5-ші сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып My Computer тақырыбына жасалған сабақ жоспары

5-ші сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып "My Computer" тақырыбына жасалған сабақ жоспары

Сынып: 5

Пән: Ағылшын тілі

Қолданылған оқулық:

5- сыныптың English оқулығы авторы Т. Аяпова, З. Әбілдаева

Сабақтың оқу процесіндегі орны: жаңа тақырыптың үшінші сабағы. Сабақтың түрі: жаңа білім алу сабағы.

Сабақта АҚТ-ны қолдану тәсілі: Active Studio бағдарламасымен жасалған жаттығуларды интерактивті тақтада қолдану, тапсырмалар интерактивті тақтада көрсетіліп, оқушылар сабақ барысында орындайды.

Сабақтың мақсаты : оқушыларды сабақ кестесі туралы айтуға, “When have you got Biology?”, “How many lessons have you got on Monday?”, “When is Maths?” сұрақтарына жауап беруге үйрету.

Міндеттері:

  • Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру: Mathematics, Art, Science, Home Economics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Time-table, except, subject
  • Лексиканы оқу, сөйлеуде қолдану білігін дамыту;
  • Берілген тақырып аумағында сұраққа жауап беруге үйрету;
  • Сабақ кестесін ағылшын тілінде жазуға үйрету;

Сабақ құралдары:

  1. Мұғалім компьютері.
  2. Интерактивті тақта.
  3. Оқушылардың күнделіктері.
  4. Дидактикалық үлестірме материал.
  5. ОМК “Ағылшын тілі” 5- сынып.

Қолданылған оқыту тәсілдері: түсіндірмелі-иллюстративті, ізденгіштік, репродуктивтік .

Қолданылған оқыту әдістері: көрсетілім, түсіндіру, әңгімелесу, тыңдап түсіну, сұрақ-жауап, аударма, салыстыру, мәтінмен жұмыс, үлестірме материалмен жұмыс .

Сабақтың барысы :

Сабақтың кезеңі
Кезеңнің мақсаты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың кезеңі: I. Ұйымдастыру
Кезеңнің мақсаты: Назарын сабаққа аудару
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу, сабақта жоқ баланы анықтау, сабақтың тақырыбын, мақсатын жариялау. Teacher: Good morning! Take your seats, please, and get ready for the lesson. - Who is on duty today? -What season is it now? -What date is it today? What day is it today? -Who is absent? Мұғалім сабақтың тақырыбын “перо” пайдаланып интерактивті тақтаға жазады.
Оқушыныңіс-әрекеті:

Мұғаліммен амандасу, кезекшінің әңгімесі: дата, аптаның күні, сабақта жоқ оқушылар.

I’m on duty today.

It is a winter now. It’s the …of December. It’s . . .

Today is\are … absent.

Сынып дата мен тақырыпты өз жұмыс дәптерлеріне жазады.

Сабақтың кезеңі:

II. Негізгі бөлім.

1. Тілдік жаттығу

Кезеңнің мақсаты: Тілдік құру. Топқа бөлу, үй жұмысын тексеру.
Мұғалім іс-әрекеті:

Әр оқушыдан үй тапсырмасынан не түсінді сұрау.

Әр топ суретке қарап өз ойларын білдіреді және екі топтан бір баладан шығып диалог құрады .

-What’s your name?
- How old are you?
- Where are you from?
-Which class are you in?

-What season is it now? -

What day is it today?

What day is before Tuesday? - What do you want to be?
- Do you want to be a …?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар топқа бөлінеді

Суретті әңгімелеп береді

Аптаның күндерін ретімен қояды.

My name is …
- I’m …
- I’m from Kazakhstan.
- I’m in 5 A.
-It is a winter. - It is … - It is … - I want to be a … .
- Yes, I do. \ No, I don’t.

Сабақтың кезеңі: 2. Жаңа материалды енгізу және оны алғашқы бекіту.
Кезеңнің мақсаты: Оқушыларды “School subjects” тақырыбының лексикасымен таныстыру.
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға: - Look at the screen. - Let’s name them, repeat after me, please:

Mathematics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Art, Home Economics, except, subject . and now open book exercise number 1 listen.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар мұғалім соңынан жаңа сөздерді хормен және жеке қайталайды: Mathematics, History, Biology, Music, Computer Studies, Geography, Art, Home Economics, except, subject .

Сабақтың кезеңі:
Кезеңнің мақсаты: Лексикалық бірліктерді ауызша жаттығуларда активизациялау.
Мұғалім іс-әрекеті:

-When is History? -When is Biology? - When is English?

Суретпен жұмыс (2 сурет) әңгімелеу

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді, тақтада көрсетеді.
Сабақтың кезеңі: 3. Жаңа материалды қолдану
Кезеңнің мақсаты: Материалды пайдаланып сабақ кестесін жасату.
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға: Write please your time-table.

-How many lessons have you got on Monday? Etc.

-When have you got Biology? - When is History?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Тақтаны қолданып берілген пәндерді сабақ кестесіне кіргізеді.

- We have got five lessons on Monday.

-We have Biology on Tuesday. Etc.

Сабақтың кезеңі:
Кезеңнің мақсаты: Біліктілікті жаттығуда көрсету
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім жасалған сабақ кестесін пайдаланып бір күннің сабағы туралы айтуды ұсынады. Бір-біріне

Ұқсас жұмыстар
Мұғалім жасалған сабақ
Сабақтың кезеңі
ОМОЖТ диалогті оқыту
Интерактивті тақтамен берілетін сабақтардың бағалау сынамалары
Критериалдық бағалау
Білім беру барысында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Сабақ қорытындысы
Тамырдың ішкі және сыртқы құрылысы
Тарих сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
"Ағылшын тілінде сөйлеуді қалыптастырудың маңызы"
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz