Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілі
С.С. Утепкалиев
БҚО. Теректі ауданы.
Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің дене шынықтыру мұғалімі
І.Сабақтың тақырыбы: Қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілі.
ІІ.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жеңіл атлетика сабағының ережесін жас
ерекшелігіне орай түсіндіру, слайдтан көрсету арқылы
үйретіп, сол жаттығуларды өздеріне орындату арқылы
ойынның айла - тәсілін меңгерте отырып, шапшаңдыққа,
ептілікке, төзімділікке, қайсарлыққа, табандылыққа,
батылдыққа, күштілікке, дәлдікке, әділдікке, сыпайлыққа,
салмақтылыққа, ұжымшылдыққа, өзін - өзі игеруге
тәрбиелеу.
ІІІ.Сабақтың міндеті: Ғылыми - теориялық деңгейін практикамен ұштастыра
отырып жүгірудің айла - тәсілін толығырақ меңгергендігін
көрсету.
ІҮ.Сабаққа керекті құрал - жабдықтар: слайдтарды экраннан көрсету, бірнеше
доптар, ысқырық, секундамер т.б.
Күні __________ Сыныбы_______ Өткізілген уақыты __________
р/с
Сабақтың мазмұны
Жүктеме мөлшері
Әдістемелік нұсқаулар
1
а
Сабақтың кіріспе бөлімі
Қатарға тұр! Түзел!Тік тұр! Сәлемдесу! Еркін тұр!Санақ сана.
Кезекшінің мәлімдемесі.
Көңіл аудару жаттығулары.
<<Оң - ға!>>
<<Сол - ға!>>
<<Ай - нал!>>
12 -15 мин
Спорттық киімге, қатардағы тұрысқа назар аудару
Оң аяқтың өкшесімен
Сол аяқтың ұшымен
Сол аяқтың өкшесімен
Оң аяқтың ұшымен
2
б
Сапта орындалатын жаттығулар
Оң - ға! Залды айнала жүр!
-Баяу жүр! Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүр!
-Қолды жанға созып, өкшемен жүр!
-Жүруден баяу жүгіруге ауысу
-Тіркеме адыммен оң (сол) бүйірімен жүгір
-Сандарды жоғары көтеріп жүгір!
-Санды артқа қарай сілтеп жүгіру!
-Жыбырлай жүгіру
Қарама - қарсы орындалатын жаттығулар.
Залдың дәл ортасындағы сызықта қарама - қарсы екі топ сөре қалпында отырады. Белгі бойынша кері айналып сөреден шығып, залдың шетінде тұрған допқа қатты жүгіріп, допты алып бастапқы тұрған жерге тез жету керек.
Залды айнала баяу жүгіру. Бір орынға саппен жүр.
1-2 рет қайталау
Кеуде түзу, тізе бүгілмейді
Алақан жоғары қарайды, тізе бүгілмейді.
Қол,аяқ бірге жұмыс жасайды
Аяқ саны орта деңгейге көтеру. Аяқтың ұшымен түсу.
Өкшені бөксеге жеткізу
Аяқтың ұшымен басып, өкшеге ауысады. Қысқа адыммен орындалады.
Сол жақ иықтан айналып, орнынан тез қозғалу кезінде аяқпен жұмыс жасау керек
Санақ бойынша аяқтап дұрыс алу.
ІІ
Негізгі бөлім.
25 -28 мин
1
Оқушылар экраннан қарап тұрып, қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілдері бойынша қойылған сұраққа, теория мен практиканы ұштастыру бағытында түсіндіру,.... көрсету арқылы барынша толығырақ жауап беріп және сол ереже түрін өзі орындап көрсетеді.
1-оқушы: Қысқа қашықтыққа жүгіру төменгі сөре қалпынан басталады. Ол жүгіруді жылдам бастауға және қашықтықты тез жүгіріп өтуге үлкен мүмкіндік береді. Сөреден жылдам шығу үшін , сөре қалыптарын пайдаланады. Ал алдыңғы қалып сөре сызығынан 25-35 см, артқы қалып 70-85 см болуы керек.
2-оқушы: <<Сөреге шық!>> командасы бойынша не істеу керек?
1.Сөре сызығының алдындағы табанды тірейтін сөре қалыбына немесе ойықтарға аяқтарды дұрыс қою керек!
2.Екі қолды иық кеңдігінен гөрі кеңдеу ашып, сөре сызығының алдында тірек қою керек.
3.Қол шынтақ толық жазылған қалыпта болуы тиіс.
4.Дененің салмағын қолдың саусақтары мен екі тізеге тең бөліп түсіру қажет.
5.Белді аздап ию керек.
6.Басты еңкейтіп, көзді сөре сызығына бағыттауы керек.
7.Осындай қалыпқа келіп бар назарды <<Дайындал!>> бұйрығын күтуге аудару керек.
3-оқушы:<<Дайындал!>> бұйрығы бойынша не істеу керек?
1.Кейін қойылған тізені жерден аздап көтеру керек. Бөксені тез немесе тым баяу емес, орташа мөлшерде көтеру керек.
2.Егер бөксе екі иықтан сәл биіктеу көтерілсе, бұл дұрыс қалып болып есептеледі. Себебі бел ақырындап көтерілуі тиіс.
3.Дененің салмағы төрт тірек нүктесіне (екі қол мен екі аяққа) тең бөлініп түсуі қажет.
4.Басты еңкейтіп, көзді сөре сызығына бағыттау керек.
5.Жүгіруді бастағанда тез қозғалу үшін <<Марш!>> командасына назар аудару керек.
4-оқушы:<<Марш!>> командасы бойынша не істеу керек?
1.Жүгіруді алғашқы ілгері ұмтылыстан бастау керек.
2.Денені тез түзеп ала қою керек. Алғашқы жүгіру қадамы басылып отырған қалыптан басталады.
3.Саусақтар жерден серпіле көтеріледі. Жартылай бүгілген екі қолды тез әрі қысқа - қысқа сілтеу керек.
4.Көзді бірден жүгіру жолына бағыттау керек.
5-оқушы:Жүгірген кезде саусақтарды қалай ұстау керек?
1.Жүгіріс кезінде қатты тістеніп, жұдырықты түйіп алуға болмайды. Бұл жүгіріс кезінде қол қозғалыстарын қиындатуға алып келеді.
2.Дұрыс. саусақтар еркін бүгілген, білезік буындағы қолдың дасының қарынға (тоқпан жілікке) қатысы табиғи әдеттегі жағдайда болады. Мұның өзі жүгіріс кезінде қолды еркін қозғауға мүмкіндік береді.
3.Жүгіріс кезінде саусақтары қатты жазып ұстауға болмайды, бұл өз кезегінде қол қозғалысына көп күш түсіреді.
6-оқушы:Қысқа қашықтыққа жүгіруді қанша кезеңге бөлуге болады және қалай аталады.
Жауап:Қысқа қашықтыққа жүгіру төрт кезеңнен тұрады.
1.Сөреде тұру
2.Сөрелік қозғалыс(сөреде екпін алу)
3.Қашықтық бойымен жүгіру
4.Мәреге (финиш) жету
Қорытынды бөлім:
Оқушыларды қатарға тұрғызу!
Оқушыларды қалпына келтіру жаттығулары.
<<Оң - ға!>>, <<Сол - ға!>>, <<Айнал!>> Баяу жүгіру! Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүр! Қолды жанға созып, өкшемен жүр!
1-2-3-4 орныңда тоқта!
<<Оң - ға!>> (<<Сол - ға!>>)
Сабақ барысындағы жетістіктер мен кемшіліктер. Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма. <<Түзел!>>, <<Тік тұр!>>.
Сабақ аяқталды! Сау Болыңыздар!
<<Оң - ға!>> залдан шығуға алға қадам бас!
5 мин
Аяқты артық созбау керек. Тізе мен өкше арасы қалыпты болуы керек.
Саптағы тұрыс. Бұйырықтарды дұрыс орындау. Лекпен залдан шығу.
БҚО. Теректі ауданы.
Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің дене шынықтыру мұғалімі
І.Сабақтың тақырыбы: Қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілі.
ІІ.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жеңіл атлетика сабағының ережесін жас
ерекшелігіне орай түсіндіру, слайдтан көрсету арқылы
үйретіп, сол жаттығуларды өздеріне орындату арқылы
ойынның айла - тәсілін меңгерте отырып, шапшаңдыққа,
ептілікке, төзімділікке, қайсарлыққа, табандылыққа,
батылдыққа, күштілікке, дәлдікке, әділдікке, сыпайлыққа,
салмақтылыққа, ұжымшылдыққа, өзін - өзі игеруге
тәрбиелеу.
ІІІ.Сабақтың міндеті: Ғылыми - теориялық деңгейін практикамен ұштастыра
отырып жүгірудің айла - тәсілін толығырақ меңгергендігін
көрсету.
ІҮ.Сабаққа керекті құрал - жабдықтар: слайдтарды экраннан көрсету, бірнеше
доптар, ысқырық, секундамер т.б.
Күні __________ Сыныбы_______ Өткізілген уақыты __________
р/с
Сабақтың мазмұны
Жүктеме мөлшері
Әдістемелік нұсқаулар
1
а
Сабақтың кіріспе бөлімі
Қатарға тұр! Түзел!Тік тұр! Сәлемдесу! Еркін тұр!Санақ сана.
Кезекшінің мәлімдемесі.
Көңіл аудару жаттығулары.
<<Оң - ға!>>
<<Сол - ға!>>
<<Ай - нал!>>
12 -15 мин
Спорттық киімге, қатардағы тұрысқа назар аудару
Оң аяқтың өкшесімен
Сол аяқтың ұшымен
Сол аяқтың өкшесімен
Оң аяқтың ұшымен
2
б
Сапта орындалатын жаттығулар
Оң - ға! Залды айнала жүр!
-Баяу жүр! Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүр!
-Қолды жанға созып, өкшемен жүр!
-Жүруден баяу жүгіруге ауысу
-Тіркеме адыммен оң (сол) бүйірімен жүгір
-Сандарды жоғары көтеріп жүгір!
-Санды артқа қарай сілтеп жүгіру!
-Жыбырлай жүгіру
Қарама - қарсы орындалатын жаттығулар.
Залдың дәл ортасындағы сызықта қарама - қарсы екі топ сөре қалпында отырады. Белгі бойынша кері айналып сөреден шығып, залдың шетінде тұрған допқа қатты жүгіріп, допты алып бастапқы тұрған жерге тез жету керек.
Залды айнала баяу жүгіру. Бір орынға саппен жүр.
1-2 рет қайталау
Кеуде түзу, тізе бүгілмейді
Алақан жоғары қарайды, тізе бүгілмейді.
Қол,аяқ бірге жұмыс жасайды
Аяқ саны орта деңгейге көтеру. Аяқтың ұшымен түсу.
Өкшені бөксеге жеткізу
Аяқтың ұшымен басып, өкшеге ауысады. Қысқа адыммен орындалады.
Сол жақ иықтан айналып, орнынан тез қозғалу кезінде аяқпен жұмыс жасау керек
Санақ бойынша аяқтап дұрыс алу.
ІІ
Негізгі бөлім.
25 -28 мин
1
Оқушылар экраннан қарап тұрып, қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілдері бойынша қойылған сұраққа, теория мен практиканы ұштастыру бағытында түсіндіру,.... көрсету арқылы барынша толығырақ жауап беріп және сол ереже түрін өзі орындап көрсетеді.
1-оқушы: Қысқа қашықтыққа жүгіру төменгі сөре қалпынан басталады. Ол жүгіруді жылдам бастауға және қашықтықты тез жүгіріп өтуге үлкен мүмкіндік береді. Сөреден жылдам шығу үшін , сөре қалыптарын пайдаланады. Ал алдыңғы қалып сөре сызығынан 25-35 см, артқы қалып 70-85 см болуы керек.
2-оқушы: <<Сөреге шық!>> командасы бойынша не істеу керек?
1.Сөре сызығының алдындағы табанды тірейтін сөре қалыбына немесе ойықтарға аяқтарды дұрыс қою керек!
2.Екі қолды иық кеңдігінен гөрі кеңдеу ашып, сөре сызығының алдында тірек қою керек.
3.Қол шынтақ толық жазылған қалыпта болуы тиіс.
4.Дененің салмағын қолдың саусақтары мен екі тізеге тең бөліп түсіру қажет.
5.Белді аздап ию керек.
6.Басты еңкейтіп, көзді сөре сызығына бағыттауы керек.
7.Осындай қалыпқа келіп бар назарды <<Дайындал!>> бұйрығын күтуге аудару керек.
3-оқушы:<<Дайындал!>> бұйрығы бойынша не істеу керек?
1.Кейін қойылған тізені жерден аздап көтеру керек. Бөксені тез немесе тым баяу емес, орташа мөлшерде көтеру керек.
2.Егер бөксе екі иықтан сәл биіктеу көтерілсе, бұл дұрыс қалып болып есептеледі. Себебі бел ақырындап көтерілуі тиіс.
3.Дененің салмағы төрт тірек нүктесіне (екі қол мен екі аяққа) тең бөлініп түсуі қажет.
4.Басты еңкейтіп, көзді сөре сызығына бағыттау керек.
5.Жүгіруді бастағанда тез қозғалу үшін <<Марш!>> командасына назар аудару керек.
4-оқушы:<<Марш!>> командасы бойынша не істеу керек?
1.Жүгіруді алғашқы ілгері ұмтылыстан бастау керек.
2.Денені тез түзеп ала қою керек. Алғашқы жүгіру қадамы басылып отырған қалыптан басталады.
3.Саусақтар жерден серпіле көтеріледі. Жартылай бүгілген екі қолды тез әрі қысқа - қысқа сілтеу керек.
4.Көзді бірден жүгіру жолына бағыттау керек.
5-оқушы:Жүгірген кезде саусақтарды қалай ұстау керек?
1.Жүгіріс кезінде қатты тістеніп, жұдырықты түйіп алуға болмайды. Бұл жүгіріс кезінде қол қозғалыстарын қиындатуға алып келеді.
2.Дұрыс. саусақтар еркін бүгілген, білезік буындағы қолдың дасының қарынға (тоқпан жілікке) қатысы табиғи әдеттегі жағдайда болады. Мұның өзі жүгіріс кезінде қолды еркін қозғауға мүмкіндік береді.
3.Жүгіріс кезінде саусақтары қатты жазып ұстауға болмайды, бұл өз кезегінде қол қозғалысына көп күш түсіреді.
6-оқушы:Қысқа қашықтыққа жүгіруді қанша кезеңге бөлуге болады және қалай аталады.
Жауап:Қысқа қашықтыққа жүгіру төрт кезеңнен тұрады.
1.Сөреде тұру
2.Сөрелік қозғалыс(сөреде екпін алу)
3.Қашықтық бойымен жүгіру
4.Мәреге (финиш) жету
Қорытынды бөлім:
Оқушыларды қатарға тұрғызу!
Оқушыларды қалпына келтіру жаттығулары.
<<Оң - ға!>>, <<Сол - ға!>>, <<Айнал!>> Баяу жүгіру! Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүр! Қолды жанға созып, өкшемен жүр!
1-2-3-4 орныңда тоқта!
<<Оң - ға!>> (<<Сол - ға!>>)
Сабақ барысындағы жетістіктер мен кемшіліктер. Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма. <<Түзел!>>, <<Тік тұр!>>.
Сабақ аяқталды! Сау Болыңыздар!
<<Оң - ға!>> залдан шығуға алға қадам бас!
5 мин
Аяқты артық созбау керек. Тізе мен өкше арасы қалыпты болуы керек.
Саптағы тұрыс. Бұйырықтарды дұрыс орындау. Лекпен залдан шығу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz