Формулаларды енгізу.Бұл тақырып Excel кестелік процессорға арналған негізгі тақырып

Шығыс Қазақстан облысы. Өскемен қаласы. “Көпбейінді №3 мектеп-гимназиясы” Информатика пәні мұғалімі Байрова Гүлназ Оралбекқызы.
Сабақтың тақырыбы: Формулаларды енгізу.
І кезең: Сабаққа дейін
- Мотивация (қозғаушы күші) :
Бұл тақырып Excel кестелік процессорға арналған негізгі тақырып. Осы сабақта кестелік процессорда деректерді өңдеу формулаларымен танысып, оның мүмкіндігін, тиімді жолдарын анықтауды, жазуды меңгеруі қажет.
- Алғы шарттар:
Кестелік процессорда берілгендерді енгізу және редакциялауды оқып үйренгендіктен жаңа тақырыпты оқу барысында логикалық талдау жасауға, өзгелермен ой бөлісіп ойын тиянақтауға, тапсырмаларды орындауға мүмкіндіктері бар.
- Мақсаттар:
1. Білімдік:
формула енгізуді; функция батырмасы көмегімен формула шақыруды; сілтемелерді көшіруді үйренеді;
2. Дамытушылық:
Формула енгізу ережесін дәлелді жеткізе білуге, өз ойын түйіндеуге, бірнеше тапсырма түрлерін орындағанда қолдана білуге дағдыланады;
3. Тәрбиелік
Өзгенің ойын тыңдай білуге, сыйлауға, уақытты үнемдей білуге баулыймын;
- Бағалау.
Бағалау парағы бойынша жүргіземін.
10 балдық жүйе:
10-9 балл - «5»
8-6 балл - «4»
5- балл - «3»
Не ортақ
(1 балл)
Постермен жұмыс
(2 балл)
Деңгейлік тапсырма
(2 балл)
Компьютермен жұмыс
(5 балл)
- Қажетті материалдар және уақытты меңгеру
Интерактивті тақта, флипчарт, видеоролик, стикер, бағалау парағы;
Қызығушылықты ояту- 10 мин;
Мағынаны ажырату-10 минут;
Ой толғаныс- 25 мин;
ІІ. Сабақ кезеңі:
«Сәлем» жаттығу ұйымдастырамын:
- Сәлем достым? (қолмен амандасу)
- Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
- Қайда болдың? (құлақтарын тартады)
- Жақсы болды? (қол шапалақтау)
Сыныптың оқушыларын жапырақ түстеріне қарай топқа орналастырамын.
Топқа атау беріледі.
1-топ: Салыстырмалы
2-топ Абсолют
3-топ Аралас
Көшбасшыға бағалау парағы тапсырамын
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
Салыстырмалы, Абсолют, Аралас
Не ортақ? Сұрақ қойамын
Жапырақтарға ойларын жаздырамын.
Даналық ағашына жапыраққа ілдіремін
Оқушылар видеороликті қарап тұрып қайталайды.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді. Топта талқылайды. Оқиды
Бір-бірімен амандасады;
Топқа бірігеді
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді
2 мин
«Болжау» стратегиясы
Даналық ағашына іледі.
Бүгінгі сабақтан мен нені күтем.
- MS Excel бағдарламасы туралы мәліметтерін толықтырады.
- MS Excel бағдарламасында формуланы қолданып уақытты үнемдеуге болатындығына көз жетікізеді.
- MS Excel бағдарламасында сілтеме қызметімен танысады және қолдана біледі.
«Қос жазба күнделік»
Әр топқа тақырып бөлінеді.
Тақырыпқа сай қосымша тапсырмалар бөліп беремін. Тапсырманы жұппен орындайды
- Бүгінгі күнді жаздыру;
- Формуланы енгізу және көшіру
1-топ: Формуланы енгізу, көшіру
2-топ Салыстырмалы және абсолют сілтемелер
3-топ Ұяшықтағы мәліметтердің орнын ауыстыру .
Деңгейлік тапсырмалар:
Компьютерде MS Excel бағдарламасында жеке жұмыстар жасау арқылы. «Тапсырмалар» құжатын ашу.
- тапсырма. Автоқосынды көмегімен бос ұяшықтарға тігінен, көлденеңнен қосындыларын есептеу керек. Көшіру командасын пайдалану.
2 - тапсырма
Сандардың арифметикалық ортасын табу.
3-тапсырма
Формула
Оқулықпен жұмыс
Топтық жұмыс
Постерге түсіріп Көшбасшы қорғайды
Жұппен жұмыс
Жұппен шығып қорғайды
Оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастырамын.
Зертханалық жұмысты
таратпа қағаздармен беремін.
Көзге арналып жасалынған видеороликті қайталайды.
Зертханалық жұмыс
Сабақтың немесе үзіліс ұзақтығының өзгеруімен бірге қоңырау кестесінің өзгеретін электрондық вариантын құрыңдар:
Орындау реті:
1. Ұяшықтарға мәтіндер енгізу: А1-«Қоңырау кестесі», В3 ке «Сабақтың басталуы», С3 ке- «Сабақтың басталуы», С3 ке - «Сабақтың аяқталуы», А4:А10-ға «1 сабақ», «2-сабақ» . . ., «7-сабақ», Е3 «Сабақтың ұзақтығы», Е4 ке «Үзілістің ұзықтығы»
2. Бастапқы мәндерді енгізіңдер: В4 ұяшығына 8:30, F3-ке ұяшығына 0:45, F4 ке 0:10
3. Қалған ұяшықтарға мынандай формула енгіземіз: Сабақтың аяқталуы: «Сабақтың басталуы» +«ұзақтығы» формуласымен есептеледі. Бұл үшін қандай формула жазу керек?
4. Қалған сабақтардың бәрінің басталуы алдыңғы сабақтың аяқталуы уақыты мен үзіліс ұзақтығының қосындысы ретінде анықталады. В5 ұяшығына қандай формула жазылады?
5. Енгізілген формулаларды ұяшықтардың с»йкес аймақтарына көшіріңдер, абсолюттік адрестеуді ұмытпаңдар.
Рефлексия қайта ораламын. Оқушылар ойын сұраймын.
Мақсаты: Оқушылар сабаққа кері байланыс: жазу арқылы білімдерін жүйелеу үшін қолданамын
Бүгінгі сабақтан мен нені күтем.
- MS Excel бағдарламасы туралы мәліметтерін толықтырады.
-MS Excel бағдарламасында формуланы қолданып уақытты үнемдеуге болатындығына көз жетікізеді.
- MS Excel бағдарламасында сілтеме қызметімен танысады және қолдана біледі.
«Алма» стикеріне келесі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz