Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Есту мүшесі және есту анализаторы
Қысқа мерзімдік жоспар
Пәні биология
16.11.2014 жыл
Сыныбы 8
Сабақтың тақырыбы
Есту мүшесі және есту анализаторы.
Сілтеме
Биология 8-сынып
Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Биология анықтамалығы 2013 ж
Жалпы мақсаты
- Есту мүшесі және есту анализаторы, сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың құрылысы және қызметі туралы түсінік беру;
Міндеттері
-Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдерін дамыту;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктерін қалыптастыру;
Оқыту нәтижелері
-Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдері дамиды;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктері қалыптасады;
Тапсырмалар
-АКТ-ны пайдалану;
- сыни тұрғыдан ойлау:
-оқуды және оқытуды бағалау;
-Оқушыларды жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту;
- Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер;
- Оқудағы көшбасшылық;
- Дарынды және талантты балалармен жұмыс;
Сабақтың жүру барысы:
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
3 мин
5 мин
3 мин
15 мин
3 мин
3 мин
2 мин
5 мин
2 мин
3мин
1 мин
І Ұйымдастыру <<Ат қою>>псих.тренинг
Сыныпты топқа бөлу (Өлең сөздері арқылы)
-Оқушылар бұл қағаздағы суреттерді қалай ажыраттық?
-Көзбен көру арқылы.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру <<Сұрақты қағып ал>> әдісі арқылы
І топ ІІ топқа,
ІІ топ ІІІ топқа,
ІІІ топ І топқа сұрақ әзірлейді.
ІІІ Жаңа сабақ <<Миға шабуыл>>(Оқушыларға сұрақ қоя отырып пікірлерін тыңдау)
-Оқушылар сиырдың, иттің, мысықтың дауысын салайықшы. Қалған топ бұл үй жануарларының дыбысын ажыратамыз.
-Ал, мына дыбыстар ненің дыбыстары:
-Әннің,
-Желдің,
-Күйдің,
Құстың сайрағаны, т.б.
-Ал, оқушылар осы дыбыстарды біз қалай ажырата алдық?
-Әрине құлағымыз арқылы
(Слайд)
1-тапсырма <<Топта талқыла>> Оқулықпен жұмыс
І топ сыртқы құлақ
ІІ топ ортаңғы құлақ
ІІІ топ ішкі құлақ - тапсырмаларын қорғайды.
2-тапсырма Тізбек құрастыру
Дыбыс толқынының таралу жолдары:
Дыбыс толқыны -----дабыл жарғағының тербелісі ----
Есту сүйекшелерінің тербелісі ----ұлулы денедегі сұйықтықтың тербелісі-----есту рецепторларының тітіркенуі ----- жүйке импульстарының пайда болуы.
3-тапсырма Сөздік жұмыс
<<Мюнстенберг>> әдісі
Вншқұлақшедықалқанынемоежарғағыдплпбалғашық
зхцчтөсмдхщпрүзеңгіжвтмншытырманс
вхтұлулыденежтпр
ІV Сергіту сәті
V Бекіту
<<Үш ұйғарым>> әдісі
Мысалы:
1.Дабыл жарғағы сыртқы құлақты ортаңғы құлақтан бөліп тұрады. +
2.Адам жұтынғанда ортаңғы құлақ қуысындағы қысым теңестіріледі. +
3. Есту мүшесіне ішімдік пайдалы. Х
V Үйге тапсырма
Есту мүшесінің гигиенасы (реферат, видиокөрсетілім, түрлі ақпараттар)
VI Бағалау:
VI І Кері байланыс (Стикер арқылы)
Топқа бөлінеді
Жеке жұмыс
Сұраққа жауап беру
Топта талқылау арқылы тапсырма аяқталады
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Оқушылар өз-өздерін бағалайды
Пәні биология
16.11.2014 жыл
Сыныбы 8
Сабақтың тақырыбы
Есту мүшесі және есту анализаторы.
Сілтеме
Биология 8-сынып
Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Биология анықтамалығы 2013 ж
Жалпы мақсаты
- Есту мүшесі және есту анализаторы, сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың құрылысы және қызметі туралы түсінік беру;
Міндеттері
-Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдерін дамыту;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктерін қалыптастыру;
Оқыту нәтижелері
-Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдері дамиды;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктері қалыптасады;
Тапсырмалар
-АКТ-ны пайдалану;
- сыни тұрғыдан ойлау:
-оқуды және оқытуды бағалау;
-Оқушыларды жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту;
- Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер;
- Оқудағы көшбасшылық;
- Дарынды және талантты балалармен жұмыс;
Сабақтың жүру барысы:
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
3 мин
5 мин
3 мин
15 мин
3 мин
3 мин
2 мин
5 мин
2 мин
3мин
1 мин
І Ұйымдастыру <<Ат қою>>псих.тренинг
Сыныпты топқа бөлу (Өлең сөздері арқылы)
-Оқушылар бұл қағаздағы суреттерді қалай ажыраттық?
-Көзбен көру арқылы.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру <<Сұрақты қағып ал>> әдісі арқылы
І топ ІІ топқа,
ІІ топ ІІІ топқа,
ІІІ топ І топқа сұрақ әзірлейді.
ІІІ Жаңа сабақ <<Миға шабуыл>>(Оқушыларға сұрақ қоя отырып пікірлерін тыңдау)
-Оқушылар сиырдың, иттің, мысықтың дауысын салайықшы. Қалған топ бұл үй жануарларының дыбысын ажыратамыз.
-Ал, мына дыбыстар ненің дыбыстары:
-Әннің,
-Желдің,
-Күйдің,
Құстың сайрағаны, т.б.
-Ал, оқушылар осы дыбыстарды біз қалай ажырата алдық?
-Әрине құлағымыз арқылы
(Слайд)
1-тапсырма <<Топта талқыла>> Оқулықпен жұмыс
І топ сыртқы құлақ
ІІ топ ортаңғы құлақ
ІІІ топ ішкі құлақ - тапсырмаларын қорғайды.
2-тапсырма Тізбек құрастыру
Дыбыс толқынының таралу жолдары:
Дыбыс толқыны -----дабыл жарғағының тербелісі ----
Есту сүйекшелерінің тербелісі ----ұлулы денедегі сұйықтықтың тербелісі-----есту рецепторларының тітіркенуі ----- жүйке импульстарының пайда болуы.
3-тапсырма Сөздік жұмыс
<<Мюнстенберг>> әдісі
Вншқұлақшедықалқанынемоежарғағыдплпбалғашық
зхцчтөсмдхщпрүзеңгіжвтмншытырманс
вхтұлулыденежтпр
ІV Сергіту сәті
V Бекіту
<<Үш ұйғарым>> әдісі
Мысалы:
1.Дабыл жарғағы сыртқы құлақты ортаңғы құлақтан бөліп тұрады. +
2.Адам жұтынғанда ортаңғы құлақ қуысындағы қысым теңестіріледі. +
3. Есту мүшесіне ішімдік пайдалы. Х
V Үйге тапсырма
Есту мүшесінің гигиенасы (реферат, видиокөрсетілім, түрлі ақпараттар)
VI Бағалау:
VI І Кері байланыс (Стикер арқылы)
Топқа бөлінеді
Жеке жұмыс
Сұраққа жауап беру
Топта талқылау арқылы тапсырма аяқталады
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Оқушылар өз-өздерін бағалайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz