Қарапайым және аралас бөлшектерді қосуға арналған сабақ жоспары

Бөлшектерді қосу

Қарағанды облысы, Балқаш қаласы

№ 24 қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі

Сатмаганбетова Әлия Сағатбекқызы

Сабақ тақырыбы: Қарапайым бөлшектерді қосу.

Негізгі мақсаты: Өтіп жатқан тақырыпқа қызығушылықты арттыру. Шапшаң ойлауға және әр іске шығармашылықпен қаруға бейімдеу.

Сабақтың түрі: Алған білімді бекіту, пысықтау.

Білімділік мақсаты:

  1. Жай бөлшектерді қосу ережелерін әр түрлі есептерде пайдалана білу, өтілген сабақтарды оқушы санасына бекіту;

Тәрбиелік мақсаты:

  1. Дәлдікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу;

Дамытушылық мақсаты:

  1. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін жеке оқушылардың білім дағдыларын дамытуға үйрету;

Құрал-жабдық: Слайд-шоу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Білім беруді ізгілендіру технологиясы, ойын арқылы оқыту технологиясы, миға шабуыл технологиясы.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі:

2. Үй тапсырмасы тексеру: (Экранда есептің берілгені көрсетіледі, оқушы жауабын айтады)

№ 1

  1. 514+9516=10114; \frac{5}{14} + 9\frac{5}{16} = 10\frac{1}{14}; 2) 9+4516+38=131116; 9 + 4\frac{5}{16} + \frac{3}{8} = 13\frac{11}{16};
  1. 7+112+634=1356+ \frac{1}{12} + 6\frac{3}{4} = 13\frac{5}{6}; 4) 57+314+34=457\frac{5}{7} + 3\frac{1}{4} + \frac{3}{4} = 4\frac{5}{7}.

№ 2

Мүсін жасайтын қоспа дайындау үшін 37 4 5 \frac{4}{5} кг. мыс, 4 19 20 к г . м ы р ы ш ж ә н е 2 1 4 \frac{19}{20}\ кг. \ мырыш\ және\ 2\frac{1}{4\ }\ кг. қалайы алынды. Мүсін жасайтын қоспаның массасы қандай?

Мыс - 37 4 5 \frac{4}{5} кг.

Мырыш - 4 19 20 к г . \frac{19}{20}\ кг. ?

Қалайы - 2 1 4 2\frac{1}{4\ }\ кг.

Шешуі: 37 4 5 + \frac{4}{5} + 4 19 20 \frac{19}{20} + 2 1 4 2\frac{1}{4\ } =45 кг.

Жауабы: Барлығы 45кг.

Енді, бүгінгі сабағымыздың мақсаты жай бөлшектер мен аралас санда рды қосуға әр түрлі есептер шығару. Есептер шығармас бұрын біз ел Ордамыз Астанадағы бәйтеректі бәріміз білеміз. Сол бәйтерекке саяхат жасайық. Яғни бәйтерекке барас бұрын, біз жолдың шетіндегі тапсырмаларды орындайық.

  1. Ауызша есептер

3 2 7 + 5 3 7 = 8 5 7 ; 3\frac{2}{7} + 5\frac{3}{7} = 8\frac{5}{7}; 13 100 + 17 100 = 3 10 ; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \frac{13}{100} + \frac{17}{100} = \frac{3}{10};

5 1 3 + 1 1 3 = 6 2 3 ; 5\frac{1}{3} + 1\frac{1}{3} = 6\frac{2}{3}; 3 10 + 7 10 = 1 ; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \frac{3}{10} + \frac{7}{10} = 1;

1 3 8 + 2 5 8 = 4 ; 1\frac{3}{8} + 2\frac{5}{8} = 4; 1 5 + 4 5 = 1 ; \frac{1}{5} + \frac{4}{5} = 1;

4 7 8 + 6 1 8 = 11 ; 4\frac{7}{8} + 6\frac{1}{8} = 11; 5 12 + 1 12 = 1 2 ; \frac{5}{12} + \frac{1}{12} = \frac{1}{2};

4. Келесі тапсырмамыз «Күн шуағы»

1\12

2\3

4

𝟑 𝟒 \mathbf{\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ }\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{4}}

2\7

3\8

1\20

1\4

5\16

1 ) 3 4 + 1 2 = 5 6 ; 1) \ \frac{3}{4} + \frac{1}{2} = \frac{5}{6}; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 5 ) 3 4 + 5 16 = 1 1 16 ; \ \ \ \ \ 5) \ \frac{3}{4} + \frac{5}{16} = 1\frac{1}{16};

2 ) 3 4 + 2 3 = 1 5 12 ; 6 ) 3 4 + 1 4 = 1 ; 2) \ \frac{3}{4} + \frac{2}{3} = 1\frac{5}{12}; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 6) \ \frac{3}{4} + \frac{1}{4} = 1;

3 ) 3 4 + 2 7 = 1 1 28 ; 3) \ \frac{3}{4} + \frac{2}{7} = 1\frac{1}{28}; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 7 ) 3 4 + 4 = 4 3 4 ; ) \ \frac{3}{4} + 4 = 4\frac{3}{4};

4 ) 3 4 + 1 20 = 4 5 ; 4) \ \frac{3}{4} + \frac{1}{20} = \frac{4}{5}; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 5 ) 3 4 + 3 8 = 1 1 8 ; \ \ \ \ \ 5) \ \frac{3}{4} + \frac{3}{8} = 1\frac{1}{8};

5. Оқулықпен жұмыс

6. «Ғажайып алаң»

Экранда фигуралар берілген. Әр оқушы өзіне лайықты фигураны таңдап сұрағына жауап берді)

1) - Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?

2) - Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда?

3) - Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?

4) - Аралас сан дегеніміз не?

5) - Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?

6) - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз?

Бекіту: Жол шетіндегі тапсырмаларды орындап бәйтерекке жеткендігі жөнінде айтылады.

Үй тапсырмасы: №666 (3, 4) ; № 669 (5, 9)

Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді қосуға арналған есептер шығару сабағының жоспары
5-сынып: Жай бөлшектерді қосуға арналған ашық сабақ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы негізінде ондық бөлшектерді қосуға арналған сабақ жоспары
Аралас сандарды қосуға есептер шығару бойынша сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Бөлшектерді көбейту - жай бөлшектерді, аралас және натурал сандарды көбейту
Жай бөлшектерді көбейтуді бекітуге арналған аралас сабақ және ойындық тапсырмалар
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: WordPad - қарапайым мәтіндік редактор және оның интерфейсі
5-сыныпқа арналған жай бөлшектерді қосу ашық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz