Есту мүшесі және есту анализаторы

Қысқа мерзімдік жоспар

Пәні биология
16. 11. 2014 жыл
Сыныбы 8
Пәні биология: Сабақтың тақырыбы
16. 11. 2014 жыл: Есту мүшесі және есту анализаторы.
Пәні биология: Сілтеме
16. 11. 2014 жыл:

Биология 8-сынып

Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл

Биология анықтамалығы 2013 ж

Пәні биология: Жалпы мақсаты
16. 11. 2014 жыл: - Есту мүшесі және есту анализаторы, сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың құрылысы және қызметі туралы түсінік беру;
Пәні биология: Міндеттері
16. 11. 2014 жыл: -Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдерін дамыту;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктерін қалыптастыру;
Пәні биология: Оқыту нәтижелері
16. 11. 2014 жыл: -Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдері дамиды;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктері қалыптасады;
Пәні биология: Тапсырмалар
16. 11. 2014 жыл:

-АКТ-ны пайдалану;

- сыни тұрғыдан ойлау:

-оқуды және оқытуды бағалау;

-Оқушыларды жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту;

- Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер;

- Оқудағы көшбасшылық;

- Дарынды және талантты балалармен жұмыс;

Пәні биология: Сабақтың жүру барысы:
Пәні биология: Уақыты
16. 11. 2014 жыл: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сыныбы 8: Оқушының іс-әрекеті
Пәні биология:

3 мин

5 мин

3 мин

15 мин

3 мин

3 мин

2 мин

5 мин

2 мин

3мин

1 мин

16. 11. 2014 жыл:

І Ұйымдастыру «Ат қою»псих. тренинг

Сыныпты топқа бөлу (Өлең сөздері арқылы)

-Оқушылар бұл қағаздағы суреттерді қалай ажыраттық?

-Көзбен көру арқылы.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы

І топ ІІ топқа,

ІІ топ ІІІ топқа,

ІІІ топ І топқа сұрақ әзірлейді.

ІІІ Жаңа сабақ «Миға шабуыл»(Оқушыларға сұрақ қоя отырып пікірлерін тыңдау)

-Оқушылар сиырдың, иттің, мысықтың дауысын салайықшы. Қалған топ бұл үй жануарларының дыбысын ажыратамыз.

-Ал, мына дыбыстар ненің дыбыстары:

-Әннің,

-Желдің,

-Күйдің,

Құстың сайрағаны, т. б.

-Ал, оқушылар осы дыбыстарды біз қалай ажырата алдық?

-Әрине құлағымыз арқылы

(Слайд)

1-тапсырма «Топта талқыла» Оқулықпен жұмыс

І топ сыртқы құлақ

ІІ топ ортаңғы құлақ

ІІІ топ ішкі құлақ - тапсырмаларын қорғайды.

2-тапсырма Тізбек құрастыру

Дыбыс толқынының таралу жолдары:

Дыбыс толқыны дабыл жарғағының тербелісі

Есту сүйекшелерінің тербелісі ұлулы денедегі сұйықтықтың тербелісіесту рецепторларының тітіркенуі жүйке импульстарының пайда болуы.

3-тапсырма Сөздік жұмыс

«Мюнстенберг» әдісі

вхтұлулыденежтпр

ІV Сергіту сәті

V Бекіту

«Үш ұйғарым» әдісі

Мысалы:

1. Дабыл жарғағы сыртқы құлақты ортаңғы құлақтан бөліп тұрады. +

2. Адам жұтынғанда ортаңғы құлақ қуысындағы қысым теңестіріледі. +

3. Есту мүшесіне ішімдік пайдалы. Х

V Үйге тапсырма

Есту мүшесінің гигиенасы (реферат, видиокөрсетілім, түрлі ақпараттар)

VI Бағалау:

VI І Кері байланыс (Стикер арқылы)

Сыныбы 8:

Топқа бөлінеді

Жеке жұмыс

Сұраққа жауап беру

Топта талқылау арқылы тапсырма аяқталады

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Оқушылар өз-өздерін бағалайды


Ұқсас жұмыстар
Есту мүшесі туралы
Жүректің құрылысы
Есту мүшесі
«есту мүшесі. құлақтың құрылысы»
Мұрын - иіс сезу мұшесі. тіл- дәм сезу мүшесі. 3 сынып дүниетану
Сезім мүшелері. құлақ - есту мүшесі. мұрын - иіс сезу мүшесі, 1 сынып
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Сезім мүшелері. 8-сынып
Сыртқы қабат - энтодерма
Қазыналы арал
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz