Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Наурыз көже. Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру
Мерзімі:
11.03.2015 жыл
Сабақтың реті, сыныбы:
2 сынып 1 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Наурыз көже
Сабақтың мақсаты
Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру. Әңгіме мазмұнын меңгерту. <<Наурыз көженің>> жасалу жолын үйрету. Ұлттық құндылықтар мен әлемдік мәдениеттің сабақтастығын байқату.
Сілтеме
2 сынып әдебиеттік оқу пәні оқулығы
Б.Т.Қабатай,С.Р.Рахметова Алматы <<Атамұра>>,
2013 ж, <<Ұлттық тағамдар>> энциклопедиясы
Оқыту нәтижелері
Наурыз мерекесі туралы мағлұмат алады. Әңгіме мазмұнын меңгереді. <<Наурыз көженің>> жасалу жолын үйренеді. Ұлттық құндылықтардың маңызын біліп, дәстүрге айналдыруды терең түсінеді. Өз ойларын еркін жеткізеді, ой бөліседі, талдайды, өздігінен ой қосуды үйренеді.
Түйінді идея
<<Наурыз көже молшылық, тоқшылықтың белгісі>>
Модульдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпаратты-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс -тәсілдер
<<Гүл тілек>> тренингі, <<Гүлдер>> әдісі, <<Аквариумдегі алтын балық>>, <<Ой қозғау>>, <<Тізбектей жазу>>, <<Қабырғаға қарап оқу>>, <<Галереяны шарлау>>, <<Автор орындығы>>, << Жаңбыр тамшысы>>, <<Эссе жазу>>, <<Жас зертеуші>>, <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>>, Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы,өзін-өзі бағалау
Ресурстар
Оқулық, таратпа материалдар, интербелсенді тақта, гүлдер, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, аквариум
Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Қызығушылық
ты ояту
<<Гүл тілек>> тренингі
<<Гүлдер>> әдісі
<<Жауқазын>>, <<Бәйшешек>>, <<Қызғалдақ>>, <<Сарғалдақ>>, <<Қоңыраугүл>>
<<Аквариумдегі алтын балық>> әдісі
<<Көршіңе әңгімелеп бер>>, <<Терминдер арқылы болжау>>
<<Ой қозғау>>
Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызады
Оқушыларды гүлдер арқылы топқа бөледі. Баяу музыка әуенін қойып, ережемен таныстырады.
Сұқ саусақ арқылы аквариумді анықтауға тапсырма береді
<<Тағам, наурыз>> терминдері ұсынылады, оқитын мәтінді болжап, салыстыруға тапсырма беріледі
Интербелсенді тақтадан <<Наурыз көже>> (www.youtube.com) оның құрамы, жасалуы жөнінде бейнесюжет, автор туралы таныстырылым көрсетеді
Бір-біріне жылы лебіз білдіріп, тілектерін айтады.
Жеке-жеке гүлдерді алып, топқа бөлінеді.
Топтың ережесін еске түсіреді.
Аквариумдағы топқа басқа топтар кезекпен сұрақтар қойып, үй тапсырмасын қорытындылайды.
<<Тағам, наурыз>> терминдерін пайдаланып, оқитын мәтінді болжап, салыстырып, байланыстырады.
Бейнесюжетті тамашалау арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын ашады. Автор туралы танысады
Мағынаны
тану
<<Жазбаша дөңгелек үстел>>
<<Қабырғаға қарап оқу>>
<<Наурыз көже>> туралы білетіндерін тізбектей жазуға тапсырма береді
Құрылған мәтінді қабырғаға қарап оқып,толықтыруға тапсырма береді. Бірнеше оқушыға қосымша сұрақтар беріледі
1.Наурыз бен 7 санының қандай байланысы бар?
2.Көжеге қосылатын тағамдарды түстермен байланыстыру
<<Наурыз көже>> туралы білетіндерін тізбектей жазады
Мәтінді сынып бөлмесінің кез-келген жеріне барып оқып, толықтырып жазады.
<<Жаңбыр тамшысы>> сергіту сәті.
Қимылдарды айтып,көрсетеді.
Қимылдарды қайталайды.
Ой толғаныс
<<Галереяны шарлау
<<Автор орындығы>>
Мәтінді оқи жүріп, құндысын таңдауға тапсырмалар берілді.
Толықтырылған әңгімені автор орындығына отырып оқуға тапсырма беріледі
Қабырғаға ілінген мәтіндерді оқып, түсініктеме пікір жазады.
Әр топтан 1 оқушы автор орындығына отырып жазған әңгімелерін оқиды. Топтағы қалған оқушылар тыңдап, бағалайды
Бағалау
<<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>>, Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы,өзін-өзі бағалау
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>> әдістерін ұсынады.Жиынтық баға қояды.
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>> әдістері арқылы бағалайды, бағалау парақтарын толтырады
Үйге тапсырма
<<Эссе жазу>>
<<Жаңалықтың жаршысы>>
<<Наурыз көже-молшы лық, тоқшылықтың белгісі>> тақырыбына эссе жазып келуге, жеке оқушыларға басқа халықтарда мейрамда пісірілетін тағам туралы қосымша мәлімет дайындауға тапсырма береді
Үй тапсырмасын жазады.
Кері байланыс
<<Гүл тілек>>
Оқушылармен ой бөліседі.
Оқушылар сабақтан қандай әсер алғандарын топқа бөлінген гүлдерге жазып, флипчартқа жабыстырады.
11.03.2015 жыл
Сабақтың реті, сыныбы:
2 сынып 1 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Наурыз көже
Сабақтың мақсаты
Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру. Әңгіме мазмұнын меңгерту. <<Наурыз көженің>> жасалу жолын үйрету. Ұлттық құндылықтар мен әлемдік мәдениеттің сабақтастығын байқату.
Сілтеме
2 сынып әдебиеттік оқу пәні оқулығы
Б.Т.Қабатай,С.Р.Рахметова Алматы <<Атамұра>>,
2013 ж, <<Ұлттық тағамдар>> энциклопедиясы
Оқыту нәтижелері
Наурыз мерекесі туралы мағлұмат алады. Әңгіме мазмұнын меңгереді. <<Наурыз көженің>> жасалу жолын үйренеді. Ұлттық құндылықтардың маңызын біліп, дәстүрге айналдыруды терең түсінеді. Өз ойларын еркін жеткізеді, ой бөліседі, талдайды, өздігінен ой қосуды үйренеді.
Түйінді идея
<<Наурыз көже молшылық, тоқшылықтың белгісі>>
Модульдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпаратты-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс -тәсілдер
<<Гүл тілек>> тренингі, <<Гүлдер>> әдісі, <<Аквариумдегі алтын балық>>, <<Ой қозғау>>, <<Тізбектей жазу>>, <<Қабырғаға қарап оқу>>, <<Галереяны шарлау>>, <<Автор орындығы>>, << Жаңбыр тамшысы>>, <<Эссе жазу>>, <<Жас зертеуші>>, <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>>, Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы,өзін-өзі бағалау
Ресурстар
Оқулық, таратпа материалдар, интербелсенді тақта, гүлдер, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, аквариум
Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Қызығушылық
ты ояту
<<Гүл тілек>> тренингі
<<Гүлдер>> әдісі
<<Жауқазын>>, <<Бәйшешек>>, <<Қызғалдақ>>, <<Сарғалдақ>>, <<Қоңыраугүл>>
<<Аквариумдегі алтын балық>> әдісі
<<Көршіңе әңгімелеп бер>>, <<Терминдер арқылы болжау>>
<<Ой қозғау>>
Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызады
Оқушыларды гүлдер арқылы топқа бөледі. Баяу музыка әуенін қойып, ережемен таныстырады.
Сұқ саусақ арқылы аквариумді анықтауға тапсырма береді
<<Тағам, наурыз>> терминдері ұсынылады, оқитын мәтінді болжап, салыстыруға тапсырма беріледі
Интербелсенді тақтадан <<Наурыз көже>> (www.youtube.com) оның құрамы, жасалуы жөнінде бейнесюжет, автор туралы таныстырылым көрсетеді
Бір-біріне жылы лебіз білдіріп, тілектерін айтады.
Жеке-жеке гүлдерді алып, топқа бөлінеді.
Топтың ережесін еске түсіреді.
Аквариумдағы топқа басқа топтар кезекпен сұрақтар қойып, үй тапсырмасын қорытындылайды.
<<Тағам, наурыз>> терминдерін пайдаланып, оқитын мәтінді болжап, салыстырып, байланыстырады.
Бейнесюжетті тамашалау арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын ашады. Автор туралы танысады
Мағынаны
тану
<<Жазбаша дөңгелек үстел>>
<<Қабырғаға қарап оқу>>
<<Наурыз көже>> туралы білетіндерін тізбектей жазуға тапсырма береді
Құрылған мәтінді қабырғаға қарап оқып,толықтыруға тапсырма береді. Бірнеше оқушыға қосымша сұрақтар беріледі
1.Наурыз бен 7 санының қандай байланысы бар?
2.Көжеге қосылатын тағамдарды түстермен байланыстыру
<<Наурыз көже>> туралы білетіндерін тізбектей жазады
Мәтінді сынып бөлмесінің кез-келген жеріне барып оқып, толықтырып жазады.
<<Жаңбыр тамшысы>> сергіту сәті.
Қимылдарды айтып,көрсетеді.
Қимылдарды қайталайды.
Ой толғаныс
<<Галереяны шарлау
<<Автор орындығы>>
Мәтінді оқи жүріп, құндысын таңдауға тапсырмалар берілді.
Толықтырылған әңгімені автор орындығына отырып оқуға тапсырма беріледі
Қабырғаға ілінген мәтіндерді оқып, түсініктеме пікір жазады.
Әр топтан 1 оқушы автор орындығына отырып жазған әңгімелерін оқиды. Топтағы қалған оқушылар тыңдап, бағалайды
Бағалау
<<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>>, Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы,өзін-өзі бағалау
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>> әдістерін ұсынады.Жиынтық баға қояды.
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>> әдістері арқылы бағалайды, бағалау парақтарын толтырады
Үйге тапсырма
<<Эссе жазу>>
<<Жаңалықтың жаршысы>>
<<Наурыз көже-молшы лық, тоқшылықтың белгісі>> тақырыбына эссе жазып келуге, жеке оқушыларға басқа халықтарда мейрамда пісірілетін тағам туралы қосымша мәлімет дайындауға тапсырма береді
Үй тапсырмасын жазады.
Кері байланыс
<<Гүл тілек>>
Оқушылармен ой бөліседі.
Оқушылар сабақтан қандай әсер алғандарын топқа бөлінген гүлдерге жазып, флипчартқа жабыстырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz