7.1.Процент

Процент, оның мағынасы туралы мағлұмат беру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сандарды процентпен және керісінше жазуды біледі,
байланыстарын көрсете алады.
Талдау, жинақтауды үйренеді.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- «Жуан-жіңішке сұрақтар» қою арқылы тақырыпты ашу.
- Бөлшекті процентпен және керісінше жазуды түсіндіру.
- Топтық тапсырма: жеңіл, орташа, қиын есептерді шығарып, талдау
А №1264, 1265 В № 1266 С №1272 есептер.
- Сұрақтарға жекеше түрде танымдарына сәйкес жауап береді.
- Процент ұғымымен танысады, мысал келтіреді, талдайды.
- Топтық жұмысты орындайды, өзара ақылдасады, бірін-бірі оқытады.
Түсінгендерін бағалау мақсатында бекіту сұрақтарын қою.
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
- Үйге тапсырма: № 1268, 1274 есептер .
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
Ең кіші ортақ еселік ережелерін пайдаланып есептер шығарған кезде білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
. Үй тапсырмасын тексеру
. Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігі деп қандай санды айтамыз?
2. Сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы ең кіші ортақ еселікті табуды түсіндір.
3. Берілген натурал сандардың ең үлкені кішілеріне бөлінсе, ең кіші ортақ еселікті қалай табуға болады?
4. Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігін қалай табамыз?
Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды, тапсырманы орындайды, оқиды.
Сұрақтарға жауап береді.
- № 330 - 335 жазбаша тақтада орындау
- № 340 1-3 есептін 1-нұсқа
2-4 есептерін 2-нұсқа өздіктерінен
- Топтық тапсырма: Жауаптар таблосы
- Білімдерін қолданып, практикалық деңгейлік тапсырмаларды орындайды;
- Талдайды;
- Бағалайды;
Түсінгендерін бағалау мақсатында бекіту сұрақтарын қою.
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
- Үйге тапсырма: Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
Логикалық түрде қисынды ойлана алады, талдай алады.
Сыныпта ынтымақтастық орнайды; алған білімдерін қолдана алады; дәлелді сөйлей алады.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- Үй тапсырмасын тексеру.
- «Мен сенен сұрағым келеді» әдісімен қайталау сұрақтарын қою
- Тақырыпты өз бетімен түсіну мақсатында бағыттау сұрақтарын қоямын.
- Мысалды бірігіп талдаймын.
- Әр топқа өз мысалдарын ойлап, таныстырылым жасауды ұсынамын.
- А тобы №349, 350.
- В тобы № 356.
- С тобы №357.
- Білімдерін қолданып, практикалық, деңгейлік тапсырмаларды орындайды;
- Талдайды;
- Бағалайды;
Түсінгендерін бағалау мақсатында бекіту сұрақтарын қою.
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
- Үйге тапсырма:№352 (суретін салып келу), №358.
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыру;
математикалық сауаттылықты арттыру;
шеңберді дөңгелектен ажыратуға үйрету, диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда ұтымды қолдануға үйрету.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- Үй тапсырмасын тексеру.
- «Кім көп біледі?» әдісімен қайталау сұрақтарын қою.
-Алдын ала дарлық тапсырмасын талдау.
- Тақырыпты өз бетімен түсіну мақсатында бағыттау сұрақтарын қоямын.
- Мысал келтіруді ұсынамын.
- Шеңберді және оның элементтерін салуды үйретемін.
- Формулалар мен ережелерді қорытуға бағыттаймын.
- Презентациямен жұмыс (ауызша)
- Топтық тапсырмалар: І топ №372 (1) ; ІІ топ №372 (2) ; ІІІ топ №380.
- Жеке тапсырма №378.
- Талдайды;
- Сыни ойланады;
- Практикалық тапсырмаларды орындайды;
- Бағалайды;
Түсінгендерін бағалау мақсатында
СӨЗЖҰМБАҚ шешу.
Рефлексия.
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды.
Өзін өзі бағалайды.
- Үйге тапсырма:№373, 374
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыру;
математикалық сауаттылықты арттыру;
шеңберді дөңгелектен ажыратуға үйрету, диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда ұтымды қолдануға үйрету.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- Үй тапсырмасын тексеру.
- «Кім көп біледі?» әдісімен қайталау сұрақтарын қою.
- Топтық тапсырмалар: І топ №375; ІІ топ №381; ІІІ топ №382.
- Жеке тапсырма №383 есеп.
- Тарихи мәліметтермен таныстырамын, оқушыларға талдауға ұсынамын.
- Талдайды;
- Сыни ойланады;
- Практикалық тапсырмаларды орындайды;
- Бағалайды;
Түсінгендерін бағалау мақсатында бекітусұрақтарын бірін-біріне қоюды ұсынамын.
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды.
Өзін өзі бағалайды.
- Үйге тапсырма:№385, 386 есептер.
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
Шеңбер және дөңгелектің элементтері арасындағы қатынасты ұғыну арқылы,
диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда ұтымды қолдануға үйрену.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- Үй тапсырмасын тексеру.
- «Кім көп біледі?» әдісімен қайталау сұрақтарын қою.
- Топтық тапсырмалар: І топ №387 (1) ; ІІ топ №387 (2), ІІІ топ №387(3) .
- Жеке тапсырма №376, 388 есеп.
- Үлгерімі төмен оқушыларға №391 есеп.
- Үлгерімі жаөсы оқушыларға: №391 қайталау есептері.
- Топтық тапсырмаларды орындайды;
- Талдайды, ортақ жауап шығарады;
- Жеке тапсырмаларды деңгейлеріне сәйкес орындайды.
Түсінгендерін бағалау мақсатында:
Рефлексия «Не білдім? Нені түсінбедім?»
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
Сұрақтарға жауап береді,
алға мақсат қояды.
Өзін өзі бағалайды.
- Үйге тапсырма:№384, 389 есептер.
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- Үй тапсырмасын тексеру: №399, 400, 404.
- Қайталау сұрақтарын қою.
- Тарихи мәліметтер
Бөлшек сызығы,
бөлшек
Максим
Плануд
Б. з. д.
287-212
- Топтық тапсырмалар: І топ №405; ІІ топ №406, ІІІ топ №407 есептер.
- Жеке тапсырма №410, 411, есеп.
- Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырма.
- Үлгерімі жақсы оқушыларға қосымша №413 есеп.
- Топтық тапсырмаларды орындайды;
- Талдайды, ортақ жауап шығарады;
- Жеке тапсырмаларды деңгейлеріне сәйкес орындайды.
Түсінгендерін бағалау мақсатында:
Рефлексия «Не білдім? Нені түсінбедім?»
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
Сұрақтарға жауап береді,
алға мақсат қояды.
Өзін өзі бағалайды.
- Үйге тапсырма: №415, 416 есептер.
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
Сыныппен амандасамын;
Оқушылардың қатысымын тексеремін;
Сыныпты топтарға бөлемін.
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;
Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.
Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.
- Үй тапсырмасын тексеру: №415, 416, 417 есептер.
- Қайталау сұрақтарын қою.
- Үлгі есептерді өз бетімен талдауды тапсырамын.
- Ережені қорытуды ұсынамын.
- «Кері есеп» ұғымын меңгерту.
- Топтық тапсырмалар: І топ №423; ІІ топ №424, ІІІ топ №425 есептер.
- Жеке тапсырма №426, 427 есептер.
- Үлгерімі жақсы оқушыларға қосымша №430 есеп.
- «Математкалық диктант» тапсырмасын беремін.
- Топтық тапсырмаларды орындайды;
- Талдайды, ортақ жауап шығарады;
- Жеке тапсырмаларды деңгейлеріне сәйкес орындайды.
Түсінгендерін бағалау мақсатында:
Рефлексия «Не білдім? Нені түсінбедім?»
Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.
Сұрақтарға жауап береді,
алға мақсат қояды.
Өзін өзі бағалайды.
- Үйге тапсырма: №415, 416 есептер.
- Жиынтық бағалауды жүргізу.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz