Әдеби тіл және мәтін

6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Әдеби тіл және мәтін
Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 10 сабақ көлемінде қазақ тілінің қоғамдық рөліне, әдеби тіл мен оның нормаларына, әдеби тіл мен мәтіннің байланысына, ауызша және жазбаша тілдің нормаларына, мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысына, мәтіннің ой бөліктеріне талдау жасай алуға үйрету.
Сабақ
реті
1. «Миға шабуыл» тәсілі.
2. Көркем оқу.
3. Ұжымдық жұмыс.
4. Топтық жұмыс.
5. СТО.
1. Топ мүшелерін рөлге бөлу.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. «Болжау» тәсілі.
3. СТО.
1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. «Оңтүстік Қазақстан» облыстық газеті. 2014 жыл №56
1. Жұптық жұмыс.
2. «Болжау» тәсілі.
3. Диалогтік оқу.
4. СТО
5. Өзара бағалау.
1. Өзара бағалауды жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
2. Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмысты жүргізу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. «Алтын сандық» газеті, 2014 ж., №6
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
3. «Жас ғалым» журналы, 2014 жыл №5
1. Топтық жұмыс.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
5. АКТ-ны қолдану.
1. Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін топ мүшелерін рөлге бөлу.
2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқу.
3. «Болжау» тәсілі.
4. СТО.
1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
1. «Абай» энциклопедиясы, Алматы.
2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г. Д., Тұрсынғалиева С. Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, «Арман-ПВ», 2012 жыл.
1. Диалогтік оқыту.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Болжау» тәсілі.
4. СТО.
1. Сергіту сәтін өткізу.
2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
5. Өзара бағалау.
1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2. Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2. «Қазақ тілі», энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқыту.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. Топтық жұмыс.
5. СТО
1. Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.
2. Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. СТО.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. Өзін-өзі бағалау.
1. Сұрақтарды дұрыс іріктеу.
2. Оқушылардың қызығушылық-тарын ескеру.
1. Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.
2. Омар. Б. Қ. «Қазақ тілі» оқу құралы. Шымкент.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. Көркем оқу.
4. Көркем жазу.
1. «Балалар энциклопедиясы» кітабы, Алматы, 2003 жыл.
2. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, «Білім», 2006 жыл.
Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.
6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Сөзжасам
Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 10 сабақ көлемінде сөздерді тұлғасына қарай, түбір мен қосымшаны, дара сөздер мен күрделі сөздерді, біріккен сөздерді, қос сөздерді түрлеріне қарай, қысқарған сөздерді, тіркестерді сөздерді ажырата алуға, күрделі сөздердің емлесін сақтап, қолдана алуға үйрету.
Сабақ
реті
1. «Болжау» тәсілі.
2. Көркем оқу.
3. Ұжымдық жұмыс.
4. Топтық жұмыс.
5. СТО.
6. Диалогтік оқу.
1. Топ мүшелерін рөлге бөлу.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. «Оңтүстік Қазақстан» облыстық газеті. 2014 жыл №56
1. Ұжымдық жұмыс.
2. «Болжау» тәсілі.
3. Диалогтік оқу.
4. СТО
5. Өзара бағалау.
1. Өзара бағалауды жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
2. Ашық сұрақтар дайындау.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. «Алтын сандық» газеті, 2014 ж., №6
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
3. «Жас ғалым» журналы, 2014 жыл №5
1. Топтық жұмыс.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. СТО.
4. АКТ-ны қолдану.
1. Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін топ мүшелерін рөлге бөлу.
2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқу.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
5. Топтық жұмыс.
1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. «Оңтүстік Қазақстан» облыстық газеті. 2014 жыл
1. Диалогтік оқыту.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
1. Сергіту сәтін өткізу.
2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
5. Жұптық жұмыс.
6. Топтық жұмыс.
1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2. Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2. «Қазақ тілі», энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқыту.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. Топтық жұмыс.
5. СТО
1. Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.
2. Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. СТО.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. Диалогтік оқу.
5. Табыс критерийлерін құру.
1. Сұрақтарды дұрыс іріктеу.
2. Оқушылардың қызығушылық-тарын ескеру.
3. Табыс критерийлерін құру.
1. Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.
2. «Қазақ тілі» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Қайталау.
3. Көркем оқу.
4. Көркем жазу.
5. СТО.
1. «Балалар энциклопедиясы» кітабы, Алматы, 2003 жыл.
2. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, «Білім», 2006 жыл.
Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.
6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Морфология. Сөз таптары. Зат есім
Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 7 сабақ көлемінде сөздерді мағынасына қарай түрлерін ажырата алуға, сөз таптарына топталуына талдау жасай алуға, зат есімдерді, туынды зат есімдерді, деректі және дерексіз зат есімдерді мағынасына қарай ажырата алуға, зат есімдердің түрлерін емлесін сақтап, сауатты жаза алуға үйрету.
Сабақ
реті
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Қайталау.
3. Диалогтік оқу.
4. Жұптық жұмыс.
5. СТО.
1. Оқушылар-мен тығыз қарым-қатынас орнату үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ тілі» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.
1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.
2. «Қазақ тілі» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. Диалогтік оқу.
4. СТО
5. Формативті бағалау.
1. Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.
2. Ашық сұрақтар дайындау.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. «Алтын сандық» газеті, 2014 ж., №6
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Диалогтік оқу. 2. Ұжымдық жұмыс.
3. СТО.
4. Көркем жазу.
5. Қайталау.
1. Зат есімнің түрлерін, емлесін қайталау.
2. Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін көркем оқу тәсілін қолдану.
1. Өзін-өзі бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, 2006 жыл.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқу.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
5. Топтық жұмыс.
1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
1. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, 2006 жыл.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Диалогтік оқыту.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
5. Жұптық жұмыс.
1. Сергіту сәтін өткізу.
2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
1. Омар Б. Қ. «Қазақ тілі» әдістемелік құрал, Шымкент.
2. «Қазақ тілі», оқушы анықтамалығы, Алматы.
1. Диалогтік оқу.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
5. Топтық жұмыс.
1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2. Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.
1. Омар Б. Қ. «Қазақ тілі» әдістемелік құрал, Шымкент.
2. «Қазақ тілі», оқушы анықтамалығы, Алматы.
Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.
6 А-сынып. Қазақ тілі.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Сын есім
Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 4 сабақ көлемінде сын есімнің мағыналық ерекшелігін, сұрақтарын игертіп, мағыналық түрлерін ажырата алуға, туынды сын есім жасайтын жұрнақтарды ажырата алуға үйрету.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz