Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тақырып 4 санын қосу кестесі
<<Мамай атындағы негізгі орта мектебі>>КММ
3-деңгейлік курстан өткен
бастауыш сынып мұғалімі
Құдабаева Дәрияның математика пәнінен
қосарлы сыныптарға өткізген
Қысқа мерзімді жоспары
Мерзімі: 22.01.2015ж
Сыныбы : 1- 3
Пәні: Математика
Тақырыбы: 4 санын қосу кестесі.1-сынып. Ауданды өлшеу. 3-сынып
Мақсаты: 4 санын қосу кестесін құру.
Қосылғыштардың бәрі 4 болғандағы санның құрамы жайындағы оқушылардың білімін тиянақтау.Есептеу дағдысын күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Аудан ұғымын қайталау.Оқушылардың тік төртбұрыштың, шаршының ауданын табу білімдері мен біліктерін қалыптастыру.
Ауданның өлшем бірліктерін қолдана білуге жаттықтыру.
Оқыту нәтижелері: 4-ті қосу .Ауданды табу
Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау,миға шабуыл, д ж т балалармен жұмыс,тест,
Ойлан,жұптас,талқыла
Көрнекі құралдары: слайд,суреттер,топтастыру
Сабақ барысы:
Кезең
дері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру
5
Математика - қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
Тест орындау
Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту
5
Жұмбақ шешу. 3 -сынып
Алла мықты жаратқан сегіз батыр,
Баяғыдан соғысып әлі жатыр.
Кезек - кезек жығысып,жатып-тұрып,
Кім жығары белгісіз түбінде ақыр.
Сегіз батыр: қыс пен жаз,күн мен түн,тақ пен жұп, жақсылық пен жамандық
Жаңа сабақ
25
1-тапсырма
Атайдың тапсырмасы Қосылғыштарының бірі 4 болатын қосындылар ,сосын,азайтқышы 4 болатын айырмалар айтамыз.Мәндерін табамыз.
0+4 = 4-4=
1+4 = 5-4=
2+4 = 6-4=
3+4 = 7-4=
4+4 = 8-4=
5+4 = 9-4=
6+4 = 10-4=
Қандай фигураларды көріп тұрмыз?
Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын қалай табамыз? Оның қандай қасиеті бар? Ал кей фигуралардың ауданын мұндай әдіспен есептей алмаймыз,мысалы,күн,күн қандай? Ұзындығы мен ені белгілі ме?
Енді осы 8 батырдың тапсырмаларын орындайық.
Күннің тапсырмасы:
Бірінші көбейткіш 4, екіншісі 6. Көбейтіндінің мәнін тап.
Бөлінгіш 56,бөлгіш 7.Бөліндінің мәні неге тең?
8 санын 3 есе арттыр.
45 санын 5 есе кеміт.
24 - ті 6-ға арттыр.
Қандай сан 72-ден 9 есе кем?
Түннің тапсырмасы:
"Сәйкесін тап"
Оқулықпен жұмыс
№1
№2
№3
1-сынып. 2-тапс
Кестені толтыру:
4
5
6
+ 4
Ой қозғау
Оқулықпен жұмыс
№3 тапсырма
Қысқа кесіндіден ұзындығы 4 см артық кесінді сыз.
Ұзын кесіндіден ұзындығы 5 см кем кесінді сыз.
6 см +4 см = 10 см
10 см -5 см = 5 см
3- сынып
№ 4
Тік төртбұрыш тәріздес сынып бөлмесінің еденінің ені 5 м, ал ауданы 30м².
Оның ұзындығын тап.
Ойлан,жұптас,талқыла
№4 тапсырма. Есепті талдау.
Есепте не туралы айтылған? Сапар неше дәптер сатып алды? Ақан туралы не дейді? Есепте нені тап дейді? Қандай амалмен шығарамыз?
Берілгені:
С - 10 дәптер
А - ? 4 дәптер кем
Тест
Шешуі: 10 - 4 = 6 д
Жауабы: 6 дәптер
5 үшбұрыш
Критериалды бағалау
Сергіту сәті
2
АКТ
Ойды қорытын
дылау
5
Балалар, бірлесе отырып ұйымшылдықпен жұмыс жасаған дұрыс екен. Сонда бар қиындықты жеңеміз.
Ал,Жамандықтың тапсырмасын алмаймыз.Ешкімге жамандық жасамаймыз.
смайлик
Рефлек
сия
3
- өте қатты ұнады.
- ұнамады, менің ұсыныстарым.
- өзіме қойған баға.
Кері байланыс. Бағдаршам
Жасыл осындай істер көп болсын,үлгі боларлық
Сары - ұнады,бірақ барлығы емес,қызықты
Қызыл - іс ұнамады,қызықсыз
Не білдік?не үйрендік?
1- сынып
4-ті қосу кестесі
3-сынып
№7, 20 бет
Жиынтық бағалау
Қысқа мерзімді жоспар
Мерзімі: 10.12
Сыныбы : 3
Пәні: әдебиеттік оқу
Тақырыбы: Абай.Қыс.
Мақсаты: 1.Өлеңді мәнерлеп ,түсініп оқуға дағдыландыру.
2. Білімін,тілін дамыту.
3.Табиғатты аялауға,қорғауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижелері: .Өлеңді мәнерлеп ,түсініп оқиды.
Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау,мағынаны тану,Венн диаграммасы,бес жолды өлең,АКТ,Эссе,галереяға саяхат.
Көрнекі құралдары: слайд,суреттер,Венн диаграммасы
Сабақ барысы:
Кезең
дері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру
5
Топқа бөліну
Өткен бөлім бойынша тест
Тест орындау
Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту
5
Жұмбақ шешу
Жауабы:
Қар,аяз,мұзборан
Жаңа сабақ
25
Мағынаны тану
Абай туралы мағлұмат.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Сөздік жұмыс: шидем-қой жүнінен тоқылған сырт киім
Топтық жұмыс:
Өлең мазмұны бойынша сурет салу.
Топтық жұмыс.
Бес жолды өлең.
Қарға сипаттама.
Қағаздан қию
Эссе. Сурет бойынша әңгіме.
1-топ.Қыс ұнайды.
2- топ.Қыс ұнамайды.
Ақын қысты кімге теңейді?
- Қыстың күшін қалай бейнелейді?
- Өлеңде балалар жайында не айтылған? Малшы жайында ше?
Бес жолды өлең
Кім? Абай
Қандай? ұлы
Не істеді? Өлең жазды
Синоним ғұлама, кемеңгер, данышпан
Түйінді сөз
Абай-дана, Абай-дара қазақта.
Критериалды бағалау
Сергіту сәті
2
Желсіз түнде жарық ай өлеңі
Ойды қорытын
дылау
5
Абай
аудармашы сазгер
ойшыл кемеңгер
ұстаз Ибраһим
смайлик
Рефлек
сия
3
Кері байланыс
Не білдік?не үйрендік?
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі: Кентбаева Б.Б
Қысқа мерзімді жоспар
Мерзімі: 10.12
Сыныбы : 1
Пәні: Әліппе
Тақырыбы: Ч дыбысы мен әрпі
Мақсаты: 1. Ч дыбысы мен әрпін таныту.
2. Сауаттылыққа баулу.
3. Сөздерді дұрыс оқып, жаңа сөздермен сөз қорын молайту.
Оқыту нәтижелері: Ч әрпі бар сөздермен толықты.
Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау,мағынаны тану,Венн диаграммасы, АКТ, галереяға саяхат. Кубизм әдісі
Көрнекі құралдары: слайд,суреттер,Венн диаграммасы
Сабақ барысы:
Кезең
дері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру
5
Топқа бөліну
Өткен әріптерді қайталау
Кубизм әдісі
- Ц дыбысы қандай дыбыс? Жеке оқушымен жұмыс: жеке-жеке оқыту. - ц әрпіне қатысты сөздер жазғызу. <<Щеткалар>> жатқа сұрау. <<Экскаватор>> өлеңін мәнерлеп оқып жаттығу. <<Балқаш>> мәтінінің мазмұнын әңгімелету.
Сөздер айтады
Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту
5
Сурет бояу
Чипполино суреті
Жаңа сабақ
25
а) Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша бағалау.Чипполино кім?
Мозайка құрастыру
ә) Чемпион, чемпионат, чек сөздеріне буындық,
дыбыстық талдау жасау.
б) Ч әрпін бөліп алып дыбыстау.
в) Әріп таңбасымен таныстыру.
г) Баған түрінде жазылған сөздерді хормен оқыту.
Қажымұқан - чемпион.
д) <<Болашақ чемпиондар>> өлеңін жаттату.
Критериалды бағалау
Сергіту сәті
2
Чайковский музыкасы
Ойды қорытын
дылау
5
Біз бүгінгі сабақта қандай дыбыс және әріппен таныстық?
Чебурашка тапсырмасы
Ч
смайлик
Рефлек
сия
3
Кері байланыс
Не білдік?не үйрендік?
3-деңгейлік курстан өткен
бастауыш сынып мұғалімі
Құдабаева Дәрияның математика пәнінен
қосарлы сыныптарға өткізген
Қысқа мерзімді жоспары
Мерзімі: 22.01.2015ж
Сыныбы : 1- 3
Пәні: Математика
Тақырыбы: 4 санын қосу кестесі.1-сынып. Ауданды өлшеу. 3-сынып
Мақсаты: 4 санын қосу кестесін құру.
Қосылғыштардың бәрі 4 болғандағы санның құрамы жайындағы оқушылардың білімін тиянақтау.Есептеу дағдысын күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Аудан ұғымын қайталау.Оқушылардың тік төртбұрыштың, шаршының ауданын табу білімдері мен біліктерін қалыптастыру.
Ауданның өлшем бірліктерін қолдана білуге жаттықтыру.
Оқыту нәтижелері: 4-ті қосу .Ауданды табу
Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау,миға шабуыл, д ж т балалармен жұмыс,тест,
Ойлан,жұптас,талқыла
Көрнекі құралдары: слайд,суреттер,топтастыру
Сабақ барысы:
Кезең
дері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру
5
Математика - қызық пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
Тест орындау
Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту
5
Жұмбақ шешу. 3 -сынып
Алла мықты жаратқан сегіз батыр,
Баяғыдан соғысып әлі жатыр.
Кезек - кезек жығысып,жатып-тұрып,
Кім жығары белгісіз түбінде ақыр.
Сегіз батыр: қыс пен жаз,күн мен түн,тақ пен жұп, жақсылық пен жамандық
Жаңа сабақ
25
1-тапсырма
Атайдың тапсырмасы Қосылғыштарының бірі 4 болатын қосындылар ,сосын,азайтқышы 4 болатын айырмалар айтамыз.Мәндерін табамыз.
0+4 = 4-4=
1+4 = 5-4=
2+4 = 6-4=
3+4 = 7-4=
4+4 = 8-4=
5+4 = 9-4=
6+4 = 10-4=
Қандай фигураларды көріп тұрмыз?
Тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын қалай табамыз? Оның қандай қасиеті бар? Ал кей фигуралардың ауданын мұндай әдіспен есептей алмаймыз,мысалы,күн,күн қандай? Ұзындығы мен ені белгілі ме?
Енді осы 8 батырдың тапсырмаларын орындайық.
Күннің тапсырмасы:
Бірінші көбейткіш 4, екіншісі 6. Көбейтіндінің мәнін тап.
Бөлінгіш 56,бөлгіш 7.Бөліндінің мәні неге тең?
8 санын 3 есе арттыр.
45 санын 5 есе кеміт.
24 - ті 6-ға арттыр.
Қандай сан 72-ден 9 есе кем?
Түннің тапсырмасы:
"Сәйкесін тап"
Оқулықпен жұмыс
№1
№2
№3
1-сынып. 2-тапс
Кестені толтыру:
4
5
6
+ 4
Ой қозғау
Оқулықпен жұмыс
№3 тапсырма
Қысқа кесіндіден ұзындығы 4 см артық кесінді сыз.
Ұзын кесіндіден ұзындығы 5 см кем кесінді сыз.
6 см +4 см = 10 см
10 см -5 см = 5 см
3- сынып
№ 4
Тік төртбұрыш тәріздес сынып бөлмесінің еденінің ені 5 м, ал ауданы 30м².
Оның ұзындығын тап.
Ойлан,жұптас,талқыла
№4 тапсырма. Есепті талдау.
Есепте не туралы айтылған? Сапар неше дәптер сатып алды? Ақан туралы не дейді? Есепте нені тап дейді? Қандай амалмен шығарамыз?
Берілгені:
С - 10 дәптер
А - ? 4 дәптер кем
Тест
Шешуі: 10 - 4 = 6 д
Жауабы: 6 дәптер
5 үшбұрыш
Критериалды бағалау
Сергіту сәті
2
АКТ
Ойды қорытын
дылау
5
Балалар, бірлесе отырып ұйымшылдықпен жұмыс жасаған дұрыс екен. Сонда бар қиындықты жеңеміз.
Ал,Жамандықтың тапсырмасын алмаймыз.Ешкімге жамандық жасамаймыз.
смайлик
Рефлек
сия
3
- өте қатты ұнады.
- ұнамады, менің ұсыныстарым.
- өзіме қойған баға.
Кері байланыс. Бағдаршам
Жасыл осындай істер көп болсын,үлгі боларлық
Сары - ұнады,бірақ барлығы емес,қызықты
Қызыл - іс ұнамады,қызықсыз
Не білдік?не үйрендік?
1- сынып
4-ті қосу кестесі
3-сынып
№7, 20 бет
Жиынтық бағалау
Қысқа мерзімді жоспар
Мерзімі: 10.12
Сыныбы : 3
Пәні: әдебиеттік оқу
Тақырыбы: Абай.Қыс.
Мақсаты: 1.Өлеңді мәнерлеп ,түсініп оқуға дағдыландыру.
2. Білімін,тілін дамыту.
3.Табиғатты аялауға,қорғауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижелері: .Өлеңді мәнерлеп ,түсініп оқиды.
Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау,мағынаны тану,Венн диаграммасы,бес жолды өлең,АКТ,Эссе,галереяға саяхат.
Көрнекі құралдары: слайд,суреттер,Венн диаграммасы
Сабақ барысы:
Кезең
дері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру
5
Топқа бөліну
Өткен бөлім бойынша тест
Тест орындау
Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту
5
Жұмбақ шешу
Жауабы:
Қар,аяз,мұзборан
Жаңа сабақ
25
Мағынаны тану
Абай туралы мағлұмат.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Сөздік жұмыс: шидем-қой жүнінен тоқылған сырт киім
Топтық жұмыс:
Өлең мазмұны бойынша сурет салу.
Топтық жұмыс.
Бес жолды өлең.
Қарға сипаттама.
Қағаздан қию
Эссе. Сурет бойынша әңгіме.
1-топ.Қыс ұнайды.
2- топ.Қыс ұнамайды.
Ақын қысты кімге теңейді?
- Қыстың күшін қалай бейнелейді?
- Өлеңде балалар жайында не айтылған? Малшы жайында ше?
Бес жолды өлең
Кім? Абай
Қандай? ұлы
Не істеді? Өлең жазды
Синоним ғұлама, кемеңгер, данышпан
Түйінді сөз
Абай-дана, Абай-дара қазақта.
Критериалды бағалау
Сергіту сәті
2
Желсіз түнде жарық ай өлеңі
Ойды қорытын
дылау
5
Абай
аудармашы сазгер
ойшыл кемеңгер
ұстаз Ибраһим
смайлик
Рефлек
сия
3
Кері байланыс
Не білдік?не үйрендік?
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі: Кентбаева Б.Б
Қысқа мерзімді жоспар
Мерзімі: 10.12
Сыныбы : 1
Пәні: Әліппе
Тақырыбы: Ч дыбысы мен әрпі
Мақсаты: 1. Ч дыбысы мен әрпін таныту.
2. Сауаттылыққа баулу.
3. Сөздерді дұрыс оқып, жаңа сөздермен сөз қорын молайту.
Оқыту нәтижелері: Ч әрпі бар сөздермен толықты.
Әдіс -тәсілдері: Ой қозғау,мағынаны тану,Венн диаграммасы, АКТ, галереяға саяхат. Кубизм әдісі
Көрнекі құралдары: слайд,суреттер,Венн диаграммасы
Сабақ барысы:
Кезең
дері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру
5
Топқа бөліну
Өткен әріптерді қайталау
Кубизм әдісі
- Ц дыбысы қандай дыбыс? Жеке оқушымен жұмыс: жеке-жеке оқыту. - ц әрпіне қатысты сөздер жазғызу. <<Щеткалар>> жатқа сұрау. <<Экскаватор>> өлеңін мәнерлеп оқып жаттығу. <<Балқаш>> мәтінінің мазмұнын әңгімелету.
Сөздер айтады
Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту
5
Сурет бояу
Чипполино суреті
Жаңа сабақ
25
а) Кіріспе әңгіме. Сурет бойынша бағалау.Чипполино кім?
Мозайка құрастыру
ә) Чемпион, чемпионат, чек сөздеріне буындық,
дыбыстық талдау жасау.
б) Ч әрпін бөліп алып дыбыстау.
в) Әріп таңбасымен таныстыру.
г) Баған түрінде жазылған сөздерді хормен оқыту.
Қажымұқан - чемпион.
д) <<Болашақ чемпиондар>> өлеңін жаттату.
Критериалды бағалау
Сергіту сәті
2
Чайковский музыкасы
Ойды қорытын
дылау
5
Біз бүгінгі сабақта қандай дыбыс және әріппен таныстық?
Чебурашка тапсырмасы
Ч
смайлик
Рефлек
сия
3
Кері байланыс
Не білдік?не үйрендік?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz