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы мәтінді оқып,талдау.
Дәптермен жұмыс.Инелік,жарғанат,тасбақа,құстарға жатпайтынын дәлелдеу.Инелік-бунақденелілер,жарғанат-сүтқоректілер,тасбақа-қосмекекнділертобына жатады.
Сергіту сәті
Ептеп-ептеп жерден бидай терейік,
Тергеніңді торғайларға берейік.
Торғай,торғай,томпаң-томпаң секірсін,
Ол да біздей үлкен болып жетілсін.
Шаршадың ба,отыра ғой деміңді ал,
Енді менің әңгімеме құлақ сал.
Ұшты-ұшты>>ойынын ойнату. Топпен жұмыс.
Сыныпты төрт топқа бөліп;1-топ:құстарға сипаттама беру.2-топ:жыртқыш құстар жемін қалай аулайды.3-топ:қандай құстар ұясына шалғынға,бұта басына салады;4-топүй құстары мен жабайы құстарды салыстыру.
Сабақты бекіту,қорыту <<Ыстық орындық>>ойыны арқылы сабақты қорыту.
Жұмбақтар жасыру.
1.Ала шапан киеді,
Қыпылықтап жүреді.
Секектеп бір тұрмайды,
Өреден құрт ұрлайды.
Қалдықты жеп тауысқан,
Аты оның ...............(Сауысқан)
2.Қызығып әр адам
Ұстап ал даладан
Жүнімді жұлып ап
Бесікке қадаған.(Үкі)
3.Тұмсығында суы бар,
Бұл қай құс тауып ал?(Бірқазан)
4.Ағашта жабысып тұрады,
Тұмсығын аямай ұрады.(Тоқылдақ)
5.Қос қанатын иіп ап,жарға келіп қонады.
Қара киім киіп ап,балшықтан үй соғады.(Қарлығаш)
6.Сөз үйретсең қайталайды,
Өздігінен айта алмайды.(Тоты)
7.Бұрап қойған сағаттай,
Айқайлайды таң атпай.(Әтеш)
8.Еркін самғап ұшсын деп,
Мәпелейміз,баптаймыз.
Бейбітшілік құсы-деп,
Қайсы құсты мақтаймыз.(Көгершін)
Бағалау.
Үйге тапсырма.
Сабақты аяқтау.Жақсы тілектер айту.
Қарағанды облысы.Жезқазған қаласы
Г.Т.Конысбаева
№11жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Тақырыбы:Құстар.
Мақсаты:
1)Құстар туралы білімдерін кеңейту.Құстардың, жануарлардың маңызды тобы екендігі,жабайы және үй құстары,олардың тіршілігі,күтімі,олардың адамға пайдасы туралы түсінік беру;
2)Оқушылардың дүниетанымын,сөздік қорын,байланыстырып сөйлеулерін дамыту;
3)Оқушылардыеңбекке тәрбиелеу,құстарға қамқоршы бола білуге баулу.
Көрнекілігі:Құстар туралысуреттер,мазмұндауға арналғанқысқаша мәтіндер,құстың қауырсыны,құстың жұмыртқасы.
Түрі:Ұжымдық түрде бірлесіп білім алу
Әдісі:көрнекілік,сұрақ-жауап,іздендіру,дәлелдеу,әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс:Әдебеттік оқу,табиғаттану.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру.Шаттық шеңбері.Танысу.
-Балалар ортаға шығып,шеңбер құрып,бір-бірінің қолдарын ұстап тұрады.
Бір-бірімізбен амандасамыз.
-Сәлеметсізбе,ашық аспан!
-Сәлеметсіз бе,күннің көзі!
-Сәлеметсіздер ме,құстар мен жануарлар!
-Сәлеметсіздер ме,қадірлі қонақтар жәнеоқушылар!Осы көңіл-күймен орнымызға отырып,абағымызды бастайық.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
II.Өткенді қайталау.Тест түрінде тексеру.
1.Жануарлар тобы қандай табиғатқа жатады?
А)өлім табиғат;ә) тірі табиғат;б)табиғатқа жатпайды
2.Шөпқоректілерге қандай жануарлар жатады?
А)ақбөкен;ә)қасқыр;б)аю
3.Жыртқыш жануарлар тобын көрсет?
А)ақбөкен,қоян;ә)қасқыр,жолбарыс;б)киік,марал
4.Талғаусыз қоректілерге қандай жануарлар жатады?
А)ақбөкен,ә)қасқыр,б)аю
5.Суда да,құрлықта да мекендейтін жануар?
А)қасқыр,ә)бақа,б)көбелек.
6.Жануарлар тіршілік ету үшін қажетті жағдайларды ата?
А)балшық,жарық,ә)қора,інб)қорек,ауа,жарық,су,жылу.
7.Жәндіктер қыста қайда кетеді?
А)ағаш діңіне:ә)өліп қалады;б)жылы жаққа.
8.Ірі қара малды көрсет?
А)сиыр,жылқы;ә)ешкі,лақ ;б)қой,қозы;
9.Ұсақ малды көрсет?
А)ешкі,қой;ә)сиыр,жылқы;б)түйе,жылқы;
10.Қандай аңдар қысқы ұйқыға кетеді?
А)түлкі,қоян;ә)аю,борсық;б)барыс,мысық,қой;
<<Адасқан жануарлар>>ойынын ойнату.
Оқушылар алдындағы суреттердегі сүтқоректілерді,құстарды,балықтарды,жәндіктерді,жорғалаушыларды топтарға бөледі.
III.Жаңа сабақ.Сөзжұмбақ шешу.(Берілген жемістерді атап,ретімен жазу.)
Топпен жұмыс.ыныпты төрт топқа бөліп(1-топ:қарлығаш;2-топ:көгершін;3-топ:аққу;4-топ:бұлбұл.Осы құстарға ассоцация құру.Қай құс ,ол туралы не білетіндерін айтады?
Ой қозғау.Құстар туралы не білеміз?Сызба арқылы оқушыларға құстар туралы білетіндерін айтқызу.
Мағынаны тану.Құстар-жануарлардың ең көп тараған түрі.Олардың8000-нан астам түрлері бар.Үй құстары,жабайы құстар,болып бөлінеді.Құстарды зерттейтін ғылым-орнетология.Пайдасы:зиянкестермен күреседі,еті,жұмыртқасы,мамығы.Құстар-біздің досымыз.Сирек кездесетін түрлері <<Қызыл кітапқа>>енгізілген.Құстар табиғат көркі.Оларды қорғау керек.Қажетсіз атуға,оларды ұстауға болмайды.
Оқулықпен жұмыс.Оқулықтағы мәтінді оқып,талдау.
Дәптермен жұмыс.Инелік,жарғанат,тасбақа,құстарға жатпайтынын дәлелдеу.Инелік-бунақденелілер,жарғанат-сүтқоректілер,тасбақа-қосмекекнділертобына жатады.
Сергіту сәті
Ептеп-ептеп жерден бидай терейік,
Тергеніңді торғайларға берейік.
Торғай,торғай,томпаң-томпаң секірсін,
Ол да біздей үлкен болып жетілсін.
Шаршадың ба,отыра ғой деміңді ал,
Енді менің әңгімеме құлақ сал.
Ұшты-ұшты>>ойынын ойнату. Топпен жұмыс.
Сыныпты төрт топқа бөліп;1-топ:құстарға сипаттама беру.2-топ:жыртқыш құстар жемін қалай аулайды.3-топ:қандай құстар ұясына шалғынға,бұта басына салады;4-топүй құстары мен жабайы құстарды салыстыру.
Сабақты бекіту,қорыту <<Ыстық орындық>>ойыны арқылы сабақты қорыту.
Жұмбақтар жасыру.
1.Ала шапан киеді,
Қыпылықтап жүреді.
Секектеп бір тұрмайды,
Өреден құрт ұрлайды.
Қалдықты жеп тауысқан,
Аты оның ...............(Сауысқан)
2.Қызығып әр адам
Ұстап ал даладан
Жүнімді жұлып ап
Бесікке қадаған.(Үкі)
3.Тұмсығында суы бар,
Бұл қай құс тауып ал?(Бірқазан)
4.Ағашта жабысып тұрады,
Тұмсығын аямай ұрады.(Тоқылдақ)
5.Қос қанатын иіп ап,жарға келіп қонады.
Қара киім киіп ап,балшықтан үй соғады.(Қарлығаш)
6.Сөз үйретсең қайталайды,
Өздігінен айта алмайды.(Тоты)
7.Бұрап қойған сағаттай,
Айқайлайды таң атпай.(Әтеш)
8.Еркін самғап ұшсын деп,
Мәпелейміз,баптаймыз.
Бейбітшілік құсы-деп,
Қайсы құсты мақтаймыз.(Көгершін)
Бағалау.
Үйге тапсырма.
Сабақты аяқтау.Жақсы тілектер айту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz