Глобус

ІІ тарау. План және карта
Сабақ тақырыбы: Глобус.
Сабақ мақсаты: Оқушыларға глобус, географиялық координаталар, географиялық ендік, географиялық бойлық глобустан қашықтықты есептеу туралы мағлұмат беру.
Сабақ міндеті:
1. Білімдік: Оқушыларға глобус, географиялық координаталар, географиялық ендік, географиялық бойлық глобустан қашықтықты есептеу туралы мағлұмат беру.
2. Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сақтауға үйрету. Өзендердің суын қорғауға, сақтауға өз үлестерін қосуға дағдылау, бағыттау.
3. Дамытушылық: Балалардың өзіндік ойлана білуіне, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға, өздерінше іздене білулеріне, т. б. үйрету.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, картамен жұмыс, кітаппен жұмыс, жеке жұмыс, карточкамен жұмыс;
Құрал-жабдықтар: ҚР физ картасы, ҚР әкімшілік картасы, ДЖ физикалық картасы, мектеп атласы, кескін карта, карточкалар;
Кездесетін терминдер :
Барысы: : І. Ұйымдастырушылық кезең
1. Сәлемдесу
2. Балаларды түгендеу.
3. Балалардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау.
1. Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Жер бетін планға түсіру үшін қандай дайындық жұмыстары жүргізіледі?
- Планшет қалай бағдарланады?
- Жер бетін планға қандай әдістермен түсіруге болады?
- Айнала нысаналау әдісімен мектеп алаңының планын жасаңдар.
- Көлденең сызықтар әдісін пайдаланып, жолдың немесе өзен білігінің планын жасаңдар.
- Топсеруен кезінде айналып әдісімен барған жерлеріңнің планын жасаңдар.
- Азимут деген не?
- Көкжиектің негізгі бағыттарын ата.
- Көкжиектің аралық бағыттарын ата.
- Масштаб дегеніміз не?
- Масштабтың қандай түрлері бар?
- Картадан ара қашықтықты қалай табамыз?
- План деген не?
- Шартты белгілерді атап шық.
- Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру түрлерін, әдістерін атап шық.
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
- Оқулықтағы 24- 25-26-27-28 - суреттер бойынша талдау жасау.
ІІІ. Бекіту.
1. Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Неліктен глобус Жердің нақты үлгісі деп аталады?
- Географиялық ендік деген не?
- Географиялық бойлық деген не?
- Глобустан әрі ендік, әрі бойлық деп аталатын нүктені анықтаңдар.
- Глобустан Алматының ендігі мен бойлығын анықтаңдар.
- Өздерің тұрған елді мекеннің полюс пен экватордан градус және км есебімен алынған қашықтығын анықтаңдар.
2. Үлестірме қағаздарымен жұмыс:
1-тапсырма. 6-сынып.
- Қазақстанның батысынан шығысына дейінгі қашықтықты есептеп табыңдар.
1) масштаб арқылы ;
2) градус арқылы.
- Қазақстан мына мұхиттардан қаншалықты қашықта жатқанын есептеп шығарыңдар:
А) СММ
Б) Тынық
2-тапсырма. 6-сынып.
- Астана - Пекин арасындағы қашықтықты (2 жолмен) :
а) масштаб арқылы ;
ә) градус арқылы.
- Қазақстан мына мұхиттардан қаншалықты қашықта жатқанын есептеп шығарыңдар:
А) Үнді
В) Атлант
3-тапсырма. 6-сынып.
- Қазақстанның солтүстігінен оңтүстігіне дейінгі қашықтықты есептеңдер
2 есептеу тәсілі арқылы:
1) масштаб арқылы ;
2) градус арқылы.
- Мына қалаларының географиялық координатасын табыңдар:
А) Токио
В) Париж
4-тапсырма. 6-сынып.
- Астана- Мәскеу қалалары арасындағы ара қашықтықты есептеңдер.
2 есептеу тәсілі арқылы:
1) масштаб арқылы ;
2) градус арқылы.
- Мына қалаларының географиялық координатасын табыңдар:
А) Лондон
В) Вашингтон
5-тапсырма. 6-сынып.
- Көкшетау - Рим қалалары арасындағы ара қашықтықты есептеңдер.
2 есептеу тәсілі арқылы:
1) масштаб арқылы ;
2) градус арқылы.
- Мына қалаларының географиялық координатасын табыңдар:
А) Бішкек
В) Дели
- Қазақстан қалаларының географиялық координатасын табыңдар:
1-нұсқа
- Алматы
- Астана
- Көкшетау
- Тараз
- Шымкент
- Орал
2-нұсқа
- Қызылорда
- Атырау
- Ақтау
- Ақтөбе
- Арқалық
- Қостанай
3-нұсқа
- Петропавл
- Павлодар
- Қарағанды
- Жезқазған
- Талдықорған
- Семей
- Жұмыс дәптерлерімен жұмыс:
- А. А. Лобжанидзе., Г. М. Түсіпбекова., «Жер ғаламшары, 6-сынып жұмыс дәптері»бойынша жұмыс жасау -Жер бетін бейнелеу және оларды пайдалану,
Тестілерді шешейік, 6 - 7 - беттер
- Гордеева С. А., Өздігінен, жеке жұмысқа арналған тапсырмалары бар жұмыс дәптермен жұмыс:7-тақырып. Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру. 11- бет.
ІҮ. Қорытындылау. Рефлексия. «Жылдам сұрақ-жылдам жауап»
- Глобус деген не?
- Экватор деген не?
- Бастапқы меридиан деген не?
- Географиялық координата деген не?
- Географиялық бойлық және ендік деген не? Олар қалай бөлінеді?
- Глобустан қалай ара қашықтықты өлшейміз?
Ү. Бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма: § 10. Жергілікті жердің қарапайым планын түсіру. (оқу, мазмұндау, конспектілеу)
Тексерген: Жаратылыстану пәндері ӘБ меңгерушісі Бекенбаева Б. Ш.
Шартты белгілер мен горизонтальдарды анықтаңдар:
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
4-тапсырма
5-тапсырма
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz