Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Sport and games Спорт және ойындар
Сабақтың жоспары.
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып : 7
Апта: 2 - апта 6 - күн 3 -сабақ
Сабақ тақырыбы
Sport and games / Спорт және ойындар
Сабақ мақсаты
1.Британия спорт түрлері туралы білімін кеңейту
2.Тақырыпқа сай сөздерді қолдана білу
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Британия елінің спорт түрлерін ажырата алады.
- Жаңа сөздерді қолдана алады.
- Британия елінің спорты туралы білімдері кеңейеді.
Тапсырмалар
1. В деңгейі.Оқушыларға кітаптағы Ex.10 - жаттығуды Британия спорт түрлері туралы мәтінді оқып,аударып,қорытынды ойларын постерге жазып ,ортаға шығып қорғайды.Тапсырма алдында критерийлер оқушылармен ақылдасып қойылады.
2. А деңгейі.Ex.11.Мәтінді бойынша ойын түрлерін бағанға бөліп жазу.Келесі топтарға беру арқылы бір-бірін тексеру
3.А.Ex.12. Мұғалім оқушыларға оқулықтағы дұрыс,бұрыс сөйлемдерді табуды тапсырады..Топта өзара бір-бірін тексеріп,ең жақсы жұмысты ортаға шығып айту.
4.А/В.14-жаттығу.154-бет.Сөйлемдерді толықтыру. Мәтіннен алынған сөйлемдерді жазып болған соң,мәтіннен тауып,қателерін түзету
Дереккөздер
.www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
5 мин
-Қызығушылықты ояту
- Оқушыларға бір-біріне ойдан сыйлық сыйлату.
- Түрлі-түсті стикерлер арқылы топтарға бөлу.(оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу).Топта рөлге бөлінеді.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Стикерлердің түсі бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады.Топта өз рөлдерін белгілейді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
8 мин
- Лента қойып, сол лентағажету үшін сұраққа жауап беру арқылы жақындау.Бір-біріне қолдау көрсету.оқушыға қолдау көрсету.Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
-Мұғалім презентацияда спорт түрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Сонан соң Қазақстандағы спорт пен Британиядағы спорт түрлерін Венн диаграммасына салғызады.
-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып лентаға жақындайды.,сұраққа жауап береді.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Британия спорт түрлері туралы екенін аңғарады.сабақ мақсаты айтылып,талқыланады.
-Балалар тақтаға Венн диаграммасын орындайды.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
28 мин
1-тапсырмадаEx.10.мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын.Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.Кітаптағы мәтінді оқып,талқылап,аударады.Постерге негізгі ойларын жазады.(153-бет)
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
- 2-тапсырма.Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады,мақсаты айтылады. (154-бет,11-жаттығу)
Оқушылар жеке,сонан соң жұпта,топта жұмыстарын талқылап,әр топ бір-бірінің жұмысын тексереді.
oo Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке,сонан соң жұбымен,кейін топта жұмыстарын айтып,талқылап, келесі топтарға жұмастарын беріп,тексертеді.Осы арқылы оқушы өз қатесін байқайды.
Критерий бойынша өздерін бағалайды.
3-тапсырма. Мақсаты айтылады. Критерийлер жасалады.Оқушыларға дұрыс,бұрыс сөйлемдерді тауып,орындатып,топ ішінде өзара бір-бірімен жұмысын алмастыртады.Тексертіп,бір-бірімен талқылатып,ең жақсы орындалған жұмысты ортаға шығартады.
Критерийлер бойынша жеке орындап,сонан соң бір-бірінің жұмысын топта өзара тексеріп,талқылап,ең жақсы жұмысты таңдап ортаға шығарады.
4-тапсырма.Мұғалім критерий қойғызып,тапсырма мақсаты айқындалып,оқушыларға тапсырманы орындатады.Уақыт беріледі.Әр оқушы сөйлемдерді толықтырып,сонан соң мәтін бойынша өз қателерін табу.Бағалау.
Оқушылар критерийлер қойып,тапсырманы орындайды.Қателерін тексеріп,өздерін бағалайды.
Үйге тапсырма беру
2 мин
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп,оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу,Британия елінің спорт түрлерін тауып оқып келу.
Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
2 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. Сабақ соңында ОүБ құралы <<Оқушылар сұрақтар құрастырады>> бойынша қорапқа балалар сұрақтарын жазғызады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Оқушылар қорапқа қалаған сұрақтарын жазады.
1-задание. Цели: Понять значение текста и правильно перевести текст.
р/с
Критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Вообще непонимает
2
1
0
2
Правильно перевести текст.
Все правильно
Не все правильно
Не перевел
2
1
0
3
Правильное произношение слов.
Все правильно
Не все
Вообще не правильно
2
1
0
Сэкономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно найти из текста слова и дополнить таблицу.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти и написать правильные и неправильные предложения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
4
Произнести без ошибок
Нет ошибок
Немного ошибок
Много ошибок
2
1
0
4-задание.Дополнить предложения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения предложении.
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
Сабақтың жоспары.
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып : 7
Апта: 2 - апта 5 - күн 3 -сабақ
Сабақ тақырыбы
Films - Фильмдер
Сабақ мақсаты
1. Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана білу.
2. Фильм туралы білімдерін кеңейту.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана алады..
-Фильмдер туралы білімдері кеңейеді.
Тапсырмалар
-1-тапсырма. В деңгейі.Сөйлемдердің,яғни киноның қандай жанрда екенін тауып орналастыру
2. Партнермен сұхбаттас.Оқушыларға сұрақтарды беру арқылы бір-бірімен сұхбаттасып ақпарат жинайды. (диалогты оқытуды қолдану,сонымен қатар оқушылардың киноға қызығушылығын байқау)
3. 2 түрлі мәтін беру арқылы ол мәтінді аудара отырып,екеуіндегі актерлердің қайсысы атақтырақ екенін тауып айту.(сын тұрғысынан ойлау.)
Дереккөздер
.www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
5 мин
-Қызығушылықты ояту
- Жер сілкінісі тренингін өткізу.
-Суреттер бөліктер арқылы топ құрау.(оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу).Топта рөлге бөлінеді.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Суреттер бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады.Топта өз рөлдерін белгілейді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
8 мин
-<<Өрмекші торы>> әдісі.Бір-біріне қолдау көрсету.оқушыға қолдау көрсету.Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
-Мұғалім презентацияда кинотүрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.
-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып торға түспеуге тырысады,сұраққа жауап береді.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып кино жанрлары туралы екенін аңғарады.сабақ мақсаты айтылып,талқыланады.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
28 мин
1-тапсырмада мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын.Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.Кітаптағы сөйлемдердің жалғасын ретімен орналастыртып, постерге жазып ортада өорғау (156-бет)
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
- 2-тапсырма. Тапсырма мақсаты айқындалып топта жолдастарымен диалог құрап,сұхбаттасады. Топта кім нені ұнатады,қандай кино ұнайды,қорытынды ойларын ортада айтады.
Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке,сонан соң жұбымен,кейін топта сұрақ қоя отырып,бір-бірінен жауап алады.
Критерий бойынша өздерін бағалайды.
3-тапсырма. Мақсаты айтылады. Критерийлер жасалады. Оқушыларға 2 түрлі мәтін беріліп,оларды аударту,қай мәтіндегі актер атақтырақ екенін табу.
Критерийлер бойынша жеке орындап,сонан соң топта аударып,талқылап,постермен қорғау
Үйге тапсырма беру
2 мин
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп,оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге кино туралы шығарма не эссе, не болмаса сүйікті актер/актрисасы туралы жазып келуді тапсырады.
Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
2 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. <<Бес саусақ>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Оқушылар бүгінгі сабақта не ұнады,ұнамады,не қызықты,не қызықсыз болды,осының барлығын саусақ суретін салып,бес бармақтың ішіне жазады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Сабақта алған әсерлерін бес бармаққа көрсетіп жазады.
1-задание. Цели: Понять значение предложении и правильно найти соответствующие ответы.Постер
р/с
Критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Вообще непонимает
2
1
0
2
Правильно найти все ответы.
Все правильно
Не все правильно
Не перевел
2
1
0
3
Правильное произношение слов.
Все правильно
Не все
Вообще не правильно
2
1
0
4
Сэкономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно понять вопросы и ответить на них.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Правильно поставить вопрос и ответить на вопрос.
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Прочитать тексты и перевести, найти кто из двоих актеров популярнее. Постер
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Перевести без ошибок
Все правильно
Неполные
Вообще нет перевода
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
4
Произнести без ошибок
Нет ошибок
Немного ошибок
Много ошибок
2
1
0
Сабақтың жоспары
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып :7
Апта:3
Сабақ тақырыбы
Have to and has to/
Сабақ мақсаты
1. Have to, has to модальді етістіктерін білу.
2. Модальді етістіктерді қолдана білу.
3. Модальді етістіктерді қолдану арқылы өз ойын жеткізу.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Оқушылар модальді етістіктерді біледі.
- Модальді етістіктерді қолдана алады.
- Модальді етістіктерді қолданып сөйлемдер құрап өз ойын жеткізе біледі.
Тапсырмалар
1.<<Ойлан.Топтас.Талқыла.
Кітаптағы 8-жаттығуды орындау.
2. <<Жұптас.Ойлан.
Бірік>> әдісі. Әңгіме-дебат. Оқушыларға кітаптағы 9-жаттығуды талқылап, болымды, болымсыз тұстарынжазу.Қорғау.
3.<<Сәйкесін тап>>.(Топпен талқылау,бір шешімге келу, жанұялары туралы сөйлемдер құрастыру)
Дереккөздер
www. www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
3 мин
-Қызығушылықты ояту
- Ойша сыйлық сыйлау.
-Стикерлер тарату (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу)
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Стикерлер бөліктерін біріктіріп, сол бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады. Топта мүшелерді сайлап алады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
2 мин
-Үй жұмысын <<өрмекші торы>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
- Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Оқушылар тапсырманы түсінгенін, не түсінбегенін білу үшін Гершонның <<күлегештер>> түсіндегі сигналды карточкалар әдісін қолдану.
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады,сұраққа жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Түсіну
Жинақтау
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
26 мин
3 минут
1-жаттығуда Мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
2-тапсырма.). Дебат түрінде 2 топ болымды, болымсыз түрде сөйлемдер жазады.
- Оқушылар білетіндіктен шапшаң тауып,орындайды.
Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Жаңа сөздерді сөздікке түртіп жазып отырады.
Сергіту музыкасы қосылады.
Оқушылар биді қайталап билеп сергіп алады.
3-тапсырма.Мұғалім келесі тапсырманы топтарға жеке оқып шығуға тапсырады.Критерийлер оқушылармен бірге жазылады.Сонан соң жұппен,топпен сөздердің аудармасын тауып,байланысты екенін айтады.Мұғалім топтарға жұмыстарын бір-бірімен алмастырып,тексеруге ұсындырады. 112-бет, 14-жаттығу
-Оқушылар тапсырманы жеке оқып шығып жұппен аудармасын іздеп,сонан соң топпен табады.Ортаға постерге жазып,ортақ шешімдерін жазады.
-Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп критерий бойынша бағалайды. (жұмыс барысында да критерий бойынша жұмыс жасайды.)
Үйге тапсырма беру
1 мин
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, модальді етістікпен сөйлемдер жазу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
5 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз.Үй тапсырмасы беріледі. Бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген сұрақтарын парақшаға жазып М. Гершонның ОүБ құралы <<Оқушылар сұрақ құрастырады>> деген түрін қолданып, қара жәшікке салу.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта қаншалықты меңгергенін біліп отырады. Үй тапсырмасын жазып алады. Қара жәшікке түсінбеген, түсінгендерін жазып салады.
1-тапсырма. Цели: Найти правильный перевод и значение новых слов
р/с
критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимает значение
Вполне понимает
Немного понимает
Вообще непонимает
2
1
0
2
Найти все ответы
Все ответы найти
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Экономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно соединить картинки национальных игр и их значения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение и правильно произносить слова
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти значения слов и найти к которой казахской игре соответствуют слова. Правильно произносить и употреблять в речи
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение6 произнести без ошибок
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономитьвремя
Да
Нет
1
0
4-задание.Правильно найтипорядок слов в тексте
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение произнести без ошибок
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
Сабақ тақырыбы
Going to Britian
Сабақ мақсаты
1. Ұлыбритания елі туралы нақты мағлұмат алу.
2. Әр елдің тілі, халқы, ақшасы, ұлты туралы сөздерді білу және қолдану.
3. Алған мағлұматты өмірде қолдану.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Оқушылар жаңа сөздерді қолдануға үйренеді.
- Әр елдің, тілін, ақшасын, ұлтын сәйкестендіре алады.
- Әр елдің құндылықтары біліп, оны өмірде қолдана алады.
Тапсырмалар
1. Сәйкестендіру (сөздерді байланыстыру) Елі мен халқын табу.
2. <<Жұптас.Ойлан.
Бірік>> әдісі. Әңгіме-дебат. Өзінің ана тілі мен қай тілдерді білетінін айту.
3.Әр елдің құндылықтарын айту, топпен талқылау, бір шешімге келу, жанұялары туралы сөйлемдер құрастыру)
4- тапсырма. Елдердің ақша бірлігін тауып, көп нүктенің орнына қою.
5-тапсырма. Сөйлемді аяқтау, толықтыру.
6-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
Дереккөздер
www. www.britishcouncil.org.uk.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар, қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта, маркерлер, түрлі түсті қағаздар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
3 мин
-Қызығушылықты ояту
- Түрлі-түсті алақандар тренингін үйымдастыру.
-Суреттер тарату (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу)
Оқушыларға тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Суреттер бөліктерін біріктіріп, сол бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады. Топта мүшелерді сайлап алады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
2 мин
- Үй тапсырмасын тексеру.
- Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Оқушылар тапсырманы түсінгенін, не түсінбегенін білу үшін Гершонның <<бағдаршам>> түсіндегі сигналды карточкалар әдісін қолдану. Карта арқылы елдерді сұрап, олардың тілін сұрайды
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады,сұраққа жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Оқушылар сұраққа жауап беруге тырысады.
Түсіну
Жинақтау
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
26 мин
3 минут
1-жаттығуда Мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Әдісті оқушыларға өз бетімен таңдап, тапсырманы орындату.
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
2-тапсырма.). Дебат түрінде 2 топ can модаль етістігін қолданып, үлгіге қарап сөйлемдер жазады.
- Оқушылар білетіндіктен шапшаң тауып,орындайды.
Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Сергіту музыкасы қосылады.
Оқушылар биді қайталап билеп сергіп алады.
3-тапсырма.Мұғалім келесі тапсырманы екеуден бөліп, үш топқа өзара талқылауға береді. Критерийлер оқушылармен бірге жазылады. Оқушылар << What the people from these countries are famous for?>> сұрағына жауап беруге тырысады.
- Оқушылар әр елдің құндылықтарын еске түсіріп, ойларымен бөлісіп, талқылап ортаға постерге жазып,ортақ пікірді айтады.
-Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп критерий бойынша бағалайды. (жұмыс барысында да критерий бойынша жұмыс жасайды.)
4-тапсырма. Мұғалім пікірлерін мұқият тыңдап, сұрақ қойып, құндылықтардың аудармасын сұрайды. Презентация арқылы шығарып, келісі тапсырманы байланыстырады. Мыс, осы елдерде халық осы заттарды қайдан алады? Тегін ала ма? Ол үшін не керек? Деген түрткі сұрақтар қою арқылы <<ақша>> туралы айтқызуды бағыттайды.
5-тапсырма. Мұғалім суреттерді көрсетеді. Тірек сөздерді пайдалану арқылы пайдалануға болатын етіп, алдын ала көрсетеді. 5-жаттығуды орындайды.
Оқушылар сыни тұрғыда ойланып, бұл заттарды <<ақша>> арқылы алуға болатынын айтады.Сонан соң, оқулықтағы 127-беттегі тапсырманны орындайды.
Оқушылар әр елдің ақшасын тауып, көп нүктенің орнына қойып жазады.
Оқушылар жаттығуды топпен тірек сызбалардағы сөздерді орнына қойып, тез орындауға тырысады.
Үйге тапсырма беру
1 мин
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, модальді етістікпен сөйлемдер жазу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
5 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз.Үй тапсырмасы беріледі. Бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген сұрақтарын парақшаға жазады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта қаншалықты меңгергенін біліп отырады. Үй тапсырмасын жазып алады. Стикерге түсінбеген, түсінгендерін жазып салады.
Сабақтың жоспары:
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып :7
Апта: 3-апта 6-күн 4-сабақ
Сабақ тақырыбы
Films/ Фильмы
Сабақ мақсаты
1.Фильмге байланысты білімдерін кеңейту.
2. Ағылшын тілінде жай өткен шақ пен өткен шақтағы жалғасып жатқан іс-әрекетті білдіретін Past Simple және Past Continuous-ті ажырата алуға үйрету.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Оқушылар фильмдер туралы білімі кеңейеді.
-Past Simple мен Past Continuous-ті ажырата алады.
Тапсырмалар
1-тапсырма.Тапсырмада оқушылар сөйлемдердің дұрыс,бұрыс немесе білмейтіндігін тауып айтады.Бір-бірінің жұмысын салыстырып,ортаға ортақ дұрыс жауаптарды қорғап айту.
2.Венн диаграммасын толтыру. 7-жаттығу.158-бет.Жан Клод Ван Дамм мен Арнольд Платтын венн диаграммасына салып,ортақ нәрселерін табу.
3-тапсырма.8-жаттығу. Шақтарды дұрыс тауып,сөйлемдерді толықтыру.
4-тапсырма.9-жаттығу.Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын тауып,орнына тауып орналастыру.
Дереккөздер
www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
3 мин
-Қызығушылықты ояту
-Аффирмациялар тарату.
- Топқа бөлу. Топ мүшелерін сайлату.
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
- Топ кұрып, мүшелерін сайлап,орындарына жайғасады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
3 мин
-Үй тапсырмасын тексеру.Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Смайликтерді қолдану
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады,сұраққа жауап береді.
-оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
25 мин
1-жаттығуда топтарға дұрыс,бұрыс сөйлемдерді табу немесе білмеймін деген жауаптар беру арқылы тапсырманы табу тапсырылады,мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын.Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.
Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап,бір-бірімен талқылап,топтан баяндаушы шығып,ортада дұрыс жауабын айтады.
- 2-тапсырма. Мақсаты айтылып,критерийлер қойылады.Жан Клод Ванн Дамм актері мен Арнольд Плат туралы мәліметтерін Венн диаграммасына салу арқылы оқушыларға толтырту.Бір-бірінің жұмыстарын топтарға алмастырып тексеру.
- Оқушылар венн диаграммасына актерлердің мәліметін тауып, топта талқылап толтырады.
-Келесі топтармен жұмыстарын алмастырып тексерту.
-Сонан соң оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Музыка қосып,оқушыларды сергітіп алу.
Оқушылар биді қайталап,сергіп алады.
3-тапсырма.8-жаттығу. Оқушыларға шақтарды еске түсіріп, дұрыс тауып, фильмдер туралы сөйлемдерді толықтыру үшін топтарға тапсыру.Мақсаты айтылып,критерийлер қойылу.Постерге дұрыс жауаптарын жазу,қорғау.
Оқушылар критерийлер бойынша мақсатқа жету үшін тапсырманы орындайды.Шақтарды еске түсіріп,фильмдер туралы білімін кеңейтеді.постерге жауаптарын көрсетеді.Соңында өздерін бағалайды.
4-тапсырма. Оқулықтағы мақсат қойғызу,критерийлермен танысу.9-жаттығу.Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын тауып,орнына тауып орналастыру. Жұптық әңгіме.(үлкен топтарда өзін сенімсіз сезінетін оқушыларға көмектесу.)
9-жаттығу. Оқушылар жұпқа бөлінеді.,А тыңдайды және Б сөйлейді. Критерийлер бойынша жұмыс жасап,дұрыс жауап таңдауға тырысады.кейін рөлдерін ауыстырып,жұмыс жасауға болады.Өздерін бағалайды.
Үйге тапсырма беру
1 мин
Оқушыларға үйге тапсырма фильмдер және спорт тақырыбына тест не болмаса ребус құрастыру
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
1 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады.
1-тапсырма. Цели: Найти правильный перевод и значение новых слов
р/с
критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимает значение
Вполне понимает
Немного понимает
Вообще непонимает
2
1
0
2
Найти все ответы
Все ответы найти
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Экономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно соединить картинки национальных игр и их значения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение и правильно произносить слова
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти значения слов и найти к которой казахской игре соответствуют слова. Правильно произносить и употреблять
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып : 7
Апта: 2 - апта 6 - күн 3 -сабақ
Сабақ тақырыбы
Sport and games / Спорт және ойындар
Сабақ мақсаты
1.Британия спорт түрлері туралы білімін кеңейту
2.Тақырыпқа сай сөздерді қолдана білу
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Британия елінің спорт түрлерін ажырата алады.
- Жаңа сөздерді қолдана алады.
- Британия елінің спорты туралы білімдері кеңейеді.
Тапсырмалар
1. В деңгейі.Оқушыларға кітаптағы Ex.10 - жаттығуды Британия спорт түрлері туралы мәтінді оқып,аударып,қорытынды ойларын постерге жазып ,ортаға шығып қорғайды.Тапсырма алдында критерийлер оқушылармен ақылдасып қойылады.
2. А деңгейі.Ex.11.Мәтінді бойынша ойын түрлерін бағанға бөліп жазу.Келесі топтарға беру арқылы бір-бірін тексеру
3.А.Ex.12. Мұғалім оқушыларға оқулықтағы дұрыс,бұрыс сөйлемдерді табуды тапсырады..Топта өзара бір-бірін тексеріп,ең жақсы жұмысты ортаға шығып айту.
4.А/В.14-жаттығу.154-бет.Сөйлемдерді толықтыру. Мәтіннен алынған сөйлемдерді жазып болған соң,мәтіннен тауып,қателерін түзету
Дереккөздер
.www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
5 мин
-Қызығушылықты ояту
- Оқушыларға бір-біріне ойдан сыйлық сыйлату.
- Түрлі-түсті стикерлер арқылы топтарға бөлу.(оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу).Топта рөлге бөлінеді.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Стикерлердің түсі бойынша бірігіп, сол бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады.Топта өз рөлдерін белгілейді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
8 мин
- Лента қойып, сол лентағажету үшін сұраққа жауап беру арқылы жақындау.Бір-біріне қолдау көрсету.оқушыға қолдау көрсету.Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
-Мұғалім презентацияда спорт түрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Сонан соң Қазақстандағы спорт пен Британиядағы спорт түрлерін Венн диаграммасына салғызады.
-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып лентаға жақындайды.,сұраққа жауап береді.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып Британия спорт түрлері туралы екенін аңғарады.сабақ мақсаты айтылып,талқыланады.
-Балалар тақтаға Венн диаграммасын орындайды.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
28 мин
1-тапсырмадаEx.10.мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын.Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.Кітаптағы мәтінді оқып,талқылап,аударады.Постерге негізгі ойларын жазады.(153-бет)
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
- 2-тапсырма.Оқушыларға тапсырма критерийлері қойылады,мақсаты айтылады. (154-бет,11-жаттығу)
Оқушылар жеке,сонан соң жұпта,топта жұмыстарын талқылап,әр топ бір-бірінің жұмысын тексереді.
oo Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке,сонан соң жұбымен,кейін топта жұмыстарын айтып,талқылап, келесі топтарға жұмастарын беріп,тексертеді.Осы арқылы оқушы өз қатесін байқайды.
Критерий бойынша өздерін бағалайды.
3-тапсырма. Мақсаты айтылады. Критерийлер жасалады.Оқушыларға дұрыс,бұрыс сөйлемдерді тауып,орындатып,топ ішінде өзара бір-бірімен жұмысын алмастыртады.Тексертіп,бір-бірімен талқылатып,ең жақсы орындалған жұмысты ортаға шығартады.
Критерийлер бойынша жеке орындап,сонан соң бір-бірінің жұмысын топта өзара тексеріп,талқылап,ең жақсы жұмысты таңдап ортаға шығарады.
4-тапсырма.Мұғалім критерий қойғызып,тапсырма мақсаты айқындалып,оқушыларға тапсырманы орындатады.Уақыт беріледі.Әр оқушы сөйлемдерді толықтырып,сонан соң мәтін бойынша өз қателерін табу.Бағалау.
Оқушылар критерийлер қойып,тапсырманы орындайды.Қателерін тексеріп,өздерін бағалайды.
Үйге тапсырма беру
2 мин
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп,оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу,Британия елінің спорт түрлерін тауып оқып келу.
Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
2 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. Сабақ соңында ОүБ құралы <<Оқушылар сұрақтар құрастырады>> бойынша қорапқа балалар сұрақтарын жазғызады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Оқушылар қорапқа қалаған сұрақтарын жазады.
1-задание. Цели: Понять значение текста и правильно перевести текст.
р/с
Критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Вообще непонимает
2
1
0
2
Правильно перевести текст.
Все правильно
Не все правильно
Не перевел
2
1
0
3
Правильное произношение слов.
Все правильно
Не все
Вообще не правильно
2
1
0
Сэкономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно найти из текста слова и дополнить таблицу.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти и написать правильные и неправильные предложения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
4
Произнести без ошибок
Нет ошибок
Немного ошибок
Много ошибок
2
1
0
4-задание.Дополнить предложения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения предложении.
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
Сабақтың жоспары.
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып : 7
Апта: 2 - апта 5 - күн 3 -сабақ
Сабақ тақырыбы
Films - Фильмдер
Сабақ мақсаты
1. Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана білу.
2. Фильм туралы білімдерін кеңейту.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Фильмге байланысты жаңа сөздерді қолдана алады..
-Фильмдер туралы білімдері кеңейеді.
Тапсырмалар
-1-тапсырма. В деңгейі.Сөйлемдердің,яғни киноның қандай жанрда екенін тауып орналастыру
2. Партнермен сұхбаттас.Оқушыларға сұрақтарды беру арқылы бір-бірімен сұхбаттасып ақпарат жинайды. (диалогты оқытуды қолдану,сонымен қатар оқушылардың киноға қызығушылығын байқау)
3. 2 түрлі мәтін беру арқылы ол мәтінді аудара отырып,екеуіндегі актерлердің қайсысы атақтырақ екенін тауып айту.(сын тұрғысынан ойлау.)
Дереккөздер
.www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
5 мин
-Қызығушылықты ояту
- Жер сілкінісі тренингін өткізу.
-Суреттер бөліктер арқылы топ құрау.(оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу).Топта рөлге бөлінеді.
-Берілген тапсырмаларды орындайды.
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Суреттер бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады.Топта өз рөлдерін белгілейді.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
8 мин
-<<Өрмекші торы>> әдісі.Бір-біріне қолдау көрсету.оқушыға қолдау көрсету.Мұғалім бұл әдіс арқылы қай оқушы дайын емес екенін аңғарады.
-Мұғалім презентацияда кинотүрлерін көрсетіп, жаңа сабақтың мағынасын тапқызады. Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.
-Оқушылар үй тапсырмасына берілген жаңа сөздерді айта отырып торға түспеуге тырысады,сұраққа жауап береді.
Суреттерді ойлана жаңа --тақырып кино жанрлары туралы екенін аңғарады.сабақ мақсаты айтылып,талқыланады.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
28 мин
1-тапсырмада мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын.Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.Кітаптағы сөйлемдердің жалғасын ретімен орналастыртып, постерге жазып ортада өорғау (156-бет)
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
- 2-тапсырма. Тапсырма мақсаты айқындалып топта жолдастарымен диалог құрап,сұхбаттасады. Топта кім нені ұнатады,қандай кино ұнайды,қорытынды ойларын ортада айтады.
Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап, жеке,сонан соң жұбымен,кейін топта сұрақ қоя отырып,бір-бірінен жауап алады.
Критерий бойынша өздерін бағалайды.
3-тапсырма. Мақсаты айтылады. Критерийлер жасалады. Оқушыларға 2 түрлі мәтін беріліп,оларды аударту,қай мәтіндегі актер атақтырақ екенін табу.
Критерийлер бойынша жеке орындап,сонан соң топта аударып,талқылап,постермен қорғау
Үйге тапсырма беру
2 мин
Мұғалім бүгінгі сабақ мақсатын айта кетіп,оған жеткендігін сұрайды.
Мұғалім үйге кино туралы шығарма не эссе, не болмаса сүйікті актер/актрисасы туралы жазып келуді тапсырады.
Олар сабақ мақсатына жетеді. Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
2 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз. <<Бес саусақ>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Оқушылар бүгінгі сабақта не ұнады,ұнамады,не қызықты,не қызықсыз болды,осының барлығын саусақ суретін салып,бес бармақтың ішіне жазады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады. Сабақта алған әсерлерін бес бармаққа көрсетіп жазады.
1-задание. Цели: Понять значение предложении и правильно найти соответствующие ответы.Постер
р/с
Критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Вообще непонимает
2
1
0
2
Правильно найти все ответы.
Все правильно
Не все правильно
Не перевел
2
1
0
3
Правильное произношение слов.
Все правильно
Не все
Вообще не правильно
2
1
0
4
Сэкономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно понять вопросы и ответить на них.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Правильно поставить вопрос и ответить на вопрос.
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Прочитать тексты и перевести, найти кто из двоих актеров популярнее. Постер
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
очко
1
Понятие значения
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Перевести без ошибок
Все правильно
Неполные
Вообще нет перевода
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
4
Произнести без ошибок
Нет ошибок
Немного ошибок
Много ошибок
2
1
0
Сабақтың жоспары
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып :7
Апта:3
Сабақ тақырыбы
Have to and has to/
Сабақ мақсаты
1. Have to, has to модальді етістіктерін білу.
2. Модальді етістіктерді қолдана білу.
3. Модальді етістіктерді қолдану арқылы өз ойын жеткізу.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Оқушылар модальді етістіктерді біледі.
- Модальді етістіктерді қолдана алады.
- Модальді етістіктерді қолданып сөйлемдер құрап өз ойын жеткізе біледі.
Тапсырмалар
1.<<Ойлан.Топтас.Талқыла.
Кітаптағы 8-жаттығуды орындау.
2. <<Жұптас.Ойлан.
Бірік>> әдісі. Әңгіме-дебат. Оқушыларға кітаптағы 9-жаттығуды талқылап, болымды, болымсыз тұстарынжазу.Қорғау.
3.<<Сәйкесін тап>>.(Топпен талқылау,бір шешімге келу, жанұялары туралы сөйлемдер құрастыру)
Дереккөздер
www. www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
3 мин
-Қызығушылықты ояту
- Ойша сыйлық сыйлау.
-Стикерлер тарату (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу)
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Стикерлер бөліктерін біріктіріп, сол бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады. Топта мүшелерді сайлап алады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
2 мин
-Үй жұмысын <<өрмекші торы>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
- Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Оқушылар тапсырманы түсінгенін, не түсінбегенін білу үшін Гершонның <<күлегештер>> түсіндегі сигналды карточкалар әдісін қолдану.
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады,сұраққа жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Түсіну
Жинақтау
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
26 мин
3 минут
1-жаттығуда Мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
2-тапсырма.). Дебат түрінде 2 топ болымды, болымсыз түрде сөйлемдер жазады.
- Оқушылар білетіндіктен шапшаң тауып,орындайды.
Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Жаңа сөздерді сөздікке түртіп жазып отырады.
Сергіту музыкасы қосылады.
Оқушылар биді қайталап билеп сергіп алады.
3-тапсырма.Мұғалім келесі тапсырманы топтарға жеке оқып шығуға тапсырады.Критерийлер оқушылармен бірге жазылады.Сонан соң жұппен,топпен сөздердің аудармасын тауып,байланысты екенін айтады.Мұғалім топтарға жұмыстарын бір-бірімен алмастырып,тексеруге ұсындырады. 112-бет, 14-жаттығу
-Оқушылар тапсырманы жеке оқып шығып жұппен аудармасын іздеп,сонан соң топпен табады.Ортаға постерге жазып,ортақ шешімдерін жазады.
-Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп критерий бойынша бағалайды. (жұмыс барысында да критерий бойынша жұмыс жасайды.)
Үйге тапсырма беру
1 мин
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, модальді етістікпен сөйлемдер жазу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
5 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз.Үй тапсырмасы беріледі. Бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген сұрақтарын парақшаға жазып М. Гершонның ОүБ құралы <<Оқушылар сұрақ құрастырады>> деген түрін қолданып, қара жәшікке салу.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта қаншалықты меңгергенін біліп отырады. Үй тапсырмасын жазып алады. Қара жәшікке түсінбеген, түсінгендерін жазып салады.
1-тапсырма. Цели: Найти правильный перевод и значение новых слов
р/с
критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимает значение
Вполне понимает
Немного понимает
Вообще непонимает
2
1
0
2
Найти все ответы
Все ответы найти
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Экономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно соединить картинки национальных игр и их значения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение и правильно произносить слова
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти значения слов и найти к которой казахской игре соответствуют слова. Правильно произносить и употреблять в речи
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение6 произнести без ошибок
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономитьвремя
Да
Нет
1
0
4-задание.Правильно найтипорядок слов в тексте
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение произнести без ошибок
Полностью понимает
Немного понимает
Вообще не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все ответы правильные
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
Сабақ тақырыбы
Going to Britian
Сабақ мақсаты
1. Ұлыбритания елі туралы нақты мағлұмат алу.
2. Әр елдің тілі, халқы, ақшасы, ұлты туралы сөздерді білу және қолдану.
3. Алған мағлұматты өмірде қолдану.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Оқушылар жаңа сөздерді қолдануға үйренеді.
- Әр елдің, тілін, ақшасын, ұлтын сәйкестендіре алады.
- Әр елдің құндылықтары біліп, оны өмірде қолдана алады.
Тапсырмалар
1. Сәйкестендіру (сөздерді байланыстыру) Елі мен халқын табу.
2. <<Жұптас.Ойлан.
Бірік>> әдісі. Әңгіме-дебат. Өзінің ана тілі мен қай тілдерді білетінін айту.
3.Әр елдің құндылықтарын айту, топпен талқылау, бір шешімге келу, жанұялары туралы сөйлемдер құрастыру)
4- тапсырма. Елдердің ақша бірлігін тауып, көп нүктенің орнына қою.
5-тапсырма. Сөйлемді аяқтау, толықтыру.
6-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
Дереккөздер
www. www.britishcouncil.org.uk.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар, қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта, маркерлер, түрлі түсті қағаздар
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
3 мин
-Қызығушылықты ояту
- Түрлі-түсті алақандар тренингін үйымдастыру.
-Суреттер тарату (оқушыларды алдын ала зерттеу жұмысы бойынша топқа бөлу)
Оқушыларға тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
-Суреттер бөліктерін біріктіріп, сол бойынша топ кұрып,орындарына жайғасады. Топта мүшелерді сайлап алады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
2 мин
- Үй тапсырмасын тексеру.
- Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Оқушылар тапсырманы түсінгенін, не түсінбегенін білу үшін Гершонның <<бағдаршам>> түсіндегі сигналды карточкалар әдісін қолдану. Карта арқылы елдерді сұрап, олардың тілін сұрайды
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады,сұраққа жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Оқушылар сұраққа жауап беруге тырысады.
Түсіну
Жинақтау
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
26 мин
3 минут
1-жаттығуда Мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып, жасатамын. Шектеулі уақыт берілетіндігін ескертіп айтамын. Әдісті оқушыларға өз бетімен таңдап, тапсырманы орындату.
- Жеке,жұппен,топпен талқылайды,орындап,ортаға репортер постер қорғайды.оқушылар критерийлер бойынша
өз- өздерін және топты бағалайды.
2-тапсырма.). Дебат түрінде 2 топ can модаль етістігін қолданып, үлгіге қарап сөйлемдер жазады.
- Оқушылар білетіндіктен шапшаң тауып,орындайды.
Оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Сергіту музыкасы қосылады.
Оқушылар биді қайталап билеп сергіп алады.
3-тапсырма.Мұғалім келесі тапсырманы екеуден бөліп, үш топқа өзара талқылауға береді. Критерийлер оқушылармен бірге жазылады. Оқушылар << What the people from these countries are famous for?>> сұрағына жауап беруге тырысады.
- Оқушылар әр елдің құндылықтарын еске түсіріп, ойларымен бөлісіп, талқылап ортаға постерге жазып,ортақ пікірді айтады.
-Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексеріп критерий бойынша бағалайды. (жұмыс барысында да критерий бойынша жұмыс жасайды.)
4-тапсырма. Мұғалім пікірлерін мұқият тыңдап, сұрақ қойып, құндылықтардың аудармасын сұрайды. Презентация арқылы шығарып, келісі тапсырманы байланыстырады. Мыс, осы елдерде халық осы заттарды қайдан алады? Тегін ала ма? Ол үшін не керек? Деген түрткі сұрақтар қою арқылы <<ақша>> туралы айтқызуды бағыттайды.
5-тапсырма. Мұғалім суреттерді көрсетеді. Тірек сөздерді пайдалану арқылы пайдалануға болатын етіп, алдын ала көрсетеді. 5-жаттығуды орындайды.
Оқушылар сыни тұрғыда ойланып, бұл заттарды <<ақша>> арқылы алуға болатынын айтады.Сонан соң, оқулықтағы 127-беттегі тапсырманны орындайды.
Оқушылар әр елдің ақшасын тауып, көп нүктенің орнына қойып жазады.
Оқушылар жаттығуды топпен тірек сызбалардағы сөздерді орнына қойып, тез орындауға тырысады.
Үйге тапсырма беру
1 мин
Мұғалім үйге осы тақырыпта өткен жаңа сөздерді оқу, модальді етістікпен сөйлемдер жазу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
5 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз.Үй тапсырмасы беріледі. Бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген сұрақтарын парақшаға жазады.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта қаншалықты меңгергенін біліп отырады. Үй тапсырмасын жазып алады. Стикерге түсінбеген, түсінгендерін жазып салады.
Сабақтың жоспары:
Мұғалім : Аманиязова М.О.
Сынып :7
Апта: 3-апта 6-күн 4-сабақ
Сабақ тақырыбы
Films/ Фильмы
Сабақ мақсаты
1.Фильмге байланысты білімдерін кеңейту.
2. Ағылшын тілінде жай өткен шақ пен өткен шақтағы жалғасып жатқан іс-әрекетті білдіретін Past Simple және Past Continuous-ті ажырата алуға үйрету.
Сілтеме
English Т.Т.Аяпова Атамұра баспаханасы 7 сынып,
Күтілетін нәтижелер
- Оқушылар фильмдер туралы білімі кеңейеді.
-Past Simple мен Past Continuous-ті ажырата алады.
Тапсырмалар
1-тапсырма.Тапсырмада оқушылар сөйлемдердің дұрыс,бұрыс немесе білмейтіндігін тауып айтады.Бір-бірінің жұмысын салыстырып,ортаға ортақ дұрыс жауаптарды қорғап айту.
2.Венн диаграммасын толтыру. 7-жаттығу.158-бет.Жан Клод Ван Дамм мен Арнольд Платтын венн диаграммасына салып,ортақ нәрселерін табу.
3-тапсырма.8-жаттығу. Шақтарды дұрыс тауып,сөйлемдерді толықтыру.
4-тапсырма.9-жаттығу.Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын тауып,орнына тауып орналастыру.
Дереккөздер
www.google.kz.
Дереккөздермен құрал-жабдықтар,қағаз және т.б.
Ноутбук,интерактивті тақта
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары/ М-О немен айналысады
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Тренинг
3 мин
-Қызығушылықты ояту
-Аффирмациялар тарату.
- Топқа бөлу. Топ мүшелерін сайлату.
-Берілген тапсырмаларды орындайды
-Эмоцияларын дұрыс көрсетуі тиіс.
- Топ кұрып, мүшелерін сайлап,орындарына жайғасады.
Білу:
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабаққа қадам жасау
5 мин
3 мин
-Үй тапсырмасын тексеру.Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылып талқыланады.Смайликтерді қолдану
-Оқушылар үй тапсырмасын айтады,сұраққа жауап береді.
-оқушылар бүгінгі сабақ мақсатын біледі.
Түсіну
Жаңа сабақты пысықтау
Сергіту сәті
25 мин
1-жаттығуда топтарға дұрыс,бұрыс сөйлемдерді табу немесе білмеймін деген жауаптар беру арқылы тапсырманы табу тапсырылады,мақсат қойғызамын,табыс критерийлерін таратып,жасатамын.Шектеуліуақыт берілетіндігін ескертіп айтамын.
Оқушылар критерийлер бойынша жұмыс жасап,бір-бірімен талқылап,топтан баяндаушы шығып,ортада дұрыс жауабын айтады.
- 2-тапсырма. Мақсаты айтылып,критерийлер қойылады.Жан Клод Ванн Дамм актері мен Арнольд Плат туралы мәліметтерін Венн диаграммасына салу арқылы оқушыларға толтырту.Бір-бірінің жұмыстарын топтарға алмастырып тексеру.
- Оқушылар венн диаграммасына актерлердің мәліметін тауып, топта талқылап толтырады.
-Келесі топтармен жұмыстарын алмастырып тексерту.
-Сонан соң оқушылар өздерін критерий бойынша бағалайды.
Музыка қосып,оқушыларды сергітіп алу.
Оқушылар биді қайталап,сергіп алады.
3-тапсырма.8-жаттығу. Оқушыларға шақтарды еске түсіріп, дұрыс тауып, фильмдер туралы сөйлемдерді толықтыру үшін топтарға тапсыру.Мақсаты айтылып,критерийлер қойылу.Постерге дұрыс жауаптарын жазу,қорғау.
Оқушылар критерийлер бойынша мақсатқа жету үшін тапсырманы орындайды.Шақтарды еске түсіріп,фильмдер туралы білімін кеңейтеді.постерге жауаптарын көрсетеді.Соңында өздерін бағалайды.
4-тапсырма. Оқулықтағы мақсат қойғызу,критерийлермен танысу.9-жаттығу.Жақшадағы етістіктердің дұрыс формасын тауып,орнына тауып орналастыру. Жұптық әңгіме.(үлкен топтарда өзін сенімсіз сезінетін оқушыларға көмектесу.)
9-жаттығу. Оқушылар жұпқа бөлінеді.,А тыңдайды және Б сөйлейді. Критерийлер бойынша жұмыс жасап,дұрыс жауап таңдауға тырысады.кейін рөлдерін ауыстырып,жұмыс жасауға болады.Өздерін бағалайды.
Үйге тапсырма беру
1 мин
Оқушыларға үйге тапсырма фильмдер және спорт тақырыбына тест не болмаса ребус құрастыру
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
Бағалау
1 мин
Бағалау парақтарын оқушылардан алып қорытынды бағаларын шығарамыз.
Оқушылар бағалау парағы бойынша бүгінгі сабақта алған бағасын біліп отырады.
1-тапсырма. Цели: Найти правильный перевод и значение новых слов
р/с
критерии успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимает значение
Вполне понимает
Немного понимает
Вообще непонимает
2
1
0
2
Найти все ответы
Все ответы найти
Неполные ответы
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Экономить время
Сэкономил время
Не сэкономил время
1
0
2-задание. Правильно соединить картинки национальных игр и их значения.
р/с
Критерий успеха
Дескрипторы
лейблы
Очко
1
Понимать значение и правильно произносить слова
Вполне
Немного
Не понимает
2
1
0
2
Найти правильно все ответы
Все
Неполное
Вообще нет ответов
2
1
0
3
Сэкономить время
Да
Нет
1
0
3-задание. Правильно найти значения слов и найти к которой казахской игре соответствуют слова. Правильно произносить и употреблять
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz