Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Наурыз көже. Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру

Мерзімі:
11.03.2015 жыл
Сабақтың реті, сыныбы:
2 сынып 1 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Наурыз көже
Сабақтың мақсаты
Қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы жөнінде түсінік беру. Әңгіме мазмұнын меңгерту. <<Наурыз көженің>> жасалу жолын үйрету. Ұлттық құндылықтар мен әлемдік мәдениеттің сабақтастығын байқату.
Сілтеме
2 сынып әдебиеттік оқу пәні оқулығы
Б.Т.Қабатай,С.Р.Рахметова Алматы <<Атамұра>>,
2013 ж, <<Ұлттық тағамдар>> энциклопедиясы
Оқыту нәтижелері
Наурыз мерекесі туралы мағлұмат алады. Әңгіме мазмұнын меңгереді. <<Наурыз көженің>> жасалу жолын үйренеді. Ұлттық құндылықтардың маңызын біліп, дәстүрге айналдыруды терең түсінеді. Өз ойларын еркін жеткізеді, ой бөліседі, талдайды, өздігінен ой қосуды үйренеді.
Түйінді идея
<<Наурыз көже молшылық, тоқшылықтың белгісі>>
Модульдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпаратты-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс -тәсілдер
<<Гүл тілек>> тренингі, <<Гүлдер>> әдісі, <<Аквариумдегі алтын балық>>, <<Ой қозғау>>, <<Тізбектей жазу>>, <<Қабырғаға қарап оқу>>, <<Галереяны шарлау>>, <<Автор орындығы>>, << Жаңбыр тамшысы>>, <<Эссе жазу>>, <<Жас зертеуші>>, <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>>, Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы,өзін-өзі бағалау
Ресурстар
Оқулық, таратпа материалдар, интербелсенді тақта, гүлдер, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, аквариум
Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Қызығушылық
ты ояту

<<Гүл тілек>> тренингі

<<Гүлдер>> әдісі
<<Жауқазын>>, <<Бәйшешек>>, <<Қызғалдақ>>, <<Сарғалдақ>>, <<Қоңыраугүл>>

<<Аквариумдегі алтын балық>> әдісі

<<Көршіңе әңгімелеп бер>>, <<Терминдер арқылы болжау>>

<<Ой қозғау>>
Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызады

Оқушыларды гүлдер арқылы топқа бөледі. Баяу музыка әуенін қойып, ережемен таныстырады.

Сұқ саусақ арқылы аквариумді анықтауға тапсырма береді

<<Тағам, наурыз>> терминдері ұсынылады, оқитын мәтінді болжап, салыстыруға тапсырма беріледі
Интербелсенді тақтадан <<Наурыз көже>> (www.youtube.com) оның құрамы, жасалуы жөнінде бейнесюжет, автор туралы таныстырылым көрсетеді
Бір-біріне жылы лебіз білдіріп, тілектерін айтады.

Жеке-жеке гүлдерді алып, топқа бөлінеді.
Топтың ережесін еске түсіреді.

Аквариумдағы топқа басқа топтар кезекпен сұрақтар қойып, үй тапсырмасын қорытындылайды.

<<Тағам, наурыз>> терминдерін пайдаланып, оқитын мәтінді болжап, салыстырып, байланыстырады.

Бейнесюжетті тамашалау арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын ашады. Автор туралы танысады
Мағынаны
тану
<<Жазбаша дөңгелек үстел>>

<<Қабырғаға қарап оқу>>

<<Наурыз көже>> туралы білетіндерін тізбектей жазуға тапсырма береді
Құрылған мәтінді қабырғаға қарап оқып,толықтыруға тапсырма береді. Бірнеше оқушыға қосымша сұрақтар беріледі
1.Наурыз бен 7 санының қандай байланысы бар?
2.Көжеге қосылатын тағамдарды түстермен байланыстыру
<<Наурыз көже>> туралы білетіндерін тізбектей жазады

Мәтінді сынып бөлмесінің кез-келген жеріне барып оқып, толықтырып жазады.

<<Жаңбыр тамшысы>> сергіту сәті.
Қимылдарды айтып,көрсетеді.
Қимылдарды қайталайды.
Ой толғаныс

<<Галереяны шарлау

<<Автор орындығы>>
Мәтінді оқи жүріп, құндысын таңдауға тапсырмалар берілді.

Толықтырылған әңгімені автор орындығына отырып оқуға тапсырма беріледі

Қабырғаға ілінген мәтіндерді оқып, түсініктеме пікір жазады.

Әр топтан 1 оқушы автор орындығына отырып жазған әңгімелерін оқиды. Топтағы қалған оқушылар тыңдап, бағалайды
Бағалау
<<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>>, Жиынтық бағалау: Бағалау критерийі белгіленген бағалау парағы арқылы,өзін-өзі бағалау
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>> әдістерін ұсынады.Жиынтық баға қояды.
Сабақ кезеңдерінде формативті бағалаудың <<Пікір жазу>> арқылы бағалау, <<Басбармақ>> әдісі, <<Шапалақтау>> әдістері арқылы бағалайды, бағалау парақтарын толтырады
Үйге тапсырма
<<Эссе жазу>>

<<Жаңалықтың жаршысы>>

<<Наурыз көже-молшы лық, тоқшылықтың белгісі>> тақырыбына эссе жазып келуге, жеке оқушыларға басқа халықтарда мейрамда пісірілетін тағам туралы қосымша мәлімет дайындауға тапсырма береді

Үй тапсырмасын жазады.
Кері байланыс
<<Гүл тілек>>
Оқушылармен ой бөліседі.
Оқушылар сабақтан қандай әсер алғандарын топқа бөлінген гүлдерге жазып, флипчартқа жабыстырады.

Ұқсас жұмыстар
Наурыз атаулары, Наурыз көже
Наурыз тойым, Наурыз тойым
Наурыз - жыл басы жайлы ақпарат
Наурыз – жыл басы ( Тәрбие сағаты )
Қазақ халқының ежелден сақталып,атадан балаға мұра етіп қалдырған салт- дәстүрі. Наурыз – жыл басы
Наурыз имандылық мерекесі
Қазақтың салт - дәстүрлеріне тоқталып кету
Күн мейрамы ежелден
Наурыз мейрамы туралы
22 наурыз. 2 сынып, әдебиеттік оқу
Пәндер