Квадраттық теңдеулердің түбірлері және Виет теоремасы: сабақ жоспары

Сейтенова Анар Газизовна, жоғары санатты математика мұғалімі.

Павлодар облысы, Май ауданы

«Қаратерек жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесі.

Сабақ тақырыбы: Квадраттық теңдеу түбірлері. Виет теоремасы.

Оқыту мақсаты: Толымсыз квадраттық теңдеулерді және квадраттық теңдеулерді шешу формулаларын қайталау. Виет теоремасын квадраттық теңдеулердің түбірлерін табуда және есептер шығаруда қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

Дамыту мақсаты: Квадраттық теңдеу түбірлерінің қасиеттерін қолдана білуін әрі қарай дамыту және жетілдіру. Қорытынды және талдау жасай білуін жетілдіру. Ұзақ есте сақтауына көмектесу.

Тәрбиелік мақсаты: Оқуға саналы сезімге, өздігінен жұмыс істей білуге, шығармашылыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Жаңа білімді меңгеру.

Сабақ әдісі: мини- диалог, сұрақ- жауап, проблемалық - ізденіс.

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: (Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 213, № 261, № 223 (фронтальды)

ІІІ. Өткенді саралау:

1) . 2 оқушы тақтада кесте толтырады. Тапсырма: Бос төркөздерді толтыр:

КЕСТЕ - 1

ах 2 + вх+ с = 0, а ≠ 0

с = 0, в = 0

ах 2 + вх = 0

с = в = 0

х =

х ( * + * ) = 0

х = 0 немесе

х =

х =

х =

х =

\[-\:\frac{\tilde{n}}{\hat{a}}\,\geq0\]

2) Қалғаны “КТ (квадраттық теңдеу) еліне саяхат”- атты мини- диолог ретінде төмендегі тақырыптар бойынша саяхат жасайды.

  • Квадрат теңдеу анықтамасы.
  • Квадрат теңдеу түбірлері.
  • Екімүшенің квадратын айыру тәсілі.
  • Кв. теңдеу түбірлерінің формуласы
  • Бөлшек-рационал теңдеулер

3) . Кестені жалпылап тексеру, қатесін табу, түзету.

4) . Барлығы сөзжұмбақ шешеді:

1

2

3

4

Көлдеңенінен:

  1. Барлық қабырғалары тең төртбұрыш.
  2. Теңдеудің түбірлерінің бар, жоғын анықтайтын белгі қалай аталады?
  3. Құрамында айнымалысы бар теңдік?
  4. Бірінші коэффициенті 1- ге те теңдеу?

Ерекше тор көзден француз математигінің фамилиясын оқисыз. Ол кім?

ІV. Оқу мақсатын қою:

  1. Есептер шығару: Қатарлар бойынша:

І қатар: 3(х 2 - 2) - х = 2х 2 ; ІІ қатар:

\[{\frac{3{\widetilde{\sigma}}+3}{2}}={\frac{1-{\widetilde{\sigma}}^{2}}{4}}\]
; ІІІ қатар: (х - 3) 2 = 1

Сұрақ: Алгебралық түрлендіруден кейін теңдеу қандай түрге келеді? (Жауабы: келтірілген теңдеуге)

  1. Тапсырма: Кестедегі бос орынды толтыр:

КЕСТЕ - 2

Теңдеу: Теңдеу
а: а
в: в
с: с
х1: х 1
х2: х 2
х1+ х2: х 1 + х 2
х1•х2: х 1 •х 2
Теңдеу: х 2 -х - 6 = 0
а:
в:
с:
х1:
х2:
х1+ х2:
х1•х2:
Теңдеу: х 2 + 6х + 5 = 0
а:
в:
с:
х1:
х2:
х1+ х2:
х1•х2:
Теңдеу: х 2 - 6х + 8 = 0
а:
в:
с:
х1:
х2:
х1+ х2:
х1•х2:

Сұрақ : Осы кестедегі х 1 + х 2 ; х 1 •х 2 жазбалары бойынша қандай тұжырым жасауға болады? (Проблемалық жағдай тудыру, оқушылармен сабақ мақсатын айқындау, толықтыру)

V. Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру:

  1. Оқулықпен жұмыс: 77 беттегі теореманы және оған кері теореманы тұжырымдау.
  2. Жаңа тақырыптың мазмұнын ашу
  3. Виет туралы қысқаша баяндау (Алдын ала 1 оқушыға Ф. Виет туралы реферат дайындап келу тапсырылады. )

VІ. Алғашқы бекіту:

1) . Тапсырма: Виет теоремасын қолдана отырып бос төркөзді толтыр:

КЕСТЕ - 3

Теңдеу: Теңдеу
Түбірлерінің қосындысы: Түбірлерінің қосындысы
Түбірлерінің көбейтіндісі: Түбірлерінің көбейтіндісі
Теңдеу: х 2 -5х - 6 = 0
Түбірлерінің қосындысы:
Түбірлерінің көбейтіндісі:
Теңдеу: х 2 - 3х + * = 0
Түбірлерінің қосындысы:
Түбірлерінің көбейтіндісі: 2
Теңдеу: х 2 + х + 1 = 0
Түбірлерінің қосындысы: -3
Түбірлерінің көбейтіндісі: -7
Теңдеу: х 2 + х + * = 0
Түбірлерінің қосындысы: 5
Түбірлерінің көбейтіндісі:

2) . Есептер шығару: № 257, № 260 (ауызша), № 258 (1, 4, 7) ; № 261 (1, 4, 7) ; № 263

VІІ. Білімді бекіту:

а) Сәйкестікті тап (ауызша орындау) :

КЕСТЕ - 4

- 1 және - 4

-1 және 4

1 және 4

1 және -4

х 2 - 5х + 4 = 0

х 2 + 5х + 4 = 0

х 2 - 3х - 4 = 0

х 2 + 3х - 4 = 0

ә) Тексеру жұмысы ( 8 мин)

1. Теңдеу түбірін тап: а)

\[{\frac{1}{2}}{\vec{\sigma}}^{2}\cdot4{\vec{\sigma}}=0\]
; х 2 + 6х + 5 = 0;

2 . Екінші түбірді тап : х 2 -7х +10 = 0, х 1 =5;

3. Берілген түбірлер бойынша квадраттық теңдеу құрастыр: а) х 1 =3; х 2 =2;

ә) х 1 =1 -

\[{\sqrt{3}}\]
; х 2 =2 +
\[{\sqrt{5}}\]
;

4. х =2 саны 2х 2 +5х + 2 = 0 теңдеуінің түбірі бола ма?

(Жіберілген қателер дер кезінде анықтау, түзетулер енгізу. Жұппен өзара тексеру жүргізу. )

VІІІ Қорытындылау:

  1. Ой шақыру:Бүгінгі тақырып бойынша не алдың?

КЕСТЕ - 5

Білемін: Білемін
Білдім: Білдім
Білгім келеді: Білгім келеді
Білемін:
Білдім:
Білгім келеді:

2) Үйге: № 258 (2, 5, 8), № 261 (2, 3, 5), № 271


Ұқсас жұмыстар
Виет теоремасы: келтірілген квадрат теңдеулердің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісі (8-сынып, алгебра)
8-сыныпқа арналған Виет теоремасы бойынша ашық сабақ жоспары
8-сынып алгебрадан Виет теоремасы сабақ жоспары
Виет теоремасы және оның кері теоремасы: келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерін табу және теңдеу құру
Виет теоремасы: тұжырым, дәлел және квадрат теңдеулерге қолданылуы
8-сынып алгебрасы: Виет теоремасы - сабақ жоспары (1-сабақ)
8-сынып Алгебра: Виет теоремасы бойынша деңгейлеп саралап оқытуға арналған сабақ жоспары
Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеулерді шешуге арналған сабақ жоспары
8-сынып: Топтық жұмыс арқылы квадрат теңдеулердің түбірлерін табу және Виет теоремасын оқыту
Дискриминант пен Виет теоремасы арқылы квадрат теңдеулерді шешу және құру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz