Sport and games Спорт және ойындар

Сабақтың жоспары.
Мұғалім : Аманиязова М. О.
Сынып : 7
Апта: 2 - апта 6 - күн 3 -сабақ
1. Британия спорт түрлері туралы білімін кеңейту
2. Тақырыпқа сай сөздерді қолдана білу
- Британия елінің спорт түрлерін ажырата алады.
- Жаңа сөздерді қолдана алады.
- Британия елінің спорты туралы білімдері кеңейеді.
Ұйымдастыру
Тренинг
-Қызығушылықты ояту
- Оқушыларға бір-біріне ойдан сыйлық сыйлату.
- Түрлі-түсті стикерлер арқылы топтарға бөлу. (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу) . Топта рөлге бөлінеді.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Стикерлердің түсі бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта өз рөлдерін белгілейді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
- Лента қойып, сол лентағажету үшін сұраққа жауап беру арқылы жақындау. Бір-біріне қолдау көрсету. оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
-Мұғалім презентацияда спорт түрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады. Сонан соң Қазақстандағы спорт пен Британиядағы спорт түрлерін Венн диаграммасына салғызады.
-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып лентаға жақындайды., сұраққа жауап береді.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Британия спорт түрлері туралы екенін аңғарады. сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.
-Балалар тақтаға Венн диаграммасын орындайды.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
- Жеке, жұппен, топпен талқылайды, орындап, ортаға репортер постер қорғайды. оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
- 2-тапсырма. Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады, мақсаты айтылады. (154-бет, 11-жаттығу)
Оқушылар жеке, сонан соң жұпта, топта жұмыстарын талқылап, әр топ бір-бірінің жұмысын тексереді.
- Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке, сонан соң жұбымен, кейін топта жұмыстарын айтып, талқылап, келесі топтарға жұмастарын беріп, тексертеді. Осы арқылы оқушы өз қатесін байқайды.
Критерий бойынша өздерін бағалайды.
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп, оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, Британия елінің спорт түрлерін тауып оқып келу.
1-задание. Цели: Понять значение текста и правильно перевести текст.
Вполне
Немного
Вообще непонимает
2
1
0
Все правильно
Не все правильно
Не перевел
2
1
0
Все правильно
Не все
Вообще не правильно
2
1
0
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно найти из текста слова и дополнить таблицу.
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти и написать правильные и неправильные предложения.
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
Да
Нет
1
0
Нет ошибок
Немного ошибок
Много ошибок
2
1
0
4-задание. Дополнить предложения.
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
Да
Нет
1
0
Сабақтың жоспары.
Мұғалім : Аманиязова М. О.
Сынып : 7
Апта: 2 - апта 5 - күн 3 -сабақ
1. Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана білу.
2. Фильм туралы білімдерін кеңейту.
- Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана алады. .
-Фильмдер туралы білімдері кеңейеді.
Ұйымдастыру
Тренинг
-Қызығушылықты ояту
- Жер сілкінісі тренингін өткізу.
-Суреттер бөліктер арқылы топ құрау. (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу) . Топта рөлге бөлінеді.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Суреттер бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта өз рөлдерін белгілейді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
-«Өрмекші торы» әдісі. Бір-біріне қолдау көрсету. оқушыға қолдау көрсету. Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
-Мұғалім презентацияда кинотүрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.
-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып торға түспеуге тырысады, сұраққа жауап береді.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып кино жанрлары туралы екенін аңғарады. сабақ мақсаты айтылып, талқыланады.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
- Жеке, жұппен, топпен талқылайды, орындап, ортаға репортер постер қорғайды. оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке, сонан соң жұбымен, кейін топта сұрақ қоя отырып, бір-бірінен жауап алады.
Критерий бойынша өздерін бағалайды.
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп, оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге кино туралы шығарма не эссе, не болмаса сүйікті актер/актрисасы туралы жазып келуді тапсырады.
1-задание. Цели: Понять значение предложении и правильно найти соответствующие ответы. Постер
Вполне
Немного
Вообще непонимает
2
1
0
Все правильно
Не все правильно
Не перевел
2
1
0
Все правильно
Не все
Вообще не правильно
2
1
0
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно понять вопросы и ответить на них.
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
Да
Нет
1
0
3-задание. Прочитать тексты и перевести, найти кто из двоих актеров популярнее. Постер
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
Все правильно
Неполные
Вообще нет перевода
2
1
0
Да
Нет
1
0
Нет ошибок
Немного ошибок
Много ошибок
2
1
0
Сабақтың жоспары
Мұғалім : Аманиязова М. О.
Сынып :7
Апта:3
- Have to, has to модальді етістіктерін білу.
- Модальді етістіктерді қолдана білу.
- Модальді етістіктерді қолдану арқылы өз ойын жеткізу.
- Оқушылар модальді етістіктерді біледі.
- Модальді етістіктерді қолдана алады.
- Модальді етістіктерді қолданып сөйлемдер құрап өз ойын жеткізе біледі.
1. «Ойлан. Топтас. Талқыла.
Кітаптағы 8-жаттығуды орындау.
2. «Жұптас. Ойлан.
Бірік» әдісі. Әңгіме-дебат. Оқушыларға кітаптағы 9-жаттығуды талқылап, болымды, болымсыз тұстарынжазу. Қорғау.
Ұйымдастыру
Тренинг
-Қызығушылықты ояту
- Ойша сыйлық сыйлау.
-Стикерлер тарату (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу)
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Стикерлер бөліктерін біріктіріп, сол бойынша топ кұрып, орындарына жайғасады. Топта мүшелерді сайлап алады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
2 мин
-Үй жұмысын «өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
- Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады. Оқушылар тапсырманы түсінгенін, не түсінбегенін білу үшін Гершонның «күлегештер» түсіндегі сигналды карточкалар әдісін қолдану.
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады, сұраққа жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Түсіну
Жинақтау
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
26 мин
3 минут
- Жеке, жұппен, топпен талқылайды, орындап, ортаға репортер постер қорғайды. оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
- Оқушылар білетіндіктен шапшаң тауып, орындайды.
Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Жаңа сөздерді сөздікке түртіп жазып отырады.
-Оқушылар тапсырманы жеке оқып шығып жұппен аудармасын іздеп, сонан соң топпен табады. Ортаға постерге жазып, ортақ шешімдерін жазады.
-Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп критерий бойынша бағалайды. (жұмыс барысында да критерий бойынша жұмыс жасайды. )
1-тапсырма. Цели: Найти правильный перевод и значение новых слов
Вполне понимает
Немного понимает
Вообще непонимает
2
1
0
Все ответы найти
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно соединить картинки национальных игр и их значения.
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти значения слов и найти к которой казахской игре соответствуют слова. Правильно произносить и употреблять в речи
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
Да
Нет
1
0
4-задание. Правильно найтипорядок слов в тексте
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz