Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мұғалім : Аманиязова М.О. ағылшын тілі пәні мұғалімі
Сынып : 10 <<В>>
Сабақ тақырыбы
Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері.
Сабақ мақсаты
1.Лондон туралы, көліктері түсінік қалыптастыру, тақырыпқа сай сөздерді білу.
2.Тақырыпқа сай сөздерді қолдану, сөйлемдер құра білу.
3. Лондон қаласы туралы, көліктері туралы білімдерін кеңейту, сын есімдердің шырайларын білу, өмірде қолдана алу.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 10 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Британия елінің астанасы Лондон және көліктері туралы түсінік қалыптасады, сөздерді үйренеді, шырайларды біледі.
- Жаңа сөздерді қолдана алады, сөйлемдер құра біледі, шырайларды қолдана алады.
- Британия елінің астанасы туралы, көлік түрлері туралы білімдері кеңейеді, шырайларды ажырата қолданады.
Тапсырмалар
1. В, С деңгейі. <<Бірге ойлаймыз. Think together.>>What is London? - сұрағына жан-жақты жауап іздеу. Оқушыларға бар білімдерін ортаға салып, қорытынды ойларын постерге жазып ,ортаға шығып қорғайды.Тапсырма алдында критерийлер оқушылармен ақылдасып қойылады.
2. <<Ойлан.Бірік. Бөліс>>. B,C деңгейі. Кітапта мәтінді түсініп оқып, аудару, топпен бірлесіп, постерге ортақ ойларын жеткізу. Қорғау.

3. <> (крест және нольдіктер). Оқушыларға осы ойын арқылы 2 топқа бөліп, сұрақтарға жауап алу. Жауаптарды дұрыс тауып, крест не нольді толтырады және түгел тапқан топ жеңеді.

Дереккөздер
www.google.kz., www.mikegershon.com.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук, интерактивті тақта, стикерлер, проектор, үлестірмелі қағаздар, қағаздар А3, мобильді телефондар, сөздіктер.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру

Тренинг
5 мин

-Қызығушылықты ояту. Сыныпта психологиялық жылы ахуал қалыптастыру.
- Training. "Give the present from your mind."
Тренинг <<Ойша сыйлық сыйлау>>
Оқушыларға бір-біріне ойша Британияға қыдырып барсаң, досыңа не сыйлар едің? Деп сұрақ қою арқылы сыйлық сыйлату.
-Оқушыларды арнайы құрылымдалған топтарға бөлу.(оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу). Топта рөлге бөлінеді.Орнатылған ережелер бойынша жұмыс жасау. ОүБ құралы күлегештерді қолдану. Түсінбеген оқушыға көмек көрсету.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
- Стикерге жазылған сөздердің мағынасы бойынша бірігу. бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады.Топта өз рөлдерін белгілейді. Күлегештерді пайдалана отыра, тапсырманы түсінген, түсінбегенін білдіреді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин

- <<Өрмекші торы>> әдісі. Оқушылардан үй жұмысы бойынша сұрақтар қою. Бір-біріне қолдау көрсету.оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
Келесі топтар жайғасқан соң, ұйымшылдықта жұмыс жасату үшін пазл орындату.
-

Презентацияда Ұлы британия астанасы Лондон қаласын к өрсетіп, оқушыларға миға шабуыл жасау арқылы жаңа тақырыпты енгізу. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айтылып талқыланады.

Пазл орындайды. Оқушылар үй тапсырмасы сұраққа жауап береді. Жауабы жоқ оқушы өрмекші торына түскен болып есептеледі. Яғни бұл жерде оқушы келесіде бұл қателікті болдырмайды деп күтіледі.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Ұлыбритания елі астанасы және көліктері туралы екенін аңғарады. Сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.

Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау

Сергіту сәті.

Қолдану:
Қорытынды

28 мин

2 мин
1.<<Бірге ойлаймыз. Think together.>> What is London? - сұрағына жан-жақты жауап іздеу. Оқушыларға бар білімдерін ортаға салып, қорытынды ойларын постерге жазып ,ортаға шығып қорғайды.Тапсырма алдында критерийлер қойылады.мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Лондон туралы ортақ ойларын постерге жазады.
What Is London?
What is London? There is more than one answer to this question. We can say that it is one of the largest cities in the world. We can say that it is one of the world's largest ports. We can point out that it is the capital of the United Kingdom^ But all these answers do not give you the whole idea of what London is.
London does not have one centre. It is a city which arose from small towns and villages. These towns and villages became parts of Greater London l as it is today. Each part is a "town" now. Each is different from others. Each has its own main street or square, its own shopping centre.
The oldest part of the capital is the "City, of London", it makes about one square mile. It is about two thousand years old. Many monuments of London's history are in the City.
London has more theatres and concert halls, more picture galleries and museums than any other city in Britain.
Over fifteen million foreign tourists visit Britain every year and almost every tourist comes to London. Visitors to London often prefer to travel by bus because they can see so much of the city from the top of a double-decker.

- Жеке,жұппен,топпен оқушылар талқылайды,постерге ойларын түсіріп,ортағатоптың мүшесі репортер постерді қорғайды. Оқушылар критерийлер бойынша өз- өздерін және топты бағалайды.

1. <<Ойлан. Бірік. Бөліс>>B,C деңгейі. Кітапта мәтінді түсініп оқып, аудару, топпен бірлесіп, постерге ортақ ойларын жеткізу.Қорғау.2-тапсырма. Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады,мақсаты айтылады.
2. Тапсырмадан соң, балаларға топтар бір-бірін бағалауы, яғни <<Миссия және медаль>> беру ұсынылады.

Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке, сонан соң топпен жұмыстарын айтып,талқылап, ортақ ойларын постерге жазады. Қорғайды. Критерий бойынша өздерін бағалайды.Оқушылар топта бір-бірінің жұмыстарын жақсы жерін айтып, медаль ретінде ұсынады.

3. <> (крест және нольдіктер). Оқушыларға осы ойын арқылы 3 топтан 2 топқа ауыстырып, сұрақтарға жауап алу. Жауаптарды дұрыс тауып, крест не нольді түгел тапқан топ жеңеді. Тоғыз ұяшықта тоғыз түрлі сабақты қорытындылау сұрақтары бар.
Әр топ ұяшық таңдап, сұраққа жауап беріп, жеңуі тиіс.мәтінге сәйкес сұрақтар. Критерийлер бойынша өздерін бағалау.

Үйге тапсырма беру
1 мин
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп,оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен Лондон туралы оқып келу. Салыстырмалы шырай түрлеріне сын есімдерге мысалдар жазып, сөйлемдер құрау.
Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
Рефлексия <<Оқушылар сұрақ құрастырады.>>
4 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. Сабақ соңында ОүБ құралы <<Оқушылар сұрақтар құрастырады>> бойынша қорапқа балалар сұрақтарын жазып салады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Оқушылар қорапқа қалаған сұрақтарын жазады. (түсінген, түсінбеген, қиын, оңай, қызықты, қызықсыз) Яғни сабақта қай әдіс ұнады, ұнамады, қызықты не қызықсыз болды, нені түсінді және нені түсінбеді.

1-тапсырма. Мақсаты: Лондон туралы ағылшын тілінде айту.
р/с
Табыс критерийлері
Дескрипторлар
лейблдар
ұпай
1
Мағынаны түсіну
Толық
Толық емес
Мүлдем түсінбеген

2
1
0
2
Сөздерді қатесіз оқу
Толық
Толық емес
Мүлдем жауап жоқ

2
1
0
3
Уақыт үнемдеу
Жетті
талпынды

1
0
4
Постер дизайны
жетті
талпынды

1
0
2-тапсырма. Мәтінді қатесіз аудару, мағынасын түсіну.
р/с
Табыс критерийлері
Дескрипторлар
лейблдар
ұпай
1
Мәтіннің мағынасын түсіну
Толық
Толық емес
Мүлдем жоқ

2
1
0
2
Сөйлемдерді қатесіз оқу
Толық
Толық емес
Мүлдем толық емес

2
1
0
3
Уақыт үнемдеу
иә
жоқ

1
0
4
Постер дизайны
иә
жоқ

1
0

3-тапсырма. Крест-нөлдіктер ойыны. Барлық сұрақтарға дұрыс жауаптар табу.
р/с
Табыс критерийлері
Дескрипторлар
лейблдар
ұпай
1
Мағынаны түсіну
Толық түсінеді
Толық түсінбеді
Мүлдем түсінбеді

2
1
0
2
Барлық жауаптарды дұрыс табу
Толық
Толық емес
Мүлдем жоқ

2
1
0
3
Уақыт үнемдеу
Жетті
талпынды

1
0
4
Қатесіз айту
Жетті
талпынды

2
1
0

Ұқсас жұмыстар
«гүлдерай» тобына ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
«болашақ бүгіннен басталады!» тақыбындағы шет тілі апталығының ашылу телекөпірінің сценариі
London Wall - ескі Лондон қорғанын бойлап өтетін көшенің аты
There is a swimming pool next to my house. 5-сынып
Басып озар алдында жүргізуші
Қиындылар ағылшын тілінде
Синоним сөздерге мысал келтір
"ХХі ғасыр көшбасшысы" зияткерлік сайысы 9-10 сынып
Көлік түрлері туралы
Sights of london
Пәндер