Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Солтүстік Американың жер бедері және пайдалы қазбалары

<<С.Нұғыманов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп>> КММ география пәні мұғалімі Конырова Жанна Салиповна
Сыныбы: 7
Пәні: Материктер мен мұхиттар географиясы
Тақырып
Солтүстік Американың жер бедері және пайдалы қазбалары
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, 7 сынып <<Материктер мен мұхиттар географиясы>> оқулығы
Мақсаты
Солтүстік Америка материгінің жер бедері және пайдалы қазбалары туралы түсінік қалыптастыру, картамен жұмыс істеу қабілетін дамыту.
Ресурстар
Бейсенова.Ә.География материктер мен мұхиттар.7 сынып. Алматы: <<Атамұра>>.-2012, слайд, карта, электрондық оқулық, стикер, түрлі-түсті бояулар, қағаздар, А3 қағазы, бағалау парағы, лента.
Түйінді идея
Солтүстік Америка материгінің жер бедерінде жазықтар басым және пайдалы қазбаларға бай.
Әдіс -тәсілдер
Жекелей, жұптық, топтық, <<Жүректен жүрекке>>, <<Қарлы кесек>>, <<Атомдар мен молекулалар>>, <<Жигсо>>, <<Жадыңда сақта>>, <<Қызыл лента>>, <<Ойлау ағашы>>
Сабақтың барысы
Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
1)Сыныпқа кірісімен оқушылармен сәлемдесіп, кезекшінің көмегімен түгендеу, оқушылар назарын сабаққа аудару.
2)Сыныпта психологиялық ахуал туындату үшін <<Жүректен жүрекке>> әдісін қолдану.
3)<<Жер бедері>>, <<Пайдалы қазбалар>> ұғымдарынан қиылған қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлу.
Оқушылар жүрек стикерлерге жаңа сабаққа қатысты бір-бірлеріне жақсы тілектерін жазады, қиылған түрлі түсті қағаздардағы жазылған сөздер бойынша топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын сұрау (8 минут)

<<Қарлы кесек>> Солтүстік Американың географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы туралы сұрақтар қою:
1)Солтүстік Амерканың теңіз деңгейінен ең биік орналасқан нүктесін ата? /Мак-Кинли, 6193м/
2)Материктің теңіз деңгейінен ең төмен орналасқан нүктесі қалай аталады? /Өлім аңғары-86 м/
3)Солтүстік Амеркадағы ең суық жерді білесің бе? /Гренландия аралының орталығы-70С/
4)Д/ж ең ұзын жер асты үңгірін білесің бе? /Флинт-Мамонт, Ұзындығы-500 км/
5)Аляска жағалауын зерттеген саяхатшылар кімдер?
/Витус Беринг, Алексей Чириков/
6.Солтүстік Амеиканың шеткі нүктелерін атап , картадан көрсет.
7.Материктің қай бөлігі жаппай мұз басу кезеңінде күшті тілімденуге ұшырады?
/ солтүстік жағалауы/
8.Х.Колумб бастаған испан экспедициясы материктің қай жерлерін зерттеді?
9.Солтүстік Америка табиғатының қандай басты ерекшеліктері бар?
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша бір- бірлеріне доп лақтыру арқылы сұрақтар қойып жауап беріп, алдыңғы сұрақтарды қайталау арқылы кезекпен кете береді.

(2 минут)

Электронды оқулықтағы <<Дұрыс орналастыр>> тапсырмасын ноутбуктан орындату.
Электронды оқулықтағы тапсырманы орындайды. Жұппен тексереді.
Жаңа тақырыпқа даярлық
(2 минут)
Жаңа сабақтың тақырыбы бойынша сұрақтар қою.
Балалар сендер неліктен жер бедері мен пайдалы қазбалар ұғымдарын таңдау арқылы топқа бөліндік деп ойлайсыңдар?

-Ал енді осы тақырыпқа қандай мақсат қояр едіңдер?

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын табады.

-Жер бедері мен пайдалы қазбалар туралы түсінік қалыптастыру, картамен жұмыс жасауға дағдылану - деп топпен ақылдаса отырып мақсатын қояды.
Жаңа тақырыпты меңгерту
(17 минут)

Слайдтағы мәліметтер мен электронды оқулықты пайдалану арқылы Солтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы мәлімет беріп,бағыт-бағдар беру.
Мағынаны тануда Жигсо әдісімен оқулықтағы 123-126 бб-дегі 30 тақырыпты екі бөлікке бөліп оқу.
Тақырыппен танысып, оқып болған соң, жұпта және өзара топта талдап, спикерлер келесі топқа барып түсіндіріп, қайта өз тобына оралып, топта постер арқылы қорытындылап, қорғауды ұсыну.
- Жигсо әдісі арқылы оқулықтағы 123-126 бб-дегі 30 тақырыпты екі бөлікке бөліп жекелей оқиды. Жұппен талдап, спикерлер келесі топқа барып түсіндіреді, қайта оралып өз тобына қосылып қортындыға келіп, постер арқылы қорғайды.
Оқулықпен мәтінді жекелей-5 мин, жұпта-2 мин, топпен-6 мин, қорғау-4 мин.

(2 минут)

<<Атомдар мен молекулалар>> сәйкестендіру тестін орныдату
<<Атомдар мен молекулалар>> әдісі мен сәйкестендіру тестін жұптасып толтырады, тақтадан дұрыс жауабын тексеру.
(2 минут)

<<Жадыңда сақта>> кескін карта толтыру . 126- беттегі тапсырма.
126 - беттегі тапсырма бойынша кескін картаны толтырады.
Бекіту
(5 минут)

<<Қызыл лента>> әдісімен сабақты бекіту. Сөйлем дұрыс айтылса лентаға бір қадам жақындау,дұрыс айтылмаса орнынан қозғалмайды:
1)Солтүстік Америка жер бедерінде 1/3 бөлігін таулар алып жатыр.+
2)Гудзон шығанағының жағалауы қатты майыспағандықтан, мұнда ойпаттар тараған. -
3)Антропоген дәуірінде материктің 50 с.е дейінгі солтүстік бөлігі бірнеше рет жаппай мұз басқандықтан,жер бедерінде мұздықтардың әрекетінен пайда болған үлкен жартастар, қазаншұңқырлар көптеп кездеседі.
-(40 с.е)
4)Материктің батыс бөлігін бойлай Жер шарындағы ұзын жүйесі созылып жатыр.+
5)Анд испан тілінде аударғанда <<тау жотасы,тау тізбегі>>деген мағынаны білдіреді.-(Кордильер)
6)Йеллоустон үстіртінде 3000 - нан астам гейзерлер мен ыстық бұлақтар бар.+
7)Солтүстік Американың ең биік нүктесі-Аконкагуа.-(Мак-Кинли)
8)1849 ж алтын іздеушілер аптап ыстыққа, шөлге шыдамай <<Өлім аңғары>> деген атқа ие болды.+
9)Солтүстік Америка материгі пайдалы қазбаларға бай: темір, мыс, никель, мұнай мен газ, тас көмір кен орындарының мол қоры бар.+
10)Кордильера тау жүйесінің қойнауы қорғасын мен мырышқа өте бай -(мұнай, газ, уран, алтын).
Оқушылар қызыл лентаны жағалай екі топ екі жағына тұра қалып, сөйлем дұрыс айтылса лентаға бір қадам жақындайды,дұрыс айтылмаса орнынан қозғалмай, дұрыс жауапты айтып тұрады

Бағалау
(3 минут)

Мұғалім жиынтық бағалауды <<Бас бармақ>> арқылы білдіріп, журналға, оқушылардың күнделігіне қояды

Әр тапсырма аяғында екі топ бірін- бірі <<Бағдаршам>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>>>, <<Банкноттар>>, <<Фигуралар>> арқылы бағалап отырады.Топ басшылары <<Бағалау парағын>> толтырады.
Үйге тапсырма
(1 минут)

123-126 бб-дегі 30 - тақырыпты оқу, мазмұндау, кескін картаны толтыруды аяқтау.

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады

Кері байланыс
(1 минут)
<<Ойлау ағашын>> сабақ аяқталғанда толтырып кетуді оқушыларға ескерту

Не жақсы шықты?
Не қиындықпен жасалды?
Нені жақсартуға болады? стикерлерге жазып жапсырады

Бағалау парағы
------------------------------тобы
Оқушы аты-жөні
Үй тапсырмасы
Сұраққа жауап
Топтағы жұмыс
Сұрақ қою
Тәртібі
Баға
1

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, Өркен ауылы

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары
Жаңа сабақ жер бедері мен пайдалы қазбалары
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Африка материгі-10 сағат
Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу
Оңтүстік америка. жер бедері мен пайдалы қазбалары
Солтүстік Америка материгіне саяхат
Африка материгі. 7-сынып
Солтүстік Американың климаттық белдеулері жөнінде білу
Пәндер