Арифметикалық прогрессия - тарауына есептер шығару

«АРИФМЕТИКАЛЫҚ ПРОГРЕССЯ» ТАҚЫРЫБЫНА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сейтенова Анар Газизовна

Павлодар облысы, Май ауданы

Қаратерек жалпы орта білім беретін мектебі

Сынып
9
Сынып: Сабақтың тақырыбы
9: «Арифметикалық прогрессия» - тарауына есептер шығару
Сынып: Сабақтың мақсаты (үш мақсат)
9:
  • Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау, формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;
  • Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету, математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;
  • Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.
Сынып: Оқыту нәтижелері
9: Қиындығы жоғары есептерді шығара білуі
Сынып: Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
9: Сын тұрғысынан ойлау, топтық
Сынып: Түйінді идеялар.
9: Теория мен практиканы ұштастыра отырып, алған білімнің болашақта пайдалы болған жағдайда ғана, яғни практиканы өмірде қолданған жағдайда тиімділігіне көз жеткізу.
Сынып: Жаттығулар
9: Дидактикалық материалдар, карточкалар, деңгейлік тапсырмалар
Сынып: Ресурстар
9:

Оқулық, есептер жинағы, постер

Ой қозғау сұрақтары жазылған үлестірме қағаздары

Флипчарттар

Сынып: Қамтылған модульдер
9: СТО, Топтық, АКТ, Сыни тұрғыда бағалау
Сынып: Сілтеме
9: Білім стандарты, сабақ жоспары, оқулық

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс -әрекеті

Әрекеттер
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Әрекеттер: І. Оқушыларға психологиялық ақуал туғызу.
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Сәлемдесу

Сыныпты топқа бөлу: І топ: Жемістер, ІІ топ: Гүлдер

ІІІ топ: Автокөлік түрлері

Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар топтарға бөлінеді
Әрекеттер: ІІ. Тірек ұғымдарды қайталау:
Мұғалімнің іс -әрекеті:

1. «Кубизм» стратегиясы арқылы:

1. Тізбек және оның берілу тәсілдері
2. Арифметикалық прогрессия анықтамасын айтып, мысал келтір
3. Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырымы деп атайтынымызды түсіндір
4. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын тұжырымда
5. Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті

6. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің қосындысының формуласын тұжырымда

2. Теориялық білімдерін постер арқылы қорғау

Оқушының іс -әрекеті: Топтар бойынша сұрақтарға кезектесіп жауап береді.
Әрекеттер:

ІІІ. Топтық жұмыс:

1. Есептер шығару

2. Өмірмен байланысты есептер:

Мұғалімнің іс -әрекеті:

І топқа берілетін тапсырма

1) Арифметикалық прогрессияның а 9 мүшесін табыңдар: 0, 2; 1;

2) Арифметикалық прогрессияның алғашқы 10 мүшесінің қосындысын есептеңдер 10; 8;

ІІ топқа берілетін тапсырма

1) Арифметикалық прогрессияның а 9 мүшесін табыңдар: 1; -1; . . .

2) Арифметикалық прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар а 1 = -10; d= 2;

ІІІ топқа берілетін тапсырма

1) Арифметикалық прогрессияның а 9 мүшесін табыңдар: -23; -19; . . .

2) Егер х n = 2n+1 болса, онда { х n } тізбегінің алғашқы жүз мүшесінің қосындысын табыңдар.

Есеп №1 . Екі практикант 204 м 2 плитаны төсеуі керек. Өздеріне күнделікті тәжірибе жинақтай келе практиканттар екінші күннен бастап әр күнде алдыңғысына қарағанда 2 м 2 артық плита төседі. Артығымен қалған плиталар оларға 7 күнге дәл жетті. Еңбек өнімділігін арттыруды жоспарлаған мастер олардың осы жұмысты аяқтауы үшін тағы да 5 күн керектігін анықтады. Сонда олар алғашқы күні қанша м 2 плиталар төсеген?

Есеп № 2 . Ауа ваннасын қабылдауды бірінші күні 15 мин бастайды және оны қабылдауды әр күн сайын 10 минутқа арттырып отырады.

Ауа ваннасын қабылдаудың ұзақтығы 1 сағ 45 минут болу үшін неше күн аталған режимде қабылдау керек?

Есеп № 3 . Бөренелерді сақтау үшін төмендегі суретте бейнеленгендей қатарлайды. Егер астынғы қабатында 12 бөрене қатарланса, онда әр қалауда неше бөрене бар?

Оқушының іс -әрекеті: Топпен өзара орындап, флипчартта, тақтада дәлелдейді
Әрекеттер:

ІV. Білімді қорытындылау:

1. Біліміңді тексер.

2. «Блум түймедағы»

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар:

«А» деңгейі: Теңдеуді шеш: 2+5+8+ . . . +х = 155

«Б» деңгейі: a 1 + a 6 = 26, a 2 + a 3 = 18 болса, онда арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін тап.

«В» деңгейі: а 1 =-5, d=3 болатын арифметикалық прогрессияның алғашқы он екі мүшесінің қосындысын тап.

  1. Қарапайым сұрақ:Прогрессия деген сөзі нені білдіреді?
  2. Нақтылау сұрағы:Арифметикалық прогрессия формулаларын есептер шығаруда қолдана аласың ба?
  3. Түсіндірмелі сұрақ:Арифметикалық прогрессия қай кезде өспелі, қай кезде кемімелі болады?
  4. Шығармашылық сұрақ:«Арифметикалық прогрессия өмірде» тақырыбында эссе жазу.
  5. Бағалау сұрақтары:Бүгінгі сабақта не жақсы, не жаман болды?
  6. Практикалық сұрақ: Берілген сурет бойынша прогрессия құрастыр
Оқушының іс -әрекеті: Әр оқушы өз таңдаулары бойынша деңгейлік тапсырмалар орындайды.
Әрекеттер: 5. Үйге тапсырмасын беру.
Мұғалімнің іс -әрекеті: Үйге: № 356, 358. Эссе жазу: «Прогрессия біздің өмірде»
Оқушының іс -әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу.
Әрекеттер: 6. Бағалау.
Мұғалімнің іс -әрекеті: Өлшемді және жиынтық бағалау.
Оқушының іс -әрекеті: Өзін -өзі өлшемді бағалау
Әрекеттер: 7. Рефлексия
Мұғалімнің іс -әрекеті: Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.
Оқушының іс -әрекеті:
Әрекеттер:
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
ҰБТ кезіндегі прогрессия есептері және оны шығару жолдары
Арифметикалық прогрессия. арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы. 9 сынып
Арифметикалық прогрессия туралы
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы. алғашқы n-ші мүшесінің формуласы
Қызықты есептер сайысы
Арифметикалық прогрессия Геометриялық прогрессия
Бірінші мүшесін тап
Математика. Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Арифметикалық прогрессияның жалпы мүшесінің формуласын анықтау
Арифметикалық прогрессия. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz