Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бисермен гүл тоқу
Сабақ тақырыбы: Бисермен гүл тоқу
Сабақтың мақсаты: бисердің түрлері мен тоқу әдісін меңгеру.
Білімділігі: оқушыларға бисердің шығу тарихы туралы мағлұмат беру, тоқу әдісін үйрету.
Дамытушылығы: сәндік қолөнерге қызығушылығын арттыру, эстетикалық талғамын дамыту.
Тәрбиелігі: өз бетімен жұмыс жасауға, өнердібағалауға, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сарамандық.
Пәнаралық байланыс: биология, бейнелеу өнері.
Көрнекіліктер: моншақтан жасалған панно,схемалар, журналдар.
Сабақтың жоспары:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа тақырыпты меңгеру.
3. Сарамандық жұмыс.
4. Алған білімдерін тексеру /тест/
5. Рефлексия.
6. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы.
Сыныпты 2 топқа бөлу.
1 топ - <<Шеберлер>>, 2 топ - <<Ісмерлер>>.
Бүгінгі сабағымызды сөзжұмбақпен бастайық:
1. Ұлттық баскиім /Бөрік/
2. Қыз баланың моншақты баскиімі /Тақия/
3. Сырып тігілетін төсеніш /Сырмақ/
4. Кесе салатын қалта./Кесеқап/
5. Жүнді иіретін құрал / ұршық/
Р
Р
Е
Е
СЕ
СЕ
ИС
ИС
Б
Б
Б
Б
oo Бисер деген не? Оларды пайдаланып не жасауға болады?
oo Бисер - ұсақ, түрлі түсті моншақтар. Стеклярус - ұзын таяқшалар,
рубка - қысқа таяқшалар деп бөлінеді.
Бүгінгі сабағымызда сымның көмегімен бисерден гүл тоқып, панно жасауды үйренеміз. Бисермен тоқу - ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келе жатқан көне өнердің түрі. Ежелгі Египет. Үнді елінен шығып, кеңінен қолданылған.
Ресейдің атақты ғалымы М.Ломоносов осы заттарды пайдаланып, тәжірибелер жасаудың арқасында түрлі түсті сумоншақтарды шығарған. Осы әдемі шыны моншақтарды пайдаланып, әшекейлер жасап қолданған. Бисер сөзінің түп төркіні <<бусра>>, <<жалған маржан>> сөзінен шығып отыр. Египеттіктер <<бусра>> деп айтса, бізге келіп <<бисер - ұсақ моншақ>> - деп аталды.
Ресей патшасы Екатеринаға Жәңгір хан бисерден және әсем асыл тастардан әшекейленген керемет сәнді сәукелені тартқан екен. Осы кезге дейін сәукеле Ресейдегі мұражайда сақтаулы. Күннің көзінен сақтап, көрмеге көп шығарылмайды, өйткені күн сәулесінен тастар үгітіліп қалуы мүмкін.
Бисермен тоқудың әдістері:
1. Параллель тоқу 2. Тігінен тоқу 3. Айналдыра тоқу
Бүгінгі сабақта қолданылатын жаңа әдісіміз - айналдыра тоқу әдісі, яғни доғаларға бисерді толтырып, бұрап, бекіту.
Қауіпсіздік ережесі:
1. Сымды, бисерді ауызға апаруға болмайды
2. Сымды қайшымен қияды
3. Сымды көзге жақын ұстамайды
Нұсқау картасы. Тақырып: <<Бисермен гүл тоқу>>
1) Ұзындығы 50 см сымды қиып алып басын тұйықтау;
2) 2 см бисер тізіп, бұрап, бекітіп қою
3) Сымның екінші жағын дәл осылай толтырып, толық доға жасау
4) 2 доғаның бисерін 17-ден алу
5) 3 доғаға 22 см бисерден қосу
6) Тоқылған 5 гүлдің жапырақшаларын біріктіру
7) Гүл сабағының жасыл жапырағы осы технологиямен тоқталады.
Сарамандық жұмыс. Бисердің түс ерекшелігіне көңіл бөлеміз, яғни гүлді қызыл түс қылып, ал гүлдің жапырақтарына жасыл түс алайық. Гүлдің өзі де, жапырағы да көрсетілегн әдіспен орындалады.
Оқушылар білімі тест арқылы тексеріледі.
1) Бисер қандай заттан жасалған?
а) ағаштан б) шыныдан*
2) Шыны неден алынған?
а) табиғи соды* б) тас көмір
3) Бисер түрін тап?
а) шыны б) стеклярус*
4) Египетте бисерді алғашқыда қалай атаған?
а) бусер* б) бисер
5) Ресейде бисерді өз тәжірибесімен жасаған кім?
а) Пушкин А.С. б) Ломоносов М*
Топтар мұғалімнің тапсырмасын орындап, өздеріне ұпай жинайды.
Сабақты өлеңмен аяқтау.
Не білдім? Нені үйрендім? Не білгім келеді?
Сабақты бағалу, қорытынды жасау.
Сабақтың мақсаты: бисердің түрлері мен тоқу әдісін меңгеру.
Білімділігі: оқушыларға бисердің шығу тарихы туралы мағлұмат беру, тоқу әдісін үйрету.
Дамытушылығы: сәндік қолөнерге қызығушылығын арттыру, эстетикалық талғамын дамыту.
Тәрбиелігі: өз бетімен жұмыс жасауға, өнердібағалауға, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сарамандық.
Пәнаралық байланыс: биология, бейнелеу өнері.
Көрнекіліктер: моншақтан жасалған панно,схемалар, журналдар.
Сабақтың жоспары:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа тақырыпты меңгеру.
3. Сарамандық жұмыс.
4. Алған білімдерін тексеру /тест/
5. Рефлексия.
6. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы.
Сыныпты 2 топқа бөлу.
1 топ - <<Шеберлер>>, 2 топ - <<Ісмерлер>>.
Бүгінгі сабағымызды сөзжұмбақпен бастайық:
1. Ұлттық баскиім /Бөрік/
2. Қыз баланың моншақты баскиімі /Тақия/
3. Сырып тігілетін төсеніш /Сырмақ/
4. Кесе салатын қалта./Кесеқап/
5. Жүнді иіретін құрал / ұршық/
Р
Р
Е
Е
СЕ
СЕ
ИС
ИС
Б
Б
Б
Б
oo Бисер деген не? Оларды пайдаланып не жасауға болады?
oo Бисер - ұсақ, түрлі түсті моншақтар. Стеклярус - ұзын таяқшалар,
рубка - қысқа таяқшалар деп бөлінеді.
Бүгінгі сабағымызда сымның көмегімен бисерден гүл тоқып, панно жасауды үйренеміз. Бисермен тоқу - ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келе жатқан көне өнердің түрі. Ежелгі Египет. Үнді елінен шығып, кеңінен қолданылған.
Ресейдің атақты ғалымы М.Ломоносов осы заттарды пайдаланып, тәжірибелер жасаудың арқасында түрлі түсті сумоншақтарды шығарған. Осы әдемі шыны моншақтарды пайдаланып, әшекейлер жасап қолданған. Бисер сөзінің түп төркіні <<бусра>>, <<жалған маржан>> сөзінен шығып отыр. Египеттіктер <<бусра>> деп айтса, бізге келіп <<бисер - ұсақ моншақ>> - деп аталды.
Ресей патшасы Екатеринаға Жәңгір хан бисерден және әсем асыл тастардан әшекейленген керемет сәнді сәукелені тартқан екен. Осы кезге дейін сәукеле Ресейдегі мұражайда сақтаулы. Күннің көзінен сақтап, көрмеге көп шығарылмайды, өйткені күн сәулесінен тастар үгітіліп қалуы мүмкін.
Бисермен тоқудың әдістері:
1. Параллель тоқу 2. Тігінен тоқу 3. Айналдыра тоқу
Бүгінгі сабақта қолданылатын жаңа әдісіміз - айналдыра тоқу әдісі, яғни доғаларға бисерді толтырып, бұрап, бекіту.
Қауіпсіздік ережесі:
1. Сымды, бисерді ауызға апаруға болмайды
2. Сымды қайшымен қияды
3. Сымды көзге жақын ұстамайды
Нұсқау картасы. Тақырып: <<Бисермен гүл тоқу>>
1) Ұзындығы 50 см сымды қиып алып басын тұйықтау;
2) 2 см бисер тізіп, бұрап, бекітіп қою
3) Сымның екінші жағын дәл осылай толтырып, толық доға жасау
4) 2 доғаның бисерін 17-ден алу
5) 3 доғаға 22 см бисерден қосу
6) Тоқылған 5 гүлдің жапырақшаларын біріктіру
7) Гүл сабағының жасыл жапырағы осы технологиямен тоқталады.
Сарамандық жұмыс. Бисердің түс ерекшелігіне көңіл бөлеміз, яғни гүлді қызыл түс қылып, ал гүлдің жапырақтарына жасыл түс алайық. Гүлдің өзі де, жапырағы да көрсетілегн әдіспен орындалады.
Оқушылар білімі тест арқылы тексеріледі.
1) Бисер қандай заттан жасалған?
а) ағаштан б) шыныдан*
2) Шыны неден алынған?
а) табиғи соды* б) тас көмір
3) Бисер түрін тап?
а) шыны б) стеклярус*
4) Египетте бисерді алғашқыда қалай атаған?
а) бусер* б) бисер
5) Ресейде бисерді өз тәжірибесімен жасаған кім?
а) Пушкин А.С. б) Ломоносов М*
Топтар мұғалімнің тапсырмасын орындап, өздеріне ұпай жинайды.
Сабақты өлеңмен аяқтау.
Не білдім? Нені үйрендім? Не білгім келеді?
Сабақты бағалу, қорытынды жасау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz