Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жоба бойынша кестелеп тігу
Сабақ тақырыбы: Жоба бойынша кестелеп тігу
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: оқушыларға кесте тігісінің түрлерін, орындалу әдістерін таныстыру;
ә)Дамытушылығы: оқушылардың ой-өрісін, қабілеттерін, өз бетінше жұмыс істеу шеберліктерін дамыту;
б) Тәрбиелігі: жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерді ескере отырып, оқушыларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, әсемдікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі:аралас сабақ.
Сабақ әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауп, тест иллюстративті, сарамандық жұмыс.
Көрнекілігі: сызба нұсқалары кестеленген бұйымдар, сөзжұмбақ.
Қажетті құралдар: ине, жіп, қайшы, моншақ түрлері.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, тарих, сызу.
Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Ауызша таратпамен жұмыс. Үй тапсырмасын бекіту.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Кесте тігісінің түрі.
2. Сырт көрінісіне қарай шидің түрі.
3. Ұсақ моншақ түрі.
4. Мата түрі.
5. Өзгермейтін стиль.
6. Кестелеуге қажетті зат.
7. Үй жасауының бірі.
8. Аяқкиім түрі.
9. Киімде әйелдік қасиеттерді бейнелейтін стиль.
10. Бұйымның әр жерін әсемдеу үшін қолданатын кесте түрі.
Жаңа сабақ. Кесте тігісінің түрі: <<шынжырлап>> тігу, <<айқас>>тігіс, <<маржандап>> тігу, <<жатық>> тігіс. <<Маржандап кестелеу>> деп - үлгі бойынша сызылған өрнектің үстіне, мәнеріне қарай тізіліп алынған әр түрлі ұсақ маржандарды бастырып тігуді айтады. Мұндай әдістер тақия, сәукеле, өңір, қол дорба сияқты бір киер сән-салтанат бұйымдарынақолданылады. Маржандап кестелеу үшін, қазіргі уақытта бисер, моншақ стиклярусты пайдалануғаболады. Бисер дегеніміз - ұсақ, домалақ, сопақша моншақтар. Ал одан үлкендерін моншақ деп атайды. Стиклярустың бисерден айырмашылығы, ол ұзындығы 3 мм түтікше тәріздес болып келеді. Бисерді ең көп шығаратын елдер Жапония, Италия, Үндістан.
Бисерді таңдау үлкен жұмыс. Олардың өлшемдері түстері әр түрлі. Сондықтан тігілетін бұйымға байланысты бисер түрін мата, ине, жіпті, таңдай білу қажет.
Бисермен кестелеуүшін жібек матаға қарағанда табиғи қатқыл мата қолданған дұрыс. Бисер тігу үшін арнайы жіңішке №10, №11, №12 ине қолданған жөн. Жіптерді бисертүсіне сәйкес таңдаған жөн. Сарамандық жұмыс: ТҚЕ - еске түсіру.
1. Жоба бойынша бисер таңдау.
2. Таңдаған бисерге сәйкес жіп таңдау.
3. Жоба бойынша маржандап кестелеу.
Сабақты бекіту. Сұрақ-жауап.
1. Кестелеу түрлерін ата.
2. Маржандап кестелеу дегеніміз не?
3. Бисер түрлерін ата.
4. Кестелеуге қарсы құралдарды ата?
Бағалау: оқушыларды орындаған тапсырмаларына байланысты бағалау.
Үйге тапсырма: жоба бойынша кестелеу.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: оқушыларға кесте тігісінің түрлерін, орындалу әдістерін таныстыру;
ә)Дамытушылығы: оқушылардың ой-өрісін, қабілеттерін, өз бетінше жұмыс істеу шеберліктерін дамыту;
б) Тәрбиелігі: жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерді ескере отырып, оқушыларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа, әсемдікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі:аралас сабақ.
Сабақ әдісі: түсіндірмелі, сұрақ-жауп, тест иллюстративті, сарамандық жұмыс.
Көрнекілігі: сызба нұсқалары кестеленген бұйымдар, сөзжұмбақ.
Қажетті құралдар: ине, жіп, қайшы, моншақ түрлері.
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, тарих, сызу.
Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Ауызша таратпамен жұмыс. Үй тапсырмасын бекіту.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Кесте тігісінің түрі.
2. Сырт көрінісіне қарай шидің түрі.
3. Ұсақ моншақ түрі.
4. Мата түрі.
5. Өзгермейтін стиль.
6. Кестелеуге қажетті зат.
7. Үй жасауының бірі.
8. Аяқкиім түрі.
9. Киімде әйелдік қасиеттерді бейнелейтін стиль.
10. Бұйымның әр жерін әсемдеу үшін қолданатын кесте түрі.
Жаңа сабақ. Кесте тігісінің түрі: <<шынжырлап>> тігу, <<айқас>>тігіс, <<маржандап>> тігу, <<жатық>> тігіс. <<Маржандап кестелеу>> деп - үлгі бойынша сызылған өрнектің үстіне, мәнеріне қарай тізіліп алынған әр түрлі ұсақ маржандарды бастырып тігуді айтады. Мұндай әдістер тақия, сәукеле, өңір, қол дорба сияқты бір киер сән-салтанат бұйымдарынақолданылады. Маржандап кестелеу үшін, қазіргі уақытта бисер, моншақ стиклярусты пайдалануғаболады. Бисер дегеніміз - ұсақ, домалақ, сопақша моншақтар. Ал одан үлкендерін моншақ деп атайды. Стиклярустың бисерден айырмашылығы, ол ұзындығы 3 мм түтікше тәріздес болып келеді. Бисерді ең көп шығаратын елдер Жапония, Италия, Үндістан.
Бисерді таңдау үлкен жұмыс. Олардың өлшемдері түстері әр түрлі. Сондықтан тігілетін бұйымға байланысты бисер түрін мата, ине, жіпті, таңдай білу қажет.
Бисермен кестелеуүшін жібек матаға қарағанда табиғи қатқыл мата қолданған дұрыс. Бисер тігу үшін арнайы жіңішке №10, №11, №12 ине қолданған жөн. Жіптерді бисертүсіне сәйкес таңдаған жөн. Сарамандық жұмыс: ТҚЕ - еске түсіру.
1. Жоба бойынша бисер таңдау.
2. Таңдаған бисерге сәйкес жіп таңдау.
3. Жоба бойынша маржандап кестелеу.
Сабақты бекіту. Сұрақ-жауап.
1. Кестелеу түрлерін ата.
2. Маржандап кестелеу дегеніміз не?
3. Бисер түрлерін ата.
4. Кестелеуге қарсы құралдарды ата?
Бағалау: оқушыларды орындаған тапсырмаларына байланысты бағалау.
Үйге тапсырма: жоба бойынша кестелеу.
Ұқсас жұмыстар
Ұлттық бұйымдар |
Кесте тігу |
Кестелі тақия тігу |
Шығармашылық жоба |
Құрастыру реті |
Алжапқыш |
Ақпараттық жоба |
Мата өңдеу технологиясы |
Киімді әшекейлеу |
"ең іскер, ең шебер" сайыс сабағы. 6-сынып |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz