Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қарапайым бөлшектерді қосу
Бөлшектерді қосу
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы
№ 24 қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Сатмаганбетова Әлия Сағатбекқызы
Сабақ тақырыбы: Қарапайым бөлшектерді қосу.
Негізгі мақсаты: Өтіп жатқан тақырыпқа қызығушылықты арттыру. Шапшаң ойлауға және әр іске шығармашылықпен қаруға бейімдеу.
Сабақтың түрі: Алған білімді бекіту, пысықтау.
Білімділік мақсаты:
1. Жай бөлшектерді қосу ережелерін әр түрлі есептерде пайдалана білу, өтілген сабақтарды оқушы санасына бекіту;
Тәрбиелік мақсаты:
2. Дәлдікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу;
Дамытушылық мақсаты:
3. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін жеке оқушылардың білім дағдыларын дамытуға үйрету;
Құрал-жабдық: Слайд-шоу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Білім беруді ізгілендіру технологиясы, ойын арқылы оқыту технологиясы, миға шабуыл технологиясы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
2. Үй тапсырмасы тексеру: (Экранда есептің берілгені көрсетіледі, оқушы жауабын айтады)
№ 1
1)
2) 514+9516=10114; 2) 9+4516+38=131116;
3) 7+112+634=1356 ; 4) 57+314+34=457 .
№ 2
Мүсін жасайтын қоспа дайындау үшін 3745 кг.мыс, 41920 кг. мырыш және 214 кг. қалайы алынды. Мүсін жасайтын қоспаның массасы қандай?
Мыс - 3745 кг.
Мырыш - 41920 кг. ?
Қалайы -214 кг.
Шешуі: 3745+41920 +214 =45 кг.
Жауабы: Барлығы 45кг.
Енді, бүгінгі сабағымыздың мақсаты жай бөлшектер мен аралас санда рды қосуға әр түрлі есептер шығару. Есептер шығармас бұрын біз ел Ордамыз Астанадағы бәйтеректі бәріміз білеміз. Сол бәйтерекке саяхат жасайық. Яғни бәйтерекке барас бұрын, біз жолдың шетіндегі тапсырмаларды орындайық.
3. Ауызша есептер
327+537=857; 13100+17100=310;
513+113=623; 310+710=1;
138+258=4; 15+45=1;
478+618=11; 512+112=12;
4. Келесі тапсырмамыз <<Күн шуағы>>
1\12
2\3
4
2\7
3\8
34
1\20
1\4
5\16
1) 34+12=56; 5) 34+516=1116;
2) 34+23=1512; 6) 34+14=1;
3) 34+27=1128; 7) 34+4=434;
4) 34+120=45; 5) 34+38=118;
5.Оқулықпен жұмыс
6. <<Ғажайып алаң>>
Экранда фигуралар берілген. Әр оқушы өзіне лайықты фигураны таңдап сұрағына жауап берді)
1) - Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
2) - Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда?
3) - Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
4) - Аралас сан дегеніміз не?
5) - Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?
6) - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз?
Бекіту: Жол шетіндегі тапсырмаларды орындап бәйтерекке жеткендігі жөнінде айтылады.
Үй тапсырмасы: №666 (3,4); № 669 (5,9)
Бағалау.
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы
№ 24 қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Сатмаганбетова Әлия Сағатбекқызы
Сабақ тақырыбы: Қарапайым бөлшектерді қосу.
Негізгі мақсаты: Өтіп жатқан тақырыпқа қызығушылықты арттыру. Шапшаң ойлауға және әр іске шығармашылықпен қаруға бейімдеу.
Сабақтың түрі: Алған білімді бекіту, пысықтау.
Білімділік мақсаты:
1. Жай бөлшектерді қосу ережелерін әр түрлі есептерде пайдалана білу, өтілген сабақтарды оқушы санасына бекіту;
Тәрбиелік мақсаты:
2. Дәлдікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын жоғары қоюға тәрбиелеу;
Дамытушылық мақсаты:
3. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін жеке оқушылардың білім дағдыларын дамытуға үйрету;
Құрал-жабдық: Слайд-шоу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Білім беруді ізгілендіру технологиясы, ойын арқылы оқыту технологиясы, миға шабуыл технологиясы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
2. Үй тапсырмасы тексеру: (Экранда есептің берілгені көрсетіледі, оқушы жауабын айтады)
№ 1
1)
2) 514+9516=10114; 2) 9+4516+38=131116;
3) 7+112+634=1356 ; 4) 57+314+34=457 .
№ 2
Мүсін жасайтын қоспа дайындау үшін 3745 кг.мыс, 41920 кг. мырыш және 214 кг. қалайы алынды. Мүсін жасайтын қоспаның массасы қандай?
Мыс - 3745 кг.
Мырыш - 41920 кг. ?
Қалайы -214 кг.
Шешуі: 3745+41920 +214 =45 кг.
Жауабы: Барлығы 45кг.
Енді, бүгінгі сабағымыздың мақсаты жай бөлшектер мен аралас санда рды қосуға әр түрлі есептер шығару. Есептер шығармас бұрын біз ел Ордамыз Астанадағы бәйтеректі бәріміз білеміз. Сол бәйтерекке саяхат жасайық. Яғни бәйтерекке барас бұрын, біз жолдың шетіндегі тапсырмаларды орындайық.
3. Ауызша есептер
327+537=857; 13100+17100=310;
513+113=623; 310+710=1;
138+258=4; 15+45=1;
478+618=11; 512+112=12;
4. Келесі тапсырмамыз <<Күн шуағы>>
1\12
2\3
4
2\7
3\8
34
1\20
1\4
5\16
1) 34+12=56; 5) 34+516=1116;
2) 34+23=1512; 6) 34+14=1;
3) 34+27=1128; 7) 34+4=434;
4) 34+120=45; 5) 34+38=118;
5.Оқулықпен жұмыс
6. <<Ғажайып алаң>>
Экранда фигуралар берілген. Әр оқушы өзіне лайықты фигураны таңдап сұрағына жауап берді)
1) - Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
2) - Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда?
3) - Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
4) - Аралас сан дегеніміз не?
5) - Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?
6) - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз?
Бекіту: Жол шетіндегі тапсырмаларды орындап бәйтерекке жеткендігі жөнінде айтылады.
Үй тапсырмасы: №666 (3,4); № 669 (5,9)
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz