7.1.Процент

Уақыты: 14. 04. 2015 ж.
Класс: 5 «б»
Пәні: Математика
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5 «б»: 7. 1. Процент
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Сабақ түрі
Класс:5 «б»: Жаңа білімді қалыптастыру сабағы
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Мақсаты
Класс:5 «б»:

Процент, оның мағынасы туралы мағлұмат беру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.

Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5 «б»:

Сандарды процентпен және керісінше жазуды біледі,

байланыстарын көрсете алады.

Талдау, жинақтауды үйренеді.

Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5 «б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5 «б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу (өздері топ атауын таңдау)
Топ атаулары
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5 «б»: Алдын-ала даярлық тапсырмасын талдау. Бағыттау сұрақтарын қою.
Пәні:Математика: Топ бойынша біріккен жұмысты атқарады, талдайды, сұрақтарға жауап береді.
Сыни ойлауғы үйрету, диалогтық оқыту
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Мағынаны тану
Класс:5 «б»:
  • «Жуан-жіңішке сұрақтар» қою арқылы тақырыпты ашу.
  • Бөлшекті процентпен және керісінше жазуды түсіндіру.
  • Топтық тапсырма: жеңіл, орташа, қиын есептерді шығарып, талдау

А №1264, 1265 В № 1266 С №1272 есептер.

Пәні:Математика:
  • Сұрақтарға жекеше түрде танымдарына сәйкес жауап береді.
  • Процент ұғымымен танысады, мысал келтіреді, талдайды.
  • Топтық жұмысты орындайды, өзара ақылдасады, бірін-бірі оқытады.
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық.
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Сергіту сәті
Класс:5 «б»: Фиизкалық жаттығулар.
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Ой толғаныс
Класс:5 «б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында бекіту сұрақтарын қою.

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика: Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды. Өзін өзі бағалайды.
Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:14. 04. 2015 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5 «б»:
  • Үйге тапсырма: № 1268, 1274 есептер .
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 13. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: Ең кіші ортақ еселікке есеп шығару
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Практикалық сабақ
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»:

Ең кіші ортақ еселік ережелерін пайдаланып есептер шығарған кезде білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.

Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Сыныпта ынтымақтастық орнайды; алған білімдерін қолдана алады; дәлелді сөйлей алады.
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

. Үй тапсырмасын тексеру

. Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігі деп қандай санды айтамыз?

2. Сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы ең кіші ортақ еселікті табуды түсіндір.

3. Берілген натурал сандардың ең үлкені кішілеріне бөлінсе, ең кіші ортақ еселікті қалай табуға болады?

4. Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігін қалай табамыз?

Пәні:Математика:

Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды, тапсырманы орындайды, оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.

Сыни ойлауғы үйрету («микрофон әдісі»)
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • № 330 - 335 жазбаша тақтада орындау
  • № 340 1-3 есептін 1-нұсқа

2-4 есептерін 2-нұсқа өздіктерінен

  • Топтық тапсырма: Жауаптар таблосы
:
:
:
Пәні:Математика: 231
60
13
20
5
180
  • Білімдерін қолданып, практикалық деңгейлік тапсырмаларды орындайды;
  • Талдайды;
  • Бағалайды;
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық.
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:13. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:13. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: Менің көршім. . . тренингі
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында бекіту сұрақтарын қою.

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика: Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды. Өзін өзі бағалайды.
Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:13. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма: Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 20. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: 2. 8. Мүмкін нұсқаларды іріктеу
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Жаңа білімді қалыптастыру сабағы
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, пәнге қызуғушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»:

Логикалық түрде қисынды ойлана алады, талдай алады.

Сыныпта ынтымақтастық орнайды; алған білімдерін қолдана алады; дәлелді сөйлей алады.

Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Алма, алмұрт, жүзім
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

- Үй тапсырмасын тексеру.

- «Мен сенен сұрағым келеді» әдісімен қайталау сұрақтарын қою

Пәні:Математика: Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды. Бір-біріне сұрақтар қойып, диалог орнатады.
Сыни ойлауғы үйрету («микрофон әдісі»)
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • Тақырыпты өз бетімен түсіну мақсатында бағыттау сұрақтарын қоямын.
  • Мысалды бірігіп талдаймын.
  • Әр топқа өз мысалдарын ойлап, таныстырылым жасауды ұсынамын.
  • А тобы №349, 350.
  • В тобы № 356.
  • С тобы №357.
Пәні:Математика:
  • Білімдерін қолданып, практикалық, деңгейлік тапсырмаларды орындайды;
  • Талдайды;
  • Бағалайды;
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық, АКТ
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: «Танысайық» тренингі. «Менің сүйікті үй жануарым»
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында бекіту сұрақтарын қою.

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика: Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды. Өзін өзі бағалайды.
Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:20. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма:№352 (суретін салып келу), №358.
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 21. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: 3. 1. Шеңбер
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Жаңа білімді қалыптастыру сабағы
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»:

шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыру;

математикалық сауаттылықты арттыру;

шеңберді дөңгелектен ажыратуға үйрету, диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда ұтымды қолдануға үйрету.

Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Шеңбер және дөңгелекті сала алады; олардың элементтерін таниды, белгілеу біледі және есептей алады.
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

- Үй тапсырмасын тексеру.

- «Кім көп біледі?» әдісімен қайталау сұрақтарын қою.

-Алдын ала дарлық тапсырмасын талдау.

Пәні:Математика: Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды. Бір-біріне сұрақтар қойып, диалог орнатады.
Сыни ойлауғы үйрету, АКТ
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • Тақырыпты өз бетімен түсіну мақсатында бағыттау сұрақтарын қоямын.
  • Мысал келтіруді ұсынамын.
  • Шеңберді және оның элементтерін салуды үйретемін.
  • Формулалар мен ережелерді қорытуға бағыттаймын.
  • Презентациямен жұмыс (ауызша)
  • Топтық тапсырмалар: І топ №372 (1) ; ІІ топ №372 (2) ; ІІІ топ №380.
  • Жеке тапсырма №378.
Пәні:Математика:
  • Талдайды;
  • Сыни ойланады;
  • Практикалық тапсырмаларды орындайды;
  • Бағалайды;
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық, АКТ
Оқулық, жұмыс құралдары, презентация
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: «Танысайық» тренингі. «Менің сүйікті мамандығым»
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында

СӨЗЖҰМБАҚ шешу.

Рефлексия.

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика:

Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды.

Өзін өзі бағалайды.

Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:21. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма:№373, 374
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 22. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: 3. 1. Дөңгелек
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Аралас сабақ
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»:

Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыру;

математикалық сауаттылықты арттыру;

шеңберді дөңгелектен ажыратуға үйрету, диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда ұтымды қолдануға үйрету.

Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Шеңбер және дөңгелекті сала алады; олардың элементтерін таниды, белгілеу біледі және есептей алады.
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

- Үй тапсырмасын тексеру.

- «Кім көп біледі?» әдісімен қайталау сұрақтарын қою.

Пәні:Математика: Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды. Бір-біріне сұрақтар қойып, диалог орнатады.
Сыни ойлауғы үйрету, АКТ
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • Топтық тапсырмалар: І топ №375; ІІ топ №381; ІІІ топ №382.
  • Жеке тапсырма №383 есеп.
  • Тарихи мәліметтермен таныстырамын, оқушыларға талдауға ұсынамын.
Пәні:Математика:
  • Талдайды;
  • Сыни ойланады;
  • Практикалық тапсырмаларды орындайды;
  • Бағалайды;
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық, АКТ
Оқулық, жұмыс құралдары, презентация
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: Физикалық жаттығулар орындау.
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында бекітусұрақтарын бірін-біріне қоюды ұсынамын.

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика:

Сұрақтарға жауап береді, алға мақсат қояды.

Өзін өзі бағалайды.

Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:22. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма:№385, 386 есептер.
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 24. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: Құрастыру есептері
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Практикалық сабақ
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»:

Шеңбер және дөңгелектің элементтері арасындағы қатынасты ұғыну арқылы,

диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда ұтымды қолдануға үйрену.

Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Шеңбер және дөңгелекті сала алады; олардың элементтерін таниды, белгілеу біледі және есептей алады.
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

- Үй тапсырмасын тексеру.

- «Кім көп біледі?» әдісімен қайталау сұрақтарын қою.

Пәні:Математика: Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды. Бір-біріне сұрақтар қойып, диалог орнатады.
Сыни ойлауғы үйрету,
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • Топтық тапсырмалар: І топ №387 (1) ; ІІ топ №387 (2), ІІІ топ №387(3) .
  • Жеке тапсырма №376, 388 есеп.
  • Үлгерімі төмен оқушыларға №391 есеп.
  • Үлгерімі жаөсы оқушыларға: №391 қайталау есептері.
Пәні:Математика:
  • Топтық тапсырмаларды орындайды;
  • Талдайды, ортақ жауап шығарады;
  • Жеке тапсырмаларды деңгейлеріне сәйкес орындайды.
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық
Оқулық, жұмыс құралдары, презентация
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: Физикалық жаттығулар орындау.
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында:

Рефлексия «Не білдім? Нені түсінбедім?»

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика:

Сұрақтарға жауап береді,

алға мақсат қояды.

Өзін өзі бағалайды.

Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:24. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма:№384, 389 есептер.
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 25. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: Жай бөлшектер
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Практикалық сабақ
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»: Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдаланып, жай бөлшектер туралы білімдерін тексеру және бекіту, оларды жаза алу және есептеулерде қолдана алу дағдыларын арттыру; өзіндік таным әрекетін дамыту және сыни ойлана алуға баулу.
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Жай бөлшектерді жаза алады және оқи алады, үлестерді жай бөлшекпен өрнектеуді біледі, бөліндіні бқлшек арқылы және керісінше жаза алады.
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

- Үй тапсырмасын тексеру: №399, 400, 404.

- Қайталау сұрақтарын қою.

- Тарихи мәліметтер

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Пәні:Математика: Атау
Уақыты
Ұлты
Тегі

Бөлшек сызығы,

бөлшек

ХІІ
Итальян
Леонардо Пизанский
Алым, бөлім
ХІІ
Грек

Максим

Плануд

\[\frac{m}{n}\]

Б. з. д.

287-212

Грек
Архимед
Бөлшек туралы толық мәлімет
ХХ
Орта Азия математигі
Әл-Хорезми
Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды. Бір-біріне сұрақтар қойып, диалог орнатады.
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлеп оқыту, практикалық
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:25. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:25. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:25. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:25. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:25. 11. 2014 ж.:
Класс:5«б»:
Пәні:Математика:
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • Топтық тапсырмалар: І топ №405; ІІ топ №406, ІІІ топ №407 есептер.
  • Жеке тапсырма №410, 411, есеп.
  • Үлгерімі төмен оқушыларға жеке тапсырма.
  • Үлгерімі жақсы оқушыларға қосымша №413 есеп.
Пәні:Математика:
  • Топтық тапсырмаларды орындайды;
  • Талдайды, ортақ жауап шығарады;
  • Жеке тапсырмаларды деңгейлеріне сәйкес орындайды.
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық
Оқулық, жұмыс құралдары, презентация, жеке тапсырмалар.
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: «Жақсы тілек тілейік!»
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында:

Рефлексия «Не білдім? Нені түсінбедім?»

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика:

Сұрақтарға жауап береді,

алға мақсат қояды.

Өзін өзі бағалайды.

Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:25. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма: №415, 416 есептер.
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау
Уақыты: 27. 11. 2014 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: Жай бөлшектертерге есептер. Математикалық диктант
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: Практикалық сабақ
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»: Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдаланып, жай бөлшектер туралы білімдерін тексеру және бекіту, оларды жаза алу және есептеулерде қолдана алу дағдыларын арттыру; өзіндік таным әрекетін дамыту және сыни ойлана алуға баулу.
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Жай бөлшектерді жаза алады және оқи алады, үлестерді жай бөлшекпен өрнектеуді біледі, бөліндіні бқлшек арқылы және керісінше жаза алады, жай бқлшектерді есептеулерде қолдана алады.
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ресурстар
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Сыныппен амандасамын;

Оқушылардың қатысымын тексеремін;

Сыныпты топтарға бөлемін.

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Пәні:Математика:

Мұғаліммен орнынан тұрып амандасады;

Кезекші оқушылар класстың қатысымын хабарлайды.

Топтарға бөлінеді, топ мүшелерін сайлайды.

Топқа бөлу
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

- Үй тапсырмасын тексеру: №415, 416, 417 есептер.

- Қайталау сұрақтарын қою.

Пәні:Математика: Білімдерін еске түсіреді, жинақтайды. Бір-біріне сұрақтар қойып, диалог орнатады.
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлеп оқыту, практикалық
Оқулық, жұмыс құралдары
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:
  • Үлгі есептерді өз бетімен талдауды тапсырамын.
  • Ережені қорытуды ұсынамын.
  • «Кері есеп» ұғымын меңгерту.
  • Топтық тапсырмалар: І топ №423; ІІ топ №424, ІІІ топ №425 есептер.
  • Жеке тапсырма №426, 427 есептер.
  • Үлгерімі жақсы оқушыларға қосымша №430 есеп.
  • «Математкалық диктант» тапсырмасын беремін.
Пәні:Математика:
  • Топтық тапсырмаларды орындайды;
  • Талдайды, ортақ жауап шығарады;
  • Жеке тапсырмаларды деңгейлеріне сәйкес орындайды.
Сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, деңгейлік оқыту, практикалық
Оқулық, жұмыс құралдары, презентация, жеке тапсырмалар.
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»: «Жаңбыр» тренингі
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Ой толғаныс
Класс:5«б»:

Түсінгендерін бағалау мақсатында:

Рефлексия «Не білдім? Нені түсінбедім?»

Өзін-өзі бағалау картасын ұсыну.

Пәні:Математика:

Сұрақтарға жауап береді,

алға мақсат қояды.

Өзін өзі бағалайды.

Формативті бағалау
Бағалау карталары
Уақыты:27. 11. 2014 ж.: Сабақтың қорытындысы
Класс:5«б»:
  • Үйге тапсырма: №415, 416 есептер.
  • Жиынтық бағалауды жүргізу.
Пәні:Математика:

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.

Бағалану үшін күнделіктерін мұғалімге әкеледі.

Жиынтық бағалау

Ұқсас жұмыстар
Проценттер
Проценттерге берілген есептер. 5-сынып
Проценттерге күрделі есептер
Оқушылар жобаларының тұсаукесері
Оттегінің табиғаттағы айналымы. оттегінің қолданылуы
Сабақ мақсаты. Сабақтың түрі
Сабақтың мақсатын нұсқау
Дөңгелек диаграмма
Процентке есептер шығару
Процентке мәтіндік есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz