Тақырып - Мәтінді есептерді шешу

Күні/айы
Пәні
Сынып
Сабақ №
Күні/айы: 05. 05. 2015
Пәні: Математика
Сынып: 6 «Ә»
Сабақ №: 185
Күні/айы: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Мәтінді есептерді шешу
Күні/айы: Жалпы мақсаты
Пәні: Мәтінді есептерді шешу дағдыларын жетілдіру
Күні/айы: Сабақтың түрі
Пәні: практикалық сабақ
Күні/айы: Оқыту әдістері
Пәні: Диалогтік оқыту
Күні/айы: Күтілетін нәтижелер
Пәні: Мәтінді есептерге теңдеулер жүйесін дұрыс құра алады, жауабын дұрыс анықтай алады
Күні/айы: Ресурстар
Пәні: Оқулық, дәптер, кеспелер
Күні/айы: Сабақ кезеңдері
Пәні: Мұғалім әрекеті
Сынып: Оқушы әрекеті
Күні/айы:

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Пәні:

Сәлемдесу, түгендеу

Сабақ барысын таныстыру

Бүгінгі сабақта біз өзімізді әр түрлі маман иесіміз деп армандап көрейік, олар: дүкенші, құтқарушы және жолсерік. Қандай да болсын маман иесі болу үшін не керек? Әрине, білім керек. Сондықтан маман иесі ретінде жұмысқа кіріспес үшін алдымен біліміміз сол маманға сай ма, жоқ па, соны тексеріп алайық.

Сынып: Оқушылар кеспе қағаздар арқылы бөлініп отырады.
Күні/айы:

Негізгі бөлім

10 мин

2 мин

15 мин

10 мин

5мин

Пәні:

Графикалық диктант:

1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің 2 әдісі бар/жоқ

2. 7х 2 +3х-1꞊0 теңдеуі екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу/жоқ

3. Алмастыру екі айнымалылы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдісі/иә

4. Қосу тәсілін қолданғанда теңдеулердің графигін салу керек/ж

5. Қосу тәсілін қолданғанда айнымалылардың біреуі жойылады/и

6. Бір айнымалыны екіншісі арқылы өрнектеу арқылы шешу алмастыру тәсілі/и

7. Графиктері параллель болса, жүйенің жалғыз шешімі болады/ж

Ж: - + - + + -

Үй жұмысын тексеру: №1552 Оқушы екі сан ойлады.

{ x 2 y = 4 x + 3 y = 39 \left\{ \begin{array}{r} x - 2y = 4\ \ \ \\ x + 3y = 39 \end{array} \right. \ 5 y = 35 , y = 7 , x 2 7 = 4 , x = 18 - 5y = - 35, \ \ \ \ \ y = 7, \ \ \ \ \ \ x - 2 \bullet 7 = 4, \ \ \ \ \ \ \ \ x = 18 Ж: 18, 7

Дүкеншілер

1-есеп: 3 қарындаш пен 5 дәптер 375 теңге, ал осындай 7 қарындаш пен 4 дәптер 530 теңге тұрады. 5 қарындаш пен 9 дәптерге қанша тұрады? Қосу тәсілімен шешіңдер.

Ж: 3х+5у꞊375, 7х+4у꞊530; 5*50+45*9꞊655теңге

Құтқарушылар

2-есеп: 7 қайықпен 31 адам өзеннің арғы жағасына өтулері керек. Қайықтарға 3 адам немесе 5 адам сыяды. Осы 31адамды түгел өзеннің арғы жағына өткізу үшін неше 5 орынды, неше 3 орынды қайық қажет? Графиктік тәсілмен шығарыңдар.

Ж: х+у꞊7, 3х+5у꞊31, 5 орынды 5 қайық, 3 орынды 2 қайық.

Жолсеріктер

3-есеп: Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағат автобуспен және 3 сағат пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар. Алмастыру тәсілімен шығарыңдар.

Ж: 3х꞊2у, 4х+3у꞊408; 48км/сағ, 72км/сағ.

Әр топ болған соң постерді тақтаға іліп, қалған оқушылар алдында шығару жолын түсіндіреді. Қалған топтар дәптерлеріне жазып алады.

  • Сонымен теңдеулер жүйесін қайда, не үшін қолдана алады екенбіз?

Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды

:
:
:

Бағалау, рефлексиямен бөлісу.

Сынып: http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
Сабақ №: http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
Күні/айы:
Пәні:
Сынып:
Күні/айы:
Пәні:
Сынып:
Күні/айы:

Бекіту, қорытынды

1 мин

Пәні: Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Күні/айы: Үйге тапсырма
Пәні: №1570
Күні/айы: Үйде оқу
Пәні:
Күні/айы: Рефлексия
Пәні:


http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
:
:
:
: http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
: http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
: http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
:
:
:
: http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
: http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
: http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
:
:
:

Топтың аты:

Оқушы аты
Үй тапсырмасы ұпайы
Графикалық диктант ұпайы
Топтық жұмыс ұпайы
Топтық жұмысты қорғау
Жалпы ұпай
Баға
№: 1
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 2
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 3
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 4
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 5
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 6
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 7
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:

Топтың аты:

Оқушы аты
Үй тапсырмасы ұпайы
Графикалық диктант ұпайы
Топтық жұмыс ұпайы
Топтық жұмысты қорғау
Жалпы ұпай
Баға
№: 1
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 2
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 3
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 4
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 5
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 6
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 7
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:

Топтың аты:

Оқушы аты
Үй тапсырмасы ұпайы
Графикалық диктант ұпайы
Топтық жұмыс ұпайы
Топтық жұмысты қорғау
Жалпы ұпай
Баға
№: 1
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 2
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 3
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 4
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 5
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 6
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:
№: 7
Оқушы аты:
Үй тапсырмасы ұпайы:
Графикалық диктант ұпайы:
Топтық жұмыс ұпайы:
Топтық жұмысты қорғау:
Жалпы ұпай:
Баға:

Дүкеншілер

1-есеп: 3 қарындаш пен 5 дәптер 375 теңге, ал осындай 7 қарындаш пен 4 дәптер 530 теңге тұрады. 5 қарындаш пен 9 дәптерге қанша тұрады? Қосу тәсілімен шешіңдер.

Құтқарушылар

2-есеп: 7 қайықпен 31 адам өзеннің арғы жағасына өтулері керек. Қайықтарға 3 адам немесе 5 адам сыяды. Осы 31адамды түгел өзеннің арғы жағына өткізу үшін неше 5 орынды, неше 3 орынды қайық қажет? Графиктік тәсілмен шығарыңдар.

Жолсеріктер

3-есеп: Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағат автобуспен және 3 сағат пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар. Алмастыру тәсілімен шығарыңдар.


Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер


Ұқсас жұмыстар
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
Математикалық сауаттылық
Теңдеуге есептер шешу
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
Құрылған теңдеудің түбірлерін табу
Бүтін рационал теңдеу
Мәтінді есептерді шешу
Химия пәнінен жаңа оқулықтар бойынша есеп шығару
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz