Тақырып 4 санын қосу кестесі

«Мамай атындағы негізгі орта мектебі»КММ

3-деңгейлік курстан өткен

бастауыш сынып мұғалімі

Құдабаева Дәрияның математика пәнінен

қосарлы сыныптарға өткізген

Қысқа мерзімді жоспары

4

5

6

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Мерзімі: 22. 01. 2015ж

Сыныбы : 1- 3:

Сыныбы : 1- 3

Пәні: Математика: Пәні: Математика
Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Тақырыбы: 4 санын қосу кестесі. 1-сынып. Ауданды өлшеу. 3-сынып

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Мақсаты : 4 санын қосу кестесін құру.

Қосылғыштардың бәрі 4 болғандағы санның құрамы жайындағы оқушылардың білімін тиянақтау. Есептеу дағдысын күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.

Аудан ұғымын қайталау. Оқушылардың тік төртбұрыштың, шаршының ауданын табу білімдері мен біліктерін қалыптастыру.

Ауданның өлшем бірліктерін қолдана білуге жаттықтыру.

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Оқыту нәтижелері: 4-ті қосу . Ауданды табу

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау, миға шабуыл, д ж т балалармен жұмыс, тест,

Ойлан, жұптас, талқыла

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Көрнекі құралдары: слайд, суреттер, топтастыру

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Сабақ барысы:

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Кезең

дері

Сыныбы : 1- 3:

Уақыты

Пәні: Математика:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Ұйымдастыру

Сыныбы : 1- 3:

5

Пәні: Математика:

Математика - қызық пән,

Бәріміз оны білеміз.

Қызықты есеп шығарып,

Тез жауабын береміз.

Тест орындау

Өзара бағалау

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Қызығушылықты ояту

Сыныбы : 1- 3:

5

Пәні: Математика:

Жұмбақ шешу. 3 -сынып

Алла мықты жаратқан сегіз батыр,

Баяғыдан соғысып әлі жатыр.

Кезек - кезек жығысып, жатып-тұрып,

Кім жығары белгісіз түбінде ақыр.

Сегіз батыр: қыс пен жаз, күн мен түн, тақ пен жұп, жақсылық пен жамандық

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Жаңа сабақ

Сыныбы : 1- 3:

25

Пәні: Математика:

1-тапсырма
Атайдың тапсырмасы Қосылғыштарының бірі 4 болатын қосындылар, сосын, азайтқышы 4 болатын айырмалар айтамыз. Мәндерін табамыз.

0+4 = 4-4=

1+4 = 5-4=

2+4 = 6-4=

3+4 = 7-4=

4+4 = 8-4=

5+4 = 9-4=

6+4 = 10-4=

Қандай фигураларды көріп тұрмыз?

Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын қалай табамыз? Оның қандай қасиеті бар? Ал кей фигуралардың ауданын мұндай әдіспен есептей алмаймыз, мысалы, күн, күн қандай? Ұзындығы мен ені белгілі ме?

Енді осы 8 батырдың тапсырмаларын орындайық.

Күннің тапсырмасы:

Бірінші көбейткіш 4, екіншісі 6. Көбейтіндінің мәнін тап.

Бөлінгіш 56, бөлгіш 7. Бөліндінің мәні неге тең?

8 санын 3 есе арттыр.

45 санын 5 есе кеміт.

24 -ті 6-ға арттыр.

Қандай сан 72-ден 9 есе кем?

Түннің тапсырмасы:

“Сәйкесін тап”

Оқулықпен жұмыс

№1

№2

№3

1-сынып. 2-тапс

Кестені толтыру:

:
:
:
:

Ой қозғау
Оқулықпен жұмыс

№3 тапсырма

Қысқа кесіндіден ұзындығы 4 см артық кесінді сыз.

Ұзын кесіндіден ұзындығы 5 см кем кесінді сыз.

6 см +4 см = 10 см

10 см -5 см = 5 см

3- сынып

№ 4

Тік төртбұрыш тәріздес сынып бөлмесінің еденінің ені 5 м, ал ауданы 30м².

Оның ұзындығын тап.

Ойлан, жұптас, талқыла

№4 тапсырма. Есепті талдау.

Есепте не туралы айтылған? Сапар неше дәптер сатып алды? Ақан туралы не дейді? Есепте нені тап дейді? Қандай амалмен шығарамыз?

Берілгені:

С - 10 дәптер

А - ? 4 дәптер кем

Тест

+ 4

Шешуі: 10 - 4 = 6 д

Жауабы: 6 дәптер

5 үшбұрыш

Критериалды бағалау

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:
Сыныбы : 1- 3:
Пәні: Математика:
Мерзімі: 22. 01. 2015ж:
Сыныбы : 1- 3:
Пәні: Математика:
Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Сергіту сәті

Сыныбы : 1- 3:

2

Пәні: Математика:

АКТ

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Ойды қорытын

дылау

Сыныбы : 1- 3:

5

Пәні: Математика:

Балалар, бірлесе отырып ұйымшылдықпен жұмыс жасаған дұрыс екен. Сонда бар қиындықты жеңеміз.

Ал, Жамандықтың тапсырмасын алмаймыз. Ешкімге жамандық жасамаймыз.

смайлик

Мерзімі: 22. 01. 2015ж:

Рефлек

сия

Сыныбы : 1- 3:

3

Пәні: Математика:

- өте қатты ұнады.

- ұнамады, менің ұсыныстарым.

- өзіме қойған баға.

Кері байланыс. Бағдаршам

Жасыл осындай істер көп болсын, үлгі боларлық

Сары -ұнады, бірақ барлығы емес, қызықты

Қызыл - іс ұнамады, қызықсыз

Не білдік?не үйрендік?

1- сынып

4-ті қосу кестесі

3-сынып

№7, 20 бет

Жиынтық бағалау

Қысқа мерзімді жоспар

Мерзімі: 10. 12:

Мерзімі: 10. 12

Сыныбы : 3:

Сыныбы : 3

Пәні: әдебиеттік оқу: Пәні: әдебиеттік оқу
Мерзімі: 10. 12:

Тақырыбы: Абай. Қыс.

Мерзімі: 10. 12:

Мақсаты : 1. Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқуға дағдыландыру.

2. Білімін, тілін дамыту.

3. Табиғатты аялауға, қорғауға тәрбиелеу

Мерзімі: 10. 12:

Оқыту нәтижелері: . Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды.

Мерзімі: 10. 12:

Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау, мағынаны тану, Венн диаграммасы, бес жолды өлең, АКТ, Эссе, галереяға саяхат.

Мерзімі: 10. 12:

Көрнекі құралдары: слайд, суреттер, Венн диаграммасы

Мерзімі: 10. 12:

Сабақ барысы:

Мерзімі: 10. 12:

Кезең

дері

Сыныбы : 3:

Уақыты

Пәні: әдебиеттік оқу:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Мерзімі: 10. 12:

Ұйымдастыру

Сыныбы : 3:

5

Пәні: әдебиеттік оқу:

Топқа бөліну

Өткен бөлім бойынша тест

Тест орындау

Өзара бағалау

Мерзімі: 10. 12:

Қызығушылықты ояту

Сыныбы : 3:

5

Пәні: әдебиеттік оқу:

Жұмбақ шешу

Жауабы:

Қар, аяз, мұзборан

Мерзімі: 10. 12:

Жаңа сабақ

Сыныбы : 3:

25

Пәні: әдебиеттік оқу:

Мағынаны тану

Абай туралы мағлұмат.

Өлеңді мәнерлеп оқу.

Сөздік жұмыс: шидем-қой жүнінен тоқылған сырт киім

Топтық жұмыс:

Өлең мазмұны бойынша сурет салу.

Топтық жұмыс.

Бес жолды өлең.

Қарға сипаттама.

Қағаздан қию

Эссе. Сурет бойынша әңгіме.

1-топ. Қыс ұнайды.

2- топ. Қыс ұнамайды.

Ақын қысты кімге теңейді?

- Қыстың күшін қалай бейнелейді?

- Өлеңде балалар жайында не айтылған? Малшы жайында ше?

Бес жолды өлең

Кім? Абай

Қандай? ұлы

Не істеді? Өлең жазды

Синоним ғұлама, кемеңгер, данышпан

Түйінді сөз

Абай-дана, Абай-дара қазақта.

Критериалды бағалау

Мерзімі: 10. 12:

Сергіту сәті

Сыныбы : 3:

2

Пәні: әдебиеттік оқу:

Желсіз түнде жарық ай өлеңі

Мерзімі: 10. 12:

Ойды қорытын

дылау

Сыныбы : 3:

5

Пәні: әдебиеттік оқу:

аудармашы сазгер

ойшыл кемеңгер

ұстаз Ибраһим

смайлик

Мерзімі: 10. 12:

Рефлек

сия

Сыныбы : 3:

3

Пәні: әдебиеттік оқу:

Кері байланыс

Не білдік?не үйрендік?

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі: Кентбаева Б. Б

Қысқа мерзімді жоспар


Ұқсас жұмыстар
3 санын қосу кестесі
Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграммамен жұмыс
Көбейту кестесі, сызғыш
2 санын қосу кестесі 1 сынып
Сөйлемдер білдіретін сөздерді сөйлемнен табу
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың түрі
Қосу кестесінің көмегімен жауаптарды тап
5-ке көбейту және бөлу кестесі
Тақырып - үш санын қосу және азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz