Sport and games Спорт және ойындар

Сабақтың жоспары.

Мұғалім : Аманиязова М. О.

Сынып : 7

Апта: 2 - апта 6 - күн 3 -сабақ

Сабақ тақырыбы
Sport and games / Спорт және ойындар
Сабақ тақырыбы: Сабақ мақсаты
Sport and games / Спорт және ойындар:

1. Британия спорт түрлері туралы білімін кеңейту

2. Тақырыпқа сай сөздерді қолдана білу

Сабақ тақырыбы: Сілтеме
Sport and games / Спорт және ойындар: English Т. Т. Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Сабақ тақырыбы: Күтілетін нәтижелер
Sport and games / Спорт және ойындар:

- Британия елінің спорт түрлерін ажырата алады.

- Жаңа сөздерді қолдана алады.

- Британия елінің спорты туралы білімдері кеңейеді.

Сабақ тақырыбы: Тапсырмалар
Sport and games / Спорт және ойындар: 1. В деңгейі. Оқушыларға кітаптағы Ex. 10 - жаттығуды Британия спорт түрлері туралы мәтінді оқып, аударып, қорытынды ойларын постерге жазып, ортаға шығып қорғайды. Тапсырма алдында критерийлер оқушылармен ақылдасып қойылады.
2. А деңгейі. Ex. 11. Мәтінді бойынша ойын түрлерін бағанға бөліп жазу. Келесі топтарға беру арқылы бір-бірін тексеру
Сабақ тақырыбы: 3. А. Ex. 12. Мұғалім оқушыларға оқулықтағы дұрыс, бұрыс сөйлемдерді табуды тапсырады. . Топта өзара бір-бірін тексеріп, ең жақсы жұмысты ортаға шығып айту.
Sport and games / Спорт және ойындар: 4. А/В. 14-жаттығу. 154-бет. Сөйлемдерді толықтыру. Мәтіннен алынған сөйлемдерді жазып болған соң, мәтіннен тауып, қателерін түзету
Сабақ тақырыбы:
Sport and games / Спорт және ойындар:
Сабақ тақырыбы: Дереккөздер
Sport and games / Спорт және ойындар: . www. google. kz.
Сабақ тақырыбы: Дереккөздермен құрал-жабдықтар, қағаз және т. б.
Sport and games / Спорт және ойындар: Ноутбук, интерактивті тақта
Сабақ тақырыбы: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Sport and games / Спорт және ойындар: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ тақырыбы:

Ұйымдастыру

Тренинг

Sport and games / Спорт және ойындар: 5 мин

-Қызығушылықты ояту

- Оқушыларға бір-біріне ойдан сыйлық сыйлату.

- Түрлі-түсті стикерлер арқылы топтарға бөлу. (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу) . Топта рөлге бөлінеді.

-Берілген тапсырмаларды орындайды.

-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.

-Стикерлердің түсі бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта өз рөлдерін белгілейді.

Сабақ тақырыбы:

Білу:

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабаққа қадам жасау

Sport and games / Спорт және ойындар: 8 мин

- Лента қойып, сол лентағажету үшін сұраққа жауап беру арқылы жақындау. Бір-біріне қолдау көрсету. оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.

-Мұғалім презентацияда спорт түрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады. Сонан соң Қазақстандағы спорт пен Британиядағы спорт түрлерін Венн диаграммасына салғызады.

-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып лентаға жақындайды., сұраққа жауап береді.

Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Британия спорт түрлері туралы екенін аңғарады. сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.

-Балалар тақтаға Венн диаграммасын орындайды.

Сабақ тақырыбы:

Түсіну

Жаңа сабақты пысықтау

Sport and games / Спорт және ойындар: 28 мин
1-тапсырмадаEx. 10. мақсат қойғызамын, табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Кітаптағы мәтінді оқып, талқылап, аударады. Постерге негізгі ойларын жазады. (153-бет)

- Жеке, жұппен, топпен талқылайды, орындап, ортаға репортер постер қорғайды. оқушылар критерийлер бойынша

өз- өздерін және топты бағалайды.

Сабақ тақырыбы:

- 2-тапсырма. Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады, мақсаты айтылады. (154-бет, 11-жаттығу)

Оқушылар жеке, сонан соң жұпта, топта жұмыстарын талқылап, әр топ бір-бірінің жұмысын тексереді.

Sport and games / Спорт және ойындар:
  • Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке, сонан соң жұбымен, кейін топта жұмыстарын айтып, талқылап, келесі топтарға жұмастарын беріп, тексертеді. Осы арқылы оқушы өз қатесін байқайды.

Критерий бойынша өздерін бағалайды.

Сабақ тақырыбы: 3-тапсырма. Мақсаты айтылады. Критерийлер жасалады. Оқушыларға дұрыс, бұрыс сөйлемдерді тауып, орындатып, топ ішінде өзара бір-бірімен жұмысын алмастыртады. Тексертіп, бір-бірімен талқылатып, ең жақсы орындалған жұмысты ортаға шығартады.
Sport and games / Спорт және ойындар: Критерийлер бойынша жеке орындап, сонан соң бір-бірінің жұмысын топта өзара тексеріп, талқылап, ең жақсы жұмысты таңдап ортаға шығарады.
Сабақ тақырыбы: 4-тапсырма. Мұғалім критерий қойғызып, тапсырма мақсаты айқындалып, оқушыларға тапсырманы орындатады. Уақыт беріледі. Әр оқушы сөйлемдерді толықтырып, сонан соң мәтін бойынша өз қателерін табу. Бағалау.
Sport and games / Спорт және ойындар: Оқушылар критерийлер қойып, тапсырманы орындайды. Қателерін тексеріп, өздерін бағалайды.
Сабақ тақырыбы: Үйге тапсырма беру
Sport and games / Спорт және ойындар: 2 мин

Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп, оған жеткендігін сұрайды.

Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, Британия елінің спорт түрлерін тауып оқып келу.

Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Сабақ тақырыбы: Бағалау
Sport and games / Спорт және ойындар: 2 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. Сабақ соңында ОүБ құралы «Оқушылар сұрақтар құрастырады» бойынша қорапқа балалар сұрақтарын жазғызады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Оқушылар қорапқа қалаған сұрақтарын жазады.

1-задание. Цели: Понять значение текста и правильно перевести текст.

р/с
Критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерии успеха: Понятие значения
Дескрипторы:

Вполне

Немного

Вообще непонимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерии успеха: Правильно перевести текст.
Дескрипторы:

Все правильно

Не все правильно

Не перевел

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерии успеха: Правильное произношение слов.
Дескрипторы:

Все правильно

Не все

Вообще не правильно

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с:
Критерии успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Сэкономил время

Не сэкономил время

лейблы:
очко:

1

0

2-задание. Правильно найти из текста слова и дополнить таблицу.

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понятие значения
Дескрипторы:

Вполне

Немного

Не понимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Найти правильно все ответы
Дескрипторы:

Все

Неполное

Вообще нет ответов

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
очко:

1

0

3-задание. Правильно найти и написать правильные и неправильные предложения.

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понятие значения
Дескрипторы:

Полностью понимает

Немного понимает

Вообще не понимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Найти правильно все ответы
Дескрипторы:

Все ответы правильные

Неполные ответы

Вообще нет ответов

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
очко:

1

0

р/с: 4
Критерий успеха: Произнести без ошибок
Дескрипторы:

Нет ошибок

Немного ошибок

Много ошибок

лейблы:
очко:

2

1

0

4-задание. Дополнить предложения.

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понятие значения предложении.
Дескрипторы:

Полностью понимает

Немного понимает

Вообще не понимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Найти правильно все ответы
Дескрипторы:

Все ответы правильные

Неполные ответы

Вообще нет ответов

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
очко:

1

0

Сабақтың жоспары.

Мұғалім : Аманиязова М. О.

Сынып : 7

Апта: 2 - апта 5 - күн 3 -сабақ

Сабақ тақырыбы
Films - Фильмдер
Сабақ тақырыбы: Сабақ мақсаты
Films - Фильмдер:

1. Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана білу.

2. Фильм туралы білімдерін кеңейту.

Сабақ тақырыбы: Сілтеме
Films - Фильмдер: English Т. Т. Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Сабақ тақырыбы: Күтілетін нәтижелер
Films - Фильмдер:

- Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана алады. .

-Фильмдер туралы білімдері кеңейеді.

Сабақ тақырыбы: Тапсырмалар
Films - Фильмдер: -1-тапсырма. В деңгейі. Сөйлемдердің, яғни киноның қандай жанрда екенін тауып орналастыру
2. Партнермен сұхбаттас. Оқушыларға сұрақтарды беру арқылы бір-бірімен сұхбаттасып ақпарат жинайды. (диалогты оқытуды қолдану, сонымен қатар оқушылардың киноға қызығушылығын байқау)
Сабақ тақырыбы: 3. 2 түрлі мәтін беру арқылы ол мәтінді аудара отырып, екеуіндегі актерлердің қайсысы атақтырақ екенін тауып айту. (сын тұрғысынан ойлау. )
Сабақ тақырыбы:
Films - Фильмдер:
Сабақ тақырыбы: Дереккөздер
Films - Фильмдер: . www. google. kz.
Сабақ тақырыбы: Дереккөздермен құрал-жабдықтар, қағаз және т. б.
Films - Фильмдер: Ноутбук, интерактивті тақта
Сабақ тақырыбы: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Films - Фильмдер: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ тақырыбы:

Ұйымдастыру

Тренинг

Films - Фильмдер: 5 мин

-Қызығушылықты ояту

- Жер сілкінісі тренингін өткізу.

-Суреттер бөліктер арқылы топ құрау. (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу) . Топта рөлге бөлінеді.

-Берілген тапсырмаларды орындайды.

-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.

-Суреттер бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта өз рөлдерін белгілейді.

Сабақ тақырыбы:

Білу:

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабаққа қадам жасау

Films - Фильмдер: 8 мин

-«Өрмекші торы» әдісі. Бір-біріне қолдау көрсету. оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.

-Мұғалім презентацияда кинотүрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.

-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып торға түспеуге тырысады, сұраққа жауап береді.

Суреттерді ойлана жаңа --тақырып кино жанрлары туралы екенін аңғарады. сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.

Сабақ тақырыбы:

Түсіну

Жаңа сабақты пысықтау

Films - Фильмдер: 28 мин
1-тапсырмада мақсат қойғызамын, табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Кітаптағы сөйлемдердің жалғасын ретімен орналастыртып, постерге жазып ортада өорғау (156-бет)

- Жеке, жұппен, топпен талқылайды, орындап, ортаға репортер постер қорғайды. оқушылар критерийлер бойынша

өз- өздерін және топты бағалайды.

Сабақ тақырыбы: - 2-тапсырма. Тапсырма мақсаты айқындалып топта жолдастарымен диалог құрап, сұхбаттасады. Топта кім нені ұнатады, қандай кино ұнайды, қорытынды ойларын ортада айтады.
Films - Фильмдер:

Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке, сонан соң жұбымен, кейін топта сұрақ қоя отырып, бір-бірінен жауап алады.

Критерий бойынша өздерін бағалайды.

Сабақ тақырыбы: 3-тапсырма. Мақсаты айтылады. Критерийлер жасалады. Оқушыларға 2 түрлі мәтін беріліп, оларды аударту, қай мәтіндегі актер атақтырақ екенін табу.
Films - Фильмдер: Критерийлер бойынша жеке орындап, сонан соң топта аударып, талқылап, постермен қорғау
Сабақ тақырыбы:
Films - Фильмдер:
Сабақ тақырыбы: Үйге тапсырма беру
Films - Фильмдер: 2 мин

Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп, оған жеткендігін сұрайды.

Мұғалім үйге кино туралы шығарма не эссе, не болмаса сүйікті актер/актрисасы туралы жазып келуді тапсырады.

Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Сабақ тақырыбы: Бағалау
Films - Фильмдер: 2 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. «Бес саусақ» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Оқушылар бүгінгі сабақта не ұнады, ұнамады, не қызықты, не қызықсыз болды, осының барлығын саусақ суретін салып, бес бармақтың ішіне жазады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Сабақта алған әсерлерін бес бармаққа көрсетіп жазады.

1-задание. Цели: Понять значение предложении и правильно найти соответствующие ответы. Постер

р/с
Критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерии успеха: Понятие значения
Дескрипторы:

Вполне

Немного

Вообще непонимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерии успеха: Правильно найти все ответы.
Дескрипторы:

Все правильно

Не все правильно

Не перевел

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерии успеха: Правильное произношение слов.
Дескрипторы:

Все правильно

Не все

Вообще не правильно

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 4
Критерии успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Сэкономил время

Не сэкономил время

лейблы:
очко:

1

0

2-задание. Правильно понять вопросы и ответить на них.

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понятие значения
Дескрипторы:

Вполне

Немного

Не понимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Правильно поставить вопрос и ответить на вопрос.
Дескрипторы:

Все

Неполное

Вообще нет ответов

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
очко:

1

0

3-задание. Прочитать тексты и перевести, найти кто из двоих актеров популярнее. Постер

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понятие значения
Дескрипторы:

Полностью понимает

Немного понимает

Вообще не понимает

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Перевести без ошибок
Дескрипторы:

Все правильно

Неполные

Вообще нет перевода

лейблы:
очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
очко:

1

0

р/с: 4
Критерий успеха: Произнести без ошибок
Дескрипторы:

Нет ошибок

Немного ошибок

Много ошибок

лейблы:
очко:

2

1

0

Сабақтың жоспары

Мұғалім : Аманиязова М. О.

Сынып :7

Апта:3

Сабақ тақырыбы
Have to and has to/
Сабақ тақырыбы: Сабақ мақсаты
Have to and has to/:
  1. Have to, has to модальді етістіктерін білу.
  2. Модальді етістіктерді қолдана білу.
  3. Модальді етістіктерді қолдану арқылы өз ойын жеткізу.
Сабақ тақырыбы: Сілтеме
Have to and has to/: English Т. Т. Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Сабақ тақырыбы: Күтілетін нәтижелер
Have to and has to/:

- Оқушылар модальді етістіктерді біледі.

- Модальді етістіктерді қолдана алады.

- Модальді етістіктерді қолданып сөйлемдер құрап өз ойын жеткізе біледі.

Сабақ тақырыбы: Тапсырмалар
Have to and has to/:

1. «Ойлан. Топтас. Талқыла.

Кітаптағы 8-жаттығуды орындау.

2. «Жұптас. Ойлан.

Бірік» әдісі. Әңгіме-дебат. Оқушыларға кітаптағы 9-жаттығуды талқылап, болымды, болымсыз тұстарынжазу. Қорғау.

Сабақ тақырыбы: 3. «Сәйкесін тап». (Топпен талқылау, бір шешімге келу, жанұялары туралы сөйлемдер құрастыру)
Сабақ тақырыбы: Дереккөздер
Have to and has to/: www. www. google. kz.
Сабақ тақырыбы: Дереккөздермен құрал-жабдықтар, қағаз және т. б.
Have to and has to/: Ноутбук, интерактивті тақта
Сабақ тақырыбы: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Have to and has to/: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ тақырыбы:

Ұйымдастыру

Тренинг

Have to and has to/: 3 мин

-Қызығушылықты ояту

- Ойша сыйлық сыйлау.

-Стикерлер тарату (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу)

-Берілген тапсырмаларды орындайды

-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.

-Стикерлер бөліктерін біріктіріп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта мүшелерді сайлап алады.

Сабақ тақырыбы:

Білу:

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабаққа қадам жасау

Have to and has to/:

5 мин

2 мин

-Үй жұмысын «өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

- Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады. Оқушылар тапсырманы түсінгенін, не түсінбегенін білу үшін Гершонның «күлегештер» түсіндегі сигналды карточкалар әдісін қолдану.

-Оқушылар үй тапсырмасын айтады, сұраққа жауап береді.

Оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.

Сабақ тақырыбы:

Түсіну

Жинақтау

Жаңа сабақты пысықтау

Сергіту сәті

Have to and has to/:

26 мин

3 минут

1-жаттығуда Мақсат қойғызамын, табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.

- Жеке, жұппен, топпен талқылайды, орындап, ортаға репортер постер қорғайды. оқушылар критерийлер бойынша

өз- өздерін және топты бағалайды.

Сабақ тақырыбы: 2-тапсырма. ) . Дебат түрінде 2 топ болымды, болымсыз түрде сөйлемдер жазады.
Have to and has to/:

- Оқушылар білетіндіктен шапшаң тауып, орындайды.

Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.

Жаңа сөздерді сөздікке түртіп жазып отырады.

Сабақ тақырыбы: Сергіту музыкасы қосылады.
Have to and has to/: Оқушылар биді қайталап билеп сергіп алады.
Сабақ тақырыбы: 3-тапсырма. Мұғалім келесі тапсырманы топтарға жеке оқып шығуға тапсырады. Критерийлер оқушылармен бірге жазылады. Сонан соң жұппен, топпен сөздердің аудармасын тауып, байланысты екенін айтады. Мұғалім топтарға жұмыстарын бір-бірімен алмастырып, тексеруге ұсындырады. 112-бет, 14-жаттығу
Have to and has to/:

-Оқушылар тапсырманы жеке оқып шығып жұппен аудармасын іздеп, сонан соң топпен табады. Ортаға постерге жазып, ортақ шешімдерін жазады.

-Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп критерий бойынша бағалайды. (жұмыс барысында да критерий бойынша жұмыс жасайды. )

Сабақ тақырыбы: Үйге тапсырма беру
Have to and has to/: 1 мин
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, модальді етістікпен сөйлемдер жазу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Сабақ тақырыбы: Бағалау
Have to and has to/: 5 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. Үй тапсырмасы беріледі. Бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген сұрақтарын парақшаға жазып М. Гершонның ОүБ құралы «Оқушылар сұрақ құрастырады» деген түрін қолданып, қара жәшікке салу.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта қаншалықты меңгергенін біліп отырады. Үй тапсырмасын жазып алады. Қара жәшікке түсінбеген, түсінгендерін жазып салады.

1-тапсырма. Цели: Найти правильный перевод и значение новых слов

р/с
критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
р/с: 1
критерии успеха: Понимает значение
Дескрипторы:

Вполне понимает

Немного понимает

Вообще непонимает

лейблы:
Очко:

2

1

0

р/с: 2
критерии успеха: Найти все ответы
Дескрипторы:

Все ответы найти

Неполные ответы

Вообще нет ответов

лейблы:
Очко:

2

1

0

р/с: 3
критерии успеха: Экономить время
Дескрипторы:

Сэкономил время

Не сэкономил время

лейблы:
Очко:

1

0

2-задание. Правильно соединить картинки национальных игр и их значения.

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понимать значение и правильно произносить слова
Дескрипторы:

Вполне

Немного

Не понимает

лейблы:
Очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Найти правильно все ответы
Дескрипторы:

Все

Неполное

Вообще нет ответов

лейблы:
Очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономить время
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
Очко:

1

0

3-задание. Правильно найти значения слов и найти к которой казахской игре соответствуют слова. Правильно произносить и употреблять в речи

р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
р/с: 1
Критерий успеха: Понимать значение6 произнести без ошибок
Дескрипторы:

Полностью понимает

Немного понимает

Вообще не понимает

лейблы:
Очко:

2

1

0

р/с: 2
Критерий успеха: Найти правильно все ответы
Дескрипторы:

Все ответы правильные

Неполные ответы

Вообще нет ответов

лейблы:
Очко:

2

1

0

р/с: 3
Критерий успеха: Сэкономитьвремя
Дескрипторы:

Да

Нет

лейблы:
Очко:

1

0

4-задание. Правильно найтипорядок слов в тексте


Ұқсас жұмыстар
Спорт және ойын
Формативті және суммативті бағалау
Free time activities. Бос уақыттағы іс-әрекет
Ежелгі грек театры
Hobbies
Ежелгі грек өнері
Жаңа мазмұнға сай педагогикалық жаңа технологиялрды пайдаланып өткізілген сабақтардың өзіндік талдауы
Ұлттық спорт түрлері. 7 сынып
Ежелгі грекия өнері
Қазақша спорт
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz