Әдеби тіл және мәтін

6 А-сынып. Қазақ тілі.

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы- Әдеби тіл және мәтін

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 10 сабақ көлемінде қазақ тілінің қоғамдық рөліне, әдеби тіл мен оның нормаларына, әдеби тіл мен мәтіннің байланысына, ауызша және жазбаша тілдің нормаларына, мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысына, мәтіннің ой бөліктеріне талдау жасай алуға үйрету.

Сабақ

реті

Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
Сабақреті: 1-сабақ
Тақырыбы: Қазақ тілінің қоғамдық рөлі.
Мақсаты: Қазақ тілінің қоғамдық рөліне талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Миға шабуыл» тәсілі.

2. Көркем оқу.

3. Ұжымдық жұмыс.

4. Топтық жұмыс.

5. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Топ мүшелерін рөлге бөлу.

2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.

Нәтиже: Оқушылар қазақ тілінің қоғамдық рөлін, ана тілін құрметтеп, дамыту қажеттігін біліп шығады.
Бағалау: Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 2-сабақ
Тақырыбы: Әдеби тіл және оның нормалары
Мақсаты: Әдеби тіл мен оның нормаларына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Болжау» тәсілі.

3. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.

2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.

Нәтиже: Оқушылар әдеби тілдің нормаларын, сөйлеу әдебін біліп шығады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. «Оңтүстік Қазақстан» облыстық газеті. 2014 жыл №56

Сабақреті: 3-сабақ
Тақырыбы: Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы.
Мақсаты: Әдеби тіл мен мәтіннің байланысына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Жұптық жұмыс.

2. «Болжау» тәсілі.

3. Диалогтік оқу.

4. СТО

5. Өзара бағалау.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өзара бағалауды жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.

2. Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмысты жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар әдеби тіл мен мәтіннің байланысына талдау жасай алатын болады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. «Алтын сандық» газеті, 2014 ж., №6

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

3. «Жас ғалым» журналы, 2014 жыл №5

Сабақреті: 4-сабақ
Тақырыбы: Мәтін және сөз мағынасы
Мақсаты: Мәтін мен оның құрамындағы сөздердің мағыналарының байланысына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Топтық жұмыс.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

5. АКТ-ны қолдану.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін топ мүшелерін рөлге бөлу.

2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар мәтін құру үшін сөздерді мағынасына сай дұрыс іріктей алатын болады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 5-сабақ
Тақырыбы: Ауызша тілдің нормалары.
Мақсаты: Ауызша тілдің нормаларына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқу.

3. «Болжау» тәсілі.

4. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.

2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар ауызша тілдің ерекшелігін, қолданылу аясын, нормаларын біліп шығады, әдепті сөйлеуге машықтанады.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Абай» энциклопедиясы, Алматы.

2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г. Д., Тұрсынғалиева С. Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, «Арман-ПВ», 2012 жыл.

Сабақреті: 6-сабақ
Тақырыбы: Жазбаша тілдің нормалары
Мақсаты: Жазбаша тілдің нормаларына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқыту.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Болжау» тәсілі.

4. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сергіту сәтін өткізу.

2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар жазбаша тілдің мәнін, ерекшелігін, қолданылу аясын, нормаларын біліп шығады. Өз ойын жазбаша сауатты жеткізе білуге үйренеді.
Бағалау: 1. Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 7-сабақ
Тақырыбы: Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.
Мақсаты: Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының байланысына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

5. Өзара бағалау.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.

2. Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.

Нәтиже: Оқушылар мәтіндерге талдау жасай отырып, мәтіннің тақырыбы мен мазмұны арасындағы байланысты біліп шығады және мәтіннің мазмұнына қарай тақырып қоя алатын болады.
Бағалау: Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

2. «Қазақ тілі», энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.

Сабақреті: 8-сабақ
Тақырыбы: Мәтіндегі ой бөліктері.
Мақсаты: Мәтінді ой бөліктеріне бөліп, талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқыту.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. Топтық жұмыс.

5. СТО

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.

2. Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.

Нәтиже: Оқушылар мәтінді ой бөліктеріне бөле алатын болады, ой бөліктерін бір-бірімен байланыстыра алатын болады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 9-сабақ
Тақырыбы: Мәтіндірге тілдік талдау.
Мақсаты: Мәтіндерге тілдік талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. СТО.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. Өзін-өзі бағалау.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақтарды дұрыс іріктеу.

2. Оқушылардың қызығушылық-тарын ескеру.

Нәтиже: Оқушылар мәтіндерді көркем оқып, оларға тілдік талдау жасай алатын болады.
Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.

2. Омар. Б. Қ. «Қазақ тілі» оқу құралы. Шымкент.

Сабақреті: 10-сабақ
Тақырыбы: Диктант
Мақсаты: Сөздерді, сөз тіркестерін, мәтінді сауатты жаза алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. Көркем оқу.

4. Көркем жазу.

Кедергілерден шығу жолдары: 1. Ережелерді қайталау.
Нәтиже: Оқушылар сөздерді, сөз тіркестерін, мәтінді сауатты, ұқыпты жаза алатын болады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Балалар энциклопедиясы» кітабы, Алматы, 2003 жыл.

2. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, «Білім», 2006 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы- Сөзжасам

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 10 сабақ көлемінде сөздерді тұлғасына қарай, түбір мен қосымшаны, дара сөздер мен күрделі сөздерді, біріккен сөздерді, қос сөздерді түрлеріне қарай, қысқарған сөздерді, тіркестерді сөздерді ажырата алуға, күрделі сөздердің емлесін сақтап, қолдана алуға үйрету.

Сабақ

реті

Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
Сабақреті: 1-сабақ
Тақырыбы: Сөз тұлғасы.
Мақсаты: Сөздерді тұлғасына қарай талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Болжау» тәсілі.

2. Көркем оқу.

3. Ұжымдық жұмыс.

4. Топтық жұмыс.

5. СТО.

6. Диалогтік оқу.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Топ мүшелерін рөлге бөлу.

2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.

Нәтиже: Оқушылар сөздерді тұлғасына қарай ажырата алатын болады, түрлерін біліп шығады.
Бағалау: Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 2-сабақ
Тақырыбы: Түбір мен қосымша.
Мақсаты: Түбір мен қосымшаны бір-бірінен ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.

2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.

Нәтиже: Оқушылар түбір мен қосымшаның ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. «Оңтүстік Қазақстан» облыстық газеті. 2014 жыл №56

Сабақреті: 3-сабақ
Тақырыбы: Дара сөздер мен күрделі сөздер.
Мақсаты: Дара сөздер мен күрделі сөздерді ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. «Болжау» тәсілі.

3. Диалогтік оқу.

4. СТО

5. Өзара бағалау.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өзара бағалауды жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.

2. Ашық сұрақтар дайындау.

Нәтиже: Оқушылар дара сөздер мен күрделі сөздердің ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. «Алтын сандық» газеті, 2014 ж., №6

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

3. «Жас ғалым» журналы, 2014 жыл №5

Сабақреті: 4-сабақ
Тақырыбы: Біріккен сөздер.
Мақсаты: Біріккен сөздерді, олардың түрлерін ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Топтық жұмыс.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. СТО.

4. АКТ-ны қолдану.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін топ мүшелерін рөлге бөлу.

2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар біріккен сөздерді, біріккен сөздердің түрлерін ажырата алатын болады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 5-сабақ
Тақырыбы: Біріккен сөздердің емлесі.
Мақсаты: Біріккен сөздердің емлесін дұрыс қолдана алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқу.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

5. Топтық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.

2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар біріккен сөздердің емлесін біліп, практикада қолдана алуды үйренеді.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. «Оңтүстік Қазақстан» облыстық газеті. 2014 жыл

Сабақреті: 6-сабақ
Тақырыбы: Қос сөздер. Қайталама қос сөздер.
Мақсаты: Қос сөздерді, қайталама қос сөздерді жасалуына қарай ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқыту.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сергіту сәтін өткізу.

2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар қос сөздердің ерекшелігін, түрлерін, қайталама қос сөздердің жасалуын біліп шығады.
Бағалау: 1. Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 7-сабақ
Тақырыбы: Қосарлама қос сөздер.
Мақсаты: Қосарлама қос сөздерді ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

5. Жұптық жұмыс.

6. Топтық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.

2. Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.

Нәтиже: Оқушылар қосарлама қос сөздердің жасалу жолдарын біліп, ажырата алуды үйренеді.
Бағалау: Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

2. «Қазақ тілі», энциклопедиялық анықтамалық, 2001 жыл.

Сабақреті: 8-сабақ
Тақырыбы: Қысқарған сөздер.
Мақсаты: Қысқарған сөздерді ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқыту.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. Топтық жұмыс.

5. СТО

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.

2. Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.

Нәтиже: Оқушылар қысқарған сөздердің жасалу жолдарын, ерекшелігін, емлесін біліп шығады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 9-сабақ
Тақырыбы: Тіркесті сөздер.
Мақсаты: Тіркесті сөздерді ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. СТО.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. Диалогтік оқу.

5. Табыс критерийлерін құру.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақтарды дұрыс іріктеу.

2. Оқушылардың қызығушылық-тарын ескеру.

3. Табыс критерийлерін құру.

Нәтиже: Оқушылар. тіркесті сөздердің жасалуын, ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Сарманов Е., Сапаров С., Сабақта жаңа технологияларды қолдану, Шымкент, 2006 жыл.

2. «Қазақ тілі» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы.

Сабақреті: 10-сабақ
Тақырыбы: Диктант
Мақсаты: Сөздерді, күрделі сөздерді сауатты жаза алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Қайталау.

3. Көркем оқу.

4. Көркем жазу.

5. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары: 1. Ережелерді қайталау.
Нәтиже: Оқушылар күрделі сөздердің емлесін біліп, практикада сауатты жаза алатын болады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Балалар энциклопедиясы» кітабы, Алматы, 2003 жыл.

2. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, «Білім», 2006 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы- Морфология. Сөз таптары. Зат есім

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 7 сабақ көлемінде сөздерді мағынасына қарай түрлерін ажырата алуға, сөз таптарына топталуына талдау жасай алуға, зат есімдерді, туынды зат есімдерді, деректі және дерексіз зат есімдерді мағынасына қарай ажырата алуға, зат есімдердің түрлерін емлесін сақтап, сауатты жаза алуға үйрету.

Сабақ

реті

Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
Сабақреті: 1-сабақ
Тақырыбы: Сөздің түрлері. Атауыш, көмекші және одағай сөздер.
Мақсаты: Оқушыларға сөздерді мағынасына қарай ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Қайталау.

3. Диалогтік оқу.

4. Жұптық жұмыс.

5. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар-мен тығыз қарым-қатынас орнату үшін диалогтік оқу тәсілін қолдану.

2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.

Нәтиже: Оқушылар сөздерді мағынасына қарай ажырата алатын болады, түрлерін біліп шығады.
Бағалау: Өзара бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ тілі» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

Сабақреті: 2-сабақ
Тақырыбы: Сөз таптары. Зат есім.
Мақсаты: Сөздердің сөз таптарына қарай топталуына талдау жасай алуға, зат есімдерді ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.

2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін әңгімелесу.

Нәтиже: Оқушылар сөз таптарын, зат есімнің сұрақтарын, түрлерін біліп шығады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ тілі» схема-кесте жиынтықтары. Алматы.

2. «Қазақ тілі» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

Сабақреті: 3-сабақ
Тақырыбы: Туынды зат есімнің жасалуы. Деректі және дерексіз зат есім.
Мақсаты: Туынды зат есім жасайтын жұрнақтарды, деректі, дерексіз зат есімдерді ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. Диалогтік оқу.

4. СТО

5. Формативті бағалау.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін формативті бағалау жүргізу.

2. Ашық сұрақтар дайындау.

Нәтиже: Оқушылар туынды зат есім жасайтын жұрнақтарды, деректі, дерексіз зат есімдердің ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. «Алтын сандық» газеті, 2014 ж., №6

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 4-сабақ
Тақырыбы: Бақылау диктант.
Мақсаты: Зат есімдерді сауатты жаза алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу. 2. Ұжымдық жұмыс.

3. СТО.

4. Көркем жазу.

5. Қайталау.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Зат есімнің түрлерін, емлесін қайталау.

2. Мәтіннің мазмұнын түсіну үшін көркем оқу тәсілін қолдану.

Нәтиже: Оқушылар зат есімдерді сауатты жаза алуға үйренеді.
Бағалау:

1. Өзін-өзі бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, 2006 жыл.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 5-сабақ
Тақырыбы: Қатемен жұмыс.
Мақсаты: Сөздерді сауатты жаза алуға, тыныс белгілерді сауатты қолдана алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқу.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

5. Топтық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.

2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар сөздердің дұрыс жазылуын, тыныс белгілердің емлесін біліп шығады.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, 2006 жыл.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 6-сабақ
Тақырыбы: Тоқсандық қайталау.
Мақсаты: Сөздерді тұлғасына, мағынасына қарай, зат есімдердің түрлерін ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқыту.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

5. Жұптық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сергіту сәтін өткізу.

2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар сөздерді тұлғасына, мағынасына қарай ажырата алатын болады, зат есімдердің түрлерін біліп шығады.
Бағалау: 1. Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Омар Б. Қ. «Қазақ тілі» әдістемелік құрал, Шымкент.

2. «Қазақ тілі», оқушы анықтамалығы, Алматы.

Сабақреті: 7-сабақ
Тақырыбы: Жаттығу жұмысы.
Мақсаты: Зат есімнің түрлерін ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

5. Топтық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.

2. Өзара бағалауды тиімді жүргізу үшін бағалау критерийлерін құру.

Нәтиже: Оқушылар зат есімдердің түрлерін ажырата алатын болады, ерекшеліктерін біліп шығады.
Бағалау: Өзара бағалау және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Омар Б. Қ. «Қазақ тілі» әдістемелік құрал, Шымкент.

2. «Қазақ тілі», оқушы анықтамалығы, Алматы.

Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.

6 А-сынып. Қазақ тілі.

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы- Сын есім

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 4 сабақ көлемінде сын есімнің мағыналық ерекшелігін, сұрақтарын игертіп, мағыналық түрлерін ажырата алуға, туынды сын есім жасайтын жұрнақтарды ажырата алуға үйрету.


Ұқсас жұмыстар
Сөз мағыналары
Әдеби тіл нормасы
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Ауызша және жазбаша тіл. 5-сынып
Кірме сөздерге мысалдар келтір
Есімдіктің мағыналық түрлері
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Сөйлемді сөйлем мүшесіне талда
Тіл патшалығы
Көркем мәтінді оқу-талдау жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz