5-сынып: интерактивті тақтаны қолдана отырып Менің компьютерім тақырыбындағы ағылшын тілі сабағы - пәндер мен сабақ кестесін меңгерту

5-ші сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып "My Computer" тақырыбына жасалған сабақ жоспары

Сынып: 5

Пән: Ағылшын тілі

Қолданылған оқулық:

5- сыныптың English оқулығы авторы Т. Аяпова, З. Әбілдаева

Сабақтың оқу процесіндегі орны: жаңа тақырыптың үшінші сабағы. Сабақтың түрі: жаңа білім алу сабағы.

Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: Active Studio бағдарламасымен жасалған жаттығуларды интерактивті тақтада қолдану, тапсырмалар интерактивті тақтада көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.

Сабақтың мақсаты : оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, “When have you got Biology?”, “How many lessons have you got on Monday?”, “When is Maths?” сұрақтарына жауап беруге үйрету.

Міндеттері:

  • Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру: Mathematics, Art, Science, Home Economics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Time-table, except, subject
  • Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
  • Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
  • Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;

Сабақ құралдары:

  1. Мұғалім компьютері.
  2. Интерактивті тақта.
  3. Оқушылардың күнделіктері.
  4. Дидактикалық үлестірме материал.
  5. ОМК “Ағылшын тілі” 5- сынып.

Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік, репродуктивтік .

Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме материалмен жұмыс .

Сабақтың барысы :

Сабақтың кезеңі
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың кезеңі: I. Ұйымдастыру
Кезеңнің мақсаты: Назарын сабаққа аудару
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу, сабақта жоқ баланы анықтау, сабақтың тақырыбын, мақсатын жариялау. Teacher: Good morning! Take your seats, please, and get ready for the lesson. - Who is on duty today? -What season is it now? -What date is it today? What day is it today? -Who is absent? Мұғалім сабақтың тақырыбын “перо” пайдаланып интерактивті тақтаға жазады.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасу, кезекшінің әңгімесі: дата, аптаның күні, сабақта жоқ оқушылар.

I’m on duty today.

It is a winter now. It’s the …of December. It’s . . .

Today is\are … absent.

Сынып дата мен тақырыпты өз жұмыс дәптерлеріне жазады.

Сабақтың кезеңі:

II. Негізгі бөлім.

1. Тілдік жаттығу

Кезеңнің мақсаты: Тілдік құру. Топқа бөлу, үй жұмысын тексеру.
Мұғалім іс-әрекеті:

Әр оқушыдан үй тапсырмасынан не түсінді сұрау.

Әр топ суретке қарап өз ойларын білдіреді және екі топтан бір баладан шығып диалог құрады .

-What’s your name?
- How old are you?
- Where are you from?
-Which class are you in?

-What season is it now? -

What day is it today?

What day is before Tuesday? - What do you want to be?
- Do you want to be a …?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар топқа бөлінеді

Суретті әңгімелеп береді

Аптаның күндерін ретімен қояды.

My name is …
- I’m …
- I’m from Kazakhstan.
- I’m in 5 A.
-It is a winter. - It is … - It is … - I want to be a … .
- Yes, I do. \ No, I don’t.

Сабақтың кезеңі: 2. Жаңа материалды енгізу және оны алғашқы бекіту.
Кезеңнің мақсаты: Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру.
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға: - Look at the screen. - Let’s name them, repeat after me, please:

Mathematics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Art, Home Economics, except, subject . and now open book exercise number 1 listen.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар мұғалім соңынан жаңа сөздерді хормен және жеке қайталайды: Mathematics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Art, Home Economics, except, subject .

Сабақтың кезеңі:
Кезеңнің мақсаты: Лексикалық бірліктерді ауызша жаттығуларда активизациялау.
Мұғалім іс-әрекеті:

-When is History? -When is Biology? - When is English?

Суретпен жұмыс (2 сурет) әңгімелеу

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді, тақтада көрсетеді.
Сабақтың кезеңі: 3. Жаңа материалды қолдану
Кезеңнің мақсаты: Материалды пайдаланып сабақ кестесін жасату.
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға: Write please your time-table.

-How many lessons have you got on Monday? Etc.

-When have you got Biology? - When is History?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Тақтаны қолданып берілген пәндерді сабақ кестесіне кіргізеді.

- We have got five lessons on Monday.

-We have Biology on Tuesday. Etc.

Сабақтың кезеңі:
Кезеңнің мақсаты: Біліктілікті жаттығуда көрсету
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім жасалған сабақ кестесін пайдаланып бір күннің сабағы туралы айтуды ұсынады. Бір-біріне

Ұқсас жұмыстар
5-сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып My Computer тақырыбындағы ағылшын тілі сабағының сабақ жоспары
Ағылшын тілі сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін дамыту тәжірибесі
5-сынып математикасы: микрокалькуляторды қолдана отырып есептеу
6-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабақ жоспары Would you like some more tea? - some есімдігін қолдана отырып асханадағы тапсырыс беру дағдылары
Кембридж тәсілдерін қолдана отырып 5-сынып математикасында бөлшектерді қысқартуға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
3-сынып математика сабағының жоспары: 5-ке көбейту және бөлу кестесін меңгерту
5-сынып: Калькулятор бағдарламасын қолдана отырып арифметикалық және алгебралық амалдарды орындау - практикалық сабақ
3-сынып: Мазмұнды сурет схемасын қолдана отырып қазақ тілі мен Табиғат пәндерінің интеграциялық сабақ жоспары
5-сынып: ауызша сөйлеуді дамытуға арналған ағылшын тілі қайталау сабағы
5-сыныпқа арналған дуэт сабақ жоспары Менің арманым: Өзін-өзі тану және Ағылшын тілі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz