Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тақырып - Мәтінді есептерді шешу

Күні/айы
Пәні
Сынып
Сабақ №
05.05.2015
Математика
6 <<Ә>>
185
Сабақтың тақырыбы
Мәтінді есептерді шешу
Жалпы мақсаты
Мәтінді есептерді шешу дағдыларын жетілдіру
Сабақтың түрі
практикалық сабақ
Оқыту әдістері
Диалогтік оқыту
Күтілетін нәтижелер
Мәтінді есептерге теңдеулер жүйесін дұрыс құра алады, жауабын дұрыс анықтай алады
Ресурстар
Оқулық, дәптер, кеспелер
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
Сәлемдесу, түгендеу
Сабақ барысын таныстыру
Бүгінгі сабақта біз өзімізді әр түрлі маман иесіміз деп армандап көрейік, олар: дүкенші, құтқарушы және жолсерік. Қандай да болсын маман иесі болу үшін не керек? Әрине, білім керек. Сондықтан маман иесі ретінде жұмысқа кіріспес үшін алдымен біліміміз сол маманға сай ма, жоқ па, соны тексеріп алайық.
Оқушылар кеспе қағаздар арқылы бөлініп отырады.
Негізгі бөлім

10 мин

2 мин

15 мин

10 мин

5мин
Графикалық диктант:
1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің 2 әдісі бар/жоқ
2.7х2+3х-1꞊0 теңдеуі екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу/жоқ
3.Алмастыру екі айнымалылы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу әдісі/иә
4.Қосу тәсілін қолданғанда теңдеулердің графигін салу керек/ж
5.Қосу тәсілін қолданғанда айнымалылардың біреуі жойылады/и
6.Бір айнымалыны екіншісі арқылы өрнектеу арқылы шешу алмастыру тәсілі/и
7.Графиктері параллель болса, жүйенің жалғыз шешімі болады/ж
Ж: - - + - + + -

Үй жұмысын тексеру: №1552 Оқушы екі сан ойлады.
x-2y=4 x+3y=39 -5y=-35, y=7, x-2∙7=4, x=18 Ж: 18, 7

Дүкеншілер
1-есеп: 3 қарындаш пен 5 дәптер 375 теңге, ал осындай 7 қарындаш пен 4 дәптер 530 теңге тұрады. 5 қарындаш пен 9 дәптерге қанша тұрады? Қосу тәсілімен шешіңдер.
Ж: 3х+5у꞊375, 7х+4у꞊530; 5*50+45*9꞊655теңге
Құтқарушылар
2-есеп: 7 қайықпен 31 адам өзеннің арғы жағасына өтулері керек. Қайықтарға 3 адам немесе 5 адам сыяды. Осы 31адамды түгел өзеннің арғы жағына өткізу үшін неше 5 орынды, неше 3 орынды қайық қажет? Графиктік тәсілмен шығарыңдар.
Ж: х+у꞊7, 3х+5у꞊31, 5 орынды 5 қайық, 3 орынды 2 қайық.
Жолсеріктер
3-есеп: Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағат автобуспен және 3 сағат пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар. Алмастыру тәсілімен шығарыңдар.
Ж: 3х꞊2у, 4х+3у꞊408; 48км/сағ, 72км/сағ.

Әр топ болған соң постерді тақтаға іліп, қалған оқушылар алдында шығару жолын түсіндіреді. Қалған топтар дәптерлеріне жазып алады.
oo Сонымен теңдеулер жүйесін қайда, не үшін қолдана алады екенбіз?
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды

Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Бекіту, қорытынды
1 мин
Бағалау, рефлексиямен бөлісу.

Үйге тапсырма
№1570
Үйде оқу

Рефлексия

Топтың аты:


Оқушы аты
Үй тапсырмасы ұпайы
Графикалық диктант ұпайы
Топтық жұмыс ұпайы
Топтық жұмысты қорғау
Жалпы ұпай
Баға
1

2

3

4

5

6

7

Топтың аты:


Оқушы аты
Үй тапсырмасы ұпайы
Графикалық диктант ұпайы
Топтық жұмыс ұпайы
Топтық жұмысты қорғау
Жалпы ұпай
Баға
1

2

3

4

5

6

7

Топтың аты:


Оқушы аты
Үй тапсырмасы ұпайы
Графикалық диктант ұпайы
Топтық жұмыс ұпайы
Топтық жұмысты қорғау
Жалпы ұпай
Баға
1

2

3

4

5

6

7

Дүкеншілер
1-есеп: 3 қарындаш пен 5 дәптер 375 теңге, ал осындай 7 қарындаш пен 4 дәптер 530 теңге тұрады. 5 қарындаш пен 9 дәптерге қанша тұрады? Қосу тәсілімен шешіңдер.

Құтқарушылар
2-есеп: 7 қайықпен 31 адам өзеннің арғы жағасына өтулері керек. Қайықтарға 3 адам немесе 5 адам сыяды. Осы 31адамды түгел өзеннің арғы жағына өткізу үшін неше 5 орынды, неше 3 орынды қайық қажет? Графиктік тәсілмен шығарыңдар.

Жолсеріктер
3-есеп: Автобустың 3 сағатта жүрген жолын пойыз 2 сағатта жүреді. Саяхатшылар 4 сағат автобуспен және 3 сағат пойызбен жүргенде барлығы 408 км жол жүрді. Автобустың жылдамдығын және пойыздың жылдамдығын табыңдар. Алмастыру тәсілімен шығарыңдар.

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер
Дүкеншілер
Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

Құтқарушылар

Жолсеріктер

Дүкеншілер

КРИТЕРИЙЛЕР
Бағаның базалық көрсеткіші
Ұпайлар
Баға

ДЕСКРИПТОРЫ (Деңгей сипаттамалары)
Үй тапсырмасы орындалуы

1
4
5
ҮЛГІЛІ: Есеп шартын толық түсінген. Белгісіз х, у-ті дұрыс анықтаған. Теңдеулер жүйесін дұрыс құрған. Жүйені шешу әдісін дұрыс таңдаған. Есептеу жолы дұрыс орындалған. Есептің жауабы дұрыс.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Есеп шартын толық түсінген. Белгісіз х, у-ті дұрыс анықтаған. Теңдеулер жүйесін дұрыс құрған. Жүйені шешу әдісін дұрыс таңдаған. Есептеу кезінде қателіктер жіберген. Есептің жауабы дұрыс емес.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Есеп шарты бойынша белгісіз х, у-ті дұрыс анықтаған. Теңдеулер жүйесін дұрыс құрған. Есепті шығару жолы қате, әдісті дұрыс білмейді. Есептеу кезінде қателіктер жіберген. Есептің жауабы дұрыс емес.

1
1
2
ТӨМЕН: Үй жұмысы мүлдем жоқ. Немесе есеп шартын түсінбеген. Есептің берілгенін, шарты дұрыс жазылмаған. Шығару әдісі дұрыс таңдалмаған. Есептеу кезінде қателіктер жіберілген. Есептің жауабы дұрыс емес.
Графикалық диктант
1
4
5
ҮЛГІЛІ: Барлық сұрақтарға дұрыс жауап берген.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Жауаптары дұрыс, 1-2 жауапта қате жіберген.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Жартысы қате, 3-4 жауап дұрыс емес.

1
1
2
ТӨМЕН: 3 немесе одан кем жауап дұрыс.
Топтық есеп
1
4
5
ҮЛГІЛІ: Есеп шартын толық түсінген. Белгісіз х, у-ті дұрыс анықтаған. Теңдеулер жүйесін дұрыс құрған. Ұсынылған жүйені шешу әдісін дұрыс қолданған. Есептеу жолы дұрыс орындалған. Есептің жауабы дұрыс.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Есеп шартын толық түсінген. Белгісіз х, у-ті дұрыс анықтаған. Теңдеулер жүйесін дұрыс құрған. Ұсынылған жүйені шешу әдісін дұрыс қолданған. Есептеу кезінде қателіктер жіберген. Есептің жауабы дұрыс емес.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Есеп шарты бойынша белгісіз х, у-ті дұрыс анықтаған. Теңдеулер жүйесін дұрыс құрған. Ұсынылған жүйені шешу әдісін дұрыс білмейді. Есептеу кезінде қателіктер жіберген. Есептің жауабы дұрыс емес.

1
1
2
ТӨМЕН: Есеп шарты бойынша белгісіз х, у берілгені, шарты дұрыс жазылмаған. Шығару әдісі дұрыс таңдалмаған. Есептеу кезінде қателіктер жіберілген. Есептің жауабы дұрыс емес.
Топтық жұмысты қорғау
1
4
5
ҮЛГІЛІ: Жұмысты қорғауға қатысты. Есеп мазмұнын түсінікті жеткізе алды. Есепті шығару жолын ұғындыра алды. Сөйлеу мәдениетін сақтады. Өзін ортада ұстай алады.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Жұмысты қорғауға қатысты. Есеп мазмұнын түсінікті жеткізе алды. Сөйлеу мәдениеті сақтады. Өзін ортада ұстай алады.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Жұмысты қорғауға қатысты. Есеп мазмұнын жеткілікті түрде түсінікті жеткізе алмады. Есепті шығару жолын ұғындыра алмады. Сөйлеу мәдениеті орташа. Өзін ортада ұстай алу деңгейі төмен.

1
1
2
ТӨМЕН: Постер қорғауға қатыспады. Өзін ортада ұстай алу деңгейі төмен.

Ұқсас жұмыстар
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
Математикалық сауаттылық
Теңдеуге есептер шешу
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
Құрылған теңдеудің түбірлерін табу
Бүтін рационал теңдеу
Мәтінді есептерді шешу
Химия пәнінен жаңа оқулықтар бойынша есеп шығару
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Пәндер