Сабақ жоспары :: Психология

Файл қосу

Үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогикалық жұмыс жүргізу

Үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогикалық
жұмыс жүргізу
Мүгедек және денсаулығы жарамсыз үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогтар оқушының ата-анасымен, мектеп педагог-психологімен және пән мұғалімдерімен бірлесе жұмыс атқарады.
Әлеуметтік педагогтың міндеті:
1. Оқушы туралы мәліметті сынып жетекшісінен алу және оның әлеуметтік жағдайын, топтамасын анықтау;
2. Оқушының отбасымен танысу;
3. Оқушының үйін зерттеу актісін жасау, өзіндік арнайы бөлме бар немесе жоқтығын анықтау;
4. Педагог-психологпен және ата-анасымен бірлесе оқушының мінез-құлқын, хал-ахуалын анықтау және байқау;
5. Оқушының ата-анасымен сөйлесу, сауалнама алу және пән мұғалімдерінің тұрақты түрде баруын бақылауға алу.
6. Оқушының бос уақытта немен айналысатынын, қалай және кіммен өткізетіндігін сараптау;
7. Оқушының әлеуметтік ортада бейімделуіне көмектесу.

Үйде оқытылатын оқушы ______________________ата-анасына арналған
САУАЛНАМА
Құрметті ата-ана!
Сізден, мына төмендегі сұрақтарға толық жауап беруіңізді сұранамыз.
1. Оқушының аты-жөні:_______________________________________
2. Туған күні, айы, жылы:______________________________________
3. Мектебі, сыныбы:___________________________________________
4. Сынып жетекшісі:___________________________________________
5. Ауруының түрі:_____________________________________________
6. Қай уақыттан бастап үйде оқиды?______________________________
7. Оқулықпен қамтамасыз етілуі (жете ма әлде жетпей ма?): ___________________________________________________________
8. Сабақ кестесі (уақыты, пән атауы, мұғалімдері):__________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Сабақ ұзақтығы (неше минут):________________________________
10. Оқыту бағдарламасы қанағаттандырады ма?_____________________
11. Оқушының оқу бағдарламасын қабылдауы:______________________
12. Жыл басынан қандай өзгерістер бар?________________________________________________________________________________________________________________________
13. Оқушының мінез-құлқы, мұғалімдермен араласу деңгейі қандай?_______________________________________________________
14. Оқушы бос уақытында немен айналысады?________________________
15. Кіммен араласады?____________________________________________
16. Оқушының ерекше қабілеті бар ма(сурет салу, компьютермен жұмыс жасау т.б.)?__________________________________________________
17. Сынып ұжымы мен баланың қарым-қатынасы (келіп тұрады ма, туған күніне келеді ме?)_________________________________________________
18. Оқушы сынып ұжымымен араласама?____________________________________________________
19. Мектептен көмек көрсетіледі ме?_______________________________
20. Мектептен қандай көмек керек?
21. Ата-ананың аты-жөні(әкесі):____________________________________________________
22. Ата-ананың аты-жөні(анасы):____________________________________
23. Ата-ананың қызметі(әкесі):______________________________________
24. Ата-ананың қызметі(анасы):_____________________________________
25. Отбасыда неше бала бар, аты-жөндері, туған жылдары?:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
26. Отбасы жағдайы (біреуінің астын сызыңыз): өте жақсы, орта, төмен.
Ата-ана тілегі:____________________________________________________
Сауалнамаға қатысқанызға рахмет айтамыз.
Әлеуметтік педагог :

Түзету коррекциялық жұмысы

Аты-жөні толық _______________________________________________________________
Білім мекемесі _________________________________________________________________
Сыныбы ______________________________________________________________________
Маманның пікірі _______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Баланың күшті жақтары ______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Баланың әлсіз жақтары __________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Түзете оқыту динамикасы _______________________________________________ аралықта
төмендегідей өзгерістер болды ___________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ұсынылды ___________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Әлеуметтік педагог

Дәл бүгіннен бастап ( тренинг )

1. Дәл бүгіннен бастап мен бақыттымын. <<Адамдардың көпшілігі қанша бақытты болғысы келсе, сонша бақытты>>деген сөзді басшылыққа аламын .
2. Дәл бүгіннен мен өзімнің ойымдағы емес, мені қоршаған өмірге бейімделе бастаймын.
3. Дәл бүгіннен бастап мен өзімнің денсаулығым туралы ойлана бастаймын. Дене шынықтыру жаттығуларын жасап, өз үсті-басыма күтім жасаймын.Дұрыс тамақтанамын, өз денсаулы- ғыма зиян келтірмеуге тырысамын.
4. Дәл бүгіннен бастап мен өзімнің ой-өрісімді кеңейте бастаймын. Білімімді толықтырамын.Миымды жаттықтырамын, қозғауға күш беретін кітаптар оқимын.
5. Дәл бүгіннен бастап өзімді-өзім жетілдіруді қолға аламын.Ол үшін мен үш нәрсе жасауым керек: Мен бір адамға өзі білмейтіндей етіп пайдалы іс жасаймын; одан басқа жаттығу ретінде өзіме пайдалы екі іс жасаймын.
6. Дәл бүгіннен бастап барлық адамдарға достық ниетпен қараймын, жақсы жағымнан көрінуге тырысамын.Мүмкіндігінше, өзіме жарасатын киім киіп, адамдармен дауыс көтермей сөйлесем; ешкімді сынамауға, ешкімге жөнсіз тиіспеуге, ешкімді басынбауға тырысамын.
7. Дәл бүгіннен бастап бүгінгі күнмен өмір сүремін, өз өмірімдегі барлық проблемаларды бір өзім шешуім мүмкін еместігін есте сақтаймын.Керек болса үлкендерден көмек сұраймын.
8. Дәл бүгіннен бастап мен өз істерімді жоспарлап, әрбір сағат сайын не істейтінімді жазып отырамын. Мен дәл осы жоспарым бойынша жазылғандарды жүзеге асыра алмауым мүмкін, бірақ мен оны жасап қоямын. Бұл маған екі жаман әдеттен, асығыстықпен шешімсіздіктен арылуға мүмкіндік береді.
9. Дәл бүгіннен бастап мен жарты сағат жалғыздықта, тыныш жерде отырып тынығамын, ойларымды қалыпқа келтіруге тырысамын.
10. Дәл бүгіннен бастап мен бақытты болудан, әдемілікке сүйісінуден және сүйікті болудан қорықпаймын, мен жақсы көретін адамдардың мені де жақсы көретініне сенетін боламын.

Ұқсас жұмыстар
Психологтың айлық, апталық жоспары. 2013-2014ж
Әлеуметтік педагогтын 2014-2015 оку жылына арналган жылдык жумыс жоспары
Педагог-психолог, 2013-2014 жылдық есеп
Психологтың жылдық жоспары. 2014-2015ж
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Басқа балаларға қатынасы
Циклограмма
Қазақ тілінен қолданбалы курстарды жүргізу
Білім сапасы – мұғалім ізденісінде
Тарихшы мұғалім әрекетінің құрылымы мен мазмұны
Пәндер