Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Есту мүшесі және есту анализаторы

Қысқа мерзімдік жоспар
Пәні биология
16.11.2014 жыл
Сыныбы 8
Сабақтың тақырыбы
Есту мүшесі және есту анализаторы.
Сілтеме
Биология 8-сынып
Биология және салауаттылық негіздері 2012 жыл
Биология анықтамалығы 2013 ж
Жалпы мақсаты
- Есту мүшесі және есту анализаторы, сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың құрылысы және қызметі туралы түсінік беру;
Міндеттері
-Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдерін дамыту;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктерін қалыптастыру;
Оқыту нәтижелері
-Есту анализаторының бөліктері, есту орталықтары туралы білімдері дамиды;
-Есту гигиенасы, есту мүшелерінің аурулары, олардың алдын алу шаралары туралы түсініктері қалыптасады;
Тапсырмалар
-АКТ-ны пайдалану;
- сыни тұрғыдан ойлау:
-оқуды және оқытуды бағалау;
-Оқушыларды жас ерекшеліктеріне байланысты оқыту;
- Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер;
- Оқудағы көшбасшылық;
- Дарынды және талантты балалармен жұмыс;
Сабақтың жүру барысы:
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
3 мин

5 мин

3 мин

15 мин

3 мин

3 мин

2 мин

5 мин

2 мин

3мин
1 мин
І Ұйымдастыру <<Ат қою>>псих.тренинг
Сыныпты топқа бөлу (Өлең сөздері арқылы)
-Оқушылар бұл қағаздағы суреттерді қалай ажыраттық?
-Көзбен көру арқылы.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру <<Сұрақты қағып ал>> әдісі арқылы
І топ ІІ топқа,
ІІ топ ІІІ топқа,
ІІІ топ І топқа сұрақ әзірлейді.

ІІІ Жаңа сабақ <<Миға шабуыл>>(Оқушыларға сұрақ қоя отырып пікірлерін тыңдау)
-Оқушылар сиырдың, иттің, мысықтың дауысын салайықшы. Қалған топ бұл үй жануарларының дыбысын ажыратамыз.
-Ал, мына дыбыстар ненің дыбыстары:
-Әннің,
-Желдің,
-Күйдің,
Құстың сайрағаны, т.б.
-Ал, оқушылар осы дыбыстарды біз қалай ажырата алдық?
-Әрине құлағымыз арқылы
(Слайд)

1-тапсырма <<Топта талқыла>> Оқулықпен жұмыс
І топ сыртқы құлақ
ІІ топ ортаңғы құлақ
ІІІ топ ішкі құлақ - тапсырмаларын қорғайды.

2-тапсырма Тізбек құрастыру
Дыбыс толқынының таралу жолдары:
Дыбыс толқыны -----дабыл жарғағының тербелісі ----
Есту сүйекшелерінің тербелісі ----ұлулы денедегі сұйықтықтың тербелісі-----есту рецепторларының тітіркенуі ----- жүйке импульстарының пайда болуы.

3-тапсырма Сөздік жұмыс
<<Мюнстенберг>> әдісі
Вншқұлақшедықалқанынемоежарғағыдплпбалғашық
зхцчтөсмдхщпрүзеңгіжвтмншытырманс
вхтұлулыденежтпр

ІV Сергіту сәті

V Бекіту
<<Үш ұйғарым>> әдісі
Мысалы:
1.Дабыл жарғағы сыртқы құлақты ортаңғы құлақтан бөліп тұрады. +
2.Адам жұтынғанда ортаңғы құлақ қуысындағы қысым теңестіріледі. +
3. Есту мүшесіне ішімдік пайдалы. Х

V Үйге тапсырма
Есту мүшесінің гигиенасы (реферат, видиокөрсетілім, түрлі ақпараттар)

VI Бағалау:
VI І Кері байланыс (Стикер арқылы)
Топқа бөлінеді

Жеке жұмыс

Сұраққа жауап беру

Топта талқылау арқылы тапсырма аяқталады

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Оқушылар өз-өздерін бағалайды

Ұқсас жұмыстар
Есту мүшесі туралы
Жүректің құрылысы
Есту мүшесі
«есту мүшесі. құлақтың құрылысы»
Мұрын - иіс сезу мұшесі. тіл- дәм сезу мүшесі. 3 сынып дүниетану
Сезім мүшелері. құлақ - есту мүшесі. мұрын - иіс сезу мүшесі, 1 сынып
Сүйекті балықтардың құрылысы және тіршілік әрекеті. 7 сынып
Сезім мүшелері. 8-сынып
Сыртқы қабат - энтодерма
Қазыналы арал
Пәндер