Тіл көрнектілігі

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы Ақсай қаласының
№4 ЖОББМ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Габдуллина Галия Гимеденовнаның
қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың
тақырыбы:
Көркем тілдегі көріктеу құралдары мен айшықтау тәсілдерін меңгерту, оны өмірде шеберлікпен жұмсай алуға төселдіру.
Тіл байлықтарын молайту, сөздік қорларын көбейту.
1/ Оқу бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 03 сәуірдегі № 115 Бұйрығы
2/ «Қазақ тілі» оқулығы 11-сынып
3/ Электронды оқыту материалдары https://e. edu. kz/
Қ азақ тіліндегі стильдер туралы түсінік қалыптасады.
Есте сақтауға дағдыланады.
Сабақ барысында өз біліміндеріне бақылау жасайды.
Сауатты жазуға машықтанады.
- Тірек сызбалар
- Тесттер
- Бағалау парақтары
- АКТ құралдары, жұмыс дәптерлері
1. Топтау (топтық жұмыс)
2. Жұптық жұмыс.
3. Жеке жұмыс.
Сабақ
мақсаты
Өзің ойлан, өзің тап, өзің ізден,
Деген ақыл оқимын көзіңізден.
Талай қазақ келеді сөз алдырмай,
Көкжалдықты үйрендім өзіңізден.
Қадыр ақын
Топтар:
1-топ «Лексика»
2-топ « Фонетика »
3-топ «Морфология»
4- топ « Синтаксис »
Өзіндік бағалау парағын беру
16-18 - «5» 12-15 - «4» 8-11 - «3»
Білу
(3-1)
Түсіну
(3-1)
Қолдану
(3-1)
Талдау
(3-1)
Жинақтау
(3-1)
Бағалау
(3-1)
Жалпы
(18)
Білу
(Сөздік қорын дамыту)
Тест жұмысы
Бағалау критерийі:
- термин сөз бен оның білдіретін мағынасын байланыстыруы;
- Нақтылық, толық дұрыс жауап;
- -уақытты ұтымды пайдалану.
Уақыты: 6 минут
Дұрысжауаптары
Мұғалім тарапынан жіңішкеден жуанға сұрақтары
Өзіндік бағалау парағын беру
оқушылардың термин сөз бен оның білдіретін мағынасын байланыстырып айта алуы;
-өз ойларын дәйектеп жеткізе алуы.
Түсіну
(ойды түсінуге әрекет)
Тапсырма: Оқулықпен жұмыс
Бағалау критерийі:
- ой жинақтап, пікірін дәйектей алуы;
- таныстыруға қажетті сөз этикетін дұрыс, жүйелі қолдана алуы
- Мысалдар келтіру, дәптерге түртіп алу.
Уақыты: 5 минут
Жаңа ақпаратпен өзін, өзгелерді таныстыру
Ережелерді жазу, схемасын жасау
Танымдық іс-әрекеті, ойлау белсенділігі тапқырлығы артады
Қолдану
(Жаңа сөздер арқылы сұрақтарға жауап)
Топпен жұмыс
Бағалау критерийі:
- мәселені өзара талқылау нәтижесінде ортақ түйін жасай алуы;
-өзіне таныс құбылыстармен салыстыра айта алуы.
-Уақытты ұтымды пайдалану.
1-топ «Лексика» - метафора, кейіптеу.
2-топ « Фонетика » - метонимия, синекдоха.
3-топ «Морфология» - эпитет, теңеу.
4- топ « Синтаксис » - Т іл тазалығы не үшін қажет?
Уақыты: 4 минут
Қорғау: 2
Дербестігі артып, өзіне сенімі қалыптасады
Талдау
(тірек сөздерді пайдалану)
Жаттығулар жұмысы.
Бағалау критерийі:
- термин сөздің мағынасын түсіне алуы;
-тірек сөздерді пайдаланып, өз бетінше жұмыстануы;
-грамматикалық сауаттылығы.
Уақыты: 5 минут
1-топ. 59-жаттығу (1)
2-топ. 59-жаттығу. (2)
3-топ. 60-жаттығу. (1)
4- топ. 60-жаттығу. (2)
1, 2- топ. Фразеологизмдердің мағынасын анықта
1. Аузының суы құру
2. Көсегесі көгеру
3. Місе тұтпау
4. Күлін көкке ұшыру
5. Шыбын шаққан құрлы көрмеу
6. Кежегесі кейін тарту
7. Жұмыртқадан жүн қырқу
8. Жүрген жеріне шөп шықпау
9. Қара аспанды төндіру
10. Күн жаумай су болу
Өзін топта ұстай білу, өз ойын өзгенің ойымен салыстыру, толықтыру дағдысы қалыптасады
3, 4- топ. Фразеологизмдердің мағынасын анықта
1. Бос белбеу
2. Жұлдызы қарсы болу
3. Көзайым болу
4. Бүйрегі бүлк етпеу
5. Айылын жимау
6. Маңдайы тасқа тимеу
7. Тауы шағылу
8. Шөптің басын сындырмау
9. Ұнжырғасы түсу
10. Тонның ішкі бауындай
Пайымдау
(Ойтолғау жасау)
Бағалау критерийі:
- жаңа тақырып бойынша қорытынды жасауы;
-ереже қорыта алуы.
Тест сұрақтары
1. Үзіндіде көркемдегіш құралдың қай түрі кездесетінін. (Қазтуған жырау)
Балдағы
алтын құрыш
болат,
Ашылып шансам дем тартар,
Сусыным қанға қанар деп.
А) Инверсия В) Теңеу С) Метафора Д) Эпитет Е) Егіздеу
2. Осындағы асты сызылған сөз троптың қай түрі екенін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz