MS Excel бағдарламасында формулаларды енгізу бойынша сабақ жоспары

Шығыс Қазақстан облысы. Өскемен қаласы. “Көпбейінді №3 мектеп-гимназиясы” Информатика пәні мұғалімі Байрова Гүлназ Оралбекқызы.

Сабақтың тақырыбы: Формулаларды енгізу.

І кезең: Сабаққа дейін

  1. Мотивация (қозғаушы күші) :

Бұл тақырып Excel кестелік процессорға арналған негізгі тақырып. Осы сабақта кестелік процессорда деректерді өңдеу формулаларымен танысып, оның мүмкіндігін, тиімді жолдарын анықтауды, жазуды меңгеруі қажет.

  1. Алғы шарттар:

Кестелік процессорда берілгендерді енгізу және редакциялауды оқып үйренгендіктен жаңа тақырыпты оқу барысында логикалық талдау жасауға, өзгелермен ой бөлісіп ойын тиянақтауға, тапсырмаларды орындауға мүмкіндіктері бар.

  1. Мақсаттар:

1. Білімдік:

формула енгізуді; функция батырмасы көмегімен формула шақыруды; сілтемелерді көшіруді үйренеді;

2. Дамытушылық:

Формула енгізу ережесін дәлелді жеткізе білуге, өз ойын түйіндеуге, бірнеше тапсырма түрлерін орындағанда қолдана білуге дағдыланады;

3. Тәрбиелік

Өзгенің ойын тыңдай білуге, сыйлауға, уақытты үнемдей білуге баулыймын;

  1. Бағалау.

Бағалау парағы бойынша жүргіземін.

10 балдық жүйе:

10-9 балл - «5»

8-6 балл - «4»

5- балл - «3»

Оқушылардың аты-жөні

Не ортақ

(1 балл)

Постермен жұмыс

(2 балл)

Деңгейлік тапсырма

(2 балл)

Компьютермен жұмыс

(5 балл)

Барлық балы
Бағасы
№: 1
Оқушылардың аты-жөні:
Не ортақ(1 балл):
Постермен жұмыс(2 балл):
Деңгейлік тапсырма(2 балл):
Компьютермен жұмыс(5 балл):
Барлық балы:
Бағасы:
№: 2
Оқушылардың аты-жөні:
Не ортақ(1 балл):
Постермен жұмыс(2 балл):
Деңгейлік тапсырма(2 балл):
Компьютермен жұмыс(5 балл):
Барлық балы:
Бағасы:
№: 3
Оқушылардың аты-жөні:
Не ортақ(1 балл):
Постермен жұмыс(2 балл):
Деңгейлік тапсырма(2 балл):
Компьютермен жұмыс(5 балл):
Барлық балы:
Бағасы:
№: 4
Оқушылардың аты-жөні:
Не ортақ(1 балл):
Постермен жұмыс(2 балл):
Деңгейлік тапсырма(2 балл):
Компьютермен жұмыс(5 балл):
Барлық балы:
Бағасы:
№: 5
Оқушылардың аты-жөні:
Не ортақ(1 балл):
Постермен жұмыс(2 балл):
Деңгейлік тапсырма(2 балл):
Компьютермен жұмыс(5 балл):
Барлық балы:
Бағасы:
  1. Қажетті материалдар және уақытты меңгеру

Интерактивті тақта, флипчарт, видеоролик, стикер, бағалау парағы;

Қызығушылықты ояту- 10 мин;

Мағынаны ажырату-10 минут;

Ой толғаныс- 25 мин;

ІІ. Сабақ кезеңі:

Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Нәтижесінде
№: 1
Сабақ кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Мұғалім әрекеті:

«Сәлем» жаттығу ұйымдастырамын:

- Сәлем достым? (қолмен амандасу)

- Сен қалайсың? (иықтарын қағады)

- Қайда болдың? (құлақтарын тартады)

- Жақсы болды? (қол шапалақтау)

Сыныптың оқушыларын жапырақ түстеріне қарай топқа орналастырамын.

Топқа атау беріледі.

1-топ: Салыстырмалы

2-топ Абсолют

3-топ Аралас

Көшбасшыға бағалау парағы тапсырамын

Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.

Салыстырмалы, Абсолют, Аралас

Не ортақ? Сұрақ қойамын

Жапырақтарға ойларын жаздырамын.

Даналық ағашына жапыраққа ілдіремін

Оқушы әрекеті:

Оқушылар видеороликті қарап тұрып қайталайды.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді. Топта талқылайды. Оқиды

Нәтижесінде:

Бір-бірімен амандасады;

Топқа бірігеді

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді

2 мин

«Болжау» стратегиясы

Даналық ағашына іледі.

№:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалім әрекеті:

Бүгінгі сабақтан мен нені күтем.

- MS Excel бағдарламасы туралы мәліметтерін толықтырады.

- MS Excel бағдарламасында формуланы қолданып уақытты үнемдеуге болатындығына көз жетікізеді.

- MS Excel бағдарламасында сілтеме қызметімен танысады және қолдана біледі.

Оқушы әрекеті:
Нәтижесінде:
№:
Сабақ кезеңдері: Мағынаны ажырату
Мұғалім әрекеті:

«Қос жазба күнделік»

Әр топқа тақырып бөлінеді.

Тақырыпқа сай қосымша тапсырмалар бөліп беремін. Тапсырманы жұппен орындайды

Оқушы әрекеті:
  • Бүгінгі күнді жаздыру;
  • Формуланы енгізу және көшіру

1-топ: Формуланы енгізу, көшіру

2-топ Салыстырмалы және абсолют сілтемелер

3-топ Ұяшықтағы мәліметтердің орнын ауыстыру .

Деңгейлік тапсырмалар:

Компьютерде MS Excel бағдарламасында жеке жұмыстар жасау арқылы. «Тапсырмалар» құжатын ашу.

  1. тапсырма. Автоқосынды көмегімен бос ұяшықтарға тігінен, көлденеңнен қосындыларын есептеу керек. Көшіру командасын пайдалану.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2 - тапсырма

Сандардың арифметикалық ортасын табу.

3-тапсырма

Формула

:
:
:
:
:
:
:
Нәтижесінде: 45
45
78
12
61
45
36
25
65
25
85
23
5
7
2
9
4
5
3
1
5
Х
3
5
10
24
15
21
Х 2

Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс

Постерге түсіріп Көшбасшы қорғайды

Жұппен жұмыс

Жұппен шығып қорғайды

№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Нәтижесінде:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Нәтижесінде:
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Нәтижесінде:
№:
Сабақ кезеңдері: Ой толаныс
Мұғалім әрекеті:

Оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастырамын.

Зертханалық жұмысты

таратпа қағаздармен беремін.

Оқушы әрекеті:

Көзге арналып жасалынған видеороликті қайталайды.

Зертханалық жұмыс

Сабақтың немесе үзіліс ұзақтығының өзгеруімен бірге қоңырау кестесінің өзгеретін электрондық вариантын құрыңдар:

Орындау реті:

1. Ұяшықтарға мәтіндер енгізу: А1-«Қоңырау кестесі», В3 ке «Сабақтың басталуы», С3 ке- «Сабақтың басталуы», С3 ке - «Сабақтың аяқталуы», А4:А10-ға «1 сабақ», «2-сабақ» . . . , «7-сабақ», Е3 «Сабақтың ұзақтығы», Е4 ке «Үзілістің ұзықтығы»

2. Бастапқы мәндерді енгізіңдер: В4 ұяшығына 8:30, F3-ке ұяшығына 0:45, F4 ке 0:10

3. Қалған ұяшықтарға мынандай формула енгіземіз: Сабақтың аяқталуы: «Сабақтың басталуы» +«ұзақтығы» формуласымен есептеледі. Бұл үшін қандай формула жазу керек?

4. Қалған сабақтардың бәрінің басталуы алдыңғы сабақтың аяқталуы уақыты мен үзіліс ұзақтығының қосындысы ретінде анықталады. В5 ұяшығына қандай формула жазылады?

5. Енгізілген формулаларды ұяшықтардың с»йкес аймақтарына көшіріңдер, абсолюттік адрестеуді ұмытпаңдар.

Нәтижесінде: Өздік жұмыс орындалады.
№:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:

Рефлексия қайта ораламын. Оқушылар ойын сұраймын.

Мақсаты: Оқушылар сабаққа кері байланыс: жазу арқылы білімдерін жүйелеу үшін қолданамын

Оқушы әрекеті:

Бүгінгі сабақтан мен нені күтем.

- MS Excel бағдарламасы туралы мәліметтерін толықтырады.

-MS Excel бағдарламасында формуланы қолданып уақытты үнемдеуге болатындығына көз жетікізеді.

- MS Excel бағдарламасында сілтеме қызметімен танысады және қолдана біледі.

Нәтижесінде:

«Алма» стикеріне келесі


Ұқсас жұмыстар
Microsoft Excel бағдарламасында формулаларды енгізу және көшіру
8-сынып информатика: Excel бағдарламасында формулаларды енгізу және көшіру
8-сынып информатика: Excel бағдарламасында деректермен жұмыс және формулаларды енгізу мен көшіру
8-сынып информатика сабақ жоспары: MS Word бағдарламасында математикалық мәтін мен формулаларды енгізу
MS Excel-де формулаларды енгізу және көшіру: функция шебері, автоқосынды, салыстырмалы мен абсолюттік сілтемелер
8-сыныпқа арналған MS Excel бағдарламасында диаграмма тұрғызу бойынша сабақ жоспары
Excel электрондық кестесінде формулаларды енгізу және көшіру: 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып информатика: MS Excel бағдарламасында диаграмма құру
Критериалды бағалау негізіндегі 8-сынып информатика сабақ жоспары: MS Excel бағдарламасында мәліметтерді сүзгілеу
Информатика сабақ жоспары (8-сынып): Excel-де формулаларды енгізу, көшіру және деректерді пішімдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz