Наурыз көже. Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру

Мерзімі:
11. 03. 2015 жыл
Мерзімі:: Сабақтың реті, сыныбы:
11. 03. 2015 жыл: 2 сынып 1 сабақ
Мерзімі:: Сабақтың тақырыбы
11. 03. 2015 жыл: Наурыз көже
Мерзімі:: Сабақтың мақсаты
11. 03. 2015 жыл: Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру. Әңгіме мазмұнын меңгерту. «Наурыз көженің» жасалу жолын үйрету. Ұлттық құндылықтар мен әлемдік мәдениеттің сабақтастығын байқату.
Мерзімі:: Сілтеме
11. 03. 2015 жыл:

2 сынып әдебиеттік оқу пәні оқулығы

Б. Т. Қабатай, С. Р. Рахметова Алматы «Атамұра»,

2013 ж, «Ұлттық тағамдар» энциклопедиясы

Мерзімі:: Оқыту нәтижелері
11. 03. 2015 жыл: Наурыз мерекесі туралы мағлұмат алады. Әңгіме мазмұнын меңгереді. «Наурыз көженің» жасалу жолын үйренеді. Ұлттық құндылықтардың маңызын біліп, дәстүрге айналдыруды терең түсінеді. Өз ойларын еркін жеткізеді, ой бөліседі, талдайды, өздігінен ой қосуды үйренеді.
Мерзімі:: Түйінді идея
11. 03. 2015 жыл: «Наурыз көже молшылық, тоқшылықтың белгісі»
Мерзімі:: Модульдер
11. 03. 2015 жыл: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпаратты-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Мерзімі:: Әдіс -тәсілдер
11. 03. 2015 жыл: «Гүл тілек» тренингі, «Гүлдер» әдісі, «Аквариумдегі алтын балық», «Ой қозғау», «Тізбектей жазу», «Қабырғаға қарап оқу», «Галереяны шарлау», «Автор орындығы», « Жаңбыр тамшысы», «Эссе жазу», «Жас зертеуші» , «Пікір жазу» арқылы бағалау, «Басбармақ» әдісі, «Шапалақтау», Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы, өзін-өзі бағалау
Мерзімі:: Ресурстар
11. 03. 2015 жыл: Оқулық, таратпа материалдар, интербелсенді тақта, гүлдер, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, аквариум
Мерзімі:: Сабақ кезеңдері
11. 03. 2015 жыл: Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мерзімі::

Қызығушылық

ты ояту

11. 03. 2015 жыл:

«Гүл тілек» тренингі

«Гүлдер» әдісі

«Жауқазын», «Бәйшешек», «Қызғалдақ», «Сарғалдақ», «Қоңыраугүл»

«Аквариумдегі алтын балық» әдісі

«Көршіңе әңгімелеп бер», «Терминдер арқылы болжау»

«Ой қозғау»

Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызады

Оқушыларды гүлдер арқылы топқа бөледі. Баяу музыка әуенін қойып, ережемен таныстырады.

Сұқ саусақ арқылы аквариумді анықтауға тапсырма береді

«Тағам, наурыз» терминдері ұсынылады, оқитын мәтінді болжап, салыстыруға тапсырма беріледі

Интербелсенді тақтадан «Наурыз көже» (www. youtube. com) оның құрамы, жасалуы жөнінде бейнесюжет, автор туралы таныстырылым көрсетеді

Бір-біріне жылы лебіз білдіріп, тілектерін айтады.

Жеке-жеке гүлдерді алып, топқа бөлінеді.

Топтың ережесін еске түсіреді.

Аквариумдағы топқа басқа топтар кезекпен сұрақтар қойып, үй тапсырмасын қорытындылайды.

«Тағам, наурыз» терминдерін пайдаланып, оқитын мәтінді болжап, салыстырып, байланыстырады.

Бейнесюжетті тамашалау арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын ашады. Автор туралы танысады

Мерзімі::

Мағынаны

тану

11. 03. 2015 жыл:

«Жазбаша дөңгелек үстел»

«Қабырғаға қарап оқу»

«Наурыз көже» туралы білетіндерін тізбектей жазуға тапсырма береді

Құрылған мәтінді қабырғаға қарап оқып, толықтыруға тапсырма береді. Бірнеше оқушыға қосымша сұрақтар беріледі

1. Наурыз бен 7 санының қандай байланысы бар?

2. Көжеге қосылатын тағамдарды түстермен байланыстыру

«Наурыз көже» туралы білетіндерін тізбектей жазады

Мәтінді сынып бөлмесінің кез-келген жеріне барып оқып, толықтырып жазады.

Мерзімі:: «Жаңбыр тамшысы» сергіту сәті.
11. 03. 2015 жыл: Қимылдарды айтып, көрсетеді.
Қимылдарды қайталайды.
Мерзімі:: Ой толғаныс
11. 03. 2015 жыл:

«Галереяны шарлау

«Автор орындығы»

Мәтінді оқи жүріп, құндысын таңдауға тапсырмалар берілді.

Толықтырылған әңгімені автор орындығына отырып оқуға тапсырма беріледі

Қабырғаға ілінген мәтіндерді оқып, түсініктеме пікір жазады.

Әр топтан 1 оқушы автор орындығына отырып жазған әңгімелерін оқиды. Топтағы қалған оқушылар тыңдап, бағалайды

Мерзімі:: Бағалау
11. 03. 2015 жыл: «Пікір жазу» арқылы бағалау, «Басбармақ» әдісі, «Шапалақтау», Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы, өзін-өзі бағалау
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың «Пікір жазу» арқылы бағалау, «Басбармақ» әдісі, «Шапалақтау» әдістерін ұсынады. Жиынтық баға қояды.
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың «Пікір жазу» арқылы бағалау, «Басбармақ» әдісі, «Шапалақтау» әдістері арқылы бағалайды, бағалау парақтарын толтырады
Мерзімі:: Үйге тапсырма
11. 03. 2015 жыл:

«Эссе жазу»

«Жаңалықтың жаршысы»

«Наурыз көже-молшы лық, тоқшылықтың белгісі» тақырыбына эссе жазып келуге, жеке оқушыларға басқа халықтарда мейрамда пісірілетін тағам туралы қосымша мәлімет дайындауға тапсырма береді
Үй тапсырмасын жазады.
Мерзімі:: Кері байланыс
11. 03. 2015 жыл: «Гүл тілек»
Оқушылармен ой бөліседі.
Оқушылар сабақтан қандай әсер алғандарын топқа бөлінген гүлдерге жазып, флипчартқа жабыстырады.

Ұқсас жұмыстар
Наурыз атаулары, Наурыз көже
Наурыз тойым, Наурыз тойым
Наурыз - жыл басы жайлы ақпарат
Наурыз – жыл басы ( Тәрбие сағаты )
Қазақ халқының ежелден сақталып,атадан балаға мұра етіп қалдырған салт- дәстүрі. Наурыз – жыл басы
Наурыз имандылық мерекесі
Қазақтың салт - дәстүрлеріне тоқталып кету
Күн мейрамы ежелден
Наурыз мейрамы туралы
22 наурыз. 2 сынып, әдебиеттік оқу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz