Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Әдеби тіл және мәтін

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Әдеби тіл және мәтін

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 10 сабақ көлемінде қазақ тілінің қоғамдық рөліне, әдеби тіл мен оның нормаларына, әдеби тіл мен мәтіннің байланысына, ауызша және жазбаша тілдің нормаларына, мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысына, мәтіннің ой бөліктеріне талдау жасай алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Қазақ тілінің қоғамдық рөлі.
Қазақ тілінің қоғамдық рөліне талдау жасай алуға үйрету.
1.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
2. Көркем оқу.
3.Ұжымдық жұмыс.
4.Топтық жұмыс.
5. СТО.
1. Топ мүшелерін рөлге бөлу.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар қазақ тілінің қоғамдық рөлін, ана тілін құрметтеп, дамыту қажеттігін біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
2-сабақ
Әдеби тіл және оның нормалары
Әдеби тіл мен оның нормаларына талдау жасай алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Болжау>> тәсілі.
3.СТО.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар әдеби тілдің нормаларын, сөйлеу әдебін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2.<<Оңтүстік Қазақстан>> облыстық газеті. 2014 жыл №56
3-сабақ
Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы.
Әдеби тіл мен мәтіннің байланысына талдау жасай алуға үйрету.
1.Жұптық жұмыс.
2.<<Болжау>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Өзара бағалау.
1.Өзара бағалауды жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
2.Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмысты жүргізу.
Оқушылар әдеби тіл мен мәтіннің байланысына талдау жасай алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.<<Алтын сандық>> газеті, 2014 ж., №6
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
3.<<Жас ғалым>> журналы, 2014 жыл №5
4-сабақ
Мәтін және сөз мағынасы
Мәтін мен оның құрамындағы сөздердің мағыналарының байланысына талдау жасай алуға үйрету.
1.Топтық жұмыс.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
5.АКТ-ны қолдану.
1.Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін топ мүшелерін рөлге бөлу.
2.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
Оқушылар мәтін құру үшін сөздерді мағынасына сай дұрыс іріктей алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
5-сабақ
Ауызша тілдің нормалары.
Ауызша тілдің нормаларына талдау жасай алуға үйрету.

1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.<<Болжау>> тәсілі.
4.СТО.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар ауызша тілдің ерекшелігін, қолданылу аясын, нормаларын біліп шығады, әдепті сөйлеуге машықтанады.
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Абай>> энциклопедиясы, Алматы.
2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г.Д., Тұрсынғалиева С.Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, <<Арман-ПВ>>, 2012 жыл.
6-сабақ
Жазбаша тілдің нормалары
Жазбаша тілдің нормаларына талдау жасай алуға үйрету.
1.Диалогтік оқыту.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.<<Болжау>> тәсілі.
4.СТО.
1.Сергіту сәтін өткізу.
2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
Оқушылар жазбаша тілдің мәнін, ерекшелігін, қолданылу аясын, нормаларын біліп шығады. Өз ойын жазбаша сауатты жеткізе білуге үйренеді.
1.Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
7-сабақ
Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.
Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысына талдау жасай алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Өзара бағалау.
1.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2.Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
Оқушылар мәтіндерге талдау жасай отырып, мәтіннің тақырыбы мен мазмұны арасындағы байланысты біліп шығады және мәтіннің мазмұнына қарай тақырып қоя алатын болады.
Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ әдебиеті>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2. <<Қазақ тілі>>, энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.
8-сабақ
Мәтіндегі ой бөліктері.
Мәтінді ой бөліктеріне бөліп, талдау жасай алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқыту.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.Топтық жұмыс.
5.СТО
1.Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.
2.Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.
Оқушылар мәтінді ой бөліктеріне бөле алатын болады, ой бөліктерін бір-бірімен байланыстыра алатын болады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
9-сабақ
Мәтіндірге тілдік талдау.
Мәтіндерге тілдік талдау жасай алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.СТО.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.Өзін-өзі бағалау.
1.Сұрақтарды дұрыс іріктеу.
2.Оқушылардың қызығушылық-тарын ескеру.
Оқушылар мәтіндерді көркем оқып, оларға тілдік талдау жасай алатын болады.
Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау.
1.Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.
2. Омар.Б.Қ. <<Қазақ тілі>> оқу құралы. Шымкент.
10-сабақ
Диктант
Сөздерді, сөз тіркестерін, мәтінді сауатты жаза алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Көркем оқу.
4.Көркем жазу.
1.Ережелерді қайталау.

Оқушылар сөздерді, сөз тіркестерін, мәтінді сауатты, ұқыпты жаза алатын болады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Балалар энциклопедиясы>> кітабы, Алматы, 2003 жыл.
2.<<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, <<Білім>>, 2006 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Сөзжасам

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 10 сабақ көлемінде сөздерді тұлғасына қарай, түбір мен қосымшаны, дара сөздер мен күрделі сөздерді, біріккен сөздерді, қос сөздерді түрлеріне қарай, қысқарған сөздерді, тіркестерді сөздерді ажырата алуға, күрделі сөздердің емлесін сақтап, қолдана алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Сөз тұлғасы.
Сөздерді тұлғасына қарай талдау жасай алуға үйрету.
1.<<Болжау>> тәсілі.
2. Көркем оқу.
3.Ұжымдық жұмыс.
4.Топтық жұмыс.
5. СТО.
6.Диалогтік оқу.
1. Топ мүшелерін рөлге бөлу.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар сөздерді тұлғасына қарай ажырата алатын болады, түрлерін біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
2-сабақ
Түбір мен қосымша.
Түбір мен қосымшаны бір-бірінен ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар түбір мен қосымшаның ерекшелігін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2.<<Оңтүстік Қазақстан>> облыстық газеті. 2014 жыл №56
3-сабақ
Дара сөздер мен күрделі сөздер.
Дара сөздер мен күрделі сөздерді ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Болжау>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Өзара бағалау.
1.Өзара бағалауды жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар дара сөздер мен күрделі сөздердің ерекшелігін біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.<<Алтын сандық>> газеті, 2014 ж., №6
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
3.<<Жас ғалым>> журналы, 2014 жыл №5
4-сабақ
Біріккен сөздер.
Біріккен сөздерді, олардың түрлерін ажырата алуға үйрету.
1.Топтық жұмыс.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4.АКТ-ны қолдану.
1.Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін топ мүшелерін рөлге бөлу.
2.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
Оқушылар біріккен сөздерді, біріккен сөздердің түрлерін ажырата алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
5-сабақ
Біріккен сөздердің емлесі.
Біріккен сөздердің емлесін дұрыс қолдана алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
5.Топтық жұмыс.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар біріккен сөздердің емлесін біліп, практикада қолдана алуды үйренеді.
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2.<<Оңтүстік Қазақстан>> облыстық газеті. 2014 жыл
6-сабақ
Қос сөздер. Қайталама қос сөздер.
Қос сөздерді, қайталама қос сөздерді жасалуына қарай ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқыту.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
1.Сергіту сәтін өткізу.
2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
Оқушылар қос сөздердің ерекшелігін, түрлерін, қайталама қос сөздердің жасалуын біліп шығады.
1.Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
7-сабақ
Қосарлама қос сөздер.
Қосарлама қос сөздерді ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Жұптық жұмыс.
6.Топтық жұмыс.
1.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2.Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
Оқушылар қосарлама қос сөздердің жасалу жолдарын біліп, ажырата алуды үйренеді.
Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ әдебиеті>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2. <<Қазақ тілі>>, энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.
8-сабақ
Қысқарған сөздер.
Қысқарған сөздерді ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқыту.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.Топтық жұмыс.
5.СТО
1.Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.
2.Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.
Оқушылар қысқарған сөздердің жасалу жолдарын, ерекшелігін, емлесін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
9-сабақ
Тіркесті сөздер.
Тіркесті сөздерді ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.СТО.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.Диалогтік оқу.
5. Табыс критерийлерін құру.
1.Сұрақтарды дұрыс іріктеу.
2.Оқушылардың қызығушылық-тарын ескеру.
3.Табыс критерийлерін құру.
Оқушылар.тіркесті сөздердің жасалуын, ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау.
1.Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы.
10-сабақ
Диктант
Сөздерді, күрделі сөздерді сауатты жаза алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Қайталау.
3.Көркем оқу.
4.Көркем жазу.
5.СТО.
1.Ережелерді қайталау.

Оқушылар күрделі сөздердің емлесін біліп, практикада сауатты жаза алатын болады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Балалар энциклопедиясы>> кітабы, Алматы, 2003 жыл.
2.<<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, <<Білім>>, 2006 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Морфология. Сөз таптары. Зат есім

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 7 сабақ көлемінде сөздерді мағынасына қарай түрлерін ажырата алуға, сөз таптарына топталуына талдау жасай алуға, зат есімдерді, туынды зат есімдерді, деректі және дерексіз зат есімдерді мағынасына қарай ажырата алуға, зат есімдердің түрлерін емлесін сақтап, сауатты жаза алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Сөздің түрлері. Атауыш, көмекші және одағай сөздер.
Оқушыларға сөздерді мағынасына қарай ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Қайталау.
3. Диалогтік оқу.
4.Жұптық жұмыс.
5. СТО.

1. Оқушылар-мен тығыз қарым-қатынас орнату үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар сөздерді мағынасына қарай ажырата алатын болады, түрлерін біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2-сабақ
Сөз таптары. Зат есім.
Сөздердің сөз таптарына қарай топталуына талдау жасай алуға, зат есімдерді ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар сөз таптарын, зат есімнің сұрақтарын, түрлерін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2.<<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
3-сабақ
Туынды зат есімнің жасалуы. Деректі және дерексіз зат есім.
Туынды зат есім жасайтын жұрнақтарды, деректі, дерексіз зат есімдерді ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Формативті бағалау.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар туынды зат есім жасайтын жұрнақтарды, деректі, дерексіз зат есімдердің ерекшелігін біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.<<Алтын сандық>> газеті, 2014 ж., №6
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
4-сабақ
Бақылау диктант.
Зат есімдерді сауатты жаза алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу. 2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4.Көркем жазу.
5. Қайталау.

1.Зат есімнің түрлерін, емлесін қайталау.
2.Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін көркем оқу тәсілін қолдану.
Оқушылар зат есімдерді сауатты жаза алуға үйренеді.
1.Өзін-өзі бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, 2006 жыл.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
5-сабақ
Қатемен жұмыс.
Сөздерді сауатты жаза алуға, тыныс белгілерді сауатты қолдана алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
5.Топтық жұмыс.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар сөздердің дұрыс жазылуын, тыныс белгілердің емлесін біліп шығады.
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, 2006 жыл.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
6-сабақ
Тоқсандық қайталау.
Сөздерді тұлғасына, мағынасына қарай, зат есімдердің түрлерін ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқыту.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
5.Жұптық жұмыс.
1.Сергіту сәтін өткізу.
2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
Оқушылар сөздерді тұлғасына, мағынасына қарай ажырата алатын болады, зат есімдердің түрлерін біліп шығады.
1.Формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

7-сабақ
Жаттығу жұмысы.
Зат есімнің түрлерін ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Топтық жұмыс.
1.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2.Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
Оқушылар зат есімдердің түрлерін ажырата алатын болады, ерекшеліктерін біліп шығады.
Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Сын есім

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 4 сабақ көлемінде сын есімнің мағыналық ерекшелігін, сұрақтарын игертіп, мағыналық түрлерін ажырата алуға, туынды сын есім жасайтын жұрнақтарды ажырата алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Сын есім туралы түсінік.
Оқушыларға сын есімдерді мағынасына қарай ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2. <<Миға шабуыл>> тәсілі.
3. Диалогтік оқу.
4.Жеке жұмыс.
5. СТО.

1. Оқушылар-мен тығыз қарым-қатынас орнату үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар сын есімдердің мағынасын, ерекшелігін, сұрақтарын біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1.Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2-сабақ
Сын есімнің жасалуы.
Сын есім жасайтын жұрнақтарды ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.Жұптық жұмыс.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар туынды сын есімдерді жасайтын жұрнақтарды біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
3-сабақ
Жаттығу жұмысы.
Туынды сын есім жасайтын жұрнақтарды ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Жұптық жұмыс.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар туынды сын есім жасайтын жұрнақтарды біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
4-сабақ
Сын есімнің мағыналық түрлері.
Сын есімнің мағыналық түрлерін, сапалық және қатыстық сын есімдерді ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу. 2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.

1.Оқушыларды түгел қамту үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.
2.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін ұжымдық жұмыс жүргізу..
Оқушылар сапалық және қатыстық сын есімдердің ерекшелігін біліп шығады..
1.Өзін-өзі бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 жыл.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Сан есім

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 8 сабақ көлемінде сан есімдерді мағынасына, сұрақтарына қарай ажырата алуға, сан есімдердің құрамына қарай, мағынасына қарай түрлерін меңгеріп, ажырата алуға, сан есімдердің емлесін игеріп, сан есімдерді сауатты жаза алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Сан есім. Сан есім туралы түсінік.
Оқушыларға сан есімдерді мағынасына қарай ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2. <<Миға шабуыл>> тәсілі.
3. Диалогтік оқу.
4.Топтық жұмыс.
5. СТО.

1. Оқушылар-мен тығыз қарым-қатынас орнату үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар сан есімнің сұрақтарын, ерекшелігін, мағынасын біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2-сабақ
Дара және күрделі сан есімдер.
Дара және күрделі сан есімдерді ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Жұптық жұмыс.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар дара және күрделі сан есімдердің ерекшелігін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2.<<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
3-сабақ
Сан есімнің түрлері. Есептік және реттік сан есім.
Сан есімнің мағынасына қарай түрлерін меңгертіп, есептік және реттік сан есімдерді, реттік сан есім жасайтын жұрнақтарды ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Формативті бағалау.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар сан есімдердің мағынасына қарай түрлерін, есептік және реттік сан есімдердің ерекшелігін, сұрақтарын, жұрнақтарын біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1.<<Алтын сандық>> газеті, 2014 ж., №6
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
4-сабақ
Жинақтық және болжалдық сан есім.
Жинақтық және болжалдық сан есімдердің жасалу жолын меңгертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Жұптық жұмыс.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Формативті бағалау.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар жинақтық, болжалдық сан есімдердің жасалу жолдарын біліп шығады, ажырата алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
5-сабақ
Топтау және бөлшектік сан есім.
Топтау және бөлшектік сан есімдердің жасалу жолын меңгертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Жұптық жұмыс.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Формативті бағалау.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2.Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмыс жүргізу.
Оқушылар топтау, бөлшектік сан есімдердің жасалу жолдарын біліп шығады, ажырата алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
6-сабақ
Сан есімнің емлесі.
Сан есімдердің емлесін игертіп, сан есімдерді емлеге сай сауатты жаза білуге үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Топтық жұмыс.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Өзара бағалау.
6. <<Еркін жазу>> тәсілі.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін өзара бағалау жүргізу.
2.Оқушыларды түгел қамту үшін топтық жұмыс жүргізу.
Оқушылар сан есімдердің емлесін біліп шығады, ережелерді практикада қолдана алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

7-сабақ
Диктант.
Дара, күрделі сан есімдерді сауатты, ұқыпты жаза алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу. 2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4.Көркем жазу.
5. Қайталау.
6.Көркем оқу.

1.Сан есімнің түрлерін, емлесін қайталау.
2.Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін көркем оқу тәсілін қолдану.
Оқушылар дара, күрделі сан есімдердің, болжалдық сан есімдердің емлесін біліп шығады.
1.Өзін-өзі бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, 2006 жыл.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

8-сабақ
Сан есімді қайталау.
Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата алуға, емлесін практикада қолдана алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.СТО.
4.Топтық жұмыс.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар сан есімнің мағыналық түрлері, емлесі туралы білімді бекітеді.
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Есімдік

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 9 сабақ көлемінде есімдіктерді мағынасына қарай, құрамына қарай түрлерін ажырата алуға, сөз таптарына топталуына талдау жасай алуға, зат есімдерді, туынды зат есімдерді, деректі және дерексіз зат есімдерді мағынасына қарай ажырата алуға, зат есімдердің түрлерін емлесін сақтап, сауатты жаза алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі.
Оқушыларға есімдіктердің мағынасын біліп, ажырата алуға, жіктеу есімдігін ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2. <<Миға шабуыл>> тәсілі.
3. Диалогтік оқу.
4.Жұптық жұмыс.
5. СТО.

1. Оқушылар-мен тығыз қарым-қатынас орнату үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар есімдіктердің мәнін, мағынасын, қызметін, жіктеу есімдіктерінің мәнін, мағынасын, сұрақтарын, атқаратын қызметін біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2-сабақ
Сілтеу және сұрау есімдігі.
Сілтеу және сұрау есімдіктерін ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Көркем оқу.
6. <<Еркін жазу>> тәсілі.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар сілтеу және сұрау есімдіктерінің қай сөз табының орнына қолданылатынын, сұрақтарын, қандай сөздер жататынын біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> оқу құралы, Шымкент.
2.<<Қазақ тілі>> оқушы анықтамалығы, Алматы.
3-сабақ
Өздік және жалпылау есімдігі.
Өздік және жалпылау есімдіктерін ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Жұптық жұмыс.
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар өздік және жалпылау есімдік түрлерін, ерекшелігін біліп шығады, мәтіннен таба алатын болады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
4-сабақ
Болымсыздық есімдігі.
Болымсыздық есімдігіне қандай сөздер жататынын, оның қай сөз табының орнына қолданылатын игертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Көркем оқу.
6. <<Еркін жазу>> тәсілі.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар болымсыздық есімдігіне қандай сөздер жататынын, ерекшелігін біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
5-сабақ
Белгісіздік есімдігі.
Оқушыларға белгісіздік есімдігінің ерекшелігін, емлесін, белгісіздік есімдігін ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Жұптық жұмыс.
6. <<Болжау>> тәсілі.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар белгісіздік есімдіктерін, емлесін, қай сөз таптарының орнына қолданылатынын біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқу құралы, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>> кестелер жиынтығы, Алматы, 2001 ж.
6-сабақ
Есімдіктердің емлесі.
Оқушыларға есімдіктердің емлесін, оларды сауатты жазуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Жұптық жұмыс.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар есімдіктердің, емлесін біліп шығады, сауатты жазуды үйренеді.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқу құралы, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>> оқушы анықтамалығы, Алматы, 2001 ж.
7-сабақ
Бақылау диктант.
Есімдіктерді мәтінде сауатты жаза алуға үйрету.
1.Көркем оқу. 2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4.Көркем жазу.
5. Қайталау.
6. <<Миға шабуыл>> тәсілі.

1.Есімдіктің түрлерін, емлесін қайталау.
2.Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін көркем оқу тәсілін қолдану.
Оқушылар есімдіктерді мәтінде сауатты жаза алуға үйренеді.
1.Өзін-өзі бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, 2006 жыл.
2. <<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>> кітабы, Алматы, 2011 ж.
8-сабақ
Қатемен жұмыс.
Диктант бойынша жіберілген қателерді жөндеуге, сауатты жаза алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.Инсерт тәсілі.
4.СТО.
5.Жұптық жұмыс.
6.Қайталау.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар диктант бойынша жіберген қателеріне талдау жасап, сөздерді сауатты жаза алуды, тыныс белгілерді сауатты қоя алуға үйренеді. .
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, 2006 жыл.
2. <<Қазақ тілі>> оқу құралы, Шымкент.
9-сабақ
Есімдіктерді қайталау .
Есімдіктердің ерекшелігіне, мағыналық және құрамдық түрлеріне, емлесіне талдау жасай алуға үйрету.
1.Диалогтік оқыту.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
5.Жұптық жұмыс.
1.Сергіту сәтін өткізу.
2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
Оқушылар есімдіктердің ерекшелігін, мағыналық және құрамдық түрлерін, емлесін біліп шығады.
1.Формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Етістік

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 7 сабақ көлемінде етістіктердің жасалуына, тұлғасына, мағынасына қарай түрлерін ажырата алуға үйрету, болымды және болымсыз, сабақты және салт етістіктерді, етістердің түрлерін ажырата алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Етістік туралы түсінік.
Оқушыларға етістікті мағынасына, сұрақтарына, жасалуына қарай ажырата алуға үйрету.
1. Диалогтік оқу.
2. СТО.
3.Ұжымдық жұмыс.
4.Жұптық жұмыс.

1.Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмыс жүргізу.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар етістіктің мағынасын, сұрақтарын, негізгі және туынды етістіктің айырмашылығын, туынды етістік жасайтын жұрнақтарды біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

2-сабақ
Дара етістік пен күрделі етістік.
Дара және күрделі етістікті, негізгі және көмекші етістікті ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.Жұптық жұмыс.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар дара және күрделі етістіктердің, негізгі және көмекші етістіктердің ерекшеліктерін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

3-сабақ
Болымды және болымсыз етістіктер.
Болымды және болымсыз етістіктердің мағынасын ажырата білуге, болымсыз етістіктің жасалуын үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Жұптық жұмыс.
1.Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту үшін диалогтік оқуды қолдану.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар болымды және болымсыз етістіктердің мағынасын, ерекшелігін, болымсыз етістіктердің жасалу жолын біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

4-сабақ
Сабақты етістік пен салт етістік.
Сабақты етістік пен салт етістіктің мағынасын, сабақты етістікті салт етістікке, салт етістікті сабақты етістікке айналдыратын етіс жұрнақтарын ажырата алуға үйрету.
1.Жұптық жұмыс.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4. <<Миға шабуыл>> тәсілі.
1.Ашық сұрақтар дайындау.
2.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
Оқушылар сабақты етістік пен салт етістіктің ерекшелігін, сабақты етістікті салт етістікке, салт етістікті сабақты етістікке айналдыратын етіс жұрнақтарын біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

5-сабақ
Етістер. Өздік етіс.
Етістің білдіретін мағынасын, түрлерін, өздік етістің мағынасын, жұрнақтарын ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.<<Болжау>> тәсілі.
4.СТО.
5.Жұптық жұмыс.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар етістің білдіретін мағынасын, түрлерін, өздік етістің мағынасын, жұрнақтарын біліп шығады.
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

6-сабақ
Өзгелік етіс. Ырықсыз етіс.
Өзгелік етіс пен ырықсыз етістің жасалу жолын, жұрнақтарын, мағынасын игертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқыту.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
4.СТО.
5.Жұптық жұмыс.
1.Сергіту сәтін өткізу.
2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
Оқушылар өзгелік және ырықсыз етістің мағынасын, жасалу жолын, жұрнақтарын біліп шығады.
1.Формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

7-сабақ
Ортақ етіс.
Ортақ етістің мағынасын, жасалуын, жұрнақтарын, етіс жұрнақтарын ерекшелігін игертіп, практикада қолдана алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.Топтық жұмыс.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5.Жұптық жұмыс.
6. Өзара бағалау.
1.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2.Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
Оқушылар ортақ етістің мағынасын, жасалу жолын, жұрнақтарын, етіс жұрнақтарының ерекшелігін біліп шығады.
Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>>, Алматы, 2011 ж.
2. <<Қазақ тілі>>, энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Есімше. Көсемше. Тұйық етістік

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 7 сабақ көлемінде есімшенің, көсемшенің, тұйық етістіктің жасалуына, тұлғасына, мағынасына, қызметіне қарай талдау жасай алуға үйрету, түрлерін ажырата алуға үйрету.

Сабақ
реті
Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
1-сабақ
Есімше. Есімшенің жасалуы мен түрлері.
Оқушыларға есімшенің мағынасын, сұрақтарын, жасалуын, жұрнақтарын, түрлерін игертіп, ажырата алуға үйрету.
1. Диалогтік оқу.
2. СТО.
3.Ұжымдық жұмыс.
4.Жұптық жұмыс.
5. <<Миға шабуыл>> тәсілі.
6. АКТ-ны қолдану.
1.Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмыс жүргізу.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
Оқушылар есімшенің ерекшелігін, мағынасын, қызметін, жасалуын, жұрнақтарын, түрлерін біліп шығады.
Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

2-сабақ
Көсемше.
Көсемшенің ерекшелігін, мағынасын, қызметін игертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.Жұптық жұмыс.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5. АКТ-ны қолдану.

1.Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2.Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
Оқушылар көсемшенің мағынасын, ерекшелігін, қызметін біліп шығады.
Формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

3-сабақ
Көсемшенің жасалуы мен түрлері.
Көсемшенің жасалуын, жұрнақтарын, түрлерін игертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.<<Миға шабуыл>> тәсілі.
3.Диалогтік оқу.
4.СТО
5.Жұптық жұмыс.
1.Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту үшін диалогтік оқуды қолдану.
2.Ашық сұрақтар дайындау.
Оқушылар көсемшенің жасалуын, жұрнақтарын, түрлерін біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

4-сабақ
Тұйық етістік.
Тұйық етістіктің ерекшелігін, мағынасын, жасалуын, жұрнағын игертіп, ажырата алуға үйрету.
1.Жұптық жұмыс.
2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4. <<Миға шабуыл>> тәсілі.
1.Ашық сұрақтар дайындау.
2.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
Оқушылар тұйық етістіктің мағынасын, ерекшелігін, жасалуын, жұрнағын біліп шығады.
1.Өзара бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. Омар Б.Қ. <<Қазақ тілі>> әдістемелік құрал, Шымкент.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

5-сабақ
Тұйық етістіктің емлесі.
Тұйық етістіктің емлесін игеріп, практикада сауатты қолдана алуға үйрету.
1.Ұжымдық жұмыс.
2.Диалогтік оқу.
3.<<Болжау>> тәсілі.
4.СТО.
5.Жұптық жұмыс.
1.Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2.Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
Оқушылар тұйық етістіктің емлесін біліп шығады, практикада сауатты қолдануды үйренеді.
Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
1. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.
2. <<Қазақ тілі>> энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

6-сабақ
Диктант.
Етістіктерді, есімшелерді, көсемше, тұйық етістікті сауатты, ұқыпты жаза алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу. 2.Ұжымдық жұмыс.
3.СТО.
4.Көркем жазу.
5. Қайталау.
6.Көркем оқу.

1. Етістіктердің түрлерін, емлесін қайталау.
2.Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін көркем оқу тәсілін қолдану.
Оқушылар етістіктердің, оның түрлерінің емлесін біліп шығады, практикада сауатты жазып, қолдана алуды үйренеді.
1.Өзін-өзі бағалау.
2.Формативті бағалау.
3.Жиынтық бағалау.
1. <<Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы>>, Алматы, 2006 жыл.
2. <<Қазақ тілі>>, оқушы анықтамалығы, Алматы.

7-сабақ
Етістіктен өткенді қайталау.
Етістіктің түрлерін, емлесін қайталап, ажырата алуға үйрету.
1.Диалогтік оқу.
2.Топтық жұмыс.
3.СТО.
4.Ұжымдық жұмыс.
5. Өзара бағалау.
1.Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2.Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
Оқушылар етістіктің түрлері, жасалуы, жұрнақтары, ерекшелігі туралы білімді қайталап, практикада сауатты қолдана алуды үйренеді.
Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
1.<<Қазақ әдеби тілінің сөздігі>>, Алматы, 2011 ж.
2. <<Қазақ тілі>>, энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К.Т.

Ұқсас жұмыстар
Сөз мағыналары
Әдеби тіл нормасы
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Ауызша және жазбаша тіл. 5-сынып
Кірме сөздерге мысалдар келтір
Есімдіктің мағыналық түрлері
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда
Тіл патшалығы
Көркем мәтінді оқу-талдау жолдары
Пәндер