Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Мұғалім : Аманиязова М. О. ағылшын тілі пәні мұғалімі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сынып : 10 «В»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақ тақырыбы
Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақ мақсаты

1. Лондон туралы, көліктері түсінік қалыптастыру, тақырыпқа сай сөздерді білу.

2. Тақырыпқа сай сөздерді қолдану, сөйлемдер құра білу.

3. Лондон қаласы туралы, көліктері туралы білімдерін кеңейту, сын есімдердің шырайларын білу, өмірде қолдана алу.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сілтеме
English Т. Т. Аяпова Атамұра баспаханасы 10 сынып,
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Күтілетін нәтижелер

- Британия елінің астанасы Лондон және көліктері туралы түсінік қалыптасады, сөздерді үйренеді, шырайларды біледі.

- Жаңа сөздерді қолдана алады, сөйлемдер құра біледі, шырайларды қолдана алады.

- Британия елінің астанасы туралы, көлік түрлері туралы білімдері кеңейеді, шырайларды ажырата қолданады.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Тапсырмалар
1. В, С деңгейі. «Бірге ойлаймыз. Think together. »What is London? - сұрағына жан-жақты жауап іздеу. Оқушыларға бар білімдерін ортаға салып, қорытынды ойларын постерге жазып, ортаға шығып қорғайды. Тапсырма алдында критерийлер оқушылармен ақылдасып қойылады.
2. «Ойлан. Бірік. Бөліс». B, C деңгейі. Кітапта мәтінді түсініп оқып, аудару, топпен бірлесіп, постерге ортақ ойларын жеткізу. Қорғау.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 3. «Noughts and crosses» (крест және нольдіктер) . Оқушыларға осы ойын арқылы 2 топқа бөліп, сұрақтарға жауап алу. Жауаптарды дұрыс тауып, крест не нольді толтырады және түгел тапқан топ жеңеді.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дереккөздер
www. google. kz., www. mikegershon. com.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дереккөздермен құрал-жабдықтар, қағаз және т. б.
Ноутбук, интерактивті тақта, стикерлер, проектор, үлестірмелі қағаздар, қағаздар А3, мобильді телефондар, сөздіктер.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

Ұйымдастыру

Тренинг

5 мин

-Қызығушылықты ояту. Сыныпта психологиялық жылы ахуал қалыптастыру.

- Training. “Give the present from your mind. ”

Тренинг «Ойша сыйлық сыйлау»

Оқушыларға бір-біріне ойша Британияға қыдырып барсаң, досыңа не сыйлар едің? Деп сұрақ қою арқылы сыйлық сыйлату.

-Оқушыларды арнайы құрылымдалған топтарға бөлу. (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу) . Топта рөлге бөлінеді. Орнатылған ережелер бойынша жұмыс жасау. ОүБ құралы күлегештерді қолдану. Түсінбеген оқушыға көмек көрсету.

-Берілген тапсырмаларды орындайды.

-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.

- Стикерге жазылған сөздердің мағынасы бойынша бірігу. бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта өз рөлдерін белгілейді. Күлегештерді пайдалана отыра, тапсырманы түсінген, түсінбегенін білдіреді.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

Білу:

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабаққа қадам жасау

5 мин

- «Өрмекші торы» әдісі. Оқушылардан үй жұмысы бойынша сұрақтар қою. Бір-біріне қолдау көрсету. оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.

ьиг бен Келесі топтар жайғасқан соң, ұйымшылдықта жұмыс жасату үшін пазл орындату.

-

здание парламента

смена караула

volvo-hybrid-double-decker-bus венстимерское аббатство maya_01

Typical_1930s_suburban_houses_-_geograph Презентацияда Ұлы британия астанасы Лондон қаласын к өрсетіп, оқушыларға миға шабуыл жасау арқылы жаңа тақырыпты енгізу. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айтылып талқыланады.

Пазл орындайды. Оқушылар үй тапсырмасы сұраққа жауап береді. Жауабы жоқ оқушы өрмекші торына түскен болып есептеледі. Яғни бұл жерде оқушы келесіде бұл қателікті болдырмайды деп күтіледі.

Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Ұлыбритания елі астанасы және көліктері туралы екенін аңғарады. Сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

Түсіну

Жаңа сабақты пысықтау

Сергіту сәті.

Қолдану:

Қорытынды

28 мин

2 мин

1. «Бірге ойлаймыз. Think together. » What is London? - сұрағына жан-жақты жауап іздеу. Оқушыларға бар білімдерін ортаға салып, қорытынды ойларын постерге жазып, ортаға шығып қорғайды. Тапсырма алдында критерийлер қойылады. мақсат қойғызамын, табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Лондон туралы ортақ ойларын постерге жазады.

What Is London?

What is London? There is more than one answer to this question. We can say that it is one of the largest cities in the world. We can say that it is one of the world's largest ports. We can point out that it is the capital of the United Kingdom^ But all these answers do not give you the whole idea of what London is.

London does not have one centre. It is a city which arose from small towns and villages. These towns and villages became parts of Greater London l as it is today. Each part is a "town" now. Each is different from others. Each has its own main street or square, its own shopping centre.

The oldest part of the capital is the "City, of London”, it makes about one square mile. It is about two thousand years old. Many monuments of London's history are in the City.

London has more theatres and concert halls, more picture galleries and museums than any other city in Britain.

Over fifteen million foreign tourists visit Britain every year and almost every tourist comes to London. Visitors to London often prefer to travel by bus because they can see so much of the city from the top of a double-decker.

- Жеке, жұппен, топпен оқушылар талқылайды, постерге ойларын түсіріп, ортағатоптың мүшесі репортер постерді қорғайды. Оқушылар критерийлер бойынша өз- өздерін және топты бағалайды.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:
  1. «Ойлан. Бірік. Бөліс»B, C деңгейі. Кітапта мәтінді түсініп оқып, аудару, топпен бірлесіп, постерге ортақ ойларын жеткізу. Қорғау. 2-тапсырма. Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады, мақсаты айтылады.
  2. Тапсырмадан соң, балаларға топтар бір-бірін бағалауы, яғни «Миссия және медаль» беру ұсынылады.
Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке, сонан соң топпен жұмыстарын айтып, талқылап, ортақ ойларын постерге жазады. Қорғайды. Критерий бойынша өздерін бағалайды. Оқушылар топта бір-бірінің жұмыстарын жақсы жерін айтып, медаль ретінде ұсынады.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: images[38] 3. «Noughts and crosses» (крест және нольдіктер) . Оқушыларға осы ойын арқылы 3 топтан 2 топқа ауыстырып, сұрақтарға жауап алу. Жауаптарды дұрыс тауып, крест не нольді түгел тапқан топ жеңеді. Тоғыз ұяшықта тоғыз түрлі сабақты қорытындылау сұрақтары бар.
Әр топ ұяшық таңдап, сұраққа жауап беріп, жеңуі тиіс. мәтінге сәйкес сұрақтар. Критерийлер бойынша өздерін бағалау.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Үйге тапсырма беру
1 мин

Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп, оған жеткендігін сұрайды.

Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен Лондон туралы оқып келу. Салыстырмалы шырай түрлеріне сын есімдерге мысалдар жазып, сөйлемдер құрау.

Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

Бағалау

Рефлексия «Оқушылар сұрақ құрастырады. »

4 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. Сабақ соңында ОүБ құралы Question%20box[1]

Ұқсас жұмыстар
«гүлдерай» тобына ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
«болашақ бүгіннен басталады!» тақыбындағы шет тілі апталығының ашылу телекөпірінің сценариі
London Wall - ескі Лондон қорғанын бойлап өтетін көшенің аты
There is a swimming pool next to my house. 5-сынып
Басып озар алдында жүргізуші
Қиындылар ағылшын тілінде
Синоним сөздерге мысал келтір
"ХХі ғасыр көшбасшысы" зияткерлік сайысы 9-10 сынып
Көлік түрлері туралы
Sights of london
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz