Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері

1. Лондон туралы, көліктері түсінік қалыптастыру, тақырыпқа сай сөздерді білу.
2. Тақырыпқа сай сөздерді қолдану, сөйлемдер құра білу.
3. Лондон қаласы туралы, көліктері туралы білімдерін кеңейту, сын есімдердің шырайларын білу, өмірде қолдана алу.
- Британия елінің астанасы Лондон және көліктері туралы түсінік қалыптасады, сөздерді үйренеді, шырайларды біледі.
- Жаңа сөздерді қолдана алады, сөйлемдер құра біледі, шырайларды қолдана алады.
- Британия елінің астанасы туралы, көлік түрлері туралы білімдері кеңейеді, шырайларды ажырата қолданады.
Ұйымдастыру
Тренинг
-Қызығушылықты ояту. Сыныпта психологиялық жылы ахуал қалыптастыру.
- Training. “Give the present from your mind. ”
Тренинг «Ойша сыйлық сыйлау»
Оқушыларға бір-біріне ойша Британияға қыдырып барсаң, досыңа не сыйлар едің? Деп сұрақ қою арқылы сыйлық сыйлату.
-Оқушыларды арнайы құрылымдалған топтарға бөлу. (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу) . Топта рөлге бөлінеді. Орнатылған ережелер бойынша жұмыс жасау. ОүБ құралы күлегештерді қолдану. Түсінбеген оқушыға көмек көрсету.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
- Стикерге жазылған сөздердің мағынасы бойынша бірігу. бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта өз рөлдерін белгілейді. Күлегештерді пайдалана отыра, тапсырманы түсінген, түсінбегенін білдіреді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
- «Өрмекші торы» әдісі. Оқушылардан үй жұмысы бойынша сұрақтар қою. Бір-біріне қолдау көрсету. оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
Келесі топтар жайғасқан соң, ұйымшылдықта жұмыс жасату үшін пазл орындату.
-
Презентацияда Ұлы
британия астанасы Лондон қаласын к
өрсетіп, оқушыларға миға шабуыл жасау арқылы жаңа тақырыпты енгізу. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айтылып талқыланады.
Пазл орындайды. Оқушылар үй тапсырмасы сұраққа жауап береді. Жауабы жоқ оқушы өрмекші торына түскен болып есептеледі. Яғни бұл жерде оқушы келесіде бұл қателікті болдырмайды деп күтіледі.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Ұлыбритания елі астанасы және көліктері туралы екенін аңғарады. Сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті.
Қолдану:
Қорытынды
28 мин
2 мин
1. «Бірге ойлаймыз. Think together. » What is London? - сұрағына жан-жақты жауап іздеу. Оқушыларға бар білімдерін ортаға салып, қорытынды ойларын постерге жазып, ортаға шығып қорғайды. Тапсырма алдында критерийлер қойылады. мақсат қойғызамын, табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Лондон туралы ортақ ойларын постерге жазады.
What Is London?
What is London? There is more than one answer to this question. We can say that it is one of the largest cities in the world. We can say that it is one of the world's largest ports. We can point out that it is the capital of the United Kingdom^ But all these answers do not give you the whole idea of what London is.
London does not have one centre. It is a city which arose from small towns and villages. These towns and villages became parts of Greater London l as it is today. Each part is a "town" now. Each is different from others. Each has its own main street or square, its own shopping centre.
The oldest part of the capital is the "City, of London”, it makes about one square mile. It is about two thousand years old. Many monuments of London's history are in the City.
London has more theatres and concert halls, more picture galleries and museums than any other city in Britain.
Over fifteen million foreign tourists visit Britain every year and almost every tourist comes to London. Visitors to London often prefer to travel by bus because they can see so much of the city from the top of a double-decker.
- «Ойлан. Бірік. Бөліс»B, C деңгейі. Кітапта мәтінді түсініп оқып, аудару, топпен бірлесіп, постерге ортақ ойларын жеткізу. Қорғау. 2-тапсырма. Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады, мақсаты айтылады.
- Тапсырмадан соң, балаларға топтар бір-бірін бағалауы, яғни «Миссия және медаль» беру ұсынылады.
![images[38]](https://kz-sabaq-img.s3big.studkz.com/11369/image8.webp)
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп, оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен Лондон туралы оқып келу. Салыстырмалы шырай түрлеріне сын есімдерге мысалдар жазып, сөйлемдер құрау.
Бағалау
Рефлексия «Оқушылар сұрақ құрастырады. »
![Question%20box[1]](https://kz-sabaq-img.s3big.studkz.com/11369/image9.webp)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz